Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТРИГА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кутик О. М. 
Панас Петрович Любченко: політична діяльність та еволюція світогляду: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. М. Кутик ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше в українській історіографії комплексно досліджено процес становлення П. Любченка як партійного та державного діяча, формування його політичних переконань і позицій, практичний внесок у розвиток українського державотворення в контексті суспільно-політичних перетворень у Радянській Україні 1920 - 1930 pp. Виділено етапи формування його особистісної позиції, політичного світогляду. Проаналізовано мотиви, які зумовлюють політичний вибір: відхід від позицій націонал-комунізму та підтримка більшовизму. Показано, що характерними рисами номенклатурної еліти УСРР є залежний характер від політичної волі керівництва СРСР, страх перед московським керівництвом, схильність до інтриганства, кар'єризм, цинізм її представників. Доведено типовість долі П. Любченка - неминучість знищення тієї частини номенклатурної еліти України, яка свого часу ідентифікувала себе на національній основі з українцями, але, зробивши свій вибір, у політичній діяльності керувалася партійною належністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-8 Любченко + Ф61(4УКР)8 Любченко
Шифр НБУВ: РА371964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Чечуй Е. П. 
Петровські перетворення в російській історичній прозі першої половини ХІХ ст.: історичний матеріал і романтична інтрига: автореф. дис. ... канд. філол. наук / Е. П. Чечуй ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості художньої реалізації теми петровських перетворень в російській історичній прозі першої половини ХІХ ст. Встановлено витоки ідеологічної моделі петровської доби в російській літературі. Визначено специфіку індивідуального творчого сприйняття образу Петра І та його епохи в історичній прозі О. Корніловича, І. Лажечнікова, М. Загоскіна, Ф. Булгаріна, Р. Зотова, Н. Кукольника та інших прозаїків. Розглянуто варіанти художньої інтерпретації теми Петра І та його реформ як естетичне підгрунття національно-державної самоіндетифікації доби. Проаналізовано витоки історіософських сюжетів петровського дискурсу та складові культувого портрета імператора. Досліджено принципи формозмістової організації петровської історичної прози, зокрема, шляхи індивідуалізації психологічної характеристики в контексті образотворчої традиції, своєрідність сюжетно-композиційного конструювання, способи вирішення проблеми індивідуальної типізації на рівні мовної будови творів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)51-334
Шифр НБУВ: РА369243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кондрацька Л.А. 
Теорія і технологія культурологічної підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних спеціальностей: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Кондрацька ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 40 с. — укp.

Вперше обгрунтовано сутність антрпологічної парадигми культурологічної підготовки майбутнього вчителя мистецтва як моделі становлення антропологічної культури особистості та педагогічної технології її реалізації. Визначено когнітивно-вольовий зміст антропологічної культури майбутнього вчителя мистецтва та механізми її становлення у герменевтичному та метафізичному аспектах. На підставі реалізації принципів антропологізації професійного становлення майбутнього вчителя (відкритості освітньої системи, неперервності навчального процесу, філогенетичної зумовленості культурологічної підготовки особистості, культуро-, природо- соціовідповідності її саморозвитку, культури виховання та виховання культурою, свободи волевиявлення та пріоритету самостійного навчання) та способів практичного споглядання буття (пізнання як "народження" істини, опосередковуючої ролі знаково-символічних структур у процесі навчання, нескінченності становлення знання-саморефлексії) розроблено зміст педагогічної технології культурологічної підготовки (дидактичний цикл "інтрига - рефлексія - дискурс - моніторинг" і методи майєвтичного типу учіння) та психолого-педагогічні умови її реалізації. Розроблено комплексну методику діагностики антропологічної культури майбутнього вчителя мистецтва та ефективності технологічного забезпечення процесу її становлення. Удосконалено теорію викладання культурологічних дисциплін у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.203 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА332908

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського