Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (57)Реферативна база даних (1350)Книжкові видання та компакт-диски (547)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕКСПЛУАТАЦІЯ$<.>+<.>K=АВТОМОБІЛЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Примак А.І. 
Автономні екологічно чисті системи теплопостачання з сезонними підземними акумуляторами теплоти: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.08 / А.І. Примак ; Ін-т відновлюв. енергетики НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто метод побудови графіків теплового навантаження систем теплопостачання з підземними сезонними акумуляторами теплоти та визначено теплове навантаження об'єкту у разі використання декількох джерел енергії, наведено можливіть розрахувати потужність і кількість теплоти, яка генерується кожним джерелом енергії окремо. Удосконалено інженерний метод розрахунків основних технічних параметрів сезонного підземного акумулятора теплоти у водоносному горизонті, дозволено виконувати обчислення зміни у часі втрат тиску на циркуляцію проміжного теплоносія за різних дебітах діючих свердловин. Наведено результати й аналіз експериментальних досліджень впливу пористості та вологості на теплофізичні властивості (теплопровідність, температуропровідність, теплоємність) грунтів, розповсюджених на території м. Пирятин. Визначено умови, за яких створення й експлуатація автономних систем теплопостачання з сезонними підземними акумуляторами теплоти є економічно доцільним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З387 +
Шифр НБУВ: РА368956

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Сєрікова О. А. 
Вдосконалення методів діагностування та прогнозування технічного стану двигуна внутрішнього згоряння автомобіля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Сєрікова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано адаптивний метод непрямого оцінювання технічного стану ДВЗ за параметрами, що допускають контроль в процесі функціонування двигуна, з використанням штучних нейронних мереж і систем нечіткого виводу під час обробки інформації. Розроблено автоматизований програмно-апаратний комплекс оцінювання технічного стану та прогнозування залишкового ресурсу ДВЗ. Виготовлено його макетний зразок, а також розроблено та відлагоджено необхідне програмне забезпечення. Наведено структурні схеми програмно-апаратного комплексу для реалізації у вигляді бортового автомобільного пристрою й автономного вимірювального комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА384819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Крамський О.В. 
Вдосконалення методів розрахунку динаміки пневмоапаратів та пневматичного гальмівного приводу автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Крамський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено метод розрахунку перехідних процесів у пневматичному гальмівному приводі автомобіля. Розроблено метод розрахунку характеристик витрат повітря пневмоапаратів для подальшого використання у процесі проектування приводу. Створено концепцію, узагальнену для класу пневматичних систем гальмівного приводу автотранспортних засобів, що розвиває ідеї формування системного підходу щодо проектування гальмівних систем автомобіля. Запропоновано метод для визначення витратних характеристик пневмоапаратів на базі тривимірного моделювання стаціонарного та нестаціонарного перебігу стисненого повітря. Розроблено математичні моделі типових вузлів з окремих гілок пневматичного гальмівного приводу. Одержано математичні моделі динаміки зміни тиску в апаратах електропневматичного приводу. Наведено рекомендації щодо декомпозиції схем приводів для розрахунку у межах існуючих і нових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА348217

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Дячук М.В. 
Вдосконалення розрахункових методів оцінки параметрів вібронавантаженності несучих систем автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дячук ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, динамічні моделі автомобіля для елементів системи дорога - шина - несуча система. Створено аналітичну методику прогнозування випадкових напружень у лонжеронах кінцевої жорсткості рами вантажного довгобазного автомобіля з використанням методів спектральної теорії підресорювання транспортних засобів і методів будівельної механіки. Удосконалено методику числового моделювання стохастичних дорожніх збурювань (дорожнього мікропрофілю) на базі швидкого перетворювання Фур'є з необхідним ступенем точності за інтервалами та коінтервалами Найквіста. Підвищено точність розрахунків ланцюгових моделей підвісок автомобільних транспортних засобів шляхом розробки нелінійної математичної моделі шини на підставі її гістерезисної характеристики. Проаналізовано роботу несучої системи на підставі даних статистичного оцінювання показників вібронавантаженості моделей автомобіля КрАЗ-6510. Виконано порівняння результатів розрахунків показників вібраційної навантаженості плоских і просторових моделей. Доведено вплив кінцевої жорсткості рами довгобазного вантажного автомобіля на розрахункові показники плавності ходу в діапазоні, що перевищує інженерну точність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-028.4 +
Шифр НБУВ: РА339463

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
7.

Гермонова К.О. 
Вдосконалення технологій вводу-виводу картографічної інформації в кадастрових геоінформаційних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.24.04 / К.О. Гермонова ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено й обгрунтовано технології вводу-виводу кадастрової інформації в ГІС, які забезпечують потрібну точність даних і значно зменшують затрати на їх реалізацію. Досліджено малоформатні поліграфічні сканери, обгрунтовано методи підвищення точності сканування та методи формування єдиного цифрового зображення із растрів окремих частин картографічних матеріалів. Формалізовано й описано засобами методів штучного інтелекту автоматизований процес формування чергового кадастрового плану за базою даних автоматизованої системи державного земельного кадастру. Розробки у вигляді програмного комплексу МарВМР і підсистеми "Кадастровий план" апробовано на конкретних реальних об'єктах. Експлуатація створеного програмного забезпечення в Донецькому регіональному кадастровому центрі та в учбовому процесі показала, що навчання роботі з ним триває швидко, адже в них враховано психофізіологічні особливості роботи людини за комп'ютером.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 ф1
Шифр НБУВ: РА313909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Мороз В.В. 
Вибір доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Мороз ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику, яка дозволяє вибирати доцільний тип двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням витрати палива, викидів шкідливих речовин та енергетичних показників двигуна автомобіля залежно від умов його експлуатації. Для реалізації методики уточнено математичну модель розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами дизеля вантажного автомобіля. Запропоновано оцінювати доцільність двигуна з урахуванням його енергетичних показників під час руху вантажного автомобіля за їздовими циклами та експлуатаційних витрат. Показано, що у автомобіля з дизелем краща паливна економічність незалежно від умов його руху у порівнянні з автомобілем, на якому встановлено бензиновий двигун. На підставі вивчення екологічних показників і витрат на експлуатацію встановлено, що автомобіль з дизелем має переваги для експлуатації по магістральному їздовому циклу, а з бензиновим двигуном - по міському. Достовірність одержаних на математичній моделі результатів показників вантажного автомобіля з дизелем у міському їздовому циклі підтверджено задовільним збігом з результатами дорожніх випробувань вантажного автомобіля з дизелем за тим самим їздовим циклом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.1 +
Шифр НБУВ: РА337014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
10.

Клец Д.М. 
Вплив експлуатаційних факторів та технічного стану автомобіля на його стійкість проти заносу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.М. Клец ; Харк. нац. автом.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

З метою забезпечення стійкості легкового автомобіля за змінних експлуатаційних умов обгрунтовано вимоги щодо його конструкції та технічного стану. Визначено зони стійкого руху автомобіля. Проаналізовано вплив конструктивних та експлуатаційних факторів на стійкість автомобіля проти зносу. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень щодо визначення стійкості автомобіля проти зносу. Результати наукового дослідження впроваджено на промислових підприємствах України (Харківському НДІ судової експертизи ім. М.С. Бокаріуса для аналізу причин виникнення ДТП, ХК "АвтоКрАЗ" для проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт щодо розробки автомобілів, ДП "110 Харківський автомобільно-ремонтний завод" для проведення ремонту з модернізацією, а також у Лабораторії експертизи транспорту ХНАДУ для проведення кваліметричних випробувань автомобіля).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА368482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Кривошей Б.І. 
Геометричне моделювання механічних коливальних систем на прикладі власних коливань підресореного вантажу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Б.І. Кривошей ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено алгоритмічне забезпечення програм унаочнення фазових портретів механічних коливальних систем, використання якого дозволяє досліджувати на якісному рівні диференціальні рівнняня, які описують механічні коливання підресореного вантажу, а також здійснювати анімаційне комп'ютерне моделювання зміни фазових портретів залежно від параметрів коливальних систем. Виявлено такі значення даних параметрів, які забезпечують ефективне впровадження розроблених алгоритмів. Знайдено розв'язок диференціального рівняння коливань з правою частиною у вигляді функій спеціального виду. Складено алгоритми унаочнення миттєвих взаємних положень елементів механічних коливальних систем, а також алгоритми анімаційного комп'ютерного моделювання зміни фазових портретів залежно від параметрів коливальних систем. Показано можливості застосування розробленої теоретичної бази для здійснення аналізу механічних коливальних систем без розв'язання диференціалних рівнянь, що їх описують. У режимі комп'ютерної анімації одержано інформацію про фазові портрети коливальних механічних систем, використання якої допоможе приймати обгрунтовані рішення під час вибору їх параметрів. Результати наукового дослідження впроваджено на Прилуцькому заводі протипожежного та спеціального машинобудування для проектування модифікованого обладнання, а також у навчальний процес кафедри протипожежної та аварійно-рятувальної техніки АЦЗУ під час вивчення дисципліни "Експлуатація пожежної та аварійно-рятувальної техніки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.6-016 +
Шифр НБУВ: РА341282

Рубрики:

      
13.

Сичов О.С. 
Дослідження методів удосконалення нейронної асоціативної пам'яті та її застосування в гібридних модульних нейромережах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / О.С. Сичов ; НАН України. Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано та досліджено метод селекції найбільш інформативних зв'язків синаптичної матриці, який дає змогу у 3 - 5 разів зменшити обсяг фізичної пам'яті під час реалізації псевдоінверсних нейромереж з малою насиченістю пам'яті. На базі цього методу запропоновано та перевірено метод збільшення продуктивності програмних та апаратних реалізацій нейромереж. Виявлено здатність псевдоінверсної нейромережі до відновлення змісту зруйнованої пам'яті під час повторного навчання на деякі з раніше запам'ятованих образів і відзначено паралельні з цими явищами відновлення пам'яті у хворих на амнезію. Розроблено метод динамічного рознасичення асоціативної пам'яті, що дає змогу оперативно вилучати з неї застарілі дані. Створено алгоритмічне та програмне забезпечення, що реалізує розроблені методи удосконалення нейронної асоціативної пам'яті. Створено та експериментально випробувано гібридну модульну нейромережу, що поєднує модулі з ітеративними та неітеративними методами навчання, яку використано в інтелектуальній системі безпеки пасажира автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22 +
Шифр НБУВ: РА324370

Рубрики:

      
14.

Потильчак О.В. 
Експлуатація трудових ресурсів України гітлерівською Німеччиною у роки окупації: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.В. Потильчак ; НАН України. Ін-т історії України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням використання трудових ресурсів України у військово-економічних інтересах Німеччини в роки радянсько-німецької війни і нацистської окупації. Висвітлюється комплекс питань, пов'язаних з проявами окупаційної політики фашистської Німеччини на території України в демографічно-трудовій сфері. Зроблено спробу комплексного дослідження передумов, конкретних шляхів і методів трудового визискування основних категорій працездатного населення. Розглядаються та відповідно кваліфікуються конкретні прояви нацистської політики у сфері використання трудових резервів України. Досліджуються особливості соціальної політики окупантів стосовно працюючого населення, а також особливості трудової експлуатації та соціального становища військовополонених та "остарбайтерів". Розглядається політика окупантів в аспекті підготовки трудових резервів для промисловості, управлінської сфери і сільського господарства України, аналізуються її причини та наслідки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр)622.8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Батракова А.Г. 
Енергозберігаюче трасування автомобільних доріг з урахуванням екологічних і ергономічних вимог системи "людина - автомобіль - дорога - середовище": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / А.Г. Батракова ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Наведено вирішення науково-технічної проблеми енергоощадження на етапі розробки проектів автомобільних доріг, спрямоване на економію паливних ресурсів, створення умов для екологічної безпеки автомобільних доріг, підвищення безпеки і поліпшення умов діяльності водія. Подано модель формування магістрального ходу за критерієм мінімуму енерговитрат у разі обмежень щодо капіталовкладень у будівництво. Обгрунтовано параметри моделі для різних рельєфів місцевості. Розроблено комплексний показник стану системи людина - автомобіль - дорога - середовище (ЛАДС). Запропоновано математичну модель формування траси, що забезпечує допустиме функціонування системи ЛАДС. Обгрунтовано параметри трасування за локальними координатами стану автомобіля, середовища, водія та інтегральним показником стану системи. Розроблено алгоритми трасування та програми автоматизованого розрахунку, методику формування траси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3
Шифр НБУВ: РА313544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Сирота В.М. 
Ергономічна оцінка характеристик процесу навчання людини водінню автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / В.М. Сирота ; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Сформульовано та розв'язано завдання ергономічної оцінки характеристик процесу навчання людини водінню автомобіля, який, на відміну від наявних оцінок, враховує взаємний зв'язок і взаємну обумовленість станів і характеристик компонентів системи людина - автомобіль - обстановка руху. На підставі результатів експериментальних досліджень доведено достовірність розробленої математичної моделі навчання людини та показано ефективність запропонованої методики ергономічної оцінки підготовки водіїв. Наведено методики, що дозволяють розрахувати необхідні характеристики процесу навчання. Сформульовано основні принципи ергоногомічної оцінки, а саме: об'єктивності, взаємного зв'язку та взаємної обумовленості, тестування, загальності, своєчасності. Запропоновано тестові завдання та їх технічне забезпечення (автомобільний тренажер) для оцінки рівня підготовленості людини до оволодіння автомобіля за польових умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345488

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Рудко В.П. 
Забезпечення безаварійної роботи газопроводів у зсувонебезпечних гірських районах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.13 / В.П. Рудко ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто методи та засоби оперативного контролю за напружено-деформативним станом масивів гірських порід за трасами трубопроводів, що дозволяють відстежувати динаміку поля напружень і прогнозувати розвиток геологічних процесів, а також побудувати схему навантаження об'єкта. Розроблено методику визначення допустимого рівня довільноорієнтованого навантаження на трубу в області сповзання грунту. Наведено результати експериментальних досліджень, здійснених з метою визначення механічних характеристик пластично деформованих за умов перевантажень трубних сталей. Науково обгрунтовано доцільність оцінки опору поширення тріщини трубної сталі за <$Edelta sub { roman к }>-критерієм. Установлено, що тривала експлуатація магістральних трубопроводів зумовлює зниження опору поширенню тріщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О71-082.09 +
Шифр НБУВ: РА338104

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
18.

Ваель Х.Ф. Айєш 
Забезпечення безпеки примагістральної території з малоповерховою забудовою за чинником шуму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / Ваель Х.Ф. Айєш ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2005. — 22 с. — укp.

Розроблено та обгрунтовано регламентуючі інтервали часу для визначення оцінних еквівалентних рівнів звуку транспортних потоків та запропоновано класи розрахункових рівнів шуму магістральних доріг та вулиць. Наведено теоретичні моделі визначення оцінних рівнів звуку транспортних потоків, приведених до одного розрахункового виду (легкового автомобіля). З'ясовано шумові характеристики вулиць м.Дніпропетровська у регламентований період доби та встановлено залежності еквівалентних рівнів шуму від рівня автомобілізації населення та складу транспортного потоку. Визначено залежності кількісних значень соціально-еколого-економічної ситуації від шуму та параметрів транспортного потоку, планування та інженерного благоустрою контактно-стикової зони, а також конструктивно-планувальних рішень у житловій забудові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н934 +
Шифр НБУВ: РА336000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Доброгорський М.В. 
Забезпечення стійкості легкового автомобіля при граничних режимах руху: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Доброгорський ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання поліпшення динамічних параметрів граничних режимів руху автомобіля за умов забезпечення стійкості. Здійснено якісну та кількісну оцінки впливу величини дестабілізувального момента в площині дороги на зміну показників курсової та траєкторної стійкості автомобіля. Досліджено процес динамічної стабілізації курсового кута автомібля за допомою регулювання дестабілізуючого моменту. Наведено результати експериментальної оцінки забезпечення курсової стійкості автомобіля під час процесу гальмування за допомогою регулювання дестабілізувального моменту. Досліджено параметри траєкторної стійкості автомобіля за умов усталеного руху криволінійною траєкторією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА343759

Рубрики:

      
20.

Федін С.С. 
Забезпечення якості деталей поршневої групи методом оперативного прогнозування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / С.С. Федін ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто актуальні питання щодо забезпечення якості деталей поршневої групи за умов механічної обробки на підставі принципів оперативного прогнозування точності та стабільності технологічних процесів. Встановлено, що прогнозування якості механічної обробки поршнів треба здійснювати з урахуванням нестаціонарності динаміки процесу. Для оперативного прогнозування якості виготовлення поршнів двигунів внутрішнього згоряння за умов нестаціонарності обгрунтовано можливість використання сучасних систем штучного інтелекту - нейронних мереж, які здатні обробляти неповну, зашумлену та суперечливу інформацію. Апробовано за виробничих умов та запропоновано метод оперативного прогнозування точності та стабільності технологічного процесу токарської обробки високоточних виробів, який робить можливим без урахування ймовірних характеристик передбачення стану процесу у межах або за межами регулювання, визначення на контрольній карті, а також провадження соціального та вибіркового контролю якості поршнів. Для короткотермінового прогнозування комплексних показників якості продукції наведено методику використання нейронних мереж, що включає: вибір техніко-економічних факторів керування виробничим процесом виготовлення продукції; проведення кореляційного аналізу тимчасових рядів вибраних факторів і прогнозованих показників; навчання, налагодження та експлуатація нейронної мережі. З урахуванням проведених досліджень і чинного законодавства розроблено нормативну документацію з метою застосування нейронних мереж для інформаційної підтримки системи управління якістю продукції та прогнозування стабільності технологічних процесів виготовлення високоточних відповідальних деталей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-061/069
Шифр НБУВ: РА320503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського