Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (72)Тематичний інтернет-навігатор (9)Наукова електронна бібліотека (1248)Реферативна база даних (2909)Книжкові видання та компакт-диски (16038)Журнали та продовжувані видання (55)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОСІБНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 273
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Засядько І.І. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.І. Засядько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що рівень пізнавальної активності зумовлений рівнем розвитку особистісних процесів і станів студента. Запропоновано модель рівнів пізнавальної активності та сформульовано критерії цих рівнів. Обгрунтовано засади проектування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики, на підставі яких створено варіант дидактичної системи, що забезпечує умови для самоорганізації навчальної діяльності студента, розвитку його особистісних механізмів і станів і активізацію самостійної діяльності під час вивчення фізики. У дидактичній системі реалізовано ідею методичного забезпечення структурних елементів навчально-пізнавальної діяльності студента з використанням діагностично-диференційного підходу у разі добору навчального матеріалу та під час опанування його студентами. Розроблено методичні посібники, програмні педагогічні засоби, методичні рекомендації. Запропоновану дидактичну систему навчання фізики експериментально перевірено та показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА353049

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кліндухова В.М. 
Вивчення наближених обчислень в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Кліндухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методичну систему вивчення наближених обчислень у курсі математики основної школи. Проведено ретроспективний аналіз і досліджено сучасний стан методики вивчення наближених обчислень у школах України. Проаналізовано програми з математики різних років, підручники та навчальні посібники. Виділено психолого-педагогічні передумови, цілі та зміст вивчення наближених обчислень в основній школі. Обгрунтовано необхідність організації навчально-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення наближених обчислень. Основним методом наближених обчислень обрано метод меж. Навчальний матеріал у підручнику рекомендовано компонувати з урахуванням принципів концентризму, фузіонізму, навчання в активному та фоновому режимах. Розоблено структурну модель вивчення наближених обчислень в основній школі, описано її етапи, для кожного з яких виділено провідну ідею, цілі, зміст і вимоги до рівня математичної підготовки учнів. Наведено методичні рекомендації щодо організації вивчення наближених обчислень, систему задач, лабораторні та практичні роботи, а також конкретні методичні розробки. Експериментально доведено дієвість та ефективність запропонованої методики, зокрема, показано її позитивний вплив на якість та успішність навчання, формування уміння розв'язувати прикладні задачі та розвиток пізнавальних інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В192 р21-3 +
Шифр НБУВ: РА362640

Рубрики:

      
3.

Фазан В.В. 
Вивчення педагогіки у вищих навчальних духовних закладах України (поч. XIX ст. - 20-і рр. XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Фазан ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Виявлено й обгрунтовано теоретичні ідеї, а також науково узагальнено практичний досвід вивчення педагогіки у духовних ВНЗ початку XIX ст. - 1920-х рр. Виявлено й обгрунтовано теоретичні ідеї вивчення морального богослов'я та практики виховання. Розкрито динаміку процесу вивчення педагогіки у даних ВНЗ України у зазначений період, з'ясовано його етапи. Виявлено й охарактеризовано творчі особливості особистостей - священнослужителів (архієпископа А. Знаменського, архімандрита Платону, протиєрея П. Солярського, протиєреєя І. Королькова); богословів і викладачів, авторів підручників і посібників з педагогіки (П. Блонського, С. Гогоцького, М. Демкова, П. Євстраф'єва, К. Єлницького, М. Зайцева, М. Маккавейського, І. Малишевського, М. Олесницького, В. Певницького, К. Скворцова, П. Юркевича, І. Янишева), які розробляли теоретичні та практичні основи вивчення педагогічних дисциплін, обгрунтували систему дидактичних принципів; науково узагальнили досвід вивчення педагогіки; визначали суть основних педагогічних понять через специфіку духовної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч33(4УКР)61 + Э370.9(4УКР)-67 +
Шифр НБУВ: РА363961

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Матюшкіна Т.П. 
Використання логічних схем-конспектів як засіб підвищення ефективності вивчення зарубіжної літератури (10 - 11 кл.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Матюшкіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику використання логічних схем-конспектів (ЛСК) на уроках зарубіжної літератури у 10 - 11-х класах загальноосвітньої школи. Розглянуто методологічні засади використання наочності нового типу в навчанні. Розкрито теоретичні основи систематизації, структурування та кодування навчального матеріалу за допомогою знаків-символів. Проаналізовано стан практичного вирішення досліджуваного питання у програмах, підручниках, навчальних посібниках, методичних розробках вчителів-філологів. Обгрунтовано актуальність проблеми застосування схематичної наочності на уроках зарубіжної літератури. Розроблено класифікацію логічних схем-конспектів і систему варіативного використання (ЛСК) на різних етапах вивчення художнього твору. Доведено доцільність використання ЛСК, робота з якими на уроці сприяє підвищенню ефективності вивчення зарубіжної літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2
Шифр НБУВ: РА313555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ляхоцька Л.Л. 
Виховний потенціал рідної мови в творчій спадщині Івана Огієнка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Л. Ляхоцька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблеми національно-мовного виховання особистості в процесі вивчення творчої спадщини українського вченого та педагога Івана Огієнка. На підставі дослідження маловідомих архівних джерел, історико-педагогічної літератури першої третини XX ст. та сьогодення, раритетних мовно-освітніх видань розглянуто суспільно-політичні та соціально-педагогічні умови становлення І.Огієнка як педагога-мовознавця, визначено провідні напрями культурно-освітньої діяльності науковця, здійснено ретроспективний аналіз його поглядів на розвиток національної освіти, одним із шляхів реформування якої є рідномовне виховання українського шкільництва. На прикладі підручників і методик ученого проаналізовано виховний вплив лінгвістичних знань на формування високоосвіченої культурної особистості та розкрито пріоритетні напрями рідномовного виховання учнівської молоді. Висвітлено педагогічну спадщину І.Огієнка в аспекті рідномовного виховання: з погляду вивчення української мови як навчального предмета, у контексті аналізу його підручників і посібників з метою визначення ефективності виховного впливу на вияв національно-мовних почуттів і свідомості, визначення інноваційної технології навчання рідної мови за підручником; виявлення конкретних рекомендацій вченого щодо використання та посилення виховного потенціалу рідної мови як навчального предмета. Зважаючи на фундаментальну працю І. Огієнка "Наука про рідномовні обов'язки" проаналізовано погляди вченого на сутність людини та вплив на її формування рідномовного виховання, визначено принципи, методи та форми впливу на особистість у процесі засвоєння знань з рідної мови та обов'язків щодо її збереження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д Огієнко І. + Ч33(7КАН=УК)-8 Огієнко І.
Шифр НБУВ: РА312091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Політова О.А. 
Вторинна документальна інформація з історії України в бібліографічних посібниках і архівних довідниках 90-х рр. ХХ ст. - поч. ХХІ ст.: автореф. дис... канд. іст. наук: 27.00.02 / О.А. Політова ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито усталену в Україні систему бібліографічного відображення вторинної документальної інформації, вивчено динаміку та сучасні тенденції в процесі поточного та ретроспективного висвітлення документального потоку з історії України, стан формування системи архівної інформації. На основі самостійно створеної бази даних про бібліографічні посібники та архівні довідники періоду 1990-х рр. - початку ХХІ ст. проаналізовано внесок бібліотек, архівів, музеїв, наукових і науково-дослідних установ історичної галузі у формування жанрово-видового та тематичного спектру вторинної документальної інформації з вітчизняної історії. Визначено сучасні тенденції в удосконаленні вторинної документальної інформації з історії України в бібліографічних посібниках та архівних довідниках, запропоновано модель її функціонування у даному джерельному комплексі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т211(4Укр)64 + Ч811.4 +
Шифр НБУВ: РА368674

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кловак Г.Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Т. Кловак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 40 с. — укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Будівництво   
8.

Сергейчук О.В. 
Геометричне моделювання фізичних процесів при оптимізації форми енергоефективних будинків: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.01 / О.В. Сергейчук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 39 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади геометричного моделювання фізичних процесів у атмосфері, теплоізоляційній оболонці будинків та внутрішньому середовищі з метою розв'язання задачі оптимізації форми енергоефективних будинків. Досліджено закономірності зміни оптимальної форми тіл, що знаходяться у різних енергетичних полях: за власного та невласного точкового джерела тепла, заданого функцією енергетичної освітленості площини, перпендикулярної довільному напряму. Установлено закономірності, що дозволяють оптимізувати форму будинків і розподіл утеплювача їх теплоізоляційних оболонок. Розроблено нову комп'ютерну модель надходження атмосферної радіації, яка дозволяє розв'язувати оптимізаційні задачі у будівництві, зокрема, з оптимізації форми енергоефективних будинків, а саме: розраховувати двовимірні масиви енергетичної освітленості площини, орієнтація яких задана азимутами та кутовими висотами, від прямої, розсіяної та відбитої від підстильної поверхні сонячної радіації, а також теплової довгохвильової. Здійснено геометричне моделювання задач будівельної кліматології, тепло- та світлотехніки й акустики, що впливають на енергоефективність будинків. Результати роботи впроваджено у нормативні документи з питань, пов'язаних з енергозбереженням під час проектування та реконструкції будинків; у навчальні посібники та методичні вказівки для підготовки фахівців архітектурно-будівельного профілю в Україні й Афганістані, в практику архітектурно-будівельного проектування в Україні та Росії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н113 +
Шифр НБУВ: РА359487

Рубрики:

      
9.

Дмитренко С.М. 
Громадсько-просвітницька діяльність української інтелігенції в Лівобережній Україні другої половини ХІХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Дмитренко ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 17 с. — укp.

Висвітлено суспільно-просвітницькі джерела та орієнтири виникнення громадсько-освітнього руху в Україні. Розглянуто освітню діяльність і науково-педагогічну спадщину учасників національного громадсько-просвітницького руху ХІХ ст., їх педагогічний досвід, теоретичні узагальнення, надбання в царині виховання, демократизації та націоналізації освіти, ролі української мови у розвитку дитини, які збагатили українську педагогічну думку, сприяли піднесенню її до рівня європейської. Обгрунтовано висновок, що основу педагогічних поглядів української інтелігенції склала ідея народності у вихованні. На основі зібраних і систематизованих архівних матеріалів, документів, посібників, довідників та епістолярної спадщини розкрито форми та способи поширення освіти серед широких верств населення. Визначено роль і місце найвизначніших представників громадсько-просвітницького руху (В.Білозерського, О.Кониського, М.Костомарова, П.Куліша, І.Нечуя-Левицького, О.Потебні,П.Чубинського та ін.) у формуванні національної самосвідомості українського народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч710.3(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА311659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Титова М.В. 
Дидактичні основи вивчення української мови у шкільництві Галичини (друга половина XIX - перша третина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Титова ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні засади викладання української мови в школах Галичини та суспільно-політичні й соціально-економічні чинники, що стали теоретичним підгрунтям для нормативно-правового забезпечення щодо мови викладання у державах, до складу яких входила Галичина в другій половині XIX - першій третині XX ст. Охарактеризовано навчально-методичне забезпечення навчання рідної мови в початкових і середніх школах краю. Визначено місце української мови в навчальних планах різних типів загальноосвітніх навчальних закладів, проаналізовано друковані та рукописні програми з української мови в аспекті їх відповідності дидактичним вимогам. Розкрито принципи, методи та форми навчання української мови, проаналізовано їх обгрунтування у науково-методичних розробках даного періоду, досліджено особливості реалізації в підручниках, посібниках, навчально-виховній роботі, мотивовано зв'язок між ними. Визначено шляхи формування в учнів мовної й комунікативної компетентності, мовленнєвих умінь і навичок. Показано значення рідної мови у процесі духовного, патріотичного, творчого розвитку особистості. Розкрито наповнення уроків мови українознавчим змістом. Визначено дидактичні принципи навчання української мови в початкових і середніх школах Галичини другої половини XIX ст., які доцільно творчо використовувати в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 г(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА354219

Географічні рубрики:

      
11.

Сірик Е.П. 
Дидактичні основи розробки та використання сучасних джерел випромінювання у шкільному фізичному експерименті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Е.П. Сірик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні основи розробки та використання сучасних джерел випромінювання у навчальному фізичному експерименті для активізації пізнавально-пошукової діяльності учнів за умов профільного навчання фізики. Розглянуто дидактичну систему шкільного фізичного експерименту в поєднанні з комп'ютерною технікою, яка активізує пізнавально-пошукову та навчально-дослідницьку діяльність учнів і підвищує інтерес до пізнання оптичних явищ та взаємозв'язків. Наведено кількісну оцінку спектрів та оптичного випромінювання, висвітлено джерела еталонного випромінювання та пристрої і засоби його реєстрації. Розроблено систему навчальних дослідів та методику і техніку їх виконання за умов профільного навчання фізики, яка складає зміст виданого навчального посібника (два видання) для студентів і вчителів з питань методики і техніки виконання досліджень спектрів і оптичного випромінювання у навчальних закладах різного типу і профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-38,022 +
Шифр НБУВ: РА350707

Географічні рубрики:

      
12.

Майструк І.М. 
Економічна культура молоді за умов становлення ринкових відносин в Україні: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / І.М. Майструк ; Ін-т соціології НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено соціологічний аналіз економічної культури молоді за умов становлення ринкових відносин в Україні. Розглянуто трансформацію даної культури. Досліджено історичну еволюцію економічної культури. Проаналізовано емпіричні виміри такої культури молоді. Обгрунтовано чинники її зростання та запропоновано способи формування та вдосконалення. Зазначено щодо теоретичної значущості результатів дослідження, їх практичного впровадження на загальнодержавному рівні під час формування науково-обгрунтованої державної політики в молодіжній сфері, для розробки програм економічного розвитку, підготовки навчальних посібників, у процесі викладання базових курсів з економічної соціології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665 + С5*122.6 * С5*671*5*333.91 +
Шифр НБУВ: РА362204

Рубрики:

      
13.

Романенко Ю.О. 
Засвоєння учнями старших класів комунікативних стратегій у процесі роботи з науково-навчальними текстами предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.О. Романенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади засвоєння унями комунікативних стратегій у процесі роботи з науково-навчальними текстами предметів гуманітарного циклу. З'ясовано психолінгвістичну, когнітивну, комунікативну, методичну суть поняття комунікативної стратегії. Визначено принципи, методи та підходи до навчання мови, з використанням яких має проводитися робота учнів з науково-навчальним текстом на комунікативно-стратегічній базі. Відповідно до засад змодельовано структуру комунікативно-стратегічних кроків, описано види комунікативних стратегій (стратегій текстотворення та текстосприймання). Обгрунтовано поняттєву базу та визначено систему необхідних для роботи з науково-навчальними текстами вмінь. Розроблено та впроваджено методику засвоєння комунікативних стратегій у процесі роботи учнів старших класів з текстами шкільних підручників і посібників гуманітарного циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 +
Шифр НБУВ: РА348312

      
14.

Євдокимов М. О. 
Історичні етапи розвитку поглядів Володимира Даля: формування, ствердження та їх втілення: автореф. дис. ... д-ра іст. наук : 07.00.01 / М. О. Євдокимов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 35 с. — укp.

Досліджено особливості сприйняття медичних, етнографічних, лексикографічних, географічних, мовознавчих, літературознавчих і релігійних ідей вченого в інтелектуальному середовищі Російської імперії, а потім у СРСР. Виявлено своєрідність поглядів унікального діяча в світовому інтелектуальному просторі, поглиблено уявлення про проблеми, які обговорювалися передовими людьми Росії й України в XIX ст., - на головному етапі більш ніж 50-річної письменницької, лексикографічної, наукової та суспільно-публіцистичної діяльності В. Даля. Обгрунтовано, що особливості естетичної системи, виробленої ним в процесі трактування слів, складання тематичних замальовок до словника, написання роману, повістей, літературних нарисів, посібників, щоденників, листування з провідними письменниками, вченими, поетами та публіцистами, значною мірою впливали на ідеологічні та суспільно-політичні процеси в Російській імперії у 1920 - 1970-ті рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)472-8 Даль В. + Ш. г(4РОС)5 д Даль В. І. 3
Шифр НБУВ: РА377623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Коган Ю.М. 
Країнознавство як компонент професійної підготовки вчителів іноземної мови у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Коган ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської, лінгвокультурологічної, педагогічної та психологічної літератури з проблеми підготовки вчителів іноземної мови висвітлено суть і складові країнознавчої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, визначено шляхи її формування, доцільність використання інформаційних технологій у процесі країнознавчої підготовки фахівця у даній сфері. Обгрнутовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування країнознавчої компетентності майбутнього вчителя іноземних мов, розглянуто критерії відбору країнознавчого матеріалу. Розроблено та впроваджено навчально-методичний посібник "Movie Guide", мультимедійні комп'ютерні програми на країнознавчій базі, програму з курсу "Використання нових інформаційних технологій у процесі викладання країнознавства у загальноосвітній школі" для студентів педагогічних вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.39 +
Шифр НБУВ: РА345776

Рубрики:

      
16.

Клименко Н.П. 
Культурно-просвітницька діяльність Івана Крип'якевича (1886 - 1967 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.П. Клименко ; Київ. славіст. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

На підставі узагальнення опублікованих і архівних матеріалів, Архіву І.Крип'якевича, періодичної преси, вітчизняної історіографії висвітлено культурно-просвітницьку діяльність (КПД) І. Крип'якевича (1886 - 1967 рр.) - академіка, видатного історика, педагога, послідовного поборника й організатора національної освіти, одного із керівників просвітнього руху, активного громадського діяча. Проаналізовано фактори впливу на формування його світоглядних переконань та громадянської позиції. Досліджено педагогічну діяльність І. Крип'якевича у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, вищій школі, показано його участь у процесі підручникотворення. Охарактеризовано його основні підручники та посібники з історії, визначено вагомий внесок у методику навчання з історії, виховання молоді, становлення українського шкільництва. Розкрито активну участь діяча у молодіжному українському русі початку ХХ ст., висвітлено його просвітницьку діяльність як члена товариства "Просвіта". Увагу приділено КПД ученого як голови "Бюро культурної допомоги для визволених земель".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6-8 Крип'якевич +
Шифр НБУВ: РА367791

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бурак В.І. 
Методика навчання електромагнетизму в основній школі в умовах диференціації навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.І. Бурак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше доведено, що генералізація навчального матеріалу з електромагнетизму в основній школі може здійснюватись на підставі понять електромагнітної взаємодії й електромагнітного поля, які доцільно вивчати саме в даний період навчання. Обгрунтовано доцільність побудови принципово нової методики навчання електромагнетизму в основній школі на базі генералізації змісту, структури та навчального матеріалу з даної теми на основі понять електромагнітної взаємодії й електромагнітного поля та з використанням елементів електронної теорії та явищного (феноменологічного) підходу. Уперше розроблено зміст, структуру та методику навчання електромагнетизму в основній школі відповідно до обраних напрямів генералізації. Удосконалено методику викладання окремих тем електромагнетизму, модифіковано демонстраційний експеримент, що дозволило вирішити проблеми, характерні для традиційної методики навчання даного фізичного явища. Підтверджено готовність учнів основної школи до поглибленого вивчення електромагнетизму за умов допрофільної диференціації навчання (на прикладі фізико-математичних класів шкіл нового типу). Розроблено навчальний посібник з електромагнетизму для учнів основної школи. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики навчання електромагнетизму за умов диференційованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА362686

Географічні рубрики:

      
Категорія:    
18.

Вєтрова І.Г. 
Методика навчання інформатики в школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Вєтрова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано компоненти методичної системи навчання основ інформатики й обчислювальної техніки в школах нового типу, зокрема, - навчальні програми, методичні розробки і посібники, напрямки навчання в процесі навчання інформатики та відносний ступінь їх домінування на кожному з етапів навчання: знання, уміння та навички, необхідні для формування і розвитку творчого мислення в межах наданого предмета для кожного етапу навчання; програма навчання основам інформатики та обчислювальної техніки в школах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА313047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
19.

Сейдаметова С. 
Методика навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С. Сейдаметова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено методику навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання. Проаналізовано сучасні методичні підходи та показано, що вчителі інформатики, які працюють у кримськотатарських школах, не мають посібників і навчально-методичних вказівок стосовно інформатики на кримськотатарській мові та під час навчання, у процесі навчання даної дисципліни використовують загальноприйняті методики, які не дають достатньої можливості використовувати національний колорит кримськотатарського народу. Запропоновано методику, яка базується на принципах двомовності, що використовується в школах з кримськототатарською мовою навчання. Завдання підібрані таким чином, що під час їх виконання учень вивчає рідну мову, історію свого народу та краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА363984

Географічні рубрики:

      
20.

Чуфарлічева А.Ю. 
Методика навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовних туристичних проектів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А.Ю. Чуфарлічева ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Запропоновано методи навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовного туристичного проекту (ТП) з використанням електронного посібника "Summarizing for the Tour Project". Визначено особливості англомовного текстового ТП як інформаційно-дослідницької роботи, розкрито його стилістичні та жанрові характеристики. Проаналізовано існуючі комп'ютерні технології, що застосовуються у навчанні створення ТП. Розроблено систему комп'ютерних вправ і модель навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовних ТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА372480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського