Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (106)Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ПІВТОРАК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Півторак К.В. 
Анемія у хворих на запальні захворювання кишечника: зв'язок з важкістю захворювання, диференційна діагностика та лікування: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.36 / К.В. Півторак ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості анемічного синдрому у разі неспецифічного виразкового коліту та хвороби Крона, його взаємозв'язок з перебігом основного захворювання, активністю запального процесу та показниками обміну заліза. Установлено залежність морфологічних змін слизової оболонки товстої кишки від показників гемопоезу. Визначено імунологічну реактивість хворих на запальні захворювання кишечника залежно від патогенетичного варіанта анемії. Установлено, що якість життя хворих знижується пропорційно зростанню ступеня тяжкості хвороби, зумовлюється частими та болючими випорожненнями, наявністю анемії та позакишкових проявів. Запропоновано диференційований підхід до лікування анемічного синдрому залежно від характеру анемії й особливостей клінічного перебігу захворювання з використанням фолієвої кислоти, препаратів заліза й еритропотину-<$Ealpha>.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.301.1 + Р411.033 +
Шифр НБУВ: РА361989

Рубрики:

      
2.

Півторак Я.І. 
Інтенсифікація виробництва яловичини в умовах західного регіону України шляхом використання багатокомпонентних сумішок кормових культур при відгодівлі худоби: Автореф. дис... д-ра с.-г. наук: 06.02.02 / Я.І. Півторак ; Львів. держ. акад. вет. медицини ім. С.З.Гжицького. — Л., 2003. — 36 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено доцільність використання напівсухих сумішей зерносінажу з метою інтенсивної відгодівлі надремонтного молодняка української чорно-рябої молочної породи. Відзначено, що за умов нестачі необхідних комбікормів розроблені кормосуміші є надійним альтернативним джерелом кормових засобів для організації нормованої годівлі худоби. Крім того, за умов їх заготівлі використовуються енергоощадні технології. Вивчено хімічний склад і поживну цінність даних напівсухих (50 % вологи) сумішей з культур, які вирощуються в господарствах західного регіону України. Установлено, що використання сумішей у раціонах відгодівельних бугайців як основного корму, забезпечує їх необхідними компонентами повноцінної годівлі. Зазначено, що вони є екологічно чистим та дешевим продуктом. Показано, що за своєю поживністю та впливом на організм молодняка худоби до зірносінажних кормів наближаються комбіновані силоси, особливо кукурудзяно-амарантовий та кукурудзяно-люпиновий, а сухі повнораціонні суміші через високу вартість пального, в даний час є економічно маловигідними, незважаючи на високу інтенсивність росту бугайців (1036 г на добу) під час їх згодовування. Доведено, що найвище засвоєння поживних речовин (перетравність, баланс азоту, показники крові та сечі) за умов годівлі жуйних тварин вдається одержувати у разі дотримання в раціонах оптимального співвідношення різного ступеня розчинності фракцій протеїну та вуглеводів: цукрів, крохмалю, геміцелюлози та кислотно-детергентної клітковини. З'ясовано дію чинників, використання яких дає за умов господарств західних регіонів України одержувати достатню кількість (78 - 99,8 ц. корм. од./га) високопоживних кормосумішей для впровадження інтенсивних технологій виробництва яловичини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-455.4 +
Шифр НБУВ: РА325513

Рубрики:

      
3.

Півторак М.В. 
Облік основних засобів у рибному господарстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / М.В. Півторак ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та практичні питання організації обліку основних засобів у рибному господарстві в окремих рибогосподарських підприємствах та на галузевому рівні для забезпечення збереження й ефективного використання основних засобів виробництва у рибництві. Досліджено кругообіг основних засобів сільськогосподарських підприємств. На фактичному матеріалі господарств "Укррибгосп" проведено комплексне дослідження стану галузі. Здійснено оцінку стану основних засобів і вивчено їх вплив на процес і результати виробництва в галузі рибництва. Обгрунтовано необхідність надання землям водного фонду під закритими штучними водними об'єктами (ставами) статусу земель сільськогосподарського призначення. Запропоновано спосіб оцінки земель водного фонду з урахуванням якості земельної ділянки під водою, рибопродуктивності, ефективності використання та дохідності, який базується на фактичних показниках роботи конкретного рибницького підприємства. Розроблено класифікацію основних засобів з урахуванням особливостей галузі рибництва, удосконалено форми статистичної звітності для забезпечення більш достовірної інформації про площі та склад земель рибницьких підприємств. Розроблено рекомендації щодо організації бухгалтерського обліку основних засобів за умов різних цивільно-правових відносин між суб'єктами господарювання в галузі рибництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)235.1-145.711 +
Шифр НБУВ: РА345805

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Півторак В.В. 
Поетика віршованих творів Юрія Федьковича: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / В.В. Півторак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано україномовну поетичну спадщину Ю. Федьковича щодо елементів поетики (на рівнях тропіки, стилістичних фігур, фоніки та версифікації), а також динаміку змін у творчій манері поетів. Базуючись на модифікованому варіанті періодизації поетичної творчості Ю. Федьковича, запропонованому І. Франком, визначено чотири етапи творчості Ю. федьковича, а саме: ранньої творчості (1859 - 1861 рр.), поетичної творчості 1862 - 1872 рр., поетичні твори періоду "диких дум" (1872 - 1876 рр.), останній період творчості (1876 - 1888 рр.). Ранні твори Ю. Федьковича на всіх проаналізованих рівнях свідчать про їх високу художню якість. За результатами аналізу поезій 1862 - 1872 рр. з'ясовано вплив Т. Шевченка (найбільш відчутний на лексичному рівні та на рівні віршування, а також наявний прогрес у художній творчості поета (використання великої кількості не апробованих наніше тропів, фігур, активне збагачення версифікаційного набору засобів, насамперед, щодо строфіки та римування). Вірші періоду "диких дум" демонструють відхід від Шевченкової поетичної традиції. Однак певні несприятливі життєві обставини письменника спричинили обмеження пошуків Ю. Федьковичем нових форм і суттєвого зменшення поетичного арсеналу митця. Розглянуто вірші останнього періоду творчості (1876 - 1888 рр.) і з'ясовано їх принципову відмінність від попередніх. Особливостями віршів цього періоду були повчальність і афоричність, натомість естетизм відійшов на другий план, внаслідок чого кількість застосованих поетичних засобів суттєво зменшилась. Завдяки результатам проведеного дослідження з'ясовано поетикальні особливості української поезії XIX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Федькович Ю.535 +
Шифр НБУВ: РА363385

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Півторак В.І. 
Топографоанатомічні, структурно-функціональні особливості та математичне моделювання оперованого шлунка: Автореф. дис.. д-ра мед. наук: 14.03.01 / В.І. Півторак ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 1999. — 33 с. — укp.

В роботі розвинутий новий напрямок в анатомії шлунка, в основу якого покладено геотопографічний принцип реконструкції форми органу за комп'ютернотомографічними зрізами. Встановлені структурно-функціональні закономірності змін в оперованому шлунку. Використовуючи математичне моделювання на суцільних електропровідних середовищах, проаналізовані позитивні та негативні сторони реконструктивних операцій після резекції шлунка. В експеременті на тваринах доведена взаємозалежність змін об'ємної форми шлунка, процесів переміщення вмісту, якісного та кількісного складу мікрофлори. Виявлені особливості змін слизової оболонки після резекції шлунка, основані на кількісних методах. Запропонований найбільш оптимальний варіант операції, що знайшов застосування в клініці. Основні результати впроваджені в навчальний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.2-387

Рубрики:

      
6.

Півторак Г. Ф. 
Ґенеза інституту реального зв'язку судна з державою прапора в міжнародному морському праві. / Г. Ф. Півторак. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена комплексному теоретико-правовому аналізу міжнародно-правових аспектів становлення та розвитку інституту «реального зв'язку» судна з державою прапора. Проаналізована правова природа та специфіка принципу «реального зв'язку» історичні чинники його виникнення. Досліджено поняття судна в міжнародному морському праві, розглянуто сучасні критерії визначення «реального зв'язку» з державою прапора. Окрему увагу приділено діяльності Міжнародної морської організації (ІМО), яка внесла значний вклад в розвиток та імплементацію державами конвенційних норм, що визначають зміст даного принципу. Узагальнено практику Міжнародного Суду ООН, Міжнародного трибуналу з морського права та арбітражних органів, що стосується суперечок, які виникають в процесі здійснення державами «реального зв'язку» з суднами власної національності. Деталізовано особливості поняття «реального зв'язку» судна з державою прапора, що полягає у визначенні його на основі поєднання внутрішнього права та норм міжнародного морського права. Кожне судно для свого подальшого використання, на вимогу міжнародного морського права, має бути зареєстроване під прапором певної держави. Показано, що початком зв'язку судна з державою прапора є реєстрація цього судна. Необхідність забезпечення «реального зв'язку» між державою та суднами сьогодні є однією з ключових проблем, які ще до кінця нерозв'язані в силу суперечливої практики держав. Досліджено різноманітні концепції «реального зв'язку» судна з державою прапора, що віддзеркалюють відповідну практику держав, і яка нерідко суперечить одна одній. Наведено аргументи на користь договірної концепції юрисдикції судна держави прапора порівняно з територіальною, персональною та визнання концепціями, що має сприяти дотриманню державами «реального зв'язку» з судном її національності.Доводиться, що колізія юрисдикцій держав відносно судна у міжнародному морському праві немає універсального вирішення, підлягаючи розв'язанню в кожному конкретному випадку, що має свою специфіку. Існуюча в міжнародному морському праві ієрархічна пріоритетність застосування юрисдикції у випадку колізії, все ще характеризується абстрактністю, зумовленою відсутністю в ньому достатніх спеціальних норм. Конвенція ООН з морського права 1982 р. більш детально визначила обов'язки держави прапора судна, виходячи з деталізації нею внутрішньоправових заходів технічного, адміністративного та соціального характеру, що стала важливою новацією в розвитку принципу «реального зв'язку».Доведено необхідність прийняття міжнародно-правового акту з єдиними стандартами, що стосуються надання державою права плавання під її прапором.Для України є надзвичайно важливим питання ратифікації Конвенції про умови реєстрації суден 1986 р. (чинності ще не набула). Вона спрямована на уніфікацію умов реєстрації судна і закріплення мінімальних умов реєстрації, забезпечення і зміцнення «реального зв'язку» судна з державою прапора. В ній міститься також вимога про утворення в державі прапора компетентної національної морської адміністрації, що, безумовно, сприятиме реалізації на практиці зазначеного зв'язку.^UThe dissertation is devoted to the complex theoretical and legal analysis of international legal aspects of formation and development of the Institute of «genuine link» of the vessel with the flag state. The legal nature and specificity of the principle of «genuine link» and historical factors of its origin are analyzed. The concept of a vessel in the international law of the sea is explored, modern criteria of definition of «genuine link» with the flag state are considered.Particular attention is paid to the work of the International Maritime Organization (IMO), which has made a significant contribution to the development and implementation by States of the conventions governing the content of this principle. The practice of the International Court of Justice, the International Tribunal for the Law of the Sea and arbitration bodies concerning the disputes that arise in the course of the implementation by States of a «genuine link» with vessels of their own nationality is generalized. The peculiarities of the concept of «genuine link» of a vessel with a flag state are detailed, which is to determine it on the basis of a combination of domestic law and norms of international maritime law.Each vessel for its further use, at the request of international maritime law, must be registered under the flag of a particular state. It is shown that the beginning of a link between a vessel and a flag State is the registration of this vessel. The need to ensure a «genuine link» between the state and the vessels today is one of the key issues that are still unresolved due to the contradictory practice of the states. Various concepts of the «genuine link» of a vessel with a flag state are investigated, reflecting the relevant practice of the states, and which often contradict each other. Arguments in favor of the contractual concept of the jurisdiction of the vessel of the flag State in comparison with the territorial, personal and recognition concepts, which should promote compliance with States «genuine link» with the vessel of its nationality.It is proved that the conflict of jurisdictions of states relatively to a vessel in international maritime law does not have a universal solution, subject to a solution in each particular case having its own specifics. The existing hierarchical priority of the application of jurisdiction in the case of conflict in international maritime law is still characterized by abstraction due to the lack of sufficient special rules in it.The United Nations Convention on the Law of the Sea of 1982 further defined the obligations of the flag State of the vessel on the basis of its detailed internal, technical, administrative and social measures, which became an important innovation in the development of the principle of «genuine link».The necessity of adopting an international legal act with the common standards concerning the provision of the state with the right of navigation under its flag is proved.For Ukraine, the ratification of the Convention on the Registration of Vessels in 1986 (which has not yet entered into force) is extremely important. It is aimed at unification of the conditions of registration of the vessel and fixing the minimum registration conditions; provision and strengthening of «genuine link» of the vessel with the flag state. It also contains a requirement for the creation in the State of a flag of a competent national maritime administration, which will undoubtedly facilitate the practical implementation of the link.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Півторак Г. В. 
Визначення параметрів мережі міських пасажирських перевезень на основі моделей теорії корисності з випадковим вибором / Г. В. Півторак. — Б.м., 2021 — укp.

Робота присвячена визначенню параметрів мережі міських пасажирських перевезень з урахуванням нерегулярних переміщень, пов'язаних з вузлами зовнішнього транспорту, на основі моделей теорії корисності з випадковим вибором.Під час виконання роботи вдосконалено підходи до визначення характеристик вузлів зовнішнього транспорту шляхом оцінки їх привабливості, проаналізовано вплив ВЗТ на функціонування мережі міських пасажирських перевезень, сформовано функції корисності вибору виду ВЗТ, функції корисності вибору режиму переміщення міською територією з врахуванням соціоекономічних характеристик користувача, тривалості переміщення та характеристик мережі громадського транспорту. З використанням програмного середовища Statistica розраховано коефіцієнти функцій корисності для оцінки ймовірності вибору певної альтернативи з переліку запропонованих. На основі цих даних у програмному середовищі PТV Visum розроблено модель розрахунку попиту на переміщення (м. Львів) з розподілом за режимами.Результати дисертаційної роботи можуть бути використані для визначення параметрів мережі міських пасажирських перевезень, а саме для моделювання пасажиропотоків, що генеруються та притягуються транспортними районами, з урахуванням привабливості вузлів зовнішнього транспорту, та їх розподілу міською територією за режимами руху, що є складовою науково-практичного завдання обґрунтування проектних рішень щодо вдосконалення параметрів міської пасажирської мережі.^UDecision-making in the branch of transport has a significant impact not only on the transport system but also on the functioning of the city as a whole and on its perception as a comfortable living environment. The validity of the values of the parameters of the urban passenger transport network will allow to determine the components of the demand for movement and effectively provide transport services while increasing their comfort and improving environmental parameters.The selection criteria are determined and their specific weight is determined, the classical four-stage demand model is improved by taking into account the influence of external transport hubs and related movements, the general matrix of movements, and distribution of passenger flows in the city is calculated. For this purpose, it is offered to use random utility models.During the work, a list of criteria for users to choose the type of external transport hubs: the direction of movement, duration of the trip, the cost of the trip, and the time period of departure. To select the mode of city movement, a multinomial logit model was formed, which takes into account the socio-economic characteristics of the user (age, type of employment, availability of own car) and duration of the movement. Questionnaires were conducted to collect data on the characteristics of movements associated with external transport hubs. Using the Statistica software environment, the coefficients of utility functions are calculated to estimate the probability of choosing a certain alternative from the list of proposed ones.Based on these data in the software environment PTV Visum developed a model for calculating the demand for movement with the modes choice, which takes into account the attractiveness of external transport hubs at the stage of determining the attractiveness of transport zones. Movements related to external transport hubs are taken into account at the stage of calculation of origin-destination matrices. For the first time, the method of calculation of attractiveness of external transport hubs on the basis of their score estimation is offered, it is offered to consider on the formation of a matrix of movements by city territory the trips connected with external transport hubs, developed the multinomial models of a choice of type to external transport hubs and mode choice for movements by city territory. The results of the dissertation can be used to determine the parameters of the urban passenger transport network, namely to model passenger flows generated and attracted by transport zones, taking into account the attractiveness of external transport hubs, and their distribution in urban zones by modes choices, and to develop timetables public transport routes, which is a component of the scientific and practical task of substantiation of design decisions to improve the parameters of the city passenger network.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського