Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (220)Тематичний інтернет-навігатор (48)Наукова електронна бібліотека (1045)Реферативна база даних (50844)Книжкові видання та компакт-диски (13837)Журнали та продовжувані видання (2747)
Пошуковий запит: (<.>K=СОЦІАЛЬНИЙ$<.>+<.>K=ПЕДАГОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6006
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єпіфанова Ю.С. 
Авторські права науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Ю.С. Єпіфанова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 16 с. — укp.

Досліджено поняття, види авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ, підстави їх виникнення та способи здійснення. Показано особливості здійснення авторських прав цими суб'єктами на підставі авторського договору, зокрема договору про винагороду між автором і роботодавцем. Досліджено його місце в системі цивільно-правових договорів. Розроблено конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства України у сфері охорони та захисту авторських прав науково-педагогічних працівників ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)339:Ч3
Шифр НБУВ: РА374026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Нечай С.П. 
Адаптація дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку засобами музично-театральної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.П. Нечай ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано особливості процесу адаптації дітей-сиріт молодшого дошкільного віку до умов дитячого будинку. Визначено критерії адаптивності поведінки дітей-сиріт за нових соціальних умов, надано якісну характеристику виявлених критеріїв, розглянуто типи груп адаптації дітей-сиріт до умов дитячого будинку (задовільну, часткову, нестійку, незадовільну), що дає змогу здійснювати диференційний підхід до дітей з різним рівнем емоційної активності. Запропоновано методику організації музично-театралізованої діяльності, що сприяє успішній адаптації дітей-сиріт. Наведена методика дозволяє підвищувати професійний рівень педагогічного колективу дитячого будинку щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в адаптаційний період; створити позитивний емоційний стан; знизити рівень тривожності, агресивності та незахищеності; коригувати негативні емоційні прояви засобами музичної діяльності; розвивати у вихованців навички соціальної поведінки в процесі музично-театралізованої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)715 + Ч411.355.2
Шифр НБУВ: РА315977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Рудов Б.А. 
Адаптація курсантів молодших курсів до навчання у вищому військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / Б.А. Рудов ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Вперше обгрунтовано педагогічні умови успішної адаптації курсантів молодших курсів до навчання у вищих військових навчальних закладах: урахування у процесі організації навчально-пізнавальної та службової діяльності професійно-ціннісних орієнтацій курсантів; індивідуалізація навчання на основі врахування ускладнень, які виникають у пізнавальній діяльності курсантів; формування умінь і навичок саморегуляції навчальної діяльності. Уточнено суть, структуру та основні етапи адаптації особистості до навчання у даних закладах. Розвинуто положення щодо показників і рівнів адаптації курсантів до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-2 + Ю942-8-213.1
Шифр НБУВ: РА320962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Зданевич Л.В. 
Адаптація студентів педагогічних училищ до нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Зданевич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено та проаналізовано базові поняття дослідження, особливості організації навчального процесу та специфічні ознаки осіб, що навчаються за умов педагогічного училища. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель системного дослідження процесу адаптації студентів нового прийому до умов життєдіяльності, експериментально доведено ефективність її використання з метою діагностики особливостей перебігу адаптаційного періоду. На підставі результатів діагностичного дослідження представлено психолого-педагогічну програму роботи з першокурсниками та доведено позитивний вплив формуючого експерименту на перебіг процесу адаптації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.0
Шифр НБУВ: РА326970

Рубрики:

      
6.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
9.

Полякова Г.А. 
Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА323398

Рубрики:

      
10.

Корнєєв Ю.В. 
Адміністративно-правове забезпечення особистої безпеки працівників податкової міліції: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.В. Корнєєв ; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено проблеми особистої безпеки працівників податкової міліції, розглянуто вплив небезпечних факторів на службово-професійну діяльність, запропоновано визначення особистої безпеки та її принципи. Висвітлено питання правового захисту співробітників: наведено загальну характеристику правового захисту та описано особливості правового регулювання співробітників податкової міліції. Виявлено недоліки правового забезпечення, надано пропозиції щодо покращання правової нормативної бази податкової міліції. Здійснено дослідження професійної та психологічної підготовленості співробітників як важливого фактора їх безпечної професійної придатності. Розглянуто вплив професйної підготовки на забезпечення особистої безпеки та професійної, підбір та адаптацію кадрів, високі моральні якості як елементи службової захищеності працівників, психолого-педагогічні знання, які підвищують захист та безпеку професійної діяльності працівника. На підставі результатів дослідження запропоновано шляхи та пропозиції удосконалення діяльності працівників, що впливають на забезпечення особистої безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.2
Шифр НБУВ: РА320385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Князька Л. А. 
Адміністративно-правове регулювання в галузі соціального захисту населення: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. А. Князька ; Акад. упр. М-ва внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сутність та специфіку соціальної політики в історичному аспекті й її взаємозв'язок із соціальною державою та соціальним захистом. З'ясовано поняття та визначено принципи соціального захисту, його співвідношення із соціальним забезпеченням і соціальною безпекою, проаналізовано різні наукові погляди та теорії. Висвітлено адміністративно-правовий статус органів управління у сфері соціального захисту, його форми та методи. Запропоновано напрями вдосконалення адміністративного законодавства у сфері забезпечення права громадян на соціальний захист. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін і доповнень щодо низки нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15
Шифр НБУВ: РА373573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Німко О.Б. 
Адміністративно-правове регулювання державного молодіжного житлового кредитування: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.Б. Німко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Наведено визначення поняття "державне молодіжне житлове кредитування", висвітлено його роль у соціально-економічній політиці. З'ясовано суть і особливості адміністративно-правового регулювання державного молодіжного житлового кредитування, його суб'єкти, об'єкт, функції, принципи, методи та форми. Проаналізовано підстави виникнення права молоді на соціальний захист у даній сфері. Розкрито суть інституційних засад зазначеного регулювання молодіжного житлового кредитування, а також суть правових і організаційних засад діяльності Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву" як суб'єкту адміністративно-правового регулювання економічної та соціально-культурної сфери. Проаналізовано чинне законодавство та практику даного регулювання. Досліджено стан розробки проблеми. Висвітлено та проаналізовано світовий досвід іпотечного молодіжного житлового кредитування. Досліджено чинники, які впливають на ефективність адміністративно-правового регулювання державного кредитування у даній сфері. Запропоновано напрямки підвищення ефективності шляхом удосконалення норм законодавства й управлінського механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)151 + Х819(4УКР)123 + Х829(4УКР)4 +
Шифр НБУВ: РА356519

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Пасічніченко С. В. 
Адміністративно-правове регулювання соціального захисту інвалідів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. В. Пасічніченко ; Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено визначення понять "соціальний захист інвалідів", "адміністративно-правове регулювання соціального захисту інвалідів". Проаналізовано структуру державної системи соціального захисту інвалідів. Визначено коло суб'єктів адміністративно-правового регулювання соціального захисту інвалідів. Висвітлено основні перспективи розвитку адміністративно-правового регулювання соціального захисту інвалідів з метою гармонізації вітчизняного законодавства з положеннями Конвенції ООН про права інвалідів. Наведено пропозиції щодо уточнення понятійного апарату та доповнення до чинного законодавства у сфері соціального захисту інвалідів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)153
Шифр НБУВ: РА384316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Романяк М.М. 
Адміністративно-правові засади дозвільної діяльності у сфері забезпечення екологічної безпеки: автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / М.М. Романяк ; Ін-т педагогіки АПН України. — Ірпінь, 2010. — 18 с. — укp.

Обгрунтовно шляхи удосконалення адміністративно-правового регулювання дозвільних відносин у сфері забезпечення екологічної безпеки. Висвітлено теоретико-правові засади забезпечення екологічної безпеки. Розкрито сутність екологічної безпеки та національної, які співвідносяться як загальне та спеціальне. Виділено характерні ознаки екологічної безпеки, сформульовано визначення даного поняття. Розглянуто правові засоби забезпечення екологічної безпеки, встановлені у чинному законодавствті (обмеження щодо здійснення тих видів господарської діяльності, які негативно впливають на екологію, погіршують її стан, а також запровадження контролю за дотриманням встановлених законодавством обмежень, які регламентуються дозвільним режимом). Проаналізовано чинне в Україні законодавство, розглянуто принципи та суб'єкти дозвільної діяльності у сфері забезпечення екологічної безпеки, описано її правові форми. Досліджено окремі процедури дозвільної діяльності у сфері забезпечення екологічної безпеки. Наведено рекомендації щодо удосконалення законодавства про регулювання відносин у сфері забезпечення екологічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.033 + Х859(4УКР)021.11
Шифр НБУВ: РА370535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кушнарьова В. О. 
Академік Г. М. Висоцький (1865 - 1940) - вчений, педагог, організатор агролісомеліоративної дослідної справи в Україні: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / В. О. Кушнарьова ; Держ. наук. с.-г. б-ка НААН України. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Досліджено життєвий шлях і діяльність академіка Г. М. Висоцького. Розкрито умови, за яких сформувався його науковий світогляд. Охарактеризовано основні етапи життєвого та творчого шляху вченого, узагальнено та введено до наукового обігу малоз'ясовані та невідомі факти з його біографії та діяльності. Наведено періодизацію життя та наукової діяльності Г. М. Висоцького. Проаналізовано основні напрями його досліджень і розкрито визначну роль як організатора вітчизняної аграрної науки й освіти. Показано роль Г. М. Висоцького у справі підготовки фахівців для лісової галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. д(4УКР) Висоцький, Г. М. г + П. г(4УКР)
Шифр НБУВ: РА376002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
16.

Товкун Л. П. 
Академік О. В. Корчак-Чепурківський: наукова, організаційна робота та педагогічна діяльність у 1883 - 1947 рр.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / Л. П. Товкун ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. — Переяслав-Хмельницький, 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено діяльність видатного українського гігієніста й епідеміолога О. В. Корчака-Чепурківського (1883 - 1947 рр.). Визначено основні періоди його діяльності для поглибленого історико-аналітичного дослідження. Розкрито умови формування наукового світогляду вченого. Проаналізовано його організаційну, науково-дослідну роботу, досліджено викладацьку діяльність професора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р. д(4УКР) О. В. Корчак-Чепурківський
Шифр НБУВ: РА374742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
17.

Пасічняк Л.М. 
Академічне народно-інструментальне ансамблеве мистецтво України ХХ ст.: історико-виконавський аспект: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Л.М. Пасічняк ; Львів. держ. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2007. — 17 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження процесу розвитку академічного ансамблю народних інструментів України періоду XX ст., класифіковано його різновиди. Проаналізовано процес удосконалення народного інструментарію, досліджено композиторську творчість, підкреслено значення професіоналізації освіти музиканта-народника, розглянуто формування української педагогіки, методології та теорії виконавства на удосконалених народних інструментах, становлення ансамблю народних інструментів в академічному музичному мистецтві. Узагальнено досягнення академічних народно-інструментальних ансамблів на концертній естраді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.3,2-3(4УКР)6-71 +
Шифр НБУВ: РА348598

Географічні рубрики:

      
18.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
Категорія: Релігія   
20.

Кьопке В.А. 
Аксіологічна проблематика в філософсько-релігійних концепціях німецьких мислителів ХХ ст.: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.11 / В.А. Кьопке ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто методологічні засади дослідження проблеми цінностей, визначено головні підходи щодо неї в німецькій традиції філософування (І. Кант, А. Шопенгауер, Г. Гегель, Л. Фойєрбах). Проаналізовано погляди провідних німецьких мислителів ХХ ст. - В. Вайєра, У. Гоманн, У. Нойєншвандера, А. Гелена, Ю. Габермаса, Г. Рормозера. Проаналізовано існуючі інтерпретації проблеми цінностей і проблеми людини, виявлено рівні функціонування цінностей: індивідуальний, соціальний, теоретичний. Обгрунтовано підходи щодо проблеми цінностей у працях німецьких філософів і теологів, а також диференційований підхід до цієї проблеми в західноєвропейській та російській традиціях філософування. На основі творчої спадщини німецьких мислителів конкретизовано методологічні та загальнотеоретичні положення проблеми цінностей. Визначено основні методологічні підходи, проведено порівняльний аналіз із поглядами вчених з інших країн Західної Європи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э210.0 + Ю217 + Ю3(4НІМ)6 +
Шифр НБУВ: РА361484

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського