Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (70)Реферативна база даних (2357)Книжкові видання та компакт-диски (300)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРШРУТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 284
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фонотов А.М. 
Автоматизована система гільйотинного розкрою на основі генетичного програмування (на прикладі меблевого виробництва): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / А.М. Фонотов ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано нове рішення актуальної наукової задачі підвищення ефективності технологічної підготовки меблевого виробництва та виробничих процесів під час розкрою меблевих заготівель шляхом удосконалення підсистеми пошуку оптимальних технологічних карт розкрою, формування маршруту різу, автоматичного обліку мірних залишків та забезпечення функціонування автоматизованої системи у режимі реального часу. Розроблено паралельний генетичний алгоритм розкрою на підставі моделі островів, в якому запропоновано нові проблемно-орієнтовані фітнес-функції, спосіб кодування рішення до хромосом, генетичні оператори. Показано, що застосування нового алгоритму дозволяє скоротити втрати матеріалу до 5 %, а кількість операцій, які виконуються на форматно-розкрійному обладнанні - на 7 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М134.02 +
Шифр НБУВ: РА344088

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Удовицький Д.В. 
Автоматизована система розкрою листового прокату в суднобудуванні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.04 / Д.В. Удовицький ; Укр. держ. мор.техн. ун-т ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2001. — 15 с.: рис. — укp.

Розроблено метод автоматичного формування планів розкрою та призначення маршрутів вирізки деталей. Запропоновано методи, які забезпечують виконання технологічних вимог, дозволяють враховувати організаційні особливості виробництва, мінімізувати теплові деформації, витрати електроенергії та робочих газів у процесі теплового різання. Наведено методи автоматичного розрахунку та використання розмірених відходів. Запропоновано проект автоматизованого робочого місця для подолання недоліків, властивих прийнятій організації технологічної підготовки суднобудівного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-060.13
Шифр НБУВ: РА314145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кореньков В.М. 
Автоматизований синтез маршрутних технологічних процесів складання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.08 / В.М. Кореньков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення якості та зменшення трудомісткості проектування маршрутних технологічних процесів складання шляхом розробки формалізованих процедур синтезу послідовних етапів, методів та алгоритмів автоматизованого проектування структури технологічних операцій. Наведено результати теоретичних досліджень щодо визначення змісту та структури основних етапів і процесів синтезу технології складання виробів. Запропоновано математичні моделі синтезу й аналізу проектних рішень, реалізовані у вигляді уніфікованих логічних та арифметичних процедур. Розроблено теоретичні положення, методи рішення, алгоритмічне та програмне забезпечення, з використанням яких на основі математичної моделі об'єкта складання визначено й оцінено за рядом кількісних критеріїв множину технологічно доцільних послідовних операцій (без повного перебору варіантів), а також автоматизовано процес формування структури та порядку реалізації основних технологічних етапів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К68-64 +
Шифр НБУВ: РА337163

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
4.

Дроздівський О.П. 
Базові моделі геопросторових даних транспортно-навігаційних ГІС: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.24.01 / О.П. Дроздівський ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Комплексно проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку геоінформаційного забезпечення транспортно-навігаційних систем і шляхи їх розвитку в Україні. Виявлено основні завдання, функції та елементи інтелектуальних транспортних систем. Визначено концептуальні засади розробки геоінформаційного забезпечення даних систем в Україні. Розроблено базові моделі об'єктів дорожньої інфраструктури як його частини, використання яких дозволяє створювати та впроваджувати бази геопросторових даних дорожньо-транспортної інфраструктури. Такі моделі задовольняють вимогам міжнародних стандартів і забезпечують комплексне вирішення завдань навігації та маршрутизації транспортних засобів. Запропоновано технологію формування бази геопросторових даних дорожніх мереж України та для геоінформаційного забезпечення транспортно-навігаційних систем. Розроблено комплексну базу досліджених даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д14 + О37с +
Шифр НБУВ: РА364727

Рубрики:

      
5.

Стаховський В.Ф. 
Біотехнологічні способи підвищення рівня відтворення великої рогатої худоби: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / В.Ф. Стаховський ; УААН. Ін-т розведення і генетики тварин. — с.Чубинське, 2004. — 17 с. — укp.

Доведено переваги маршрутно-кільцевої форми організації штучного осіменіння корів і телиць за умов господарств з різними формами власності. Проведено порівняльне вивчення залежності заплідненості корів від місця введення сперми у статеві органи корів та кваліфікації техніка штучного осіменіння. Розроблено способи підвищення рівня відтворювальної здатності корів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-34 +
Шифр НБУВ: РА331205

Рубрики:

      
6.

Касимов Р. Р. 
Вдосконалення алгоритмів QoS маршрутизації в мережах з технологією IP/MPLS на основі прогнозу трафіка: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / Р. Р. Касимов ; Держ. ун-т інформ.-комунікац. технологій. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Вдосконалено методику короткострокового прогнозування трафіка, яка відрізняється від відомих незалежним прогнозуванням вейвлєт коефіцієнтів нейронними мережами каскадно-корельованої архітектури, що дозволяє підвищити адаптивність системи прогнозування до флуктуації трафіка та забезпечити вищу точність прогнозу. Встановлено систему нейронечіткого висновку в результаті використання її як експертної системи для раннього оцінювання якості прогнозу трафіка, що дозволило проводити оцінювання придатності прогнозу для побудови таблиць маршрутизації. Запропоновано вдосконалений евристичний алгоритм для offline маршрутизації в мережі IP/MPLS, відмінністю якого від відомих є підвищення рівня якості сервісу за рахунок використання ресурсів телекомунікаційної мережі, знайдених на основі аналізу прогнозу та поточної схеми маршрутизації. Надано використання кусково-лінійної функції штрафу на зайняття доступної смути пропускання як компоненти функції вартості шляху, яка на відміну від існуючих залежностей компоненти метрики від смуги пропускання дозволяє ефективніше використовувати ресурси пропускної здатності мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.3-016.5
Шифр НБУВ: РА380611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Вагущенко О.Л. 
Вдосконалення методів оперативної корекції маршруту судна: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / О.Л. Вагущенко ; Одес. нац. мор. акад. (ОНМА). — О., 2008. — 22 с. — укp.

Запропоновано моделі для уточнення прогнозу швидкості судна, методи корекції планового маршруту для розходження з суднами та забезпечення ефективного проходження через океан. Завдяки уточненням за спостереженнями у рейсах моделей для прогнозу швидкості досягаються поліпшення планування руху суден. Зазначено, що використання методу відображення впливу очікуваної погоди на швидкість судна в океані дозволяє без розрахунків знайти раціональний шлях до точки призначення. В розрахунок корекції шляху на океанському переході введено спрощення, що зменшує обсяги обчислень за використання генетичного алгоритму. Розроблено процедуру зміни маршруту для запобігання зіткнень з суднами, яка передбачає проведення повнішого обліку динаміки судна. Вона заснована на числовому прогнозі маневрів суден за нелінійною різницевою моделлю. Запропоновано метод відображення ситуацій зближення суден за допомогою зон небезпечних зміщень з лінії шляху, який спрощує вибір стратегій розходження з суднами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022 +
Шифр НБУВ: РА360541

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Морозов А. В. 
Вдосконалення методів оптимізації кільцевих маршрутів на транспортній мережі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.02 / А. В. Морозов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено математичні моделі для розв'язання (ГЗСЛ) і (КЗСЛ) - гамільтонової та кільцевої задач про сільського листоношу, які розширюють клас задач про листоношу. Модифіковано класичий метод Літтла, запропоновано правила розгалуження та спосіб пошуку нижньої оцінки, які дають можливість застосовувати метод для розв'язання КЗСЛ та інших задач маршрутизації. Вперше запропоновано метод розв'язання КЗСЛ, який розвиває класичний метод Літтла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.221 с11
Шифр НБУВ: РА377713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Батюшин І.Є. 
Вдосконалення технології і організації заводського ремонту тепловозів з урахуванням зменшення витрат некапітального характеру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.Є. Батюшин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Установлено статистичну залежність динаміки відновлення вузлів і деталей тепловозів. Доопрацьовано метод вибору маршрутів, який визначає основні напрямки формування технологічних процесів відновлення, дефектації та утилізації вузлів і деталей тепловозів за умов заводського ремонту, розроблено модель, яка використовує формалізацію визначення якісних властивостей стосовно їх придатності до використання на підставі стохастичних зв'язків між виявленими дефектами. Науково обгрунтовано маршрутну технологію відновлення на підставі визначення "узагальненої деталі" за альтернативними ознаками. Запропоновано раціональні маршрути відновлення деталей на підставі виявлення сполучених дефектів у вузлах і деталях тепловозів у разі проведення заводського ремонту. Досліджено динаміку виключення тепловозів з інвентарю та визначено характерні пошкодження у вузлах тягових електричних машин, за якими розроблено методику, що дає змогу кількісно оцінити втрати кольорових і чорних металів у вузлах тепловозів, які розробляються на металобрухт. Запропоновано механізм оцінки витрат некапітального характеру, зумовлені вдосконаленням технології та організації заводського ремонту тепловозів і визначено шляхи його впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-083-6 +
Шифр НБУВ: РА324766

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Вакуленко К.Є. 
Вибір автотранспортного засобу на маршрутах міського пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / К.Є. Вакуленко ; Харк. нац. акад. міськ. гос-ва. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи та методи вибору транспортних засобів на міських пасажирських маршрутах. Розроблено математичну модель вибору раціональної пасажиромісткості автотранспортного засобу. Наведено пропозиції щодо визначення тарифу на маршрутах міського пасажирського транспорту. Визначено закономірності зміни економічних і соціальних показників роботи маршруту від параметрів автотранспортного засобу. Запропоновано підхід щодо вибору автотранспортного засобу для роботи на маршрутах міського пасажирського транспорту, який дозволяє транспортним підприємствам забезпечити конкурентоспроможність транспортних послуг на ринку міських пасажирських перевезень з урахуванням вимог пасажирів, через зменшення їх транспортної стомлюваності, у разі цього не зашкодивши своїм економічним інтересам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Черниш Н.Ю. 
Вибір раціональних параметрів каналів вантажопотоків при удосконаленні маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Н.Ю. Черниш ; Харк. держ. акад. залізн.трансп. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення системи організації вагонопотоків шляхом вибору раціональних параметрів каналів вантажопотоків у процесі удосконалення маршрутних способів перевезення масових вантажів залізничним транспортом. Розроблено загальну математичну модель функціонування виробничо-транспортного ланцюга перевезення масових вантажів маршрутами. Розглянуто методику визначення економічного ефекту для магістрального залізничного транспорту і виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення й оптимізації експлуатаційної роботи залізничного транспорту, створення єдиного технологічного процесу функціонування всього виробничо-транспортного ланцюга, розробки графіків взаємодіє виробництва, транспорту та споживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА315916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Калюжний М. В. 
Визначення довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. В. Калюжний ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Визначено довжину перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. На підставі аналізу методів організації перевезень пасажирів для зменшення витрат часу на пересування визначено фактори, які впливають на час пересування пасажирів. Розроблено математичні моделі, які описують вплив довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту на технічну швидкість транспортного засобу на перегоні маршруту і тривалість його простою на зупиночних пунктах. Встановлено закономірності зміни середньої довжини перегону, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування залежно від параметрів перевізного процесу. Надано рекомендації щодо визначення середньої довжини перегону міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. Встановлено, що довжина перегонів, яка забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування, з достатньою точністю описується лінійним регресійним рівнянням, в якому як змінні виступають параметри транспортного засобу, пасажиропотоку й умови руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5
Шифр НБУВ: РА380080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Куш Є.І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Є.І. Куш ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349143

Рубрики:

      
14.

Бурачок Р.А. 
Вплив первинних параметрів мережі на якість надання телекомунікаційних послуг: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Р.А. Бурачок ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено мультисервісні телекомунікаційні мережі. Розглянуто методи визначення та підвищення показника якості надання послуг абонентам мережі. Проаналізовано існуючі та запропоновано новий метод впливу первинних параметрів мережі на якість надання телекомунікаційних послуг. Як первинні параметри запропоновано використовувати структурну надійність, семантичну та часову прозорість мережі. Запропоновано модель, яка дозволяє визначити об'єктивне значення показника якості надання послуг за окремими параметрами й інтегроване за всіма видами додатків. З використанням даної моделі одержано залежності об'єктивного значення оцінки якості послуг від структурної надійності, імовірності виникнення помилок, якості синхронізації, часу затримки, джиттера, навантаження й ефективності використання ресурсів мережі. Досліджено показник якості послуг залежно від характеру зміни у часі первинних параметрів мережі, величини та виду вхідного навантаження, методу маршрутизації та алгоритму облуговування черг. Проаналізовано показник якості послуг з використанням імітаційної моделі та підставі збору й обробки статистичних даних роботи мережі та її компонентів. Згідно з запропонованим методом похибка визначення показника якості послуг становить 7 % і значною мірою залежить від структурної надійності та часових характеристик за 80 %-го навантаження мережі. Розроблений метод дозволяє одержати об'єктивне значення показника якості послуг на діючих мультисервісних телекомунікаційних мережах стосовно додатків, що надаються абонентам, введення нових видів сервісу нетипового формату та структури передавання, а також у разі зміни значень первинних параметрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З882 +
Шифр НБУВ: РА358580

Рубрики:

      
15.

Дацків І.Б. 
Втрати Україною історико-культурних цінностей під час Другої світової війни: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / І.Б. Дацків ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2001. — 20 с. — укp.

За результатами аналізу численних історичних документів встановлено, що знищення та вивезення культурних надбань з нашої держави у період Другої світової війни здійснювалося професійно та цілеспрямовано, з метою спотворення історичної правди та пам'яті народів. Визначено загальні масштаби втрати архівних, музейних і бібліотечних скарбів, висвітлено маршрути їх переміщення до місць подальшого зберігання на підставі розсекречених джерел.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)622.8
Шифр НБУВ: РА315405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
16.

Сорокіна Г.О. 
Геосайти Луганської області: їх раціональне використання та охорона: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.11 / Г.О. Сорокіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження унікальних геосайтів Луганської області, визначено їх наукову цінність як еталонів природних явищ і об'єктів пізнавальної діяльності. Охарактеризовано екологічний стан і розроблено класифікацію геосайтів Луганського регіону за ознаками, що впливають на ступінь їх збереження. З використанням методу системного аналізу та порівняльної оцінки виділено 93 геосайти, для кожного з яких визначено природоохоронний статус. Обгрунтовано напрями використання геосайтів, висвітлено теоретико-методичні аспекти їх дослідження як об'єктів наукового туризму. Запропоновано маршрути 27-ми екскурсій і визначено рівні розвитку наукового та пізнавального туризму в регіоні. Проаналізовано несприятливий вплив природних та антропогенних факторів на стан пам'яток. Виділено три категорії геосайтів, для кожної з яких запропоновано відповідний режим охорони. Розроблено основні напрями збереження геосайтів Луганської області та заходи щодо їх популяризації. Обгрунтовано доцільність створення єдиної структури з нагляду за геосайтами. Запропоновано градацію описаних заповідних об'єктів за ступенем їх вразливості та розроблено напрями охорони.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д59(45УКР5-4ЛУГ)0 +
Шифр НБУВ: РА344161

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Чепцов М.М. 
Динамічна поїзна модель району диспетчерського управління: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.М. Чепцов ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Удосконалено автоматизовану систему відстеження дислокації рухомих одиниць на елементах колійного розвитку району диспетчерського управління. Розроблено загальну динамічну поїзну модель і модель колійного розвитку полігону диспетчерського управління. Наведено нейромережну модель функціонування пристроїв станційної автоматики та сформульовано принципи побудови нейронних мереж під час маршрутного управління. Досліджено часову ознаку функціонування колійного кола за інформацією системи диспетчерської централізації у взаємодії з графіком руху поїздів. Створено нейромережну модель функціонування колійної дільниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.31
Шифр НБУВ: РА315957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Потапенко Е.В. 
Дослідження кінетики та механізму оксидації ізомерних нітротолуолів озоном в оцтовому ангідриді: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.03 / Е.В. Потапенко ; НАН України. Ін-т фіз.-орган. хімії і вуглехімії ім. Л.М.Литвиненка. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано процеси озонування нітротолуолів в оцтовому ангідриді. Доведено, що озон, головним чином, взаємодіє з ароматичним кільцем з утворенням озоніду лінійної будови. Запропоновано введення в систему нітротолуол - озон - оцтовий ангідрид сполук Mn(II), що дозволяє запобігти озонолізу ароматичного кільця та спрямувати реакцію у бік оксидації метильної групи. Встановлено, що рідиннофазне озонування нітротолуолів є складним радикально-ланцюговим процесом, в якому метилбензол оксидується неланцюговим, а озон витрачається за двома маршрутами: неланцюговим - у стадії ініціювання та ланцюговим - з продуктами озонолізу ароматичного кільця. З'ясовано, що у процесі каталітичної оксидації метилбензолів домішка сильної мінеральної кислоти збільшує активність оксидованої форми каталізатора. Запропоновано нові теоретичні уявлення про реакції озону з нітротолуолами у рідинній фазі за присутності стоп-реагенту, сформульовано принципи регулювання селективністю та глибиною оксидації шляхом цілеспрямованого підбору умов реакцій, каталізаторів та інших функціональних домішок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г252.11
Шифр НБУВ: РА312257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Ахмад Мохаммад Мустафа Фрейхат 
Дослідження методів маршрутизації з конверсією довжини хвилі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / Ахмад Мохаммад Мустафа Фрейхат ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що хвилеві конвертери виконують перетворення довжин хвиль, які надходять у вузол, в новий набір, що збільшує пропускну здатність завдяки реалізації адаптивної маршрутизації по вільних довжинах хвиль на підставі аналізу нелінійних ефектів в ОВ запропоновано метод конверсії довжини хвилі з використанням ефекту чотирихвилевого змішування для реалізації маршрутизаторів. Показано, що продукти змішування можуть з'являтися в необхідних каналах, що дозволяє керувати маршрутизацією повідомлень в таких системах. Досліджено математичну модель AON з шаруватою структурою, яка дозволила мінімізувати число конвертерів з однієї довжини хвилі до іншої сусідньої (обмеженої конверсії) для мереж з довільною та кільцевою топологією, що забезпечує збереження потоків і мінімізує число використаних довжин хвиль. Доведено теореми щодо необхідної кількості довжин хвиль і відповідних конвертерів, які дозволили запропонувати алгоритм вибору довжини хвилі та маршрутизації в двобічній кільцевій мережі, які вимагають меншого числа конвертерів (у 3,5 раза) за незначного збільшення числа використовуваних довжин хвиль (на 25 %) у порівнянні з відомими, в мережах з однопортовими вузлами. Зазначено, що вузол кільцевої мережі вимагає використання не більше, ніж одного конвертера. Розроблено математичну модель визначення блокувань в повністю оптичних мережах з фіксованою маршрутизацією й обмеженим діапазоном перетворення довжин хвиль у вузлі. Доведено теорему, яка визначає розподіл числа вільних світлових каналів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З889.711
Шифр НБУВ: РА376100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Мохаммад Абделхаді (Алхаж Мох'д) Алхіхі 
Дослідження метрик маршрутизаторів глобальних мереж передачі даних: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 / Мохаммад Абделхаді (Алхаж Мох'д) Алхіхі ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено математичну модель маршрутизатора за протоколом RIP, що складається з інтерфейсів маршрутизатора, функціонує в активному та пасивному режимах і дозволяє врахувати рівні мережевого протоколу та рівні протоколів маршрутизації. Удосконалено узагальнену метрику маршрутизації, що дозволяє оптимізувати вибір маршруту передачі даних на основі врахування часу затримки, пропускної здатності каналу, стійкості маршруту, дозволяє одержання адитивної, мультиплікативної й увігнутої метрики. Вперше запропоновано та досліджено метод маршрутизації в системі зі змінними параметрами, що дозволяє мінімізувати число помилок маршрутизації. Запропоновано та досліджено модель маршрутизатора в системі Simulink, що дозволяє відстежувати поведінку маршрутизатора за різних параметрів обслуговування черг і врахувати окремі складові метрики маршрутизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312-016.5
Шифр НБУВ: РА384785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського