Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (23)Реферативна база даних (901)Книжкові видання та компакт-диски (599)Журнали та продовжувані видання (39)
Пошуковий запит: (<.>U=О35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Хандримайлов А.О. 
Вдосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння малолітражних високообертових дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.О. Хандримайлов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості удосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння (КЗ) малолітражних високообертових дизелів методом числового моделювання нестаціонарної газової течії. Виявлено, що методи числового моделювання течії на основі розв'язання загальних рівнянь газової динаміки є найбільш перспективними у сфері дослідження газодинаміки впускних каналів і процесів вихроутворення в циліндрі та камері згоряння. Розроблено математичну модель течії газу у впускному тракті та циліндрі двигуна й програмного комплексу для розв'язання задач газодинаміки двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з урахуванням руху меж, підвищення апроксимації за часом і другого порядку точності, введення корекції стисливості для течій малої швидкості. Зроблено верифікацію розрахункового методу й одержано задовільні результати. Проведено розрахункове й експериментальне дослідження статичної продувки впускних каналів чотириклапанної головки ціліндрів малолітражного високообертового дизеля. Уточнено вимоги до геометричних характеристик впускних каналів, виконання яких забезпечує підвищення інтенсивності вихрового руху заряду без значного зниження коефіцієнта наповнення, визначено раціональну форму досліжуваних впускних каналів і клапанів, що дозволяє знизити аеродинамічний опір і підвищити величину вихрового відношення. Проведено числове моделювання процесів впуску та стиску. Проаналізовано просторову структуру течії газу у впускних каналах, циліндрі та КЗ. За результатами розрахунків встановлено вплив геометричних і режимних параметрів на процес вихроутворення в циліндрі та КЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 +
Шифр НБУВ: РА362492

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Сєрікова О. А. 
Вдосконалення методів діагностування та прогнозування технічного стану двигуна внутрішнього згоряння автомобіля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Сєрікова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано адаптивний метод непрямого оцінювання технічного стану ДВЗ за параметрами, що допускають контроль в процесі функціонування двигуна, з використанням штучних нейронних мереж і систем нечіткого виводу під час обробки інформації. Розроблено автоматизований програмно-апаратний комплекс оцінювання технічного стану та прогнозування залишкового ресурсу ДВЗ. Виготовлено його макетний зразок, а також розроблено та відлагоджено необхідне програмне забезпечення. Наведено структурні схеми програмно-апаратного комплексу для реалізації у вигляді бортового автомобільного пристрою й автономного вимірювального комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА384819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Леоненко О.М. 
Вдосконалення технології ремонту автомобільних двигунів підвищенням якості гільз циліндрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Леоненко ; Харк. нац. автомобіл.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення технології ремонту автомобільних дизельних двигунів ЯМЗ і КамАЗ шляхом підвищення якості гільз циліндрів. Розглянуто вплив оптимальних технологічних параметрів термомеханічної обробки й механічних властивостей зміцненої робочої поверхні на ресурс та ремонтопридатність гільз циліндрів. Із використанням методів планування проведено експериментальне зміцнення матеріалу за виробничих умов. Надано оцінку ефективності удосконалення технології ремонту автомобільних двигунів шляхом підвищення якості гільз циліндрів, зміцнених термомеханічною обробкою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА339609

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Мороз В.В. 
Вибір доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Мороз ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику, яка дозволяє вибирати доцільний тип двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням витрати палива, викидів шкідливих речовин та енергетичних показників двигуна автомобіля залежно від умов його експлуатації. Для реалізації методики уточнено математичну модель розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами дизеля вантажного автомобіля. Запропоновано оцінювати доцільність двигуна з урахуванням його енергетичних показників під час руху вантажного автомобіля за їздовими циклами та експлуатаційних витрат. Показано, що у автомобіля з дизелем краща паливна економічність незалежно від умов його руху у порівнянні з автомобілем, на якому встановлено бензиновий двигун. На підставі вивчення екологічних показників і витрат на експлуатацію встановлено, що автомобіль з дизелем має переваги для експлуатації по магістральному їздовому циклу, а з бензиновим двигуном - по міському. Достовірність одержаних на математичній моделі результатів показників вантажного автомобіля з дизелем у міському їздовому циклі підтверджено задовільним збігом з результатами дорожніх випробувань вантажного автомобіля з дизелем за тим самим їздовим циклом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.1 +
Шифр НБУВ: РА337014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Рикова І.В. 
Вибір обгрунтування параметрів паливної апаратури автотракторних дизелів при інтенсифікації вприскування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / І.В. Рикова ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 19 с. — укp.

З використанням математичної моделі розрахунку процесу вприскування палива обгрунтовано параметри форсованої паливної апаратури перспективних автотракторних дизелів. Розроблено методику та алгоритм розрахунку палива у паливопроводі високого тиску з уточненнями розрахунку кінцевої фази вприскування. Проведено числові експериментальні дослідження впливу конструктивно-регулювальних параметрів паливної апаратури на показники вприскування палива під час його інтенсифікації. Здійснено оцінку ефективності використання форсованої паливної апаратури автотракторних дизелів з раціональними параметрами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.2
Шифр НБУВ: РА319068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Ліньков О.Ю. 
Вибір та обгрунтування параметрів сумішоутворення та згоряння в швидкохідному дизелі, який працює на альтернативному паливі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.Ю. Ліньков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше експериментальним шляхом одержано інтегральні та диференційні криві розподілу краплин альтернативних палив рослинного походження під час розпилювання. Виявлено характерні відмінності протікання процесів сумішоутворення та згоряння у швидкохідному дизелі, який працює на альтернативних паливах рослинного походження. Уточнено математичну модель даних процесів, що враховує особливості роботи дизеля на альтернативних паливах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-012 + О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА330000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Гуменчук М.І. 
Визначення раціональних параметрів подачі повітря в дизелі з газотурбінним наддувом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / М.І. Гуменчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Запропоновано динамічну математичну модель дизеля з газотурбінним наддувом, в якій враховано експериментальні характеристики ланок системи автоматичного регулювання дизеля. Завдяки моделюванню цієї системи створено різні варіанти регулювання циклової подачі палива для формування зовнішньої швидкісної характеристики. Експериментально виявлено зону в безлопатевій проточній частині турбіни, де найбільш ефективно можна регулювати площу поперечного перерізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.11 +
Шифр НБУВ: РА337952

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Бешун О.А. 
Вплив регулювання потужності дизеля відключенням окремих робочих циклів на його економічні, екологічні та динамічні показники: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.А. Бешун ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено економічні, екологічні та динамічні показники роботи багатоциліндрового дизеля, регулювання потужності якого здійснюється шляхом відключення окремих робочих циклів. Удосконалено математичні моделі робочого процесу та динаміки дизеля з регулюванням потужності методом відключення окремих роочих циклів, що дало змогу визначити його економічні та динамічні показники. Розроблено й апробовано алгоритм переміщення робочих циклів по циліндрах двигуна. Досліджено процес згорання та визначено основні термодинамічні параметри циклу, наступного після одного, двох, трьох і чотирьох підряд відключених циклів. Теоретичні дослідження виконано на математичних моделях з використанням ПК. Для безмоторних і моторних стендових випробувань розроблено оригінальні методики

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 +
Шифр НБУВ: РА346203

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Аль-хавалдех Абдалла Сулейман 
Дослідження і розробка гідродинамічних очисників моторних мастил: Автореф. дис ... канд.техн. наук: 05.05.17 / Абдалла Сулейман Аль-хавалдех ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2001. — 20 с.: іл. — укp.

Науково-методично обгрунтовано шляхи інтенсифікації робочого процесу гідродинамічних очисників моторних мастил та розроблено на цій підставі малогабаритні очисники для використання в двигунах внутрішнього згорання. Визначено умови, що забезпечують збереження ступеня очистки рідини, яка фільтрується, постійного за довжиною фільтроелемента. Визначено умови забезпечення саморегенерації фільтроелемента як у разі періодичної неповноточної, так і повноточної схем гідродинамічної очистки рідини. Визначено умови сталості потоку в гідродинамічних очисниках з фільтроелементом, що обертається. Розроблено нові конструктивні схеми малогабаритних роторних очисників моторних мастил. Вдосконалено методику, створено засоби для експериментальної перевірки отриманих результатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-047.02
Шифр НБУВ: РА315963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Романова Н.С. 
Дослідження структуроутворення силумінів, розробка і освоєння технології виробництва зносостійких дизельних поршнів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / Н.С. Романова ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено структуроутворення у вискокремнистих складнолегованих силумінах у ході твердіння за високих швидкостей охолоджування. Розроблено новий гранульований поршневий сплав "Альрезист", який містить кремній (до 40 мас. %) та легуючий комплекс, що складається з Cu та перехідних металів Fe, Ni, Cr, Ti, Zr.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.104.3 + О354-061/069
Шифр НБУВ: РА316366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Левченко О.В. 
Дослідження сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння на основі принципів фізичного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.В. Левченко ; Нац. авіац. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено методику оцінки сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка містить попередню оцінку трибологічних властивостей олив на чотирикульовій машині на підставі інтегрального критерію та фізичне моделювання на модельних зразках. Запропоновано нову трибологічну характеристику мастильних матеріалів - величину щільності енергії. За допомогою даного інтегрального критерію досліджено зміну трибологічних властивостей олив, швидкість погіршання цих властивостей та діапазони працездатності протизносних і протизадирних присадок. На підставі теорії подоби та моделювання з урахуванням величини щільності енергії розроблено методику фізичного моделювання перехідних процесів зі зміною сорту та марки моторної оливи в трибосистемах (ТС) ДВЗ. Встановлено, що зміна моторної оливи з мінеральної на синтетичну та груп експлуатації викликає у трибосистемах ДВЗ вторинне припрацювання. Визначено, що застосування промивної оливи в ТС скорочує час припрацювання, але підвищує швидкість зношування. Надано рекомендації щодо вибору моторної оливи до ДВЗ з обгрунтуванням особливостей застосування промивної оливи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-326.1 + О353-082.04
Шифр НБУВ: РА316530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Харак Р.М. 
Дослідження універсального регулятора швидкості дизелів колісних тракторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Р.М. Харак ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження універсального регулятора, обладнаного системою автоматичного переключення режимів регулювання. Розроблено розрахункову модель взаємодії електромагнітів з деталями універсального регулятора. Запропоновано методику визначення раціональних конструктивних і силових параметрів ланок механізму автоматичного переключення режимів регулювання універсального регулятора. Проведено порівняльний аналіз ефективності використання серійного та дослідного універсального регулятора за паливною економічністю та динамічними показниками тракторного дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-052 + П072.1-3 +
Шифр НБУВ: РА339657

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Громико А.В. 
Захист атмосфери від забруднення двигунами внутрішнього згоряння при застосуванні озоно-каталітичних процесів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / А.В. Громико ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 22 с. — укp.

Вирішено проблему зниження забруднення атмосфери (ЗЗА) відпрацьованими газами (ВГ) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) і результати дослідження впливу озоно-каталітичних процесів (ОКП), що проходять в робочій порожнині двигуна, на повноту згоряння (ПЗ) рідких палив. Обгрунтовано інтенсифікуючий вплив ОКП на ПЗ палива. Визначено залежність ЗЗА токсичними сполуками, що містяться у ВГ ДВЗ від дози озону в паливі. Доведено, що під час роботи двигуна на різних режимах (холостий хід, навантаження) та за різних умов подачі озону в паливо, ОКП, що проходять в робочій порожнині двигуна, позитивно впливають на повноту згоряння бензинів, знижуючи вміст у ВГ оксиду вуглецю (ІІ) та вуглеводнів. Встановлено, що за умови подачі озону в об'єм паливо-повітряної суміші вміст оксидів азоту (ОА) у ВГ зростає залежно від режимів роботи двигуна; за введення озону в бензин перед його подачею на утворення паливо-повітряної суміші, вміст ОА у ВГ знижується. Визначено оптимальну дозу озону в бензині: 0,2 - 0,4 г/кг. Розраховано термодинамічні показники роботи ДВЗ на озонованому паливі (ОП). Запропоновано технологічні схеми автономних установок живлення карбюраторного та дизельного двигунів ОП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-011.2 + О35-082н631
Шифр НБУВ: РА372739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Левчук В.І. 
Зменшення димності відпрацьованих газів автотракторних дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.І. Левчук ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання зменшення димності автотракторних дизелів шляхом застосування системи автоматичного регулювання паливоподачі за величиною оптичної густини відпрацьованих газів та частотою обертання колінчастого вала. В розробленій системі автоматичного регулювання паливоподачі створено денситометричний датчик з підтриманням чистоти оптичного каналу та електромеханічний коректор на базі крокового гібридного електродвигуна. Обгрунтовано електронне регулювання паливоподачі за адаптаційними параметрами, отриманими й перевіреними на уточнених математичних моделях розрахунку швидкісних характеристик і перехідних режимів роботи дизеля. Встановлено, що за умов забезпечення гранично допустимої димності не вище 40% коректування паливоподачі за адаптаційними характеристиками зменшує питомі викиди сажі на 53,9%, циклову подачу палива - на 27,8%, ефективну потужність - на 22,3% й забезпечує стійкість роботи автотракторного дизеля 6ЧН13/11,5.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.2 +
Шифр НБУВ: РА361486

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Дунь С.В. 
Зменшення димності відпрацьованих газів великовантажних дизельних автомобілів застосуванням у випускній системі каталітичних нейтралізаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.В. Дунь ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано методи зменшення димності відпрацьованих газів дизельних автомобілів, а також методики визначення та розрахунку нормованих параметрів. Визначено характерні режими роботи даних автомобілів. Проведено теоретичне дослідження газодинамічних процесів у каталітичному нейтралізаторі. Встановлено оптимальні швидкості газів у каналах каталітичного блока, які забезпечують каталіз та самоочистку блока від сажових відкладень. Охарактеризовано вплив платинового каталітичного нейтралізатора на димність відпрацьованих газів. Докладно розглянуто вплив окиснення часток сажі на ступінь очистки газів від оксиду вуглецю. Узагальнено залежності, які визначають зменшення димності відпрацьованих газів з розробкою алгоритмів розрахунку величини димності газів і викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.3 + О354-082н631
Шифр НБУВ: РА320444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Овчаров О.В. 
Зниження викидів канцерогенних речовин з відпрацьованими газами автомобільних бензинових двигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.В. Овчаров ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 15 с. — укp.

Запропоновано методику оцінки сумарної канцерогенності відпрацьованих газів (ВГ) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) за результатами їх екодосліджень спільно з автомобілем на стенді з біговими барабанами за Європейським їздовим циклом. Удосконалено та використано повнопоточні комбіновані системи уловлювання бенз(а)пірену (БП) з ВГ ДВЗ, а також наведено методику їх кількісного визначення. Проведено комплексні дослідження восьми різних модифікацій бензинових ДВЗ типу ЗМЗ. Визначено кореляційні залежності, що зв'язують сумарну канцерогенність ВГ ДВЗ із масовим рівнем викиду БП за їздовий цикл. Показано високу ефективність зниження канцерогенності ДВЗ під час використання газоподібних палив, форкамерно-факельного запалювання горючої суміші та термокаталітичних систем нейтралізації ВГ. Запропоновано раціональні шляхи зниження канцерогенності ВГ автомобільних бензинових двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА310330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Кабанов О.М. 
Зниження викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами транспортних дизелів шляхом конвертування їх в газові двигуни: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.М. Кабанов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості зниження токсичності транспортного дизеля шляхом конвертування його у газовий двигун з високоенергетичною системою запалювання. Удосконалено методику розрахунку процесу згоряння I.I. Вібе, що дозволяє провести розрахункове дослідження впливу різних факторів на форму характеристики тепловиділення, що обумовлює утворення шкідливих речовин у циліндрі газового двигуна з високоенергетичною системою запалювання. Розроблено методики проведення експериментального дослідження газового двигуна та визначення змінного показника згоряння за I.I.Вібе шляхом обробки експериментальних характеристик тепловиділення. Одержано характеристичні карти значень коефіцієнтів надлишку повітря та кутів випередження запалювання для системи керування газовим двигуном 6ГЧ13/14 з високоенергетичною системою запалювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О355-082 +
Шифр НБУВ: РА357056

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Степанчук О.В. 
Методи створення і ведення транспортно-екологічного моніторингу в крупних і найкрупніших містах (на прикладі м.Києва): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Степанчук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Запропоновано методи проведення транспортного моніторингу на основі вибіркових обстежень величин інтенсивності дорожнього руху за допомогою аерокосмічної зйомки й експрес-методів визначення основних показників руху автотранспорту. Встановлено зв'язок транспортного та екологічного моніторингу. Наведено шляхи нового вирішення задачі моніторингу стану транспортної системи міста за величинами вхідних потоків автотранспортних засобів у окремі транспортні підрайони. Створено методику визначення та коригування оцінки екологічного стану в підрайоні за допомогою моделювання та обчислення показників за умови відсутності або недостатньої інформації про них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-08-641 + О35-082 н631 +
Шифр НБУВ: РА331709

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Врублевський О. М. 
Наукові основи вибору параметрів акумуляторної паливної апаратури з електронним керуванням для високообертового дизеля: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / О. М. Врублевський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Висвітлено проблему створення акумуляторної паливної апаратури високообертового дизеля. Розроблено математичну модель процесу паливоподачі акумуляторої паливної системи з електронним керуванням з урахуванням деформацій рухомих елементів форсунки, ефектів приєднання маси рідини до деталей, що рухаються, співударяння деталей, а також електродинамічних і електромагнітних ефектів у системі керування паливоподачею. Запропоновано метод верифікації математичної моделі процесу паливоподачі, який дозволить урахувати похибки визначення експериментальних критеріїв адекватності, конструктивних і регулювальних параметрів паливної апаратури. Визначено вплив конструктивних і регулювальних параметрів акумуляторної паливної апаратури на процес паливоподачі. Наведено методику експериментального дослідження акумуляторної паливної апаратури з електронним керуванням на безмоторних і моторних стендах. Проведено оптимізацію параметрів акумуляторної паливної апаратури з електронним керуванням для високообертового дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.2
Шифр НБУВ: РА379774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського