Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Скрипник О.В. 
Кінетика процесів фазових перетворень у системі "СО2-Н2О-газові гідрати СО2": автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / О.В. Скрипник ; Одес. держ. акад. холоду. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено концентрацію етанолу (10 об'ємних %), за якої досягається максимальне значення швидкості гідратоутворення (у 2,8 рази більша, ніж у воді). Розроблено математичну модель охолодження і заморожування ВГ суспензії. Одержано рівняння для розрахунку коефіцієнта тепловіддачі газоводяної суміші до поверхні капсул.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г533.52,0 + Г534.523.03 +
Шифр НБУВ: РА365706

Рубрики:

      
2.

Скрипник О. А. 
Трансформація державного управління у сфері охорони здоров'я в Україні: структурно-функціональний підхід: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. А. Скрипник ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. — Д., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано впровадження структурно-функціональних змін у системі державного управління у сфері охорони здоров'я в Україні. Розкрито складові, умови та фактори реалізації структурно-функціональних змін у галузі охорони здоров'я (ОЗ). Досліджено типології систем управління системами охорони здоров'я, еволюцію принципів формування та прийняття державно-управлінських рішень з правовими засадами переходу від державного управління до державного регулювання та територіального керівництва процесами надання медичної допомоги. Представлено процес розробки управлінських рішень у вигляді впровадження структурно-функціональних змін у систему державного управління ОЗ в Україні зі структуризацією державно-управлінської діяльності на різних рівнях, за основними напрямами та формами, відповідно до етапів реалізації державно-управлінських рішень. У контексті представленої системи ДУ у сфері ОЗ в Україні запропоновано основні системоутворювальні елементи впровадження відповідних структурно-функціональних змін і визначено умови їх упорядкування з Державною стратегією регіонального розвитку на період до 2015 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 + Р11(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА382141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Скрипник О. С. 
Формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки / О. С. Скрипник. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі досліджено основні тенденції й особливості формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. Упродовж своєї діяльності вчитель постійно навчається, удосконалює свою науково-методичну базу, розв'язуючи різноманітні освітні завдання. Від того наскільки вчитель хореографії здатний емоційно і переконливо передати сенс рухів та почуттів, від його художньо-естетичного смаку, внутрішньої харизми та інтуїції залежить підготовка молодого покоління, вмотивованість та подальша діяльність студентів – майбутніх учителів хореографії. У структурі підготовки до створення професійного іміджу виокремлено та обґрунтовано три взаємопов'язані компоненти – мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, функціонування яких в освітньому процесі утворюють складне та багатоаспектне явище – професійний імідж майбутнього учителя хореографії. У формуванні професійного іміджу майбутніх учителів хореографії виокремлено три критерії – особистісно-аксіологічний (відповідає мотиваційному компоненту), професійно-педагогічний (відповідає когнітивному компоненту), зовнішньо-поведінковий (відповідає діяльнісному компоненту). Відповідно до критеріїв диференційовано високий, середній та низький рівні сформованості професійного іміджу. У процесі наукового пошуку розроблено й теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії, яка складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків – концептуально-цільового, організаційно-змістового, операційно-технологічного та результативно-оцінювального. Виходячи з мети, змісту і завдань формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії, визначено основні методологічні підходи та принципи (загальнодидактичні та специфічні) структурно-функціональної моделі; обґрунтовано три взаємопов'язані етапи процесу формування професійного іміджу (початковий, основний, заключний), які призводять до гарантованого результату навчання – сформованого професійного іміджу майбутнього вчителя хореографії та здатності до його удосконалення. Упровадження розробленої моделі передбачало вдосконалення змісту та створення додаткових педагогічних умов у процесі формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії під час вивчення фахових дисциплін відповідно до визначених критеріальних показників. Апробація моделі засвідчила доцільність її впровадження експериментально, достовірність отриманих результатів доведена за допомогою методів математичної статистики. В експериментальній групі виявлено суттєву позитивну динаміку формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки.^UThe thesis generalizes the main tendencies and features of formation of professional image of future teachers of choreography in the process of professional training. Professional development of teacher is a long process that requires constant improvement of professional competencies. The preparation of the young generation, motivation and further activity of students – future teachers of choreography depend on the extent to which the teacher of choreography is able to emotionally and convincingly convey the meaning of movements and feelings, artistic and aesthetic taste of the teacher, charisma and pedagogical intuition. In the structure of preparation for creating a professional image, three interrelated components were identified and substantiated – motivational, cognitive and activity, the functioning of which in the educational process form a complex and multifaceted phenomenon – the professional image of the future teacher of choreography. In the formation of the professional image of future teachers of choreography three criteria were defined – personal-axiological (corresponds to the motivational component), professional-pedagogical (corresponds to the cognitive component), external-behavioral (corresponds to the activity component). According to the criteria, high, medium and low levels of professional image formation were differentiated.In the process of the scientific research the structural-functional model of formation of professional image of future teachers of choreography was developed and theoretically substantiated, which consists of four interconnected blocks – conceptual-target, organizational-semantic, operational-technological and result- evaluative. Based on the purpose, content and tasks of forming the professional image of future teachers of choreography, the main methodological approaches and principles (general didactic and specific) of the structural-functional model were determined; three interrelated stages of the process of professional image formation (initial, basic, final) were substantiated, which lead to a guaranteed learning outcome – the formed professional image of the future teacher of choreography and the ability to improve it. The practical implementation of the structural-functional model in the educational process took place with the help of educational and methodological support for the formation of the professional image of future teachers of choreography. The indicators of systematization, validity and depth of knowledge of future teachers of choreography who studied using the author's developed methods were higher than those who studied according to the traditional study program, which is confirmed by the results of the pedagogical experiment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Скрипник О. В. 
Формування маркетингової цінової політики підприємств будіндустрії в умовах економічної циклічності / О. В. Скрипник. — Б.м., 2022 — укp.

Робота присвячена розробці теоретичних та практичних аспектів вдосконалення маркетингової цінової політики підприємств будіндустрії як ключового елементу системи комплексного регулювання ціноутворення на будівельні матеріали і вироби, що відносяться до соціально значущих виробничих товарів. Встановлено, що в сучасних умовах регулювання ціноутворення – це комплексний вплив на економічні процеси державою, галузевими об'єднаннями виробників, а також підприємствами-виробниками з метою отримання економічного та соціального ефекту. Обґрунтована доцільність віднесення до категорії «соціально значущих виробничих товарів» прогресивних будівельних матеріалів та виробів, які займають значну частку у собівартості будівництва. На прикладі ринку газобетону України доведено, що процеси ціноутворення на будівельні матеріали та вироби вітчизняного виробництва потребують цілеспрямованого комплексного регулювання на мікроекономічному, галузевому та макроекономічному рівнях. Таке регулювання повинно сприяти підвищенню доступності і конкурентоспроможності продукції даних виробників на внутрішньому ринку. З цією метою охарактеризовано взаємозв'язок основних показників кон'юнктури регіональних ринків газобетону з урахуванням особливостей ціноутворення на олігополістичних ринках. Оцінено рівень пропозиції газобетону на регіональних ринках України на основі даних про територіальне розташування виробників газобетону в Україні та напрями дистрибуції ними своєї продукції, а також обсяги та територіальний розподіл імпорту. Визначено рівень попиту на газобетон у кожному регіоні України на основі регіональних даних щодо обсягів будівництва, цін на нерухомість та цін на газобетон. Виявлено залежність цін на газобетон від рівнів попиту і пропозиції в різних регіонах України. На основі зіставлення відносних рівнів попиту та пропозиції газобетону у регіонах України визначено збалансованість відповідних регіональних ринків. Сформовано регіональні кластери вітчизняного ринку газобетону за показниками рівня цін та збалансованості відповідного сегменту. Визначені доцільність та можливі напрями регулювання цін на газобетон для кожного з таких ідентифікованих кластерів. Встановлено, що загальнодержавний ринок газобетону складається із сукупності його регіональних ринків.Визначено, що середня ціна газобетону в Україні має стійку висхідну тенденцію та виробники газобетону намагаються враховувати економічну циклічність у власній маркетинговій ціновій політиці, знижуючи на негативних фазах економічного циклу якщо не ціну газобетонних виробів, то хоча б їх рентабельність. Визначені основні фактори зміни ціни на ринку газобетону України. Встановлено, що ключовим фактором формування кон'юнктури регіональних ринків є розташування виробничих потужностей в Україні та країнах, з яких здійснюється імпорт газобетону. Визначено часові межі фаз економічних циклів Кітчина в економіці України за період 2010-2020 рр. та виявлено закономірності зміни темпів зростання цін на газобетон на різних фазах економічного циклу протягом зазначеного періоду. Охарактеризовано залежність факторів ціноутворення на будівельні матеріали та вироби від фаз економічного циклу. У межах комплексного механізму регулювання ціноутворення запропоновано здійснювати непряме державне регулювання цін на газобетон на негативних фазах економічного циклу з метою запобігання підвищення відпускних цін на газобетон. Для підвищення ефективності маркетингової цінової політики вітчизняним виробникам газобетону запропоновано здійснити низку заходів, зокрема: встановити регіональні ціни на свою продукцію, відкрити в регіонах України власні склади, контролювати цінову політику дистриб'юторів, відмовитись від єдиної ціни за 1 м3газобетону незалежно від його щільності тощо. Визначено, що одним із напрямів вдосконалення маркетингової цінової політики виробників автоклавного газобетону має бути прогнозування зміни цін на газобетон та ключові сировинні товари для його виробництва, зокрема на основі запропонованої автором математичної моделі, а також з урахуванням макроекономічних та галузевих факторів. Для зниження негативного впливу економічної циклічності визначено стратегічні орієнтири економічної поведінки підприємств будіндустрії при зміні фаз економічного циклу та запропоновано запровадити систему попереднього продажу газобетону з фіксацією ціни та оформленням відповідних угод ф'ючерсними або опціонними контрактами. Із метою усунення регіональних цінових диспропорцій на ринку газобетону України обґрунтовано доцільність будівництва нового заводу із виробництва газобетону в Україні та визначені пріоритетні регіони для його розташування, а також його орієнтовна виробнича потужність.^UThe work is devoted to the development of theoretical and practical aspects of improving the marketing pricing policy of the construction industry as a key element of the system of integrated regulation of pricing for construction materials and products. It is established that regulation of pricing in modern conditions is a complex influence on economic processes by the state, branch associations of manufacturers (meso level), and enterprises-manufacturers for achieving of economical and social effect. The expediency of classifying construction materials and products, which occupy a significant share in the cost of construction, as “socially significant production goods» is proved. On the example of the aerated concrete market in Ukraine it is proved that the pricing processes for construction materials and products of domestic production require targeted comprehensive regulation at the microeconomic, sectoral and macroeconomic levels. Such regulation should help increase the availability and competitiveness of products from these manufacturers in the domestic market. For this reason, the author analysed the relationship between the main indicators of the regional markets of aerated concrete, taking into account the peculiarities of pricing in oligopolistic markets. The level of aerated concrete supply in the regional markets of Ukraine is estimated based on data on the location of aerated concrete producers in Ukraine and the directions of the product distribution, as well as the volume and territorial distribution of imports. The level of demand for aerated concrete in each region of Ukraine is established on the basis of regional data on construction volumes, real estate prices and aerated concrete. It is proved that aerated concrete prices depend on the levels of supply and demand in different regions of Ukraine. Based on the comparison of relative levels of demand and supply of aerated concrete in the regions of Ukraine, the balance of the respective markets is determined. The study identified regional clusters of the domestic market of aerated concrete in terms of prices and balance of the relevant segment. The author determined expediency and possible directions of regulation of aerated concrete prices for each of these identified clusters. It is established that the national market of aerated concrete consisted of some regional markets. It is determined that the average price of aerated concrete in Ukraine has a steady upward trend and aerated concrete manufacturers are trying to take into account economic cyclicality in their pricing policy, reducing if not the price of aerated concrete products, then at least their profitability in the negative phases of the economic cycle. The main factors of price formation on the market of aerated concrete of Ukraine are determined. It was revealed that the key factor in shaping the situation in regional markets is the location of production facilities in Ukraine and the countries of export. The time limits of the phases of domestic economic cycles in the period 2010-2020 are determined and the patterns of changes in the growth rate of aerated concrete prices at different phases of the economic cycle during this period are revealed. The study demonstrates the dependence of pricing factors on construction materials and products on the phases of the economic cycle and identifies the strategic economic behaviour of the building industry enterprises during the changes of phases of the economic cycle. To increase the effectiveness of marketing pricing policy, domestic aerated concrete producers are proposed to setting regional prices, controlling the pricing policy of distributors, abandoning the single price per one m3 of products regardless of density. It is also determined that one of the ways to improve the marketing pricing policy of autoclaved aerated concrete producers should be the forecast of changes in prices for aerated concrete and key raw materials for its production. In particular, the author developed a mathematical model for forecasting prices for aerated concrete taking into account macroeconomic and sectoral factors. To reduce the impact of economic cyclicality on aerated concrete enterprises, it is proposed to introduce a system of pre-sale of aerated concrete with price fixing and execution of relevant agreements with futures or option contracts. Within the framework of the complex mechanism of regulation of pricing for aerated concrete, it is also proposed to carry out indirect state regulation of prices for aerated concrete in the negative phases of the economic cycle in order to prevent an increase in selling prices for aerated concrete. In order to eliminate regional price disparities in the aerated concrete market of Ukraine, the feasibility of building a new plant for the production of aerated concrete in Ukraine is substantiated and priority regions for its location are identified, as well as its estimated production capacity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського