Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (204)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕРЕВІЗНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ткаченко А.М. 
Раціональна організація міжнародних перевезень пасажирів з застосуванням телекомунікаційних технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 08.06.01 / А.М. Ткаченко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 17 с. — укp.

В дисертації розроблена комплексна система міжнародних пасажирських перевезень на мережі транспортних технологій в умовах ринкової орієнтації, що забезпечує ефективну організацію автотранспортного виробництва та горизонтальну інтеграцію діяльності перевізників. Здійснене математичне моделювання маршрутних систем з використанням теорії графів та теорії оптимальних дискретних процесів, враховуючи необхідність координації роботи автомобільного транспорту за видами сполучень. Розроблена математична модель покладена в основу раціональної організації маршрутних систем з застосуванням телекомунікаційних технологій, виходячи з необхідності забезпечення відповідності провізної здатності транспортних засобів фактичним кореспонденціям.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.0-814

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шелухін М.Л. 
Правове забезпечення збереження вантажів при залізничних перевезеннях: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / М.Л. Шелухін ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено основний категоріальний апарат, необхідний для правового забезпечення збереження вантажів під час перевезення залізничним транспортом. Проаналізовано відносини, що виникають між вантажовідправниками, перевізниками та вантажоодержувачами під час транспортування вантажів залізничним транспортом. Оцінено стан законодавства України з предмету дослідження. Проаналізовано правозастосовчий досвід запобігання розкраданню на транспорті на прикладі країн ближнього та дальнього зарубіжжя. Вивчено тенденції та перспективу розвитку українського законодавства в галузі превенції економічних злочинів на транспорті. Розглянуто основні причини розкрадань вантажів на залізничному транспорті та систематизовано їх за різноманітними підставами. Запропоновано доповнення до чинного законодавства України з метою удосконалення правових механізмів запобігання незбереженню вантажів під час залізничних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.921 +
Шифр НБУВ: РА321980

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Крейсман Е.А. 
Удосконалення методики організації автобусних перевезень в транспортній системі міст: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / Е.А. Крейсман ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 24 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності транспортного обслуговування й організації технологічного процесу пасажирських перевезень у містах. Розроблено концепцію та оціночний критерій соціально-етичного маркетингу в автобусних перевезеннях за ринкових умов. Встановлено теоретично обгрунтований комплекс регулювальних заходів, що забезпечують скорочення часу, який пасажири витрачають на поїздки, обмежують експлуатаційні витрати автобусних господарств і знижують рівень забруднення атмосфери міст. Розроблено методику математичного моделювання з метою визначення технічних параметрів транспортної роботи автобуса в окремому циклі та на маршрутах. Оригінальними числовими методами проведено розрахункові дослідження часу і швидкості руху, витрати палива та шкідливих викидів із складовими компонентами залежно від типу і завантаження автобусу та характеристик маршруту. Одержані на новій методологічній основі експериментальні відомості відносно реальних пасажиропотоків на маршрутній мережі міста Кривий Ріг надали широкі можливості до вдосконалення вибору типу автобусів, організації використання, контролю роботи на лінії. Розроблено систему заходів щодо підвищення кваліфікації водіїв рухомого складу. З урахуванням оціночного критерію якості перевезень удосконалено існуючий метод розрахунків потрібної кількості автобусів, з підвищенням якості обслуговування пасажирів, особливо важливої за наявності конкуренції перевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + О808.5
Шифр НБУВ: РА320520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Жерейж Ж.І. 
Підвищення ефективності якості авіатранспортних послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Ж.І. Жерейж ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Досліджено особливості формування якості специфічного виду продукції - послуг, зокрема авіатранспортних. Проведено аналітичний огляд зарубіжних і вітчизняних досліджень, присвячених проблемі якості і його ефективності. Розглянуто теоретичні і методичні питання формування інтегральної якості стосовно сфери послуг. Виявлено і систематизовано основні параметри якості авіатранспортної послуги. Визначено відношення різних груп авіапасажирів до даних параметрів. Дослідження проведено на базі авіатранспортної системи Лівану. Проаналізовано тенденції зміни об'ємів авіаперевезень з урахуванням впливу якості послуг організацій повітряного траспорту країни на їх динаміку і поведінку пасажирів. Запропоновано включити до складу інтегральної якості послуги якість її споживання (використання), а до складу вартості якості - втрати споживачів і виробників послуг. Динамічно-адаптивна модель поведінки авіапасажира та система стимулювання їх прихильності до послуг конкретних перевізників сприяє підвищенню ефективності якості авіатранспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5Лів)375
Шифр НБУВ: РА319418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Яковенко І.В. 
Творчість Фленнері О'Коннор: архетип та "літературна теологія": Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.04 / І.В. Яковенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Акцентовано увагу на актуалізації архетипів води, землі, вогню та повітря в творах Фленнері О'Коннор. Серед архетипів води вивчено "комплекс Харона" (сугестію фігури міфологічного перевізника душ), "комплекс Офелії" (акт добровільного втоплення невинної жертви), архаїку струмка вічної молодості, мотив крові. Виявлено художні імплікації архетипу землі, досліджено "комплекс Іони" (черево, проковтування, поїдання їжі), образ труни, архетипи дому, матері, сходів, гроту, печери (природної могили), архаїку скелі, павича, ока (слабкозорість, сліпоту, самозасліплення). Наведено трактування архетипу вогню в художній прозі авторки (пожежі, мотиву шалу, гніву, насильства), здійснено колористичний дискурс (опозиція "світло - темрява"). Серед архетипів повітря проаналізовано образ дерева (вертикальна вісь) і неба. Творчість Фленнері О'Коннер розглянуто і в аспекті "літературної теології", яка інтегрує, парадоксально синтезує в собі відомі тенденції католицтва (релігійний еволюціонізм Тейяра де Шардена) та протестантизму. О'Коннорівські імплікації феномену віри охарактеризовано зважаючи на теології К.Барта (віру як незнання, напружене очікування, ствердження та заперечення) та неопротестантизм П.Тілліха та братів Нібурів (одкровення, епіфанію). Здійснено інтерпретацію символічних імен персонажів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СОЕ)-4 О'Коннор Ф. + Ш400.04:Э + Э37-103.61 +
Шифр НБУВ: РА325572

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Хабутдінов Р.А. 
Системне формування технологій автомобільних перевезень за критеріями енерго- і ресурсовіддачі: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Р.А. Хабутдінов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 42 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретичні основи системного формування технологій автомобільних перевезень за критеріями енерго- та ресурсовіддачі виходячи з наукової ідеї раціоналізації комплексу організаційних і людино-машинних впливів носіїв ресурсів транспорту на партіонні маси вантажів (пасажирів). Вони дозволяють удосконалювати інтегративну властивість транспортної системи виходячи з принципів орієнтування на споживача, життєвого циклу й економії ресурсів. Показано, що інтегративну властивість системи варто удосконалювати з ранніх етапів життєвого циклу автомобіля за допомогою оптимізації показників енерго- та ресурсовіддачі проектів перевезення. Оптимізація даних показників заснована на моделюванні процесів формування агрегатної структури рухомого складу та його використання, виходячи з наукового опису схем енергетичного перетворення ресурсів транспорту (залучення, з'єднання та перетворення у продукт) з урахуванням варіативності параметрів автомобіля. Відповідна стратегіям удосконалення зазначеної властивості методологія формування технологій перевезень заснована на теорії енергоресурсної ефективності автомобіля у процесах відтворення транспортних послуг. Теорія дозволяє інтегрувати знання про індивідуальні та видові властивості автомобілів. Практичне формування технологій базується на методах композиційного проектування ефективних процесів ресурсозберігаючого відтворення транспортних послуг. Встановлено закономірності комплексного використання ресурсів транспорту, а також впливу конструктивних, товарних і транспортних рішень на величину показника енергоресурсної ефективності автомобіля. Їх використання дозволяє конструктору, маркетологу та перевізнику забезпечити аналіз, дослідження та комплексне формування енергозберігаючих технологій системи автомобільних перевезень та її інтегративної властивості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О38 +
Шифр НБУВ: РА326052

Рубрики:

      
7.

Новікова А.М. 
Методологічні основи розвитку транзитного потенціалу України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / А.М. Новікова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні проблеми реалізації транзитних переваг України та розвитку міжнародних транспортних коридорів на євразійському просторі. Досліджено міжнародні вантажопотоки, методичні основи їх прогнозування, здійснено прогноз перевезень до 2010 р. Наведено пропозиції щодо удосконалення технології, умов і правил перетину кордону та створення перехідних прикордонних пунктів. Визначено національні інтереси України у транспортній галузі, розглянуто методичні питання економічної безпеки держави, класифіковано внутрішні та зовнішні загрози, наведено кількісну оцінку індикаторів економічної безпеки, встановлено їх порогові рівні. Значну увагу приділено забезпеченню конкурентоспроможності національних перевізників. Розроблено пропозиції щодо створення інституту національного перевізника, оновлення парку транспортних засобів та розвитку державного протекціоналізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)837.0-81 + У9(4УКР)837.0-81
Шифр НБУВ: РА331938

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Павленко О.В. 
Розробка моделі функціонування логістичних ланцюгів транспортного вузла для вибору інтенсивних технологій вантажоруху: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.В. Павленко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано концепцію реструктуризації транспортних вузлів на основі логістичних принципів організації вантажоруху. Встановлено критерій ефективності функціонування їх логістичних систем, визначення якого дозволяє врахувати інтереси перевізників та вантажовласників. На основі теорії мереж Петрі створено моделі функціонування логістичних ланцюгів транспортного вузла з домінуючим сектором залізничного транспорту, які відрізняються від існуючих наочністю та простотою їх застосування, а також можливостями врахувати різні імовірнісні фактори та вихідні дані, які можна одержати оперативно або шляхом розрахунків. Розроблено методику вибору варіантів інтенсивних технологій вантажоруху на підставі інтегрованого підходу до функціонування логістичних ланцюгів транспортного вузла. Результати наукового дослідження впроваджено в навчальному процесі ХНАДУ, а також під час коректування технологічного процесу станцій Основа і Харків-Червонозаводський.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-72 + О284.02 +
Шифр НБУВ: РА329181

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Чередниченко О.Ю. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.Ю. Чередниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Запропоновано шляхи підвищення та методи визначення ступеня конкурентоспроможності залізничного транспорту на ринку перевезень. Проведено аналіз реалізації Програми реструктуризації на залізничному транспорті України, на підставі якого виявлено відсутність умов для фінансового розподілу вантажних і пасажирських перевезень, відокремлення інфраструктури залізниць від експлуатаційної діяльності, забезпечення вільного доступу до інфраструктури іншим перевізникам. Узагальнено досвід реструктуризації залізничного транспорту в економічно розвинутих країнах світу. Визначено, що необхідною умовою забезпечення високої конкурентоспроможності залізничного транспорту є фінансове відокремлення вантажних перевезень від пасажирських шляхом одночасного зниження тарифів на вантажні перевезення і підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Розглянуто можливі варіанти зміни тарифної політики, визначено оптимальний варіант переходу на нові тарифи. Обгрунтовано доцільність перетворення Укрзалізниці на державну холдингову компанію, відокремлення залізничної інфраструктури від процесу перевезень, створення операторів перевезень різних форм власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-13 +
Шифр НБУВ: РА330002

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Шевчук А.М. 
Підвищення ефективності системи логістичного управління вантажоперевезеннями для металургійних підприємств: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Шевчук ; Приаз. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2005. — 19 с. — укp.

З метою підвищення економічної ефективності вантажоперевезень удосконалено методи вибору способу доставки та перевізника у процесі організації доставки вантажу на базі використання логістичного підходу. В системі логістичного управління вантажоперевезеннями підприємства вперше застосовано принцип пріоритетності вибору способу доставки, який включає два модулі: вибір транспорту та вибір перевізника. Розроблено принципи вибору способу доставки вантажу, методи порівняльного аналізу критеріїв вибору перевізника, а також структури розподілу загального економічного ефекту логістичного ланцюга. Удосконалено теоретичні засади логістичного управління вантажоперевезеннями підприємства та систему класифікацїї зовнішньоторговельних вантажів. Створено методику вибору способу доставки зовнішньоторгівельних вантажів, що задовольняє задані обмеження та критерій оцінки. Запропоновано методи вибору підприємства-перевізника з використанням рангової системи критеріїв, розроблено логістичний підхід щодо управління вантажоперевезеннями з метою одержання синергетичного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591-21-07 + У9(4УКР)370-813 +
Шифр НБУВ: РА337615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Гончаренко А.В. 
Керування підтриманням безпеки польотів через технічні та витратні чинники: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Гончаренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено оптимізацію процесу керування рівнями безпеки польотів завдяки побудові математичної моделі чинників, що враховують технічні характеристики й експлуатаційні важелі авіаційної транспортної системи, а також витрати, взаємопов'язані з катастрофами повітряних кораблів. Для регулярних перевізників як технічну складову критерію безпеки польотів запропоновано коефіцієнт технічного використання, для нерегулярних перевізників - коефіцієнт готовності. Оптимізацію проведено за мінімумом математичного очікування витрат з урахуванням можливих катастроф. Опрацьовано статистичний матеріал з авіаційних катастроф за період більш, ніж 30 років. Висвітлено питання щодо стану безпеки польотів за світовими та українськими даними з урахуванням суб'єктивних переваг пасажирів стосовно авіаперевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.03 +
Шифр НБУВ: РА339532

Рубрики:

      
12.

Світлак І.І. 
Організаційно-правові засади провадження посередницької діяльності митного брокера та митного перевізника в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.І. Світлак ; Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2006. — 22 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання провадження посередницької діяльності митних брокерів і митних перевізників в Україні. Розкрито сутність, види, юридичну природу посередницької діяльності у митній сфері, показано її роль та місце під час здійснення митних процедур. Визначено правовий статус митних брокерів та митних перевізників, встановлено критерії оцінки їх діяльності. Наведено характеристику правових положень, організації та порядку здійснення відповідних митних процедур посередницькими структурами під час декларування та перевезення відповідних товарів, розглянуто правила та порядок видачі дозвільних документів на їх проведення. Сформульовано рекомендації щодо удосконалення чинного законодавства у сфері регулювання посередницької діяльності митних брокерів та митних перевізників в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 п + Х819(4УКР)112.038 п
Шифр НБУВ: РА343088

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Немодрук Н.П. 
Організаційно-економічні засади лібералізації ціноутворення в портовій діяльності України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Н.П. Немодрук ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему формування та реалізації тарифної політики в морських торговельних портах. Розглянуто економічну суть транспортного тарифу, досліджено його структуру та з'ясовано особливості класифікації транспортних тарифів. Обгрунтовано методологічні засади формування якісно нової тарифної політики, яка задовольняє вимоги сучасних транспортних перевізників, які обслуговують морські порти України. Надано методики щодо застосування нових форм і методів реалізації тарифної політики в даних портах. Запропоновано методичні підходи до моделювання цінової стратегії морських торговельних портів та визначено оптимальні пріоритети реалізації їх тарифної політики. Значну увагу приділено питанню посилення конкурентних переваг вітчизняних морських портів за умов значих коливань кон'юнктури ринку морських транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-861 +
Шифр НБУВ: РА348390

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Щербина В.В. 
Організаційно-економічний механізм функціонування транспортних підприємств на ринку морських контейнерних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.В. Щербина ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження проблем теорії та практики функціонування транспортних підприємств у контейнерному судноплавстві. Розкрито суть поняття "організаційно-економічний механізм функціонування транспортних підприємств на ринку морських контейнерних перевезень" за умов глобалізації світової економіки, розглянуто його основні складові. Оцінено сучасний стан та досліджено тенденції розвитку світового та вітчизняного ринку даних перевезень. Досліджено зміни у контейнерному судноплавстві, що відбулися в останні роки, та їх вплив на подальше функціонування транспортних підприємств. Удосконалено класифікацію організаційних форм інтеграції контейнерних перевізників. Запропоновано визначення поняття "глобальний стратегічний альянс" у лінійному судноплавстві. Розроблено методичні засади оптимізації роботи операційних об'єднань судноплавних компаній на ринку морських контейнерних перевезень за умов глобалізації, а також положення щодо оцінки співробітництва між судноплавними та стивідорними компаніями у межах вертикальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.61-813.924 +
Шифр НБУВ: РА353425

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кобець В.М. 
Економіко-математичне моделювання виробничо-транспортних систем в умовах інформаційної симетрії та асиметрії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / В.М. Кобець ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 23 с. — укp.

Розроблено комплекс моделей, які передбачають врахування цільових функцій прибутку кожного учасника виробничо-транспортних систем (ВТС) з одним і двома перевізниками та дозволяють обгрунтувати доцільність для перевізника-монополіста тарифної дискримінації виробників і перевагу послідовницької стратегії транспортної компанії у порівнянні з лідерською за умов інформаційної симетрії. На підставі межового аналізу визначено умови, за яких зростання обсягу якісної продукції зумовлює підвищення ціни на ринку з інформаційною асиметрією, що дозволяє з'ясувати закономірності функціонування відповідних ринків продукції. Розроблено комплекс моделей ВТС з інформаційною асиметрією щодо якості продукції та втрат конкурентів, які передбачають врахування різних типів інтеграцій учасників ВТС і дозволяють оцінити вплив тарифної політики перевізника та варіантів інтеграції на рівноважні величини обсягів виробництва та прибутків учасників ВТС, рівень податкових надходжень, ціну продукції та добробут споживачів за умов змішаної рівноваги. Удосконалено поняття інформаційної симетрії у ВТС, яке грунтується на однаковому розподілі інформації, що дозволяє знаходити рівновагу ВТС у чистих стратегіях. Розвинуто модель, яка дозволяє перевізнику-монополісту визначити єдиний тариф для виробників з метою максимізації прибутку за інформаційної симетрії. Запропоновано модель ВТС з двома перевізниками, яка дає змогу встановити рівноважні величини продаж, ціни та прибутків учасників ВТС за умов інформаційної симетрії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370 в611 + У9(4УКР)370 в611
Шифр НБУВ: РА335234

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Чорноус О.І. 
Забезпечення стійкого функціонування автотранспортної системи регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / О.І. Чорноус ; Ін-т екон.-правов. дослідж. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні положення та практичні рекомендації щодо впорядкування кількості автотранспортних перевізників за умов загострення конкурентної боротьби. Розвинуто уявлення про автотранспортну систему регіону як сукупність підприємств і організацій різних форм власності, які безпосередньо надають автранспортні послуги та сприяють процесу перевезення вантажів і пасажирів у межах визначеної території. Наведено визначення поняття "стійке функціонування автотранспортної системи регіону" як такого стану, за якого перехід до бажаного здійснюється без виходу за межі заданої траєкторії його зміни. Класифіковано методи забезпечення стійкого функціонування автотранспортної системи регіону на підставі виділених ознак регулювального впливу, а саме: організаційних, економічних, соціально-трудових, синергетичних. Удосконалено територіальний підхід до визначення оцінки відмінностей розвитку даної системи регіонів на підставі розрахунку інтегральних показників інтенсивності й ефективності автотранспортного забезпечення. Проаналізовано показники функціонування ринку автотранспортних послуг регіону на базі відповідної матриці та виконано SWOT-аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників. Запропоновано підходи до вибору методів забезпечення стійкого функціонування автотранспортної системи регіону на основі короткострокового прогнозування кількості ліценцій у автоперевізників. Удосконалено галузевий підхід щодо довгострокового прогнозування обсягів пасажирських автоперевезень міського та міжміського сполучення на підставі економетричного моделювання. Розроблено інформаційну базу з ліцензування діяльності автоперевізників з використанням додаткових критеріїв допуску на ринок даних послуг, яка грунтується на оцінці їх фінансової стійкості та ліквідності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ДОН)683.733 + У9(4УКР-4ДОН)373.3 +
Шифр НБУВ: РА365172

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Губіна Г.Л. 
Правове регулювання державного фінансового контролю за діяльністю з морського страхування (фінансово-правовий аспект): автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Г.Л. Губіна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Сформульовано поняття державного фінансового контролю в галузі морського страхування, визначено його сутність і принципи. Обгрунтовано систему органів, які уповноважені здійснювати державний фінансовий контроль за діяльністю з морського страхування, види, форми та методи їх контрольної діяльності. Розглянуто публічно-правові засади регулювання та фінансового контролю договірних відносин у морському страхуванні. Визначено шляхи удосконалення контролю за діяльністю українських страхових організацій щодо морського транспорту, вантажів, які перевозяться морським транспортом, та відповідальності морських перевізників як об'єктів державного фінансового контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.942 + Х819(4УКР)071 + Х829(4УКР)0
Шифр НБУВ: РА374027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Чередниченко М. С. 
Організаційно-економічний механізм управління вагонними парками операторських компаній залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. С. Чередниченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено показники, які мають найбільший вплив на економічну та технологічну ефективність управління вантажними вагонними парками. Вдосконалено організаційно-економічний механізм і структуру управління вагонними парками компаній операторів залізничного транспорту з розробкою функції кожної ланки керування. Розроблено модель оптимального економіко-математичного планування за управління вагонними парками множини власників, яке забезпечує паритет виплат за взаємних розрахунках даних перевізників. Запропоновано методику розрахунків потреби у вагонних парках як вибору інвестиційного проекту з технолого-економічними ризиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.105-21
Шифр НБУВ: РА375496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Санницький Н. М. 
Формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами / Н. М. Санницький. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеці-альністю 05.22.20 – експлуатація і ремонт засобів транспорту, Дніпровський наці-ональний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніп-ро, 2020.Дисертація присвячена проблемі формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами в умовах розділення діяльності з експлуатації інфраструктури й виконання перевезень. За даними АТ «Укрзалізниця», загальний парк локомотивів становить 3 871 одиницю, з яких електровози інвентарного парку – це 1 720 одиниць, а їх знос при цьому становить 95 %. Загальна ж кількість тепловозів 2 151 одиниця, знос при цьому дорівнює 99 %. Отже, нестача локомотивів призводить до погіршення використання вантажних вагонів.Із застосуванням методів математичної статистики та кореляційного аналізу виконано дослідження обсягів перевезень вантажів та динаміки показників вико-ристання рухомого складу, який їх забезпечує. Теорія експлуатаційної роботи за-лізниць, реляційний аналіз використовувалися для розробки методів організації взаємодії між перевізниками та оператором інфраструктури. Методи математич-ного програмування, економіко-математичного моделювання та теорія експлуатаційної роботи залізниць застосовані для розробки методів тягового забезпечення перевезення вантажів в умовах функціонування незалежних перевізників. За до-помогою економіко-математичного моделювання визначалася область ефективно-го застосування приватної локомотивної тяги на залізницях України.Отримані в дисертаційній роботі результати вирішують наукове завдання з формування технологій тягового забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом приватними локомотивами на основі розробки залежності схем організації роботи локомотивів та локомотивних бригад незалежних перевізників від довжини дільниць та встановлення залежності величини економії витрат від перевезень вантажів залізничним транспортом у разі використання приватної локомотивної тяги. Для можливості допуску приватної локомотивної тяги удосконалено методи формалізації опису інфраструктури, що дозволяють організувати взаємодію між оператором інфраструктури та незалежними від нього перевізни-ками.Ключові слова: залізнична інфраструктура, бази даних, технологічний процес, реформування залізниць, умови користування інфраструктурою, залізничний транспорт, вантажні перевезення, приватна локомотивна тяга, реструктуризація залізниць, організація вантажних перевезень, організація перевезень.^UThesis for the degree of Ph.D. in Technical Science (Doctor of Philosophy) specialty 05.22.20 – оperation and repair of transport modes (Field of knowledge 27 – Transport). – Dnipro National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan, Dnipro, 2020.The thesis is devoted to the solution of the relevant scientific task of forming the technology of traction support of freight railway transportation by private locomotives under conditions of separation of activity on infrastructure operation and transportations. At the present, the locomotive fleet of Ukrainska zaliznytsia JSC consists of 3871 units. The wear of the electric locomotive fleet is about 95%; the wear of the diesel lo-comotive fleet is 99%. As well, the reduction of locomotive fleet leads to both a decrease in the volume of transportations and a deterioration in the use indicators of freight cars.Using the mathematical statistics and correlation analysis, the volumes of cargo transportations and the dynamics of use indicators of the rolling stock providing them were investigated. The theory of operational work of railways, relational analysis for the development of methods for organizing the interaction between carriers and the infra-structure operator. Methods of mathematical programming, economic-mathematical modelling and theory of operational work of railways for the development of traction methods for cargo transportation under conditions of functioning of independent carriers. Economic-mathematical modelling to determine the area of effective application of private locomotive traction on the railways of Ukraine.The results obtained in the dissertation solve the scientific problem of the formation of traction support technologies for freight transportation by private locomotives based on the development of the dependence of the schemes of the organization of locomotives and locomotive crews of independent carriers on the length of sections and the establishment of the dependence of the cost of transport of freight transportation by rail when using private locomotive traction. In order to allow for private locomotive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been im-proved, which allow to organize the interaction between the infrastructure operator and its independent carriers. The results obtained in the thesis solve the scientific problem of formation of traction technologies for supporting cargo transportation by private locomotives based on the development of the dependence of schemes of organization of locomotives and lo-comotives of crews of independent carriers on the length of district and establishing the dependence of the cost of private locomotive traction. In order to provide private loco-motive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been improved allowing the interaction between the infrastructure operator and inde-pendent carriers to be organized.Key words: railway infrastructure, databases, technological process, reforming of railways, conditions of the use of infrastructure, railway transport, freight transportations, private locomotive traction, restructuring of railways, organization of freight transportations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Грінченко Ю. Л. 
Забезпечення стратегічного розвитку авіаційної галузі України в умовах відкритої економіки / Ю. Л. Грінченко. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі запропоновано теоретико-методологічний підхід до онтології загальної сфери дискурсу «розвиток авіаційної галузі» в умовах «відкритого неба» та відкритої економіки. Розроблено концепцію інституційного регулювання високотехнологічних галузей із формуванням їх макроекономічного потенціалу. Сформовано методологію реалізації процедури превентивного оцінювання розвитку авіаційної галузі з визначенням якісних та кількісних показників для її основних економічних агентів (аеропортів, авіаційних перевізників і сервісно-виробничих підприємств). Розроблено системну модель розвитку авіаційної галузі України, яка заснована на процесі управління змінами в рамках контуру управління, враховує сучасні тренди впливу четвертої промислової революції (Industry 4.0) та екстерналій відкритої економіки. Визначено концептуальні засади розробки сценаріїв стратегічного розвитку авіаційної галузі шляхом побудови багатоваріантної галузевої екосистеми. Розроблено науково-практичний підхід до управління фінансово-економічною безпекою авіаційної галузі в умовах форс-мажорних обставин, зокрема впливу пандемії коронавірусної хвороби (COVID-19). Сформовано організаційне забезпечення реалізації державного управління екосистемою авіаційної галузі на основі структурного об'єднання для створення клієнтської цінності.^UThe study proves that the main dominants of ensuring the strategic development of the aviation industry are measures to form staffed strategic groups, expand intersectoral cooperation and regulate transfer prices between economic agents in the context of an open economy. Theoretical and methodological basis of aviation industry ecosystem development, which is considered as network community which members combine the resources on mutually beneficial principles for the purpose of joint achievement of innovative results. This provides full realization of the state innovative policy on regulation of activity of economic agents of aviation industry and structure of its ecosystem, which includes insurers, financial and credit, leasing enterprises, hotels and restaurants, social networks. The proposed concept of the ecosystem of the aviation industry contains five levels: theoretical and methodological, model, methodological, instrumental and practical. The developed set of goals of the aviation industry allows outlining the priorities of its implementation in the activities of air carriers, airports and aircraft companies in the relevant areas.Conceptual provisions and principles of preventive monitoring of the economic agents of the industry were formulated: achievement of the purpose; investment attractiveness and growth; conditional comparability of the financial condition of economic agents in the industry; expertise and professionalism; interpretation of monitoring results in accordance with the economic development cycle; security priority; disclosure of information; formation of a value chain in the aviation industry on the terms of consistency and purposefulness of the relationship between the criteria of the system of indicators. An integrated system of preventive monitoring based on consumer value has been formed, which establishes key parameters for improving the activities of industry agents. In preventive monitoring, it is proposed to use quality indicators that measure the consumer value in relation to the activities of agents, along with financial indicators and the probability of bankruptcy and matrix forecasting to assess the prospects for sustainable development of the aviation industry.It is argued that the formation of centers of costs and revenues of the aviation industry is a tool for optimizing the cost due to the effects of scale, diversification and concentration. In the context of the types of operating and non-operating, fixed and variable costs of the industry deepened understanding of the potential to reduce the cost component without taking into account the potential to increase the revenue side. The expediency of using specific indicators for evaluating the effectiveness of industry agents, in particular RASM and CASM, in the context of creating cost centers for the aviation industry is substantiated. The formulated conceptual approaches to the creation of responsibility centers will help combine centralized management with the maximum initiative of structural units to compare revenues and resources used, increase the accuracy and level of detail of data, which will allow effective management decisions to ensure strategic development of the aviation industry.Measures to manage the financial and economic security of the aviation industry in conditions of force majeure are proposed: support for leasing mechanisms for financing the industry by both state and commercial leasing companies; development of aviation insurance by raising liability limits and creating pools of insurers; development of defence programs in the aviation industry based on integrated risk management standards.The system model of the aviation industry has been developed. It is based on the system technology of intervention and current trends of the fourth industrial revolution (Industry 4.0), the externalities of the open economy. The essence of the process of change management and sectoral development is determined, where the local maximum is identified with the global one, which allows the transition from evolutionary development of the field of industry systems to functional-inversion, as well as the formation of planned results of the changed state. It is proved that change management in the aviation industry should be implemented through the institutional, structural and contextual influence of the state at the individual, group, intergroup and organizational levels of industry development. Proposals for strategic change management in the aviation industry of Ukraine were provided.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського