Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (525)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=РОЗФАРБУВАНН$<.>+<.>K=ЛІТАКІВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Харук А. І. 
Авіаційна промисловість України як складова військово-промислового комплексу у 1910-ті - 1980-ті роки: автореф. дис. ... д-ра іст. наук : 20.02.22 / А. І. Харук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 32 с. — укp.

Вперше цілісно реконструйовано картину тенденцій становлення та розвитку промислового виробництва авіаційної техніки в Україні для військових потреб. Вперше проведено дослідження розвитку авіаційної промисловості на теренах України, що має комплексний, міждисциплінарний характер. Вперше виділено періоди становлення галузі та проаналізовано їх особливості для сфер українського виробництва. Досліджено наслідки впровадження науково-дослідних і проектно-конструкторських робіт у літакобудування, що забезпечувало високі тактико-технічні характеристики авіаційної техніки. Введено до наукового обігу нові факти, призабуті відомості про вчених і виробників, діяльність яких сприяла стрімкій динаміці прогресивних змін у створенні літаків. Висвітлено вплив імперського (союзного) центру на розвиток авіабудування в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-24 + Ц651(4УКР)1:6
Шифр НБУВ: РА381408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Романенко В. Д. 
Авіаційна техніка ленд-лізу 1941 - 1945 рр. (пам'яткознавчий аспект): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 26.00.05 / В. Д. Романенко ; Укр. т-во охорони пам'яток історії та культури НАН України, Центр пам'яткознавства. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес підготовки й організації поставок авіаційної техніки до СРСР по ленд-лізу у 1941 - 1945 рр., та інфраструктуру, яка займається прийманням авіатехніки, її доставкою, навчанням льотного складу. Наведено повний перелік типів літаків, які поставлялися до СРСР по ленд-лізу, кількість одержаних машин, строки їх надходження. Сформульовано основні вимоги щодо літаків Вітчизняної війни як пам'яток воєнної історії України. Розроблено базу даних, яка однозначно ідентифікує будь-який літак ленд-лізу за його серійним чи заводським номером, робить його опис як пам'ятки історії та техніки. Наведено приклади успішного застосування бази даних для ідентифікації літаків та її використання як інформаційного ресурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)622 л61 + Ц35(2)626-65 л61
Шифр НБУВ: РА372850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Корнієнко А.П. 
Аеродинамічна компоновка арочного крила з повітряним гвинтом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / А.П. Корнієнко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати фізичного моделювання обтікання арочного крила з повітряним гвинтом в аеродинамічній трубі. На підставі результатів такого моделювання, проведеного з візуалізацією течії на поверхні арочного крила, підтверджено безвідривний характер обтікання комбінації "арочне крило - повітряний гвинт" до великих кутів атаки, що дозволило здійснити параметричні дослідження, з використанням методів обчислювальної аерогідродинаміки, які базуються на використанні моделі ідеальної рідини, а саме: методу дискретних вихорів, (ефективного для моделювання обтікання тонких несучих поверхонь з фіксованими лініями сходу вихрової пелени), панельного методу Моріно - для моделювання обтікання тілесних компоновок, у їх апробованих алгоритмічних реалізаціях методики розрахунку. Наведено результати параметричних досліджень стосовно оцінки впливу місця розташування повітряного гвинта в каналі арочного крила на аеродинамічні характеристики такого роду комбінації та з'ясовано наявність досить складної аеродинамічної інтерференції гвинта та несучої поверхні літального апарата. За цього одержано аеродинамічні якості комбінації та тягових характеристик даного гвинта, які мають чіткі екстремуми, наявність яких повинна враховуватися під час проектування літаків з арочним крилом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О553-011 +
Шифр НБУВ: РА349176

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Краснопольський А.О. 
Аналіз та синтез систем автоматичного керування заходом на посадку літаків цивільної авіації на основі сучасної нестаціонарної теорії керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / А.О. Краснопольський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с. — укp.

З застосуванням параметричного критерію стійкості, а також критерію за показниками якості перехідного процесу нестаціонарної системи одержано області допустимих значень параметрів системи траєкторного керування, вибір яких гарантовано забезпечить якість автоматичного керування траєкторним рухом повітряного судна в режимі заходу на посадку в бічній та поздовжній площині. Узагальнено метод синтезу структур стаціонарних систем автоматичного керування з великим коефіцієнтом підсилення, запропонований М.В.Меєровим за методами стаціонарної теорії. Розроблено метод синтезу структур нестаціонарних систем автоматичного керування за методами нестаціонарної течії. Завдяки цьому одержано структурні схеми нестаціонарної системи автоматичного керування заходом літака на посадку, що дають змогу виконати якісне автоматичне керування посадкою, не змінюючи коефіцієнти підсилення в блоках формування заданих величин системи траєкторного керування та зберігаючи їх оптимальними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА327607

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Глазок О.М. 
Аналітичне конструювання нелінійних систем керування літальними апаратами з урахуванням вимог до якості перехідних процесів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / О.М. Глазок ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі синтезу нелінійних регуляторів, що забезпечують виконання вимог до якості руху керованого об'єкта, для систем стабілізації літальних апаратів. Синтез регуляторів проведено для нелінійних динамічних керованих систем, описаних системами звичайних диференціальних рівнянь з поліноміальними правими частинами за модифікованим методом аналітичного конструювання. До підінтегрального виразу функціоналу якості введено частини функції Белмана з числовими коефіцієнтами, що відображають вимоги до якості руху. Досліджено рух керованих систем з нелінійними якісними регуляторами. Розв'язано задачу синтезу нелінійних регуляторів, одержаних з урахуванням вимог до якості руху, для стабілізації поздовжнього кутового руху літака. На підставі результатів застосування одержаних регуляторів у системі стабілізації поздовжнього кутового руху високоманевреного та транспортного літаків у процесі розв'язання задачі стабілізації горизонтального польоту та за умов виконання маневру у поздовжній площині показано переваги запропонованих регуляторів у порівнянні з відомими.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-047 +
Шифр НБУВ: РА355573

      
6.

Мустафа А.С. 
Вдосконалення системи матеріально-технічного постачання процесу технічного обслуговування на основі аналізу надійності парку ПС авіакомпанії: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.С. Мустафа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації процесів матеріально-технічного постачання технічного обслуговування і ремонту (ТоіР) парку повітряних суден (ПС) авіакомпанії. Проаналізовано процеси матеріально-технічного постачання (МТП) авіакомпанії, визначено роль запасів і складів у системі МТП. Розроблено методики планування МТП, а також розрахунку норм витрат і комплектів запасних частин. Створено модель поставок запасних елементів за умов обмеженої суми фінансування на базі максимізації ймовірності безвідмовної роботи у разі експонентного та нормального розподілу часу між відмовами. Запропоновано модель оптимізації забезпечення запчастинами відновлюваних виробів авіаційної техніки на підставі теорії масового обслуговування (ММ1/S). Розроблено методи оптимізації рівнів запасів та формування оптимального розміру замовлення комплектуючих виробів, які мінімузують сукупні витрати на зберігання запасу, його доставку та періодичність. Створено систему керування замовленнями та поставками складних дорогих виробів авіаційної техніки (АТ) на прикладі авіаційних двигунів з використанням методів імітаційного моделювання процесів життєвого циклу на базі марковських процесів, що дозволяє обгрунтувати довгострокові та поточні плани виробництва, ремонту авіаційних двигунів (АД) і поставок їх споживачам відповідно до плану розвитку авіаційних компаній. Розроблено структуру, основні завдання й інформаційне забезпечення системи керування МТП парку ПС авіакомпанії. На підставі даних про відмови та напрацювання парку ПС зроблено прогнозування потреби матеріально-технічних засобів пастпортизованих виробів літаків Іл-76.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.51-59 + О52-082-6 +
Шифр НБУВ: РА358301

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
7.

Новіков А.О. 
Вплив гвинтових рушаїв на аеродинамічні характеристики несучої системи літака: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / А.О. Новіков ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено метод розрахунку та одержано закономірності зміни аеродинамічних характеристик літаків з гвинтовими рушіями. Удосконалено метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю та панельний метод Моріно. Досліджено вплив струменів від гвинтових рушіїв на розподілені та сумарні аеродинамічні характеристики крила, а також дію на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв і відхилення механізації крила. Запропонований метод розрахунку рекомендовано використовувати у більш широкій області відхилень механізації крила та взаємного розташування крила й оперіння. Результати наукового дослідження впроваджено у Державному Авіаційному Науково-випробувальному Центрі (ДАНВЦ) та учбовий процес Харківського університету Повітряних Сил.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О553.21-01 +
Шифр НБУВ: РА335210

Рубрики:

      
8.

Ковальчук Я.О. 
Вплив попередньої пластичної деформації на циклічну тріщиностійкість алюмінієвого сплаву: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Я.О. Ковальчук ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено виявленню закономірностей поширення втомних тріщин і формування порогової тріщиностійкості в алюмінієвому сплаві АМг6 в первісному стані та після попереднього пластичного деформування одновісним розтягом та стиском. Встановлено, що у всіх випадках попередня пластична деформація (ППД) розтягом та стиском зменшує номінальний розмах порогового коефіцієнту інтенсивності напружень (КІН) сплаву АМг6 в порівнянні з первісним станом. Запропоновано методику оцінки ефективного порогового розмаху КІН сплаву АМг6. Побудовано узагальнені діаграми впливу ППД на розмах порогового КІН і швидкість росту втомних тріщин, які дозволяють оптимізувати технологію обробки матеріалів тиском. Виявлено залежності порогових характеристик циклічної тріщиностійкості від параметрів шорсткості поверхні руйнування в сплаві АМг6 а також методика оцінки ефективних порогів тріщиностійкості можуть бути використані для оцінки зламів деталей з метою відтворення історії їх навантажування при проведенні технічної експертизи. Результати роботи використовуються при випробуваннях відповідальних елементів конструкцій літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.106.223

Рубрики:

      
9.

Головатюк Ю.В. 
Встановлення фізико-механічних характеристик для оцінювання деградації алюмінієвих сплавів типу Д16 і В95 після тривалої експлуатації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / Ю.В. Головатюк ; НАН України, Фіз.-мех. ін-т ім. Г.В.Карпенка. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.106.223 +
Шифр НБУВ: РА369259

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Лейва Каналес М.Р. 
Діагностика технічного стану пілотажно-навігаційного обладнання в динамічному режимі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.Р. Лейва Каналес ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення заданого рівня якості процесу навігації й ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання (ПНО) магістральних літаків. Розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу та зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. Даний метод створено на базі великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання й обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака, розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, з урахуванням руху ПК по злітно-посадній смузі під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексного оцінювання характеристик експлуатаційної ефективності ПНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-082.05
Шифр НБУВ: РА370599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Антоненко О.А. 
Дослідження і розробка технології формування та калібрування великогабаритних листових деталей літаків на електрогідравлічних установках з багатоелектродними розрядними блоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / О.А. Антоненко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено математичні моделі технологічних процесів електрогідравлічного формування та калібрування великогабаритних листових деталей складної форми на багатоелектродних установках, що дають змогу керувати місцем та енергією розряду вздовж поверхні поля навантаження. За результатами експериментальних досліджень установлено, що за умов, характерних для такого штампування, ступінь сприйняття плоскою перешкодою імпульсного навантаження залежить від механічних властивостей та геометричних параметрів заготовки та змінюється не монотонно. Запропоновано показник, який визначається частотою власних коливань ділянки заготовки, що формується. Цей показник дає змогу умовно розділити процеси формоутворення на малоінерційні та інерційні. Зроблено висновок, що в діапазоні відносної ширини ділянки, яка формується, від 10 до 100, що відповідає умовам формування, технологічні параметри слід визначати на підставі робіт формозмінювання, які є необхідними. Для операцій калібрування зі значенням цього параметру не більше 10-ти технологічні параметри розраховують на підставі значення потрібного тиску. З урахуванням можливості керування місцем і кількістю енергії, що виділяється, одержано аналітичні залежності, які дають змогу визначити технологічні параметри за картами потрібних тисків та режимами робіт деформування. Розроблено технологічні процеси формозмінювання панелей жорсткості літаків та листових панелей інших апаратів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-060.122 +
Шифр НБУВ: РА328237

      
12.

Макаренко Ю.В. 
Економічна оцінка впливу авіатранспортних процесів в Україні на навколишнє середовище: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / Ю.В. Макаренко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2001. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні підходи до економічної оцінки впливу цивільної авіації на навколишнє середовище. Наведено розрахунки відповідних економічних збитків, пов'язаних із роботою повітряного транспорту в масштабах країни для різних видів польотів та окремих літаків. Виявлено найбільш суттєві фактори впливу авіації на довкілля, виділено компоненти емісії, які мають вирішальне значення для розмірів збитків. Запроновано методи для розрахунку економічної та соціальної ефективності заходів, спрямованих на зниження впливу авіатранспортних процесів на природу. Апробовано механізм економічної компенсації впливу цивільної авіації на навколишнє середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375-28
Шифр НБУВ: РА314122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Туз М.Д. 
Забезпечення захисту паливних систем від вільної вологи при експлуатації літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.Д. Туз ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Експериментально досліджено кінетику вологи в баках-кесонах літаків за нормальних та екстремальних умов експлуатації, визначено баланс вологи між фазовими станами. Розглянуто характеристики воднопаливних емульсій, утворених внаслідок гідромеханічних процесів в паливних системах сучасних літаків. Розроблено математичну модель виділення та накопичення вільної води в баках-кесонах літака. На натуральному стенді паливної системи досліджено технічні можливості та ефективність клапанів зливу відстою, систем централізованого зливу та довиробітку залишків палива. Досліджено ефективність гідрозмиву щодо запобігання обледеніння сіток відцентрових насосів. Встановлено управляючі параметри та отримано їх значення для масообмінного методу збезводнення палива в баках-кесонах літаків. Визначено оптимальні значення конструктивно-експлуатаційних чинників засобів захисту паливних систем літака.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.4-044 +
Шифр НБУВ: РА328299

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Мазур Т.А. 
Забезпечення якості генерування змінного струму постійної частоти на експлуатаційних режимах ближньомагістральних літаків: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Т.А. Мазур ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено різновид приводу постійної частоти обертання на базі електродинамічного редуктора з асинхронною муфтою спеціальної конструкції - з феромагнітною гільзою на вторинному роторі. Визначено надійні показники пропонованого приводу у порівнянні з наявними типами приводів. Проаналізовано показники якості електроенергії в перехідних режимах роботи, пов'язаних з польотними режимами літаків. Удосконалено методики розрахунку параметрів, що вносяться в роторний контур асинхронної муфти з феромагнітною гільзою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О562.1 +
Шифр НБУВ: РА366663

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Гуменний А.М. 
Інтегроване проектування високоресурсних розтягнутих панелей крила транспортного літака: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / А.М. Гуменний ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено метод інтегрованого проектування високресурсних розтягнених панелей крила транспортних літаків на базі їх параметричного моделювання за допомогою комп'ютерних систем. Даний метод передбачає створення майстер-геометрії та моделі розподілу простору крила, аналітичних еталонів елементів конструкції, аналіз впливу конструктивно-технологічних особливостей на характеристики загального та локального напружено-деформованого стану конструктивно-силових елементів, прогнозування їх довговічності у регулярній зоні, розробку конструктивно-технологічних методів для досягнення регламентованої довговічності розглянених панелей крила у зоні отворів для перетікання палива. Удосконалено методику визначення ступеня завантаженості кріпильних елементів, які з'єднують фрезеровану обшивку та стрингери розтягнених панелей крила. Розроблено комбінований спосіб послідовного застосування дорнування та бар'єрного обтиснення стрингерів розтягнених панелей крила у зоні системи отворів для перетікання палива, що забезпечує надійність досягнення заданих ресурсних характерстик панелей крила.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-042-02 +
Шифр НБУВ: РА362811

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Касьян О.В. 
Логіко-лінгвістичні ієрархічні моделі автоматизованих засобів керування і діагностування протиобліднювальної системи турбогвинтових літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Касьян ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі та метод побудови систем підтримки прийняття рішень (СППР) противообліднювальної системи турбогвинтових літаків, реалізованих у класі логіко-лінгвістичних ієрархічних продукційних моделей. Удосконалено логіко-лінгвістичну продукційну модель представлення знань шляхом введення ієрархічного взаємозв'язку інформаційних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О563.47
Шифр НБУВ: РА327055

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Онгірський 
Локальна міцність конструктивних елементів пасажирських і транспортних літаків при зіткненні з птахами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.03 / Генріх Генріхович Онгірський ; Державний аерокосмічний ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний ін-т". — Х., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-016.33
Шифр НБУВ: РА312110

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Утьонкова В.В. 
Метод визначення геометричних параметрів складеного крила літака транспортної категорії на етапі попереднього проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.В. Утьонкова ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Достовірність теоретичних результатів підтверджено прямими експериментальними дослідженнями, а також шляхом порівняння одержаних результатів зі статистичними значеннями параметрів крил серійних літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-042.6-02 + О535.1-042.6-02
Шифр НБУВ: РА346472

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Бетін Д.О. 
Метод прогнозування льотних характеристик вільнолітаючих динамічно подібних моделей літаків із урахуванням похибок визначення їх масово-інерційних параметрів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / Д.О. Бетін ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми точності прогнозування масово-інерційних параметрів і льотних характеристик вільнолітаючих динамічно подібних моделей (ВДПМ) літаків. Визначено довірчі межі льотних характеристик проектованих ВДПМ. Розроблено теоретичний і методичний апарат розрахунку похибок визначення масово-інерційних параметрів таких моделей літаків на етапах попереднього, ескізного та робочого проектування. Удосконалено метод прогнозування льотних характеристик ВДПМ літаків шляхом урахування точності виконуваних розрахунків масово-інерційних параметрів і проведено його апробацію на прикладах ВДПМ СЛМТ-10С-БП високоманеврового літака-винищувача Су-27 і 138МС400-ДПЛ важкого транспортного літака Ан-124.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07
Шифр НБУВ: РА374861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Данилюк І.А. 
Метод та засоби відновлення квазіоптичних зображень літаків в експертній системі комплексної обробки вимірювальної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.А. Данилюк ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки експертної системи (ЕС) відновлення зображень повітряних об'єктів за даними технічних засобів систем управління повітряним рухом і військ протиповітряної оборони. Розроблено динамічну базу знань закономірностей перетворення радіолокаційно вимірювальних параметрів об'єкта спостереження в параметри його квазіоптичного зображення (КОЗ). На підставі інформації, отриманої технічними засобами та на базі знань про взаємозв'язок виміряних його параметрів і типів елементів квазіоптичного зображення літака розроблено метод відновлення КОЗ літака. Наведено результати роботи ЕС відновлення КОЗ літаків. Визначено основні шляхи підвищення якості прийняття рішень про елемент КОЗ літака. Наведено метод оцінки ефективності функціонування експертної системи відновлення КОЗ літаків за розмірами зони невизначеності прийняття рішень, який дозволяє оцінити потрібну точність вимірювання параметрів повітряного об'єкта, що спостерігається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5
Шифр НБУВ: РА316712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського