Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (16)Наукова електронна бібліотека (24)Реферативна база даних (1220)Книжкові видання та компакт-диски (275)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕРЕВЕЗЕНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 178
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Власюк П.М. 
Ефективність раціонального поєднання техніки та живого тягла на перевезенні вантажів у сільському господарстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / П.М. Власюк ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 1998. — 17 с. — укp.

Викладені теоретичні основи організації перевезення вантажів в умовах ринкових перетворень аграрного сектора, результати досліджень ефективності використання у сільському господарстві автомобільного, тракторного і гужового транспорту. Обгрунтовані шляхи скорочення питомих затрат праці, коштів та нафтопродуктів на транспортних роботах в процесі виробництва та реалізації сільськогосподарської продукції, а також зменшення її втрат при доставці з полів та ферм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)321.0-571.182

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Бабаєв М.М. 
Методологія інформаційного забезпечення вантажних та пасажирських перевезень на основі автоматизації процесів розпізнавання рухомих об'єктів залізничного транспорту: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.08 / М.М. Бабаєв ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 36 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням удосконалення методів управління перевізним процесом на базі створення автоматизованих систем розпізнавання транспортних засобів. Розвивається новий напрямок у побудові подібних систем, який грунтується на впровадженні інформаційних технологій, орієнтованих на незамкнені транспортні потоки. Запропоновано алгоритми роботи і синтезовано пристрої, які формують образ рухомого складу, що контролюється. Представлено оптимальний за критерієм максимуму апостеріорної ймовірності пристрій визначення кількості колісних пар вагонів. Розглянуто методологію застосування пристроїв інформаційного забезпечення перевізного процесу в системах управління перевезеннями для регіонів, напрямів дороги, сортувальних станцій і метрополітенів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.31-5-05

Рубрики:

      
3.

Власюк І.М. 
Вплив столипінської аграрної реформи на соціально-економічний розвиток Правобережної України (1906 - 1914 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / І.М. Власюк ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впливу столипінської аграрної реформи на розвиток сільського господарства, промисловості, торгівлі та транспорту Правобережної України. Розглянуто значну кількість архівних, опублікованих джерел, наукової літератури. Вперше проведено комплексне дослідження змін у соціально-економічному розвитку даного регіону. Проаналізовано особливості реалізації реформи на Правобережжі: зміни у землеробстві та тваринництві; впровадження агрономічних заходів у селянських господарствах, урожайність сільськогосподарських культур; окремі аспекти розвитку системи дрібного кредиту; діяльність підприємств харчової та переробної промисловості, сільськогосподарського машинобудування, металообробної галузі, промисловості з випуску будівельних матеріалів; зрушення у внутрішній торгівлі (у тому числі збутова діяльність селянських кооперативів); транспортні перевезення та розвиток окремих видів транспорту (комісійно-позичкові операції під зернові вантажі на залізничному транспорті, будівництво складських приміщень, рейкових під'їзних шляхів; підвищення уваги земств до стану доріг). Доведено взаємозв'язок та взаємовплив між різними галузями народного господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)523-21 + Т3(2)523-211
Шифр НБУВ: РА310293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Яценко О.В. 
Економічні аспекти проблеми перевезення транзитних вантажів між Азіатсько-Тихоокеанським регіоном і Європою через порти України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.В. Яценко ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням теоретичного та методичного забезпечення стимулювання розвитку транспортних перевезень транзитних вантажів через територію України. Запропоновано комунікаційний каркас країни і новий транспортний коридор з одночасною розробкою заходів щодо державної підтримки програми. Розроблено методику оцінки пріоритетності напрямків перевезень, запропоновано економіко-математичну модель мультимодальної системи із зустрічними вантажопотоками, а також розроблено рекомендації щодо забезпечення ефективної роботи морських портів у процесі обслуговування транзитних вантажопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)837
Шифр НБУВ: РА308477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Максютенко І.Є. 
Обгрунтування перспектив розвитку авіації загального призначення в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Є. Максютенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

На базі аналізу світової практики виявлено основні тенденції розвитку авіації загального призначення в світі та обгрунтовано передумови виникнення та створення такої інфраструктури в Україні. На основі діяльності державних авіаційних підприємств Об'єднання "Універсал - Авіа" проведено аналіз сучасного стану структури за виконанням авіаробіт та наданням послуг в Україні. Виявлено тенденцію загального морального та фізичного старіння парку ПС. Проведено маркетингові дослідження стосовно виявлення основних споживачів авіапослуг. Найбільш перспективним напрямком розвитку авіації загального призначення є виконання ділових перевезень. Удосконалено методику визначення ефективності АТ для виконання ділових перевезень шляхом комплексного використання загальних положень методик ефективності та моделювання графіків аналізу беззбитковості. Проведено оцінку попиту на ділові перевезення шляхом використання індексу ділової активності спільноти, яка довела, що попит на ділові перевезення в період до 2005 року буде збільшуватися. Сформульвано основні методологічні положення стосовно формування інвестиційної стратегії моделювання процесів експлуатації авіації загального призначення на різних рівнях використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.0
Шифр НБУВ: РА310956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ломотько Д.В. 
Удосконалення технології перевезення вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Ломотько ; Харк. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення технології перевезення вантажів у межах транспортно-експедиційного обслуговування (ТЕО), а також розроблено методики впровадження ефективної технології нових транспортних послуг на прикладі послуги завезення-вивезення вантажів. Проаналізовано загальний стан технології здійснення транспортно-експедиційного обслуговування на закордонних і українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання в цій області. Ефективність технологічних варіантів ТЕО здійснено за запропонованою ринково-орієнтованою методикою обгрунтування, яка враховує вдосконалений критерій максимуму економічної вигоди вантажовласника. Запропоновано вдосконалені показники якості технологічних елементів, а також комплексний показник якості транспортно-експедиційного обслуговування. Установлено доцільність використання методу Бокса - Дженкінса для прогнозування технологічної ситуації в районі тяжіння залізничної станції. Вперше розроблено математичну модель на мережі Петрі, що реалізує взаємодію залізничного та автомобільного транспорту під час завезення-вивезення вантажів, а також удосконалену методику визначення оптимального режиму роботи вантажно-розвантажувального фронту. Обгрунтовано технологію ТЕО за запропонованою методикою, спрямованою на підвищення прибутку залізниці. За даних умов встановлення оптимального рівня тарифу за технологічними варіантами ТЕО досягнуто з використанням оптимального розміру знижки в межах, достатніх для одержання прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА312252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Мельниченко О.І. 
Розробка методів, моделей і алгоритмів організації і управління процесами перевезень вантажів у транспортному комплексі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.І. Мельниченко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено новий напрямок математичного моделювання організації взаємодії різних видів транспорту в транспортному комплексі (ТК), який грунтується на системному підході до розв'язання актуальних науково-прикладних задач організації виробництва й управління. Запропоновано математичну модель функціонування виробничих процесів ТК, критерії для оцінки ефективності організаційного управління ними, моделі прогнозування основних показників діяльності окремих видів транспорту. Поставлено і вирішено нові науково-прикладні завдання, реалізація яких у реальному середовищі забезпечує високу ефективність і якість перевезення вантажів і задоволення відповідних потреб підприємств і організацій, що користуються послугами ТК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.03с116
Шифр НБУВ: РА309903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Креймер В.Ю. 
Оцінка ефективності функціонування різних транспортних систем та формування тарифної політики (на прикладі змішаних комбінованих перевезень): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.Ю. Креймер ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано ефективність функціонування різних транспортних систем і розглянуто питання формування тарифної політики за умов входження України до загальноєвропейського ринку транспортних послуг, зокрема, до системи комбінованих перевезень. Розроблено методику й обгрунтовано критерій оцінки ефективності функціонування різних транспортних систем з позиції інтересів вантажовласників. Запропоновано методику побудови тарифів та перевезення вантажів за різних транспортних систем, засновану на оцінці ефективності функціонування цих систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-866-18
Шифр НБУВ: РА314200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Бондаренко Г.С. 
Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.С. Бондаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено систему управління конкурентоспроможністю підприємства у вигляді проблемно-орієнтованого контуру. Розвинуто поняття конкурентоспроможності підприємства як об'єкта управління на основі системного підходу. З'ясовано ознаки сегментації ринку вантажних транспортних послуг, які враховують потреби клієнтів, тобто вид перевезеного вантажу та тип рухомого складу, необхідного для здійснення перевезення. Удосконалено методику встановлення пріоритетних конкурентів з використанням поля конкуренції, а також методику оцінки конкурентоспроможності транспортних послуг на основі врахування якості пропозиції транспортних послуг, виконання перевезення та задоволеності клієнта наданою послугою. Розвинуто методику визначення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств за показниками ринкової частки, конкурентоспроможності транспортних послуг і фінансового стану підприємства за допомогою побудови комплексно-графічної моделі конкурентного простору. Наведено методичні рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії конкуренції з використанням теорії шкіл позиціювання та ситуаційного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.31-21
Шифр НБУВ: РА315878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Хоменко Л.М. 
Планування та раціональна організація роботи внутрішньозаводського залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Хоменко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та наведено практичні рекомендації щодо розвитку методів планування та організації внутрішньозаводського залізничного транспорту. На підставі вивчення теоретичного матеріалу та особливостей функціонування внутрішньозаводського залізничного транспорту зроблено висновок про необхідність застосування інформаційної технології та локальних мереж як технічної основи побудови системи управління процесом перевезення. Запропоновано підхід до планування оптимальних потужностей вантажних комплексів і технологічних запасів транспортованої продукції за критерієм сумарних витрат. Обгрунтовано оптимальне число вагонів немарштрутизованого потоку в передатних поїздах промислового підприємства. На підставі оцінки середньої тривалості обороту та прогнозування величини їх прибуття удосконалено управління процесом здачі магістральних вагонів на Укрзалізницю. Розроблено методичні підходи до планування завантаження автоматичних ліній формовки з заливкою форм на конвеєрі залежно від обсягу замовлень на литво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.530-23
Шифр НБУВ: РА317267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Черниш Н.Ю. 
Вибір раціональних параметрів каналів вантажопотоків при удосконаленні маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Н.Ю. Черниш ; Харк. держ. акад. залізн.трансп. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення системи організації вагонопотоків шляхом вибору раціональних параметрів каналів вантажопотоків у процесі удосконалення маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом. Розроблено загальну математичну модель функціонування виробничо-транспортного ланцюга перевезення масових вантажів маршрутами. Розглянуто методику визначення економічного ефекту для магістрального залізничного транспорту і виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення й оптимізації експлуатаційної роботи залізничного транспорту, створення єдиного технологічного процесу функціонування всього виробничо-транспортного ланцюга, розробки графіків взаємодіє виробництва, транспорту та споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Субочев О.І. 
Підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств на основі пріоритетів транспортного процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.І. Субочев ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вирішено науково-практичну задачу підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств (АСП) на основі пріоритетів транспортного процесу за сучаних економічних умов. Досліджено дію факторів, які впливають на якість процесу перевезення, ефективність техніного обслуговування та ремонот автомобілів. Проблему ефективного використання виробничо-технічої бази існуючих автотранспортних та автообслуговуючих підприємств вирішено з використанням методу цільової сегментації послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Визначено оптимальні напрямки підвищення ефективності виробництва АСП. Розроблено алгоритм багатопараметричної оптимізації виробництва технічного обслуговування та ремонту автомобілів за умов одержання максимального прибутку та задоволення попиту на послуги, які надає АСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Крейсман Е.А. 
Удосконалення методики організації автобусних перевезень в транспортній системі міст: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / Е.А. Крейсман ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 24 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності транспортного обслуговування й організації технологічного процесу пасажирських перевезень у містах. Розроблено концепцію та оціночний критерій соціально-етичного маркетингу в автобусних перевезеннях за ринкових умов. Встановлено теоретично обгрунтований комплекс регулювальних заходів, що забезпечують скорочення часу, який пасажири витрачають на поїздки, обмежують експлуатаційні витрати автобусних господарств і знижують рівень забруднення атмосфери міст. Розроблено методику математичного моделювання з метою визначення технічних параметрів транспортної роботи автобуса в окремому циклі та на маршрутах. Оригінальними числовими методами проведено розрахункові дослідження часу і швидкості руху, витрати палива та шкідливих викидів із складовими компонентами залежно від типу і завантаження автобусу та характеристик маршруту. Одержані на новій методологічній основі експериментальні відомості відносно реальних пасажиропотоків на маршрутній мережі міста Кривий Ріг надали широкі можливості до вдосконалення вибору типу автобусів, організації використання, контролю роботи на лінії. Розроблено систему заходів щодо підвищення кваліфікації водіїв рухомого складу. З урахуванням оціночного критерію якості перевезень удосконалено існуючий метод розрахунків потрібної кількості автобусів, з підвищенням якості обслуговування пасажирів, особливо важливої за наявності конкуренції перевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + О808.5
Шифр НБУВ: РА320520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Гудкова В.П. 
Удосконалення механізму фінансово-економічного управління пасажирськими перевезеннями на залізницях України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.П. Гудкова ; Укр. держ. акад. залізнич. транспорту. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості фінансово-економічних відносин у механізмі управління пасажирськими перевезеннями на залізницях України. Наведено характеристику даного механізму, розкрито його системну сутність. Виявлено передумови вдосконалення фінансово-економічних відносин та обгрунтовано пріоритетні напрямки їх розвитку. Встановлено, що функціональна єдність фінансово-економічного механізму припускає використання економіко-правових і організаційно-економічних регуляторів. На основі структурно-функціонального аналізу визначено підхід до побудови механізму фінансово-економічного управління перевезеннями пасажирів. Розроблено принципово нову схему організації фінансово-економічного механізму, засновану на відокремленому управлінні економічними процесами структурних елементів системи пасажирських залізничних перевезень. Запропоновано оновлений механізм фінансового забезпечення, зокрема методику побудови тарифів, що надає реальну можливість використання ринкових організаційно-економічних регуляторів у процесі управління пасажирськими залізничними перевезеннями. Набула подальшого розвитку система спеціальних економіко-правових регуляторів, спрямована на гармонізацію фінансово-економічних відносин з державою. Створено методику обгрунтування розміру бюджетних асигнувань залежно від типу транспортної політики, засновану на концепції паритету. Визначено пріоритетні інструменти реалізації соціальної політики держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-814-93-21
Шифр НБУВ: РА318887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Вербицька В.І. 
Планування бюджетної підтримки підприємств міського пасажирського транспорту (на прикладі автобусного транспорту м.Харкова): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.І. Вербицька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні аспекти транспортної пасажирької діяльності за ринкових відносин та обгрунтовано необхідність державного втручання у економічний механізм діяльності міського громадського пасажирського транспорту. Розроблено методику урахування соціальної складової у ході визначення тарифів на перевезення. Встановлено фактори, що сприяють беззбитковій діяльності муніципального пасажирського транспорту. Зроблено аналіз бюджетної підтримки міських пасажирообслуговуючих систем. Акцентовано увагу на необхідності комплексного підходу до реалізації державної підтримки підприємств громадського транспорту. Запропоновано концепцію державної підтримки, реалізація якої дозволить створити необхідні умови для розвитку міського пасажирського транспорту та забезпечити належний рівень пасажирських послуг населенню, розроблено методику її планування та впровадження. Визначено причини та наслідки кризового стану громадських пасажирських підприємств державної аба частково державної форми власності, пов'язані зі зміною економічного середовища, повільним відновленням основних фондів, відсутністю інвестиційних ресурсів, ігноруванням ролі громадського транспорту як важливої сфери національної економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.373.3 + У9(4УКР)373.31-93-23 + У9(4УКР-4ХАР)261.532.373.3 + У9(4УКР-4ХАР)373.31-93-23 +
Шифр НБУВ: РА322054

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Шелухін М.Л. 
Правове забезпечення збереження вантажів при залізничних перевезеннях: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / М.Л. Шелухін ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено основний категоріальний апарат, необхідний для правового забезпечення збереження вантажів під час перевезення залізничним транспортом. Проаналізовано відносини, що виникають між вантажовідправниками, перевізниками та вантажоодержувачами під час транспортування вантажів залізничним транспортом. Оцінено стан законодавства України з предмету дослідження. Проаналізовано правозастосовчий досвід запобігання розкраданню на транспорті на прикладі країн ближнього та дальнього зарубіжжя. Вивчено тенденції та перспективу розвитку українського законодавства в галузі превенції економічних злочинів на транспорті. Розглянуто основні причини розкрадань вантажів на залізничному транспорті та систематизовано їх за різноманітними підставами. Запропоновано доповнення до чинного законодавства України з метою удосконалення правових механізмів запобігання незбереженню вантажів під час залізничних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.921 +
Шифр НБУВ: РА321980

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Дмитрієв О.М. 
Розробка методів і моделей організації маршрутних таксомоторних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Дмитрієв ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

З урахуванням вимог гармонійного розвитку режимів руху транспортних засобів реалізовано системний підхід щодо удосконалення міських пасажирських перевезень, запропоновано транспортно-технологічні схеми доставки пасажирів. Визначено основні параметри транспортного обслуговування населення: наявності вільних місць, оцінки відмов пасажирам у перевезенні, розподілу тривалості очікування пасажирами початку транспортного обслуговування на зупинці. Запропоновано імітаційний алгоритм формування координованої таксомоторної маршрутної системи з визначенням засад взаємодії різних видів міського пасажирського транспорту та сполучення маршрутів, кількості та пасажиромісткості маршрутних таксі на кожному з них залежно від чисельності пасажирів і співвідношення вартості проїзду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.2 + О808.5
Шифр НБУВ: РА318667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Івасишина Н.В. 
Підвищення ефективності міжнародних автомобільних перевезень вантажів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Івасишина ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено бізнес-процес керування автотранспортним підприємством як систему забезпечення якості та ефективності надання послуг з міжнародних перевезень вантажів. Запропоновано концептуальну модель маркетингу міжнародних автомобільних перевезень. Розроблено організаційно-економічний механізм та методичні рекомендації для оцінки економічної ефективності міжнародних перевезень вантажів. Розроблено математичну модель взаємозв'язку ефективності цих перевезень з чинниками, що її формують, яка є базою для формування відповідних управлінських рішень. Розвинуто методику формування цін на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом. Запропоновано моделі та алгоритми прогнозування основних показників міжнародних перевезень вантажів, а також методику оцінки економічної ефективності надання послуг з даних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-07 +
Шифр НБУВ: РА323510

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Ревуцька Л.Є. 
Удосконалення вантажних залізничних тарифів на основі врахування попиту на перевезення: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Л.Є. Ревуцька ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовані вантажні залізничні тарифи з урахуванням попиту на перевезення, методику визначення тарифів з використанням маркетингових підходів. Запропоновано економіко-математчну модель максимілізації прибутку від вантажних перевезень з розрахунком тарифів за умов державного регулювання та вільного ціноутворення. Узагальнено теоретичні положення та зарубіжний і вітчизняний досвід вирішення проблеми ціноутворення на вантажні перевезення за умов ринку. Виявлено причинно-наслідкову залежність тарифів на перевезення окремих видів вантажів з попитом та їх обсягом. Проаналізовно сучасний стан діючих тарифів і тарифної системи, принципи та підходи до встановлення вантажних тарифів. Визначено напрями планування та управління тарифною політикою перевезень масових вантажів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-866.43
Шифр НБУВ: РА318867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Баран С.В. 
Моделювання та інформаційні засоби підтримки маркетингової діяльності гірничо-металургійних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Баран ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано функціональну структуру інформаційної системи маркетингу та визначено його найбільш актуальні завдання на гірничо-металургійних підприємствах. Розглянуто переваги та недоліки існуючих інформаційних засобів, технологій та економіко-математичних методів і моделей розв'язання поставлених задач, а також можливість їх застосування на даних підприємствах. Досліджено ринок залізорудної сировини, фактори, які впливають на його кон'юнктуру. Розроблено модель оптимізації структури цього ринку на базі прогнозних величин попиту, перевірено її адекватність. Доведено доцільність використання кореляційно-регресійного аналізу для визначення потреби в сировині та матеріалах на гірничо-металургійних підприємствах. Перевірено ефективність оптимізації обсягів ресурсів за умов оперативного визначення потреби. Створено модель раціонального вибору постачальників з урахуванням ціни, якості та надійності. Наведено схему оптимізації транспортних витрат для визначення ціни придбання. Запропоновано алгоритм пошуку найбільш короткого шляху перевезення. Розроблено програмне забезпечення визначення потреби, систему підтримки прийняття рішень щодо вибору постачальників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1в611 +
Шифр НБУВ: РА321207

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського