Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Назаренко Н.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Назаренко Н.В. Буденно-музична свідомість як предмет філософсько-естетичного аналізу: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Н.В. Назаренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 16 с. — укp.Розглянуто проблему формування буденно-музичної свідомості як соціокультурного феномену, який має естетичні характеристики та функціонує як самостійна сфера буття-у-світі. Досліджено діалектику генезису, розкрито сутність й особливості функціонування буденно-музичної свідомості. Проаналізовано стан сучасної соціокультури, для характеристики якого у науковий обіг введено поняття "пост-культура". З'ясовано, що буденно-музична свідомість за умов пост-культури набуває значення своєрідного простору інобуття естетичного. Здійснено дослідження буденно-музичної свідомості як специфічної знакової спільності, яка має інтонаційну природу. Виявлено, що у процесі формування буденно-музичної свідомості має місце процес символізації, який не досягає рівня символу. Розглянуто часову проблематику буденно-музичної свідомості. З'ясовано, що буденно-музична свідомість є сферою реалізації "досвіду темпоральності", що відтворюється у культурі та є основою музичної комунікації за умов розвитку соціокультури та її специфічної посткультурної стадії. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Ю945.443 + Щ313(0)6-2 + Шифр НБУВ: РА345713
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Назаренко Н.В. Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Назаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.Вперше розроблено інтеграційну технологію навчання біологічних дисциплін у вищих навчальних закладах на базі поєднання проблемного й диференційованого підходів і модульно-рейтингової системи навчання. Науково обгрунтовано методичні засади використання нової технології навчання біологічних дисциплін. Розроблено основні етапи проектування інтеграційної технології навчання біологічних дисциплін. Створено структурно-функціональну модель інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, технологічну схему процесу цілепокладання та розроблено його методичне забезпечення. Удосконалено методи та форми організації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення біологічних дисциплін в університеті, а також діагностики та контролю досягнутих результатів. Удосконалено методику підготовки та проведення лекційних і практичних занять за рахунок їх проблемного характеру та використання диференційованих завдань, технологічних карт і схем. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31-25 + Шифр НБУВ: РА351165
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|