Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (1208)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О571$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Шуригін О.В. 
Моделі та методи забезпечення надійності бортових систем обробки інформації з використанням версійно-часової надмірності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Шуригін ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Одержано моделі відмов багатоканальних структур систем обробки інформації (СОІ) з версійно-часовою надмірністю, що враховують вплив кратних і парних дефектів апаратних і програмних засобів на працездатність і дозволяють розрахувати показники контролю, діагностування та відмовостійкості. Удосконалено метод резервування СОІ з використанням структурної та версійно-часової надмірності у частині процедур формування вихідної інформації на підставі результатів від різних програмно-апаратних версій каналів за одно- та дворазового прогонів, що забезпечує підвищення стійкості систем до відмов і збоїв апаратних і програмних засобів. Розвинуто метод оцінювання та вибору багатоканальних структур з версійно-часовою надмірністю за рахунок введення метрик, що враховують дефекти програмно-апаратних засобів, і процедур формування пріоритетних рядів, що дозволяє підвищити повноту оцінювання й автоматизувати процеси прийняття рішень під час вибору варіантів відмовостійких структур СОІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52-021.1 +
Шифр НБУВ: РА358584

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Чередніченко Ю.А. 
Розробка методів аналізу та забезпечення стійкості аеронавігаційної системи України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.А. Чередніченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Проаналізовано стан роботи аеронавігаційної системи (АНС) України щодо забезпечення необхідного рівня безпеки польотів та досконалості технічних засобів АНС. Визначено напрямки робіт для удосконалення процесів її функціонування. Розглянуто загальні питання стійкості функціонування АНС як виробничо-економічної системи організаційно-технічного типу. Проаналізовано основні фактори дестабілізувального впливу на сталість роботи АНС. Розроблено комплекс аналітико-статистичних моделей функціонування АНС, в значній мірі адекватних реальним процесам польотів, запропоновано шляхи підвищення сталості та ефективності її роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5-016.3 +
Шифр НБУВ: РА330473

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Хуссейн В. М. 
Методи керування безпілотним літальним апаратом на основі оптико-електронної вимірювальної системи: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / В. М. Хуссейн ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено методи визначення просторових координат безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на основі обробки відеосигналу, що відрізняються від відомих узгодженням методів обробки зображень і проективної геометрії, що дозволяє в реальному масштабі часу визначати кути орієнтації, зміщення та масштаб у площині оптичної сцени для широкого класу оптико-електронної вимірювальних систем. Удосконалено метод управління квадротором на основі застосування законів нечіткого моделювання правил, який відрізняється від відомих застосуванням продукційних правил для опису зв'язку між вхідними та вихідними параметрами, що дозволяє використовувати досвід оператором за управління БПЛА в екстремальних режимах, до яких відноситься режим посадки. Розглянуто метод управління квадротором у недетермінованому середовищі на основі агентного підходу, який відрізняється від відомих можливістю здійснювати формування траєкторії польоту залежно від імовірності переходів, що дозволяє враховувати випадковий характер зовнішнього середовища, в якій знаходиться БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА380656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Холявкіна Т. В. 
Розподілена комп'ютеризована система моніторингу польотної інформації: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / Т. В. Холявкіна ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено багаторівневу ієрархічну структуру Державної мережі моніторингу польотної інформації, яка заснована на організації віртуальної приватної мережі, застосування якої дозволяє здійснювати обмін інформацією між видаленими сайтами негайно. Встановлено, що за цього зберігається висока надійність і безпека, підвищується захищеність трафіку, забезпечується достатня гнучкість за розширення мережі. Визначено метод вибору оптимального числа фрагментів пакету за розподіленої передачі, який передбачає не лише підвищення швидкості передачі, але і безпеку обміну даними, їх цілісність і конфіденційність. Виконано розрахунки кількісних характеристик виграшу у ймовірності успішної передачі фрагментованих пакетів. Показано, що уточнена модель процесу фрагментації, порівняно з попередніми методиками, дозволяє підвищити точність визначення діапазону оптимальних розмірів фрагментів. Надано метод оцінювання характеристик і побудови багаторівневої системи захисту, який є більш ефективним для запобігання несанкціонованому використанню комп'ютерних систем і мережних сервісів, ніж існуючі детерміновані методи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА379537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Халімон Н.Ф. 
Розширення інформаційних можливостей прогнозування руху повітряного транспорту в складних метеорологічних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Н.Ф. Халімон ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено та розроблено показники функціонування аеропортів і трас за складних метеорологічних умов. Запропоновано методики їх аналітичного та статистичного моделювання. Створено бази даних кліматичних характеристик аеропорту для автоматизованого прогнозування зазначених показників. Досліджено особливості кліматичних характеристик аеропорту як передумову для створення їх бази даних. Встановлено функціональну залежність показників функціонування аеропортів і повітряних трас від характеристик потоку повітряних кораблів і метеорологічних умов. Розроблено програмне забезпечення для створення та ведення бази даних кліматичних характеристик аеропорту, а також програмне забезпечення для автоматизованого прогнозування показників функціонування аеропортів, зважаючи на складні метеорологічні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7
Шифр НБУВ: РА315275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Токар Л.О. 
Методика аналізу та забезпечення електромагнітної сумісності в задачах конверсії ресурсу радіочастотного спектру: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Л.О. Токар ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Одержано та науково обгрунтовано результати в області систем зв'язку з рухомими об'єктами, що є вирішенням науково-прикладної задачі щодо подальшого вдосконалення відомих методів аналізу електромагнітної сумісності (ЕМС) на базі моделі взаємодії угруповань радіоелектронних засобів (РЕЗ) цивільного та спеціального призначення, які працюють у спільних і суміжних діапазонах частот за умови невизначеності їх взаємного положення. З використанням удосконалених методів аналізу ЕМС завдяки представленню ЕМО у вигляді комбінованої моделі взаємодії РЕЗ розвинуто менш затратну у часі та придатну до практичного застосування методики аналізу ЕМС в угрупованнях зазначених РЕЗ з урахуванням ймовірнісних характеристик за умов невизначеності їх взаємного положення. Проведено числові й експериментальні дослідження, на підставі яких підтверджено доцільність використання розробленої методики між угрупованнями РЕЗ систем стільникового рухомого зв'язку, засобів повітряної радіонавігації та посадки спеціального призначення, радіорелейних ліній фіксованої служби, та на підставі нових кількісних показників розроблено практичні рекомендації щодо сумісного використання смуг радіочастот в угрупованнях РЕЗ цивільного та спеціального призначення для вживання заходів щодо підвищення ефективності використання ресурсу радічастотного спектру у зв'зку з конверсією, особливо для освоєння нових діапазонів частот.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-01 +
Шифр НБУВ: РА365167

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Сюй Гуодун 
Робастні автопілоти для малих безпілотних літальних апаратів, засновані на нечіткій логіці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Сюй Гуодун ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему проектування робастних систем стабілізації польоту малих безпілотних літальних апаратів (МБПЛА), які базуються на застосуванні нечітких регуляторів (НР) у зовнішніх контурах управління та внутрішніх чітких зворотних зв'язків. Запропоновано метод розділення одержаної системи на "чітку" та нечітку частини. Наведено метод настройки параметрів функцій належності НР за мінімумом інтегральної квадратичної помилки між входами замкнутої системи з НР і еталонної моделі, яка базується на чіткому робастному прототипі. Розроблено закон управління польотом, який базується на навчанні НР у процесі управління за допомогою моделі нечіткої логічної інверсії та еталонної моделі. Створені методи застосовано для синтезу законів управління поздовжнім і бічним рухами МБПЛА за наявності невизначеностей у математичних моделях динаміки МБПЛА. Шляхом моделювання запропонованих систем за детермінованих і випадкових збурень показано їх високу ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.9 +
Шифр НБУВ: РА352156

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Проскура 
Моделі і методи корекції помилок мініатюрних безплатформних інерціальних навігаційних систем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Галина Анатоліївна Проскура ; Національний аерокосмічний ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.6
Шифр НБУВ: РА365897

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Попов П.В. 
Методика визначення функції інформативності світлосигнального комплексу при посадці повітряного судна у складних метеоумовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / П.В. Попов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

Запропоновано нову методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик аеродромного світлосигнального комплексу (АСК) у разі польотів за складних метеорологічних умов (СМУ). На підставі розроблених методик і моделі просторово-оптичної системи (ПОС) створено методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик АСК як вхідного частотно-енергетичного впливу на ПОС. Запропоновано класифікацію відмов АСК за ступенем їх впливу на безпеку польотів (БП). Обгрунтовано доцільність застосування методу статистичного моделювання для дослідження процесу функціональної взаємодії екіпажу повітряного судна (ПС) з АСК у разі польотів за СМУ. Розроблено методику обліку ймовірності парирування екіпажем несприятливого чинника - різкої зміни видимості на етапах посадки, зльоту або руху ПС по зльотно-посадковій смузі та аеродрому. Уперше нормовано значення функції інформативності АСК як складової ПОС для забезпечення заданого рівня БП на всіх технологічних етапах функціональної взаємодії екіпажу з АСК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511 +
Шифр НБУВ: РА328602

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Поляков В.В. 
Синтез і аналіз оптимальної системи управління посадкою літаків на необладнані штатними радіотехнічними засобами аеродроми: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / В.В. Поляков ; Центр. НДІ навігації і упр. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено динамічну систему комплексної обробки інформації для її застосування у системах навігації та управління польоту літального апарата (УПЛА) в зоні посадки на робочу поверхню, не обладнану штатними радіотехнічними засобами. Наведена система передбачає використання поверхонь положень з вертикальною твірною за умов вимірів відстаней до наземних орієнтирів у разі відсутності інформації про їх розташування. Розвинуто структури навігаційного забезпечення УПЛА, що відрізняються засобами розрахунку параметрів траєкторного управління рухом ЛА у просторі станів поверхонь положень з вертикальною твірною та структурою бортових інформаційно-обчислювальних (БІОС) для автоматичного управління ЛА за каналами курсу та глісади. Побудовано математичну модель динамічних перетворень геометричних параметрів злітно-посадочної смуги та світлотехнічного забезпечення робочої поверхні за даними поточних вимірів змінних відстаней наземних орієнтирів у системі координат ЛА, яка дає змогу використовувати обчислювальні засоби ЛА для визначення у просторі їх взаємного положення та подальшого відображення на індикаторі, що підвищує ефективність використання обчислювальних засобів БІОС ЛА для прийняття рішення щодо здійснення посадки ЛА на необладнані штатними засобами робочі поверхні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА359672

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Пепа Ю.В. 
Прогнозування точнісних характеристик радіотехнічних систем посадки повітряних суден з урахуванням дифракції радіохвиль на об'єктах циліндричної форми: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Ю.В. Пепа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Визначено дифракцію хвиль, які падають на циліндр скінченних розмірів під будь-яким кутом, з урахуванням електричних параметрів матеріалу циліндра. Розроблено алгоритми для визначення зон на рульових доріжках, перебування на яких повітряних суден призводить до неприпустимого погіршення точнісних характеристик системи посадки. Одержано аналітичні залежності впливу дифракційних променів на інформаційний параметр системи посадки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА334643

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Мухаммед Джасім Мухаммед 
Моделі та метод забезпечення відмовостійкості системи обробки інформації безпілотних літальних апаратів на основі модулярної арифметики: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Мухаммед Джасім Мухаммед ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи та моделі забезпечення відмовостійкості систем обробки інформації (СОІ) безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на базі застосування непозиційних кодових структур модулярної арифметики (МА). Розроблено метод забезпечення відмовостійкості СОІ БПЛА на базі застосування кодів МА. Запропоновано математичні моделі відмовостійкості СОІ БПЛА, засновані на застосуванні результатів розв'язання задачі оптимального резурвуваання в МА. На базі розроблених математичних моделей синтезовано відмовостійкі структури СОІ БПЛА. Створено методи й алгоритми реалізації модульних операцій в МА з метою підвищення продуктивності реалізації управляючих алгоритмів СОІ реального часу. Результати наукового дослідження використано для розробки науково-практичних пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності використання БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Мельниченко А.В. 
Пасивне керування захистом трас електропроводки повітряних суден від непрямого впливу блискавки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Мельниченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано методики керування зменшенням наводок, структуру й алгоритми системи автоматизованого проектування оптимальної схеми прокладки трас електропроводки (ТЕ) повітряних суден (ПС). На підставі аналізу робіт щодо захисту електронного устаткування від впливу полів електричної блискавки запропоновано зображення задачі керування процесом ослаблення впливу блискавки на електронне устаткування як задачі оптимального розміщення ТЕ літака. Для її розв'язання розроблено ієрархічну структуру керування процесом розміщення ТЕ на літаку, що дає можливість звести вихідну задачу до набору окремих задач: визначення точок контакту літака з каналом блискавки та розподілу струмів блискавки по обшивці літака, визначення наведень, що викликає блискавка в ТЕ, оптимізації розміщення ТЕ ПС (пошук оптимального маршруту). Для визначення точок контакту літака з каналом лінійної блискавки розроблено електростатистичний метод, що базується на моделюванні процесу розвитку блискавки поблизу літака. Наведено методику та алгоритм визначення точок вираження ПС, які дають можливість визначати ймовірні точки контакту за любих значень кутів крену й тангажу та початкового положення лідера блискавки. Для розв'язання задачі оптимального розміщення запропоновано багатокритеріальний підхід, для якого розроблено систему критеріїв якості. Визначено алгоритм оптимального розміщення, що базується на скаляризації векторного критерію оптимальності (у зв'язку з цим обгрунтовано вибір нормувальних дільників для складових адитивного критерію) та алгоритми Форда - Беллмана знаходження найкоротшого шляху в навантаженому графі. На підставізапропонованих методів і алгоритмів розроблено програмне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.9
Шифр НБУВ: РА315709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Мелкумян В.Г. 
Структурно-параметричний аналіз і синтез системи експлуатації перспективних радіоелектронних засобів аеронавігаційного обслуговування: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / В.Г. Мелкумян ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 35 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано методологію та розроблено методи та інженерні методики структурно-параметричного аналізу та синтезу системи експлуатації перспективних радіоелектронних засобів аеронавігаційного обслуговування (РЕЗ АНО), як складної технологічної системи обслуговуючого типу. Запропоновано базову модель складної технологічної системи експлуатації РЕЗ АНО, а також методи визначення характеристик її основних підсистем і ланок на прийнятому у базовій моделі рівні декомпозиції. Зазначено, що одержані результати дослідження використано у розробці технічного завдання та проекту системи технічного обслуговування розроблюваного в Україні автоматизованого радіотехнічного аеродромного комплексу АНО та є теоретичною базою для розробки "Концепції розвитку нормативної бази радіотехнічного забезпечення цивільної авіації України" та проектів ряду нормативних документів галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-5 +
Шифр НБУВ: РА323371

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Масловський Б.Г. 
Прогнозування точнісних характеристик систем управління посадкою літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Б.Г. Масловський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 17 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено методики та алгоритми моніторингу та прогнозування кількісних показників точнісних характеристик систем керування посадкою (СУП) літаків. Запропоновано інтегровану систему обробки поточних даних, що грунтується на використанні єдиної бази даних для зберігання визначальних параметрів (ВП), застосуванні статистичних методів обробки інформації про ВП та прогнозуванні їх значень, а також оцінки відповідності стану СУП заданим нормам. Розроблено вимірювальні моделі розрахунків ВП непрямого вимірювання, проведено оцінку їх похибок на базі заданих критеріїв оцінки точності. Побудовано алгоритми оцінки статистичних характеристик і визначення щільності розподілу ВП за статистичною інформацією. Запропоновано алгоритми точкового та інтервального прогнозування статистичних характеристик визначальних параметрів СУП, а також алгоритм оцінки результатів прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 + О580.3 +
Шифр НБУВ: РА330335

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Лейва Каналес М.Р. 
Діагностика технічного стану пілотажно-навігаційного обладнання в динамічному режимі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.Р. Лейва Каналес ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення заданого рівня якості процесу навігації й ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання (ПНО) магістральних літаків. Розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу та зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. Даний метод створено на базі великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання й обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака, розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, з урахуванням руху ПК по злітно-посадній смузі під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексного оцінювання характеристик експлуатаційної ефективності ПНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-082.05
Шифр НБУВ: РА370599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ларіонов О.М. 
Методика підвищення точності наземних засобів навігаційного обслуговування на основі врахування впливу тропосферних ефектів у радіоканалі: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / О.М. Ларіонов ; Держ. п-во "Центр. НДІ навігації і упр.". — К., 2009. — 16 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення точності наземних засобів радіонавігаційних систем (РНС) у зоні навігаційного обслуговування з урахуванням впливу тропосферних ефектів під час поширення сантиметрових (СМХ) і міліметрових радіохвиль (ММХ). Розроблено модель, що дозволяє адаптуватись до найбільш типових випадків поширення радіохвиль сантиметрового та міліметрового діапазонів шляхом урахування впливу шаруватих утворень у тропосфері у зоні навігаційного обслуговування. Удосконалено модель завмирання радіосигналу у тропосфері з використанням СМХ і ММХ, яка дозволяє уточнювати статистичні властивості радіосигналів. Розроблено комплексну методику підвищення точності функціонування наземних засобів навігаційного обслуговування рухомих об'єктів у зоні її дії, що враховує поточний вплив шаруватих утворень у тропосфері та статистичні властивості радіосигналів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-53 +
Шифр НБУВ: РА369006

Рубрики:

      
18.

Лісовенко Д.В. 
Обгрунтування технічної реалізації світлосигнальної системи злітно- посадочних смуг швидкого розгортання на основі світлодіодних випромінювачів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 20.02.14 / Д.В. Лісовенко ; Військ. ін-т Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка.. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Вперше запропоновано та науково обгрунтовано побудову мобільної світлосигнальної системи злітно-посадочної смуги швидкого розгортання. Використано мембранний випромінювач з тріадними світлодіодами, розташованими на поверхні мембрани, яка забезпечує управління геометрією і спектральним складом світлового потоку. Розроблено методику розрахунку конструкції мембрани світлодіодного випромінювача для управління світловим потоком. Проведено розрахунок величини прогину мембрани за умови вільного закріплення її контура, а також проведено розрахунок профілю поверхні деформованої мембрани. Показано, що даний метод дозволяє вибирати конструкцію, матеріал мембрани та формувати сферичний профіль вигину для управління світловим потоками, змінювати фокусну відстань прожектора й усувати ефект аберації. Вдосконалено методику вибору світлодіодних матеріалів щодо ефективного управління спектром випромінювання. Доведено, що дана методика дозволяє управляти спектральним складом світлового потоку прожектора з урахуванням реальних погодних і атмосферних умов, регулюючи співвідношення світлових потоків окремих елементів тріади та дозволяє управляти зоною коридору прихованої посадки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.5-4 + Щ651.62 + О571-511 +
Шифр НБУВ: РА343653

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Кудренко С.О. 
Автоматизація проектування оптимальних аерокосмічних комплексів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / С.О. Кудренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі автоматизації проектування оптимальних гетерогенних аерокосмічних комплексів. Проаналізовано сучасні поняття, завдання та методи автоматизованого проектування складних об'єктів з урахуванням їх робастності, гетерогенності й емерджентності. Розроблено числово-аналітичні методи оптимального синтезу, структурного аналізу та параметричної оптимізації гетерогенних аерокосмічних комплексів на макрорівні. Запропоновано практичні рекомендації й організаційно-технічні заходи для ефективного використання результатів дослідження в науково-дослідних роботах, у системах автоматизації проектувальних робіт, у підготовці фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5 + О671-5
Шифр НБУВ: РА374973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Красноусова О.Ю. 
Методика оцінювання ймовірності успіху автоматичного заходу літака на посадку з урахуванням неоднорідності умов льотних випробувань: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07 / О.Ю. Красноусова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику приймального контролю - перевірки ймовірності успіху автоматичного заходу літака на посадку за результатами льотних випробувань. Обгрунтовано та реалізовано можливість використання біноміальної схеми випробувань за їх неоднорідних умов, що відповідають очікуваним умовам експлуатації. Модифіковано усічену схему послідовного аналізу. Обгрунтовано необхідні льотні випробування. Запропоновано методику приймального контролю, що забезпечує досягнення необхідного рівня вірогідності прийняття рішень. Складено алгоритми для всіх складових блок-схеми приймального контролю. Наведено рекомендації та приклади практичного використання методики контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА340025

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського