Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (93)Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІЛОТАЖ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Лейва Каналес М.Р. 
Діагностика технічного стану пілотажно-навігаційного обладнання в динамічному режимі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.Р. Лейва Каналес ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення заданого рівня якості процесу навігації й ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання (ПНО) магістральних літаків. Розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу та зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. Даний метод створено на базі великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання й обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака, розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, з урахуванням руху ПК по злітно-посадній смузі під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексного оцінювання характеристик експлуатаційної ефективності ПНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-082.05
Шифр НБУВ: РА370599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Пащенко Г.С. 
Методика навчання курсантів-пілотів льотної експлуатації повітряних суден на міжнародних авіалініях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.С. Пащенко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено питання навчання курсантів-пілотів веденню радіообміну англійською мовою на міжнародних повітряних трасах для підвищення надійності професійної діяльності майбутніх пілотів в екстремальних ситуаціях. Визначено етапи навчання льотної експлуатації повітряних суден на міжнародних авіалініях: аудиторну, передпольотну підготовку, моделювання реальних польотів на міжнародних повітряних трасах з використанням пілотажно-навігаційних приладів і систем літака, із заходженням на посадку на незнайомому аеродромі у різних клімато-географічних зонах земної поверхні, а також польотів з передумовами до авіаційних пригод та тих, які закінчилися катастрофами, на комплексній електронній тренажерній системі Ан-24. Розроблено методику навчання курсантів-пілотів веденню радіообміну у процесі льотної експлуатації повітряних суден на даних авіалініях (організаційну структуру, мету, завдання, принципи, зміст, методи, форми організації та інші компоненти). Доведено, що застосування даної методики навчання сприяє покращенню якості підготовки майбутніх пілотів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА323542

Географічні рубрики:

      
3.

Сіненко Д.В. 
Методика оцінки навичок пілотування курсантів-льотчиків в процесі льотної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Д.В. Сіненко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику оцінювання сформованості навичок пілотування у курсантів-льотчиків в процесі вивчення дисципліни "Льотна підготовка", що базується на методах визначення якості пілотування та психофізіологічних параметрів пілота на підставі інтегрального показника резервів уваги льотчика у польоті у процесі виконання типових фігур і комплексів пілотажу. Удосконалено метод оцінювання якості пілотування за відхиленнями від заданих параметрів за допомогою інтегрального показника помилок пілотування шляхом його адаптації до умов реальної льотної підготовки під час виконання фігур пілотажу. Запропоновано нові методи льотного навчання в польоті та під час проведення наземних тренувань, створені на підставі використання інформації зворотного зв'язку про резерви уваги курсанта-льотчика.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)395.1-33 + Ц65,8(4УКР)-331 +
Шифр НБУВ: РА358873

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Романко І.Г. 
Педагогічні засади діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І.Г. Романко ; Полтав. нац. пед. у-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретико-методичних основ діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Охарактеризовано історико-педагогічний аспект комунікативної взаємодії в контексті розвитку середньої освіти поетапно. Визначено сутність педагогічного діалогу, його типи в діяльності вчителя Великобританії. Розкрито специфіку діалогічної взаємодії вчителя й учнів в урочній та позаурочній діяльності. Виявлено комплекс вимог до вчителя в її організації. Здійснено аналіз використання діалогічної взаємодії в школах Великобританії на основі розробленого локального пілотажного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч424(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА374253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Руденко Ю.М. 
Удосконалення професійного мислення в курсантів-пілотів у процесі вивчення дисциплін пілотажно-навігаційного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.М. Руденко ; Укр. інж.-пед. акад.. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукові дослідження в галузі педагогіки, психології та безпеки польотів. На базі системного підходу, психолого-педагогічних концепцій обгрунтовано та розроблено структурні компоненти методики удосконалення професійного мислення в курсантів-пілотів у процесі вивчення дисциплін пілотажно-навігаційного циклу. Доведено, що застосування положень концепції системного підходу, теорії діяльності та психічного розвитку людини, а також теорії поетапного формування розумових дій дозволяє удосконалити професійне мислення майбутніх пілотів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3 + Ю941.3-513 +
Шифр НБУВ: РА339682

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Волянський О.М. 
Фізіолого-гігієнічні критерії забезпечення професійної надійності льотчиків з урахуванням показників церебральної гемодинаміки: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / О.М. Волянський ; Ін-т медицини праці АМН України. — К., 2000. — 25 с. — укp.

Розглянуто питання забезпечення професійної надійності льотного складу з ортостатичною нестійкістю. Встановлено, що найбільш значний вплив на повноцінність мозкового кровотоку льотчиків винищувальної авіації справляють пілотажні перевантаження. Визначено показники церебральної гемодинаміки, які дозволяють на початкових стадіях виявляти ортостатичну нестійкість. Вперше на основі аналізу динаміки показників функціонального стану льотчиків з ортостатичною нестійкістю під впливом комплексу реабілітаційних процедур визначено величину реабілітаційного резерву мозкового кровотоку, яка є об'єктивним критерієм для прийняття обгрунтованого експертного рішення щодо можливості подальшої професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.526
Шифр НБУВ: РА310538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Арделян В. В. 
Методика забезпечення функціональної стійкості пілотажно-навігаційного комплексу повітряного судна на основі використання системи підтримки прийняття рішення / В. В. Арделян. — Б.м., 2019 — укp.

В роботі вирішено актуальне наукове завдання розробки науково-методичного апарату забезпечення властивості функціональної стійкості пілотажно-навігаційного комплексу повітряного судна на основі використання системи підтримки прийняття рішення на етапах побудови та експлуатації в умовах зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих впливів. Удосконалено методику забезпечення функціональної стійкості пілотажно-навігаційного комплексу, яка відрізняється від існуючих використанням системи діагностування з блукаючим діагностичним ядром та системою підтримки прийняття рішень для виявлення позаштатних ситуацій під дією зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих факторів. За результатами моделювання на основі використання інтелектуалізованого пілотажно-навігаційного комплексу досягнуто підвищення показників функціональної стійкості, що забезпечує усунення нештатних ситуацій та дозволяє говорити про підвищення достовірності прийняття рішень екіпажем повітряного судна на 12 – 20 % за рахунок використання системи підтримки прийняття рішень в процесі функціонування під час пошуку рішень в нештатних ситуаціях виникнення збоїв та некоректностей в розподілених базах знань.^UThe actual scientific task of the development of the scientific and methodical apparatus for providing the property of the functional stability of the flight-navigation complex of an aircraft on the basis of the use of the decision support system at the stages of construction and operation in the conditions of external and internal destabilizing influences is solved in the work. The technique of ensuring the functional stability of the aerodrome navigation complex is improved, which differs from the existing use of the diagnostic system with the wandering diagnostic kernel and decision support system for the detection of extraordinary situations under the influence of external and internal destabilizing factors.According to the results of the simulation, based on the use of intelligent navigation and aeronautical complex, an increase in the parameters of functional stability has been achieved, which provides for the elimination of unusual situations and allows us to speak about increasing the reliability of decision making by the crew of an aircraft by 12 – 20 % due to the use of decision support system in the process of functioning during search for solutions in abnormal situations of failure and incorrectness in distributed knowledge bases.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського