Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (9)Наукова електронна бібліотека (62)Реферативна база даних (349)Книжкові видання та компакт-диски (105)Журнали та продовжувані видання (31)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОДАТОК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Петренко В.І. 
Більшовицька влада та подільське селянство у 1920-х - першій половині 1930-х рр.: причини, технології, демографічні наслідки Голодомору-геноциду: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.І. Петренко ; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. — Кам'янець-Поділ., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше на підставі аналізу технологій і методів політики більшовицької влади щодо селянства доведено факт геноциду українського народу Голодомором у 1932 - 1933 рр. на прикладі Поділля. Проаналізовано 24 види державних фінансових визискувань з селянства (зокрема, сільськогосподарський податок, самообкладання, індивідуальне оподаткування, державні позики), які значно перевищували матеріальні можливості селянських господарств. Встановлено, що фіскальна заборгованість селянства більшовицькій державі започаткувала масовий терор в українських селах у формі конфіскацій власності, продовольства, розкуркулення селянських господарств. Описано механізми розкуркулення та депортацій подільського селянства у ході примусової суцільної колективізації, що призвели до знищення найбільш продуктивних сил села. Розкрито роль даних механізмів як засобу придушення селянського опору політиці більшовиків. Проаналізовано методи хлібозаготівель, показано значення "буксирних" бригад, розглянуто їх склад і специфіку діяльності як виконавців політики влади з вилучення продовольства у селянства. Визначено загальну кількість населення кожного з 71-го районів подільського регіону на початок 1932 р. і у 1934 р., що дозволило уточнити статистику жертв Голодомору та його демографічні наслідки. Показано перманентність селянського опору більшовицькій владі протягом 1920 - 1930-х рр., обгрунтовано значення даного явища як підстави для розправи з селянством шляхом організації штучного голоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР348)614-209 +
Шифр НБУВ: РА369217

Рубрики:

      
2.

Ященко К.В. 
Гармонізація податкового законодавства України з законодавством Європейських Співтовариств про непряме оподаткування: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / К.В. Ященко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

З'ясовано співвідношення поняття гармонізації законодавства з уніфікацією, адаптацією, апроксимацією та наближенням (зближенням) правових систем. Визначено зміст гармонізації податкового законодавства України та ЄС про непряме оподаткування, виявлено розбіжності правового регулювання непрямих податків у вітчизняному та європейському законодавстві. Науково обгрунтовано теоретико-методологічні аспекти процесу гармонізації. Проаналізовано вимоги директив ЄС щодо гармонізації непрямих податків та ідентифіковано положення закондавства України, що потребують узгодження з нормативними актами ЄС про непряме оподаткування. Обгрунтовано механізм гармонізації податкового законодавства України та ЄС про непряме оподаткування. Наведено пропозиції щодо внесення змін і доповнень до положень законодавства України про податок на додану вартість та акцизні збори з метою їх гармонізації з законодавством ЄС про непряме оподаткування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)22 + Х915.232.5-94 +
Шифр НБУВ: РА335780

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Таршин С.І. 
Державне регулювання розвитку олійного виробництва в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / С.І. Таршин ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Поглиблено зміст поняття державного регулювання розвитку олійно-жирової промисловості з урахуванням ступеня взаємозв'язку інформації, організації та управління у процесі його еволюції. Обгрунтовано організаційно-економічний механізм державного регулювання олійного виробництва та проведено розрахунки економічної ефективності реалізації інноваційно-інвестиційного проекту переробки соняшнику. Удосконалено методологію комплексного аналізу трансформації економічних систем на підставі використання інституціонального та еволюційного підходів. Створено механізм регулювання розвитку та розміщення олійно-жирового комплексу шляхом доповнення, розширення та поглиблення таких його складових: формування сприятливого інвестиційного середовища та ділового клімату, планування, прогнозування та програмування діяльності підприємства з урахуванням мінливості економічного середовища, пошуку джерел фінансування на потреби оновлення основних фондів і нарощування обігових коштів, активізації внутрішнього ринку насіння соняшнику, продуктів його переробки та експортно-імпортної діяльності, удосконалення системи оподаткування та митного регулювання. Запропоновано знизити податок на прибуток, а податок на додану вартість залишити на існуючому рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-21 + Х819(4УКР)124 +
Шифр НБУВ: РА333713

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Паянок Т.М. 
Ефективність податку на додану вартість та напрями його реформування в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / Т.М. Паянок ; Держ. податк. адмін. України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2009. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності ПДВ за сучасних умов. Проведено теоретичні узагальнення та висновки, визначено ряд заходів і надано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності ПДВ в Україні як важливого джерела доходів зведеного бюджету та регулятивного важеля розвитку реального сектора економіки. Проаналізовано теоретичні аспекти непрямого оподаткування, що базуються на вирішенні конфліктних ситуацій між цілями фіксальної ефективності та рівності. Розглянуто передумови впровадження ПДВ в Україні та проаналізовано причини, що призвели до недостатньої ефективності даного податку у перші роки його впровадження. Зазначено, що в Україні впровадження ПДВ як податку, який властивий високорозвиненим країнам, було зроблено передчасно, тому що країна запроваджувала цей податок за умов товарного дефіциту та нестабільності монетарної системи. Встановлено, що початкова ставка була надмірно високою, що сприяло ухиленню від оподаткування суб'єктів підприємницької діяльності. Висвітлено роль податку у формуванні бюджету України у порівнянні з іншими податками. Визначеноно, що ПДВ робить суттєвий внесок у бюджети країн незалежно від рівня їх соціально-економічного розвитку, за умов цього в Україні обсяг надходжень відповідає середньоєвропейському. Запропоновано систему показників для оцінки ефективності застосування цього податку. Проведено розрахунок показників на підставі офіційних статистичних даних щодо ПДВ. Розкрито особливості функціонування ПДВ в експортно-орієнтованій економіці, виявлено основні ризики, властиві плануванню надходжень від ПДВ за цих умов. Встановлено, що на досліджуваному проміжку спостерігається перевищення темпів зростання експорту щодо темпів зростання ВВП, що призводить до зростання відшкодувань. Виявлено, що зменшення рівня споживання населення та збільшення корумпованості суб'єктів господарювання призвело до загрозливого рівня надходжень ПДВ, які контролюють органи ДПС України, що є підтвердженням світової фінансової кризи. Визначено, що стрімке експоненційне зростання відшкодування ПДВ і зменшення надходжень ПДВ з товарів вітчизняного виробництва вказують на збільшення обсягів фіктивних сум, поданих на відшкодування, оскільки зростання темпів еспорту значно менші за темпи зростання відшкодування. Розглянуто корупційні механізми, які властиві адмініструванню ПДВ Україні. Проаналізовано можливість реформування ПДВ за умови виконання бюджетного обмеження. На підставі моделі рівноваги попиту та пропозиції показано, що зменшення надходжень від ПДВ буде компенсовано за рахунок збільшення надходжень від податку на прибуток підприємства. Зазначено, що зниження податкового навантаження позитивно вплине на прискорення економічного зростання, дозволить зменшити податковий тягар на малозабезпечені верстви населення, а також зменшити темпи зростання інфляції, підвищити купівельну спроможність населення, що призведе до пожвавлення виробничого сектора та збільшить надходження від податку на прибуток підприємств. Вствновлено, що реформування ПДВ буде ефективним для активізації контрольно-перевірочної роботи ПДВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.872 +
Шифр НБУВ: РА368715

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Рехлецький Є.А. 
Кооперативний капітал в умовах переходу до ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Є.А. Рехлецький ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено кооперативні системи з позицій особливості формування та розвитку кооперативного капіталу. Визначено соціально-економічну структуру кооперативного капіталу і виявлено характер її трансформацій за умов переходу до ринку. З позицій відповідної ринкової трансформації соціально-економічної структури кооперативного капіталу проаналізовано зміни в структурі кооперативного бізнесу. Описано характер трансформації цінової системи на кооперативному ринку за умов відповідної трансформації соціально-економічної структури кооперативного капіталу. Висвітлено економічну ефективність приватизації, децентралізації і комерціалізації кооперативного капіталу в коротко-, довго- і гіпердовготривалому періодах. Розглянуто вплив декооператизації та інтеграції кооперативного капіталу за перехідних умов на систему формування загальних грошових доходів від кооперативної діяльності. Відзначено, що в ціновій системі саморегуляції кооперативного ринку формується цінова непаритетність (негативний кооперативний податок) за умов якої масштаби кооперативної діяльності відхиляються в сторону зменшення від їх оптимального (суспільно необхідного рівня) і виникає недостатній розподіл ресурсів у кооперативний сектор національної економіки. Запропоновано ліквідувати негативні наслідки формування негативної цінової непаритетності методом державної регуляції кооперативного сектора економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)08-93
Шифр НБУВ: РА320303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бадида М.П. 
Оподаткування підприємств та шляхи його вдосконалення в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / М.П. Бадида ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено пропозиції стосовно прогнозування податкових надходжень до бюджетів різних рівнів, визначення сум податкових зобов'язань за непрямими методами, а також нарахування та стягнення у бюджет податку на прибуток та податку на додану вартість. Розглянуто вплив податків на результати фінансово-господарської діяльності підприємств та його наслідки. Обгрунтовано внесення змін до закону "Про податок на додану вартість". Запропоновано запровадження прогресивної шкали оподаткування прибутку підприємств залежно від розміру абсолютної суми прибутку та рівня рентабельності продукції. Розроблено пропозиції щодо удосконалення організації та проведення контролю за нарахуванням та сплатою податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість. Обгрунтвано напрямки підвищення ефективності податкового контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.3 +
Шифр НБУВ: РА323381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Серебрянський Д.М. 
Оподаткування прибутку підприємств та його вплив на інвестиційну діяльність в ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Д.М. Серебрянський ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив оподаткування прибутку підприємств на інвестиційну діяльність за ринкових умов. Проаналізовано теоретико-методичні аспекти впливу оподаткування прибутку на інвестиційну активність бізнесу. Досліджено історичні витоки прибуткового оподаткування юридичних осіб. Визначено економічний зміст поняття "податок на прибуток підприємств" і його потенціал інвестиційного стимулювання. Узагальнено напрями впливу податку на прибуток як основні складові інвестиційної діяльності підприємств. Проаналізовано розвиток інвестиційних процесів в Україні та вплив на них чинного механізму оподаткування прибутку підприємств. Досліджено пільгові режими оподаткування прибутку й визначено їх ефективність для держави й бізнесу. Оцінено ступінь впливу податкової амортизації на інвестиційні процеси та розроблено концепцію реформування амортизаційної політики. Визначено податкові стимули інвестування й обгрунтовано доцільність застосування інвестиційних пільг щодо податку на прибуток. Наведено рекомендації щодо удосконалення механізму оподаткування прибутку підприємств шляхом стимулювання інвестиційної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.3 +
Шифр НБУВ: РА348970

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Єгорова Т.М. 
Оподаткування у системі державного регулювання економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Т.М. Єгорова ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено схему реалізації економічних функцій держави відповідно до визначення завдань економічної політики (стратегічних та поточних). Визначено сутність поняття "податок" як економічної категорії. Обгрунтовано роль оподаткування у діючому господарському механізмі, а також його вплив на реалізацію економічних функцій держави у процесі формування державного бюджету. Вказано на необхідність та шляхи розвитку стимулюючої функції оподаткування, напрямки розвитку діючої податкової системи з метою зниження податкового тиску та альтернативних джерел фінансування соціальних програм. Наведено пропозиції щодо напрямків удосконалення діючого законодавства у період підготовки та прийняття Податкового Кодексу України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)261.413
Шифр НБУВ: РА309642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Зуєв В.А. 
Організаційно-правові аспекти природокористування та охорони навколишнього природного середовища: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.06 / В.А. Зуєв ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено основні засади та особливості екологічного управління, розглянуто питання, які стосуються уточнення термінологічного апарату, визначено специфіку еколого-управлінських відносин і наголошено на необхідності перенесення основного тягаря вирішення екологічних проблем на суб'єктів господарювання. Визначено проблеми та перспективи застосування в Україні таких економічних засобів організації природокористування та охорони навколишнього середовища, як екологічний податок на продукт, авансово-компенсаційна система, встановлено їх правову природу, розглянуто правові засоби забезпечення їх функціонування. Висвітлено організаційно-управлінські відносини, які виникають у процесі та унаслідок проведення екологічного аудиту. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного екологічного законодавства України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)02 +
Шифр НБУВ: РА324288

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сидор І.П. 
Податки на споживання в Україні: фіскальні ефекти і цінові наслідки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / І.П. Сидор ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2006. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні аспекти взаємозв'язку податків на споживання та цін, розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення оподаткування процесів споживання з метою оптимізації їх впливу на суспільний добробут населення. Розкрито економічну природу податку та ціни, особливості їх взаємозв'язку, визначено й обгрунтовано основні етапи процесу ринкового ціноутворення. Розглянуто цінові аспекти оподаткування процесів споживання у контексті взаємозв'язку податків на споживання та рівня цін у сферах виробництва, обігу та зовнішньоекономічної діяльності. Виконано комплексний аналіз сучасних фіскальних і цінових особливостей оподаткування процесів споживання, проаналізовано фіскальні аспекти податків за споживання за умов реформування механізму ціноутворення. З'ясовано соціально-економічну сутність понять "податок", "податки на споживання", "ціна".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 +
Шифр НБУВ: РА342705

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бех Г.В. 
Правове регулювання непрямих податків в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Г.В. Бех ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано зміст податкової системи України та особливості функціонування в ній непрямих податків, досліджено окремі їх види: податок на додану вартість та акцизний збір. Наведено пропозиції щодо внесення конкретних змін до Законів України "Про систему оподаткування", "Про податок на додану вартість", до Декрету Кабінету Міністрів України "Про акцизний збір". Обгрунтовано необхідність прийняття нових законодавчих актів і розроблено їх проекти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4Укр)22
Шифр НБУВ: РА317067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Костенко Ю.О. 
Правове регулювання оподаткування фізичних осіб в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.О. Костенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

По-новому аргументовано розмежування податкової правосуб'єктності платників на загальну та спеціальну на підставі принципу резидентства. Подано авторське визначення прибуткового податку як прямого податку, що сплачується фізичними особами безпосередньо або через податкових агентів із доходів, одержаних від усіх джерел протягом податкового періоду. Сформульовано визначення об'єкта даного податку як сукупного оподатковуваного доходу, який отримано фізичною особою за календарний рік і складається з місячних сукупних оподатковуваних доходів. Доведено необхідність відокремленого правового регулювання оподаткування майна фізичних осіб від юридичних. Аргументовано введення в Україні єдиного податку на майно фізичних осіб (рухоме та нерухоме). Обгрунтовано положення, що фактичними платниками непрямих податків є фізичні особи, які після всіх етапів перекладення податків купують продукцію, ціна якої містить податок на додану вартість або акцизний збір. Запропоновано авторські варіанти проектів Законів України: "Про прибутковий податок з фізичних осіб", "Про податок на майно фізичних осіб", "Про податок на промисел".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4Укр)212.22
Шифр НБУВ: РА319510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Цимбал Т.Я. 
Правове регулювання податкової системи України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Т.Я. Цимбал ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 18 с. — укp.

На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних вчених надано характеристику правового регулювання податкової системи України, розкрито її зміст та розглянуто складові елементи. Досліджено аспект виникнення та розвитку податків і зборів (обов'язкових платежів), податкової системи на території України з часів існування Київської Русі до сучасного періоду. Наведено визначення понять "податок" і "податкова система України". Запропоновано певні доповнення та зміни до Закону України "Про систему оподаткування". Вивчено й узагальнено нормативно-правове забезпечення, а також існуючу практику. Обгрунтовано необхідність прийняття Податкового кодексу України, в якому повинні бути законодавчо закріплені види податків і механізм їх сплати. Узагальнено досвід правового регулювання податкових систем окремих зарубіжних раїн. Досліджено організаційно-правові питання вдосконалення податкової системи України. На підставі аналізу вивчених матеріалів за результатами державно-правового експерименту розвитку місцевого самоврядування у місті Ірпінь, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське Київської області та розподілу місцевих податків і зборів внесено пропозиції щодо поширення набутого позитивного досвіду на всій території України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА335305

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Храброва Н. І. 
Розвиток організаційно-економічного забезпечення регулювання системи екологічних відносин: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Н. І. Храброва ; Нац. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено концептуальний підхід до регулювання системи екологічних відносин, який відображає характер взаємодії між суб'єктами системи стосовно об'єктів під впливом політико-правових, економічних, демографічних, соціокультурних, інформаційних та інших факторів. Розкрито сутність поняття "екологічний податок", що дозволило поширити науково-методичні засади оптимізації його розрахунку й обгрунтувати необхідність у встановленні коефіцієнта кратності екологічного податку, а також розроблено систему збору й обробки інформації щодо визначення суми екологічного податку. Обгрунтовано підхід до визначення характеру впливу податкових інструментів на механізм регулювання системи екологічних відносин, який дозволяє врахувати посилення регулятивної функції податків через застосування підвищеної ставки за екологічними податками та надання пільг за ними користувачам вторинних матеріальних ресурсів (ВМР) через звільнення (повне або часткове) від їх сплати, зниження податкової ставки та вилучення з обкладання певних елементів оподаткування, що розглянуто як економічне заохочення користувачів. Запропоновано структуру кадастру відходів та ВМР, що враховує функції державного управління процесом природокористуваня, орієнтованого на регулювання співвідношення екологічних та економічних інтересів суспільства за допомогою реалізації координатних, організаційно-розпорядчих і контрольних функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413
Шифр НБУВ: РА385053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Лєхно О.І. 
Удосконалювання податкового менеджменту (на прикладі сільськогосподарських підприємств Криму): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.І. Лєхно ; Крим. держ. аграр. ун-т. — Сімф., 2000. — 16 с. — укp.

Розглянуто досвід розвинених країн щодо створення оптимальних податкових систем. Подано оцінку сучасного стану податкової системи України. Визначено вплив рівня оподатковування на норму прибутку сільськогосподарських підприємств Криму, а також з'ясовано методику виявлення відхилень від оподатковування. Доведено, що на кризу в сільському господарстві України вплинула податкова політика, адже її фіксальна спрямованість призвела до створення громіздкої, нестабільної податкової системи, занепаду фінансового становища підприємств. Досліджено, що визначальний вплив на діяльність підприємств справляють непрямі податки: ПДВ (податок на додану вартість) і акцизи, а також нарахування на фонд заробітної плати, адже їх доля в структурі податкових платежів складає більше 80%. Значну увагу приділено перевірці та контролю з боку податкових інспекцій, які стимулюють підприємства до чесної роботи та своєчасного погашення податкових зобов'язань. Зазначено, що для стабілізації становища агропромислового комплексу урядом було запроваджено фіксований податок, який складає 10 загальнодержавних податків. На жаль, поява цього податку реально дозволить зменшити податковий тягар лише на 14%, проте завдяки мораторію на ПДВ, що діє до 2004 року та мораторію на фіксований податок до 2001 року сільське господарство може перебороти "податкову" кризу. Велику увагу приділено засобам відхилення від оподатковування, частина яких пов'язана з тіньовою економікою, але суперечливість податкового законодавства визначила появу цілком легальних засобів зменшення податкового тягаря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У94Укр)261.413.45 + У9(4Укр-6Крм)261.413.45
Шифр НБУВ: РА308179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Домбровська Л.В. 
Управління формуванням ефективного сільськогосподарського землекористування в умовах ринкових перетворень (за матеріалами Миколаївської області): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Л.В. Домбровська ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто просторово-територіальну організацію сільськогосподарських землекористувань, визначено роль землеустрою та земельного кадастру в системі управління землекористуванням. Обгрунтовано сучасні наукові підходи до економічного регулювання землекористування та на цій основі розроблено пропозиції, адаптовані до умов ринкової економіки. Розглянуто проблеми вдосконалення земельної ренти, яка має своїм завданням забезпечити об'єктивну оцінку землі та соціально справедливий податок на землю. Розроблено структурно-логічну схему створення проектів землеустрою сільськогосподарських підприємств. Запропоновано механізм управління родючістю грунту за умов інноваційної конкуренції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4МИК)320-511.2
Шифр НБУВ: РА374429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Панасюк Л.В. 
Фінансові ресурси місцевих органів влади: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / Л.В. Панасюк ; Нац. ун-т Держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та практичні засади формування та використання фінансових ресурсів місцевих органів влади. Відзначено, що результати дослідження дозволяють з'ясувати стан фінансового забезпечення місцевих органів влади та розробити рекомендації щодо вдосконалення формування та використання їх фінансових ресурсів. Розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії місцевих фінансів. Розкрито суть поняття "місцеві фінанси", акцентовано на доцільності розмежування соціального й економічного прояву місцевих фінансів. Уточнено суть понять "фінансове забезпечення місцевих органів влади" та "фінансові ресурси місцевих органів влади". Виявлено фактори, які значною мірою впливають на формування фінансових ресурсів місцевих органів влади. Встановлено, що в Україні місцеві фінанси переважно представлені місцевими бюджетами. Однак вони мають недостатню власну доходну базу, тому не здатні самостійно фінансувати всі повноваження місцевих органів влади. Проаналізовано динаміку формування доходної частини місцевих бюджетів в Україні та виявлено, що питома вага доходів місцевих бюджетів у доходах Зведеного бюджету та внутрішнього валового продукту не відповідає принципам децентралізації, що зумовлює необхідність пошуку додаткових джерел наповнення доходної частини місцевих бюджетів. Для підвищення ефективності аналізу стану фінансового забезпечення місцевих органів влади запропоновано використовувати інтегральний показник оцінювання середнього рівня доходів і витрат місцевих бюджетів на одну особу. Обгрунтовано, що на формування фінансового потенціалу регіону позитивно впливає збільшення кількості прибуткових комунальних підприємств і розвиток малого бізнесу в регіоні. Показано, що іноземні інвестиції також позитивно впливають на дане формування, але тільки за умов їх спрямування на економічний розвиток. З'ясовано, що місцеві податки та збори необхідно ліквідувати через їх непродуктивність, а також визначено, які податки доцільно перевести з розряду державних до місцевих (податок власників транспортних засобів та єдиний податок з фізичних осіб). Обгрунтовано необхідність підвищення розмірів комунального податку, податку з власників транспортних засобів і єдиного податку з фізичних осіб. Розроблено концептуальні підходи до формування фінансового забезпечення місцевих органів влади, які дозволяють активізувати альтернативні джерела формування фінансових ресурсів місцевих органів влади. Обгрунтовано необхідність проведення адміністративно-територіальної реформи, що дозволить зробити більш прозорою процедуру надання міжбюджетних трансфертів. З застосуванням результатів проведеного економіко-математичного моделювання визначено оптимальний обсяг повноважень, який має передаватися місцевим органам влади. Запропоновано використовувати параметр солідарного фінансування у разі надання дотацій вирівнювання, а також показано вплив динаміки малих, комунальних та інноваційно-активних підприємств на видаткову частину місцевих бюджетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.340.6 +
Шифр НБУВ: РА365383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Бєляєв В.В. 
Формування доходної частини місцевих бюджетів на прикладі бюджету АР Крим: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / В.В. Бєляєв ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2006. — 17 с. — укp.

Розглянуто основні джерела формування місцевих бюджетів транзитивної економіки, виначено частку податку з доходів фізичних осіб, трансфертів з Державного бюджету та місцевих податків. Відзначено, що відповідно до Конституції України та Конституції АР Крим формування бюджету АР Крим має істотні відмінності. Детально розглянуто джерела наповнення бюджету АР Крим як основної рекреаційної зони України та курорту міжнародного значення. Здійснено відокремлення вкладу курортної складової у доходах бюджету АР Крим. Показано, що основна частина прибутків від курортного бізнесу надходить у Державний бюджет України, а не в бюджет АР Крим. Запропоновано зміцнити базу фінансування бюджету АР Крим за рахунок розвитку рекреаційної складової економіки АР Крим. Показано, що даний чинники позитивно впливає на розвиток галузей економіки АР Крим, які безпосередньо пов'язані з курортним бізнесом. Наведено конкретні пропозиції щодо збільшення частки податків, які контролюються урядом АР Крим. Запропоновано перенести податок на нерухомість, а також податок з доходів фізичних осіб та екологічні збори, що розповсюджуються на нерезидентів АР Крим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)261.340.5 +
Шифр НБУВ: РА348349

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Назаров В.В. 
Формування механізму стійкості підприємств малого бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.В. Назаров ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено нерівномірний та особливий характер процесу становлення і розвитку підприємств малого бізнесу в Україні. Визначено та систематизовано чинники, які зумовлюють соціально-економічну та політичну доцільність надання державної підтримки підприємству малого бізнесу. Наведено показники оцінки податкового тиску. Запропоновано підхід до обгрунтування доцільності переходу підприємств малого бізнесу на єдиний податок. Розроблено принципові підходи до формування механізму стійкості підприємств малого бізнесу, якому притаманна блочність структури та безперервність дії, що має динамічний характер. Створено комплекс методичних матеріалів щодо оцінки стійкості підприємств малого бізнесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)291.9
Шифр НБУВ: РА318382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Самарічева Т. А. 
Податок на додану вартість у системі ціноутворення молокопереробних підприємств. / Т. А. Самарічева. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена поглибленню теоретико-методичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення податку на додану вартість у системі ціноутворення молокопереробних підприємств. З цією метою розглянуто суть податку на додану вартість та методи його нарахування у системі ціноутворення, зміст та місце доданої вартості у системі ціноутворення та в об'єкті оподаткування, особливості адміністрування ПДВ молокопереробних підприємств.Проведено аналіз основних тенденцій формування податкового кредиту та податкового зобов'язання з податку на додану вартість молокопереробних підприємств. Визначено рівень впливу ПДВ на сукупний попит і сукупну пропозицію на ринку молочної продукції. Використано макроекономічні моделі для визначення розподілу податкового зобов'язання та податкового тягаря з ПДВ між виробниками та споживачами основних видів молокопродуктів.^UThe thesis is devoted to the deepening of theoretical and methodological foundations and the development of practical recommendations for improving the value added tax in the pricing system of dairy enterprises. For this purpose, the essence of the value added tax and methods of its calculation in the pricing system, the content and place of value added in the selling price and the object of taxation, especially the administration of VAT of dairy enterprises have been considered.The main trends in the formation of tax credit and tax obligation for value added tax of dairy enterprises have been analyzed. The level of influence of VAT on total demand and total supply in the dairy market is determined. Macroeconomic models are used to determine the distribution of the tax obligation and the VAT burden between producers and consumers of the main types of dairy products.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського