1. |
Решетнікова І.Л. Формування маркетингової стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / І.Л. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 34 с. — укp.Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність і сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Географічні рубрики:
|