Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (21)Реферативна база даних (82)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ГРАВЮР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Стасенко В.В. 
Дереворізи кириличних книг Галичини XVII ст. та відображення в них образів Христа і Богородиці: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.05 / В.В. Стасенко ; Львів. акад. мистец.. — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Простежено шляхи втілення авторських особливостей у галицькій гравюрі XVII ст., з'ясовано генезу та головні етапи розвитку ідео-візуальної природи образів Христа та Богородиці. На підставі комплексного аналізу різноманітних пам'яток крізь призму актуальних досліджень духовного життя Галичини XVII ст. в компаративному контексті з продукцією інших видавничих осередків визначено головні тенденції розвитку художньо-образної мови, інтерпретації адоративних і житійних образіа Христа та Богородиці. Прослідковано взаємовплив видавничих осередків і провідних галицьких граверів на розвиток художньої мови книжкової ілюстрації, характер трактування основних сюжетів, з'ясовано особливості інтерпретації канону в книжковій ілюстрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ157.3(4УКР33)3-38 + Щ155.52 + Ч611.627
Шифр НБУВ: РА314123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Калашнікова О. А. 
Зображальний аспект візуальної мови графічного дизайну (на матеріалі плаката): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / О. А. Калашнікова ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості формування зображення у графічному дизайні. На прикладі книги епохи Відродження та тиражної графіки (кольорової гравюри з високим способом друку) виявлено закономірності побудови зображення, які екстрапольовано на зображальний аспект візуальної мови графічного дизайну. Установлено, що вони є загальними для всіх видів творчої діяльності, що пов'язані зі створенням зображення на площині. На матеріалі плаката досліджено розвиток візуально-пластичної мови графічного дизайну від кінця XIX ст. до 1960-х рр. XX ст. Одержані результати дали можливість обгрунтувати специфіку створення зображення. Доведено, що у 1960-х рр. закінчилось формування базових понять, які стосуються трактування форми та простору: об'ємно-просторового, умовного та площинного. Окреслено тенденції розвитку візуально-пластичної мови графічного дизайну за умов глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ166.63(0)64
Шифр НБУВ: РА381636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
3.

Бондар Н. П. 
Історико-книгознавче дослідження видань І. Федорова та П. Мстиславця: філігранологічний аспект: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 27.00.03 / Н. П. Бондар ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Комплексно досліджено сукупність водяних знаків на папері спільних та окремих видань східнослов'янських першодрукарів І. Федорова та П. Мстиславця. Встановлено співвідношення філіграней у межах усього видання й окремих його примірників. Простежено динаміку зміни водяних знаків, на основі якої виявлено послідовність друкування окремих частин видання, узагальнено відомості про походження виявлених водяних знаків. Шляхом філігранологічного аналізу встановлено невідомі раніше факти стосовно послідовності друку частин московського Апостола 1564 р., львівського Апостола 1574 р., вільнюського Євангелія 1575 р. та острозької Біблії 1581 р. Введено у науковий обіг декілька філіграней, не зафіксованих попередниками, встановлено випадки використання великих масивів порівняно якісного паперу без сюжетних водяних знаків у складі Євангелія 1575 р. Виявлено невідомі варіанти друку окремих аркушів, введено у науковий обіг відомості про друкування самостійних гравюр П. Мстиславця, що можуть гіпотетично вважатися первістками української естампної гравюри.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.63(0)43-33
Шифр НБУВ: РА384774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Нгуен Нгіа Фіонг 
Мистецтво в'єтнамської гравюри 1925- 1985 років (Традиції і новаторство): Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.05 / Нгуен Нгіа Фіонг ; Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури. — К., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ155г(5В'ЄТ)6
Шифр НБУВ: РА312297

      
5.

Матушек О.Ю. 
Символіка Богородиці у метатексті барокової літератури: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.Ю. Матушек ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

У роботі проаналізовані форми прояву образу Божої Матері в літературі XVII-XVIII століть. Об'єктом дослідження стали як літературні твори українських барокових письменників - Іоаникія Галятовського, Іоана Максимовича, Димитрія Туптала, Іоана Величковського, Антонія Радивиловського, Григорія Сковороди, так і невербальні тексти - ікони, гравюри, емблеми та ін. Особливості функціонування символічних образів Божої Матері розглядаються через призму складових семіотики - семантики, синтактики і прагматики. Велика увага приділяється проблемам символу в структурі тексту, залежності символічного значення від поетики бароко та проекції образу Богородиці на людей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)3-34

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського