Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (75)Реферативна база даних (1111)Книжкові видання та компакт-диски (962)Журнали та продовжувані видання (52)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕОН$<.>+<.>A=ДОМИНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Леонов Я. В. 
Стратегія розвитку спортивної індустрії в умовах невизначеності. / Я. В. Леонов. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вирішено важливе наукове завдання концептуального іметодологічного обґрунтування стратегії розвитку спортивної індустрії Українив умовах невизначеності.Досліджено результативний, динамічний та процесний підходи дотрактування розвитку соціально-економічної системи. Обґрунтованодоцільність застосування комбінованого підходу до трактування поняття«розвиток», удосконалено класифікацію видів розвитку соціально-економічноїсистеми, яка доповнена ознакою «невизначеність змін», згідно з якою виділенопрогнозований, альтернативний, диференційний та непередбачений розвиток.Розглянуто ресурсний, цільовий, поведінковий та ієрархічний підходи дорозкриття змісту стратегії розвитку соціально-економічної системи. Визначеногрупи принципів, у відповідності до яких розробляється стратегія розвитку.Удосконалено класифікацію видів стратегій розвитку соціально-економічноїсистеми, яка передбачає їх розподіл згідно з видами розвитку за рівняминевизначеності. Побудовано матрицю відповідності змісту стратегії розвиткусоціально-економічної системи певному архетипу стратегії. Сформованоконцепцію стратегії розвитку спортивної індустрії в умовах невизначеності.Розкрито зміст визначення спортивної індустрії, запропоновано структуруспортивної індустрії. Сформовано методичний підхід до оцінки стануспортивної індустрії та розроблено послідовність його оцінювання, згідно зякою проведено аналіз стану спортивної індустрії України. Розробленометодологію оцінювання розвитку спортивної індустрії. Розвинуто методичнийпідхід та удосконалено послідовність оцінювання розвитку спортивноїіндустрії. Обґрунтовано підхід до вибору виду стратегії розвитку спортивноїіндустрії. Доведено доцільність реалізації у розвитку спортивної індустріїстратегії вибіркового впливу.^UIn the dissertation the important scientific task of conceptual andmethodological substantiation of strategy of development of the sports industry ofUkraine in the conditions of uncertainty is solved. Effective, dynamic and processapproaches to the interpretation of the development of the socio-economic system arestudied. The expediency of applying a combined approach to the interpretation of theconcept of "development" is substantiated, the classification of types of developmentof the socio-economic system is improved, which is supplemented by "uncertainty ofchange", according to which predicted, alternative, differential and unforeseendevelopment are defined. Resource, target, behavioral and hierarchical approaches tothe disclosure of the content of the strategy of socio-economic system developmentare considered. Groups of principles in accordance with which the developmentstrategy is developed are defined. The classification of types of strategies for thedevelopment of the socio-economic system has been improved, which provides fortheir distribution according to the types of development according to the levels ofuncertainty. A matrix of correspondence of the content of the strategy of developmentof the socio-economic system to a certain archetype of the strategy is constructed.The concept of strategy of development of the sports industry in the conditions ofuncertainty is formed. The content of the definition of the sports industry is revealed,the structure of the sports industry is offered. The methodical approach to anestimation of a condition of the sports industry is formed and the sequence of itsestimation according to which the analysis of a condition of the sports industry ofUkraine is carried out is developed. A methodology for assessing the development ofthe sports industry has been developed. The methodical approach is developed andthe sequence of estimation of development of the sports industry is improved. Theapproach to the choice of the type of strategy for the development of the sportsindustry is substantiated. The expediency of implementing a strategy of selectiveinfluence for the development of the sports industry is proved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Леонтьєв Д. М. 
Теоретичні основи гальмування багатовiсних транспортних засобів з електропневматичною гальмовою системою / Д. М. Леонтьєв. — Б.м., 2021 — укp.

На основi проведеного аналiзу та виконаних дослiджень уперше запропонований метод визначення координат положення центру тяжiння багатовiсного колiсного транспортного засобу вносить подальший розвиток у теорiю експлуатацiйних властивостей колiсного транспортного засобу. На основi теоретичних та експериментальних дослiджень було встановлено, що поздовжні координати положення центру тяжiння багатовiсного колiсного транспортного засобу залежать не тiльки вiд навантажень на його вiсi, а й вiд розташування вiсей багатовiсного автомобiля вiдносно один одного. Вперше запропоновано унiфiкованi методи визначення коефiцiєнту гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу у вiдповiдностi до групи його належностi, якi вiдрiзняється вiд вiдомих тим, що враховують вплив положення вiсей багатовiсного колiсного транспортного засобу вiдносно координат центра його тяжiння пiд час визначення коефiцiєнта гальмування. Порiвняння теоретичних та експериментальних дослiдження динамiки гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу показали якiсну збiжнiсть результатiв розрахунку з виконаними експериментальних дослiджень (похибка iмiтацiйного моделювання не перевищувала 5 %). На основi аналiзу iснуючих теоретичних пiдходiв та досвiду проектування пневматичних апаратiв з електронним керуванням, вперше узагальненi функцiональнi зв'язки, що дозволяють визначити показники динамiки гальмування багатовiсного транспортного засобу з електропневматичним гальмовим приводом, що працює в циклiчному режимi, запропонованi рекомендацiї щодо вибору рацiональних параметрiв навантаження вiсей багатовiсного транспортного засобу та запропоновано метод визначення вихiдних параметрiв руху автомобiля пiд час розслiдування дорожньо-транспортних подiй.Узагальненi функцiї витрати повiтря для визначення перехiдних процесiв в ланках гальмового привода, дали змогу створити унiверсальне програмне забезпечення для розрахунку динамiчних властивостей електропневматичних апаратiв привода. Проведенi дослiдження показали, що iз зменшенням довжини гальмового привода або iз зменшенням об'ємiв ланок привода динамiчнi процеси в них стають iнтенсивнiшими тому обрання метода визначення витрати повiтря в ланках привода має важливе значення для моделювання електропневматичних апаратiв тиску, оскiльки похибка в розрахунках може сягати до 50 – 80 %.Отриманi новi функцiональнi зв'язки структурних елементiв електропневматичного модулятора тиску з не прямим перетiканням повiтря, дозволили сформувати концепцiю моделювання таких апаратiв та спростити iмiтацiйне моделювання робочих процеси електропневматичної гальмової системи шляхом врахування особливостей гiстерезису пневматичних апаратiв пiд час моделювання процесу гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу використовуючи простий математичний апарат.На основi методу «включень-виключень», який використано при реалiзацiї концепцiї органiзацiї запасної гальмової системи з електропневматичним гальмовим приводом, встановлено, що кiлькiсть комбiнацiй поєднання контурiв гальмового привода з гальмовими механiзмами вiдповiдних мостiв багатовiсного колiсного транспортного засобу прогресивно зростає iз збiльшенням кiлькостi контурiв або кiлькостi точок пiдключення контурiв до гальмових механiзмiв. Запропонованi критерiї визначення рацiональних схем реалiзацiї гальмового привода на багатовiсному колiсному транспортному засобi дозволяють вiдiбрати найкращi варiанти реалiзацiї схем пiдключення контурiв гальмового привода до гальмових механiзмiв вiдповiдних мостiв багатовiсного автомобiля.Теоретичнi положення викладенi в роботi, дозволили удосконалити модель гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу в адаптивному режимi при екстрених гальмуваннях, яка вiдрiзняється вiд вiдомих тим, що враховує непостiйнiсть реалiзованого зчеплення мiж шинами його колiс та поверхнею дорожнього покриття, а система керування електропневматичним приводом коригує тиск в приводi за критерiєм спiввiдношення реалiзованої сили зчеплення до граничного значення сили зчеплення. На основi iмiтацiйного моделювання процесу гальмування багатовiсного колiсного транспортного засобу в адаптивному режмi встановлено та шляхом експериментальних дослiджень пiдтверджено, що в залежностi вiд потенцiйних можливостей реалiзацiї зчеплення мiж шинами автомобiльних колiс та поверхнею дорожнього покриття, тиск в електропневматичному приводi, при адаптивному його регулюваннi, може бути пiдвищений на величину не бiльшу нiж 0,04 МПа у разi виходу з ладу одного з контурiв привода пiд час гальмування автомобiля. Розробленi та впровадженi методичнi рекомендацiї з визначення осьових навантажень транспортних засобiв на поверхню дорожнього покриття дозволяють з точнiстю до 10 % врахувати особливостi перерозподiлу навантаження мiж вiсями багатовiсних транспортних засобiв пiд час проетування автомобiльних дорiг України.^UBased on the analysis and research, the first proposed method of determining the coordinates of the center of gravity of a multi-axle wheeled vehicle makes further development in the theory of operational properties of a wheeled vehicle. Based on theoretical and experimental studies, it was found that the longitudinal coordinates of the center of gravity of a multi-axle wheeled vehicle depend not only on the loads on its axis, but also on the location of the axes of the multi-axle vehicle relative to each other. For the first time, unified methods for determining the braking coefficient of a multi-axle wheeled vehicle according to its belonging group are proposed, which differ from those known in that they take into account the influence of the axle position of a multi-axle wheeled vehicle relative to its center of gravity. Comparison of theoretical and experimental studies of the braking dynamics of a multi-axle wheeled vehicle showed a qualitative convergence of the calculation results with the performed experimental studies (simulation error did not exceed 5 %). The development of vehicle brake systems is due to the use of electronic control systems for pneumatic brake devices, so the paper develops theoretical prerequisites for assessing the braking dynamics of multi-axle vehicles with electro-pneumatic brake drive. Based on the analysis of existing theoretical approaches and experience in the design of pneumatic devices with electronic control, for the first time generalized functional relationships to determine the dynamics of braking dynamics of multi-axle vehicle with electro-pneumatic brake drive operating in cyclic mode, offers recommendations for selection rational parameters of the axle load of a multi-axle vehicle and a method for determining the initial parameters of the vehicle during the investigation of traffic accidents. The generalized functions of air flow to determine the transients in the brake actuator, allowed to create a universal software for calculating the dynamic properties of electro-pneumatic actuators. Studies have shown that with a decrease in the length of the brake drive or with a decrease in the volume of the drive links, the dynamic processes in them become more intense. Therefore, the choiceof the method of determining the air flow in the drive links is important for modelling electro-pneumatic pressure apparatus, as the error in the calculations can reach 50-80 %.The obtained new functional connections of the structural elements of the electro-pneumatic pressure modulator with indirect air flow allowed to form the concept of modelling such devices. Simplify the simulation of the working processes of the electro-pneumatic brake system by taking into account the peculiarities of the hysteresis of pneumatic devices when modelling the braking process of a multi-axle wheeled vehicle using a simple mathematical apparatus. On the basis of the "on-off"method, which was used in the implementation of the concept of organizing a spare brake system with electro-pneumatic brake drive, it was found that the number of combinations of combinations of brake drive contours with brake mechanisms of corresponding matching connection of contours to brake mechanisms. Are proposed criteria of definition of rational schemes realization brake actuator of a multi-axle wheeled vehicle allow to select acceptable variants of realization schemes of connection contours brake actuator to brake mechanisms respective bridges of a multi-axle wheeled vehicle, which provide a deviation efficiency braking of the vehicle by the average of its value is not more than 20 %.The theoretical provisions set out in the work allowed to improve the mathematical model of braking of a multi-axle wheeled vehicle in the adaptive mode during emergency braking, which differs from the known ones in that it takes into account the inconsistency of adhesion between the tires of its wheels and the road surface. The control system of the electro-pneumatic drive adjusts the pressure in the drive by the criterion of the ratio of the realized adhesion force to the limit value of the adhesion force. Based on the simulation modelling of the braking process of a multi-axle wheeled vehicle in the adaptive mode, it was established and confirmed by experimental studies that depending on the potential of the adhesion between the tires of road wheels and the road surface, the pressure in the can be increased by no more than 0.04 MPa in the event of failure of one of the drive circuits during braking of the car on the verge of locking its wheels. Developed and implemented guidelines for determining the axial loads of vehicles on the road surface allow with an accuracy of 10 % to take into account the peculiarities of load redistribution between the axles of multi-axle vehicles during the design of roads in Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Овський О. Г. 
Інструментальна система аналізу задач математичної фізики на базі аналітико –чисельних методів / О. Г. Овський. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено розробці інструментальної системи, що дозволяєздійснювати аналіз крайових задач теорії пружності за допомогою аналітичного методупочаткових функцій.Автоматизовано схему розв'язання задач математичної фізики на ЕОМ. Розробленоалгоритми, за допомогою яких на системах комп᾽ютерної математики виводятьсясимволічні розв'язки диференційних рівнянь теорії пружності за методом початковихфункцій. Використана спрощуюча символіка, що дозволяє здійснити перетворенняоперацій диференціювання та інтегрування в символічні операції множення та ділення.В результаті створено інструментальну систему, що використовує обчислювальні ресурсиСКМ і реалізує в діалоговому режимі розв'язання крайових задач з одержаннямформульних, числових та візуальних даних. Основні результати роботи застосовано дляаналізу крайових задач теорії пружності.Інструментальна система спрямована на те, щоб дати дослідникові можливістьвидозмінювати математичну модель у процесі аналізу, втручатися в процес розрахунків. Їїосновна перевага – можливість внесення змін у програму на вхідній мові системи.Програмна реалізація на базі СКМ, яка є синтезом аналітичних і чисельних методів,дозволяє значною мірою розширити коло задач математичної фізики, де можназастосовувати ЕОМ для обчислень.^UThe dissertation is devoted to the development of an instrumental system that allows toautomate the analysis of boundary value problems of the theory of elasticity by means of theanalytical method of initial functions.Nowadays, analytical (algebraic and symbolic) calculations, which have greater clarity of resultsthan numerical ones, are gaining more and more recognition. Analytical calculations areimplemented in computer mathematics (SCM) systems. Therefore, SCM is widely used in science,technology and, especially, in the educational process. Their main advantages are ease of use,accuracy of the obtained solutions, high efficiency of processing algebraic operations. However,they have a common drawback: partial support for transformations of transcendental andlogarithmic expressions. Before application in specialized fields of science and technology SCMmust be software improved. The obtained final and some intermediate results of calculationsshould be investigated for compliance with the content of the problem, accuracy, etc. Especiallyfor the case of boundary value problems of the theory of elasticity, where SCM was rarely usedfor research.In the dissertation work the instrumental system of solving problems of mathematical physics byanalytical-numerical methods is considered. The solution of mathematical physics problems forstatic linear theory of elasticity on a computer is automated. An analytical-numerical method ofinitial functions for solving two-dimensional and three-dimensional problems is proposed.Algorithms have been developed to derive analytical solutions of differential equations of thetheory of elasticity on a computer. Algorithms for converting differentiation and integrationoperations into symbolic operations of multiplication and division have been created. The mainresults of the work were used to analyze the problems of mathematical physics that arise in thetheory of elasticity. A new approach to finding the elastic characteristics of an elastic two-layerfoundation has been developed. It is based on a synthesis of analytical and numerical methods.It should be noted that the tool system due to the language of the interpretive type SCM isdesigned so that if at some stage of its work results are obtained that do not satisfy the user, hewill be able to make the necessary changes online to refine and correct the results. Theinstrumental system is aimed at giving the researcher the opportunity to modify the mathematicalmodel in the analysis process, to interfere in the calculation process. Its main advantage is theability to make changes to the program in the input language of the system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Леонтьєв П. В. 
Автоматизована система керування установкою комплексної підготовки газу до транспортування / П. В. Леонтьєв. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розв'язанню науково-практичної задачі підвищення ефективності процесу сепарації вологи з потоку стисненого газу за рахунок зменшення часу та коливальності перехідних процесів в умовах дії нестаціонарних збурень параметрів потоку газу. Наявність затримок у часі реакції об'єкта на керуючі впливи регулятора зумовлює використання підпорядкованого та адаптивного керування процесами охолодження та сепарації вологи, які супроводжують підготовку газу до транспортування. Для побудови системи керування вибрана дворівнева структура, що забезпечує зв'язок периферійного обладнання та робочого місця оператора установки. На базі розроблених моделей процесів підготовки газу до транспортування проведена ідентифікація параметрів експериментальної установки сепарації вологи із потоку повітря та відпрацьовані методи синтезу регуляторів процесу підготовки газу до транспортування. Використання засобів автоматизації моделювання об'єктів у середовищі MATLAB дозволило отримати багатоточкову лінеаризовану модель об'єкта. Відповідно до критерію керування, що формулюється як «максимізація витрат осушеного газу при мінімальному відхиленні від температури точки роси», побудовано двоконтурний регулятор процесу сепарації вологи. Внутрішній контур створено за допомогою адаптивного регулятора тиску за табличним методом керування. Налаштування адаптивного регулятора корегуються в залежності від змін параметрів газового потоку, що надходить на дроселювання. Зовнішній контур створено шляхом впровадження екстремального регулювання за кроковим методом, що забезпечує максимізацію витрат осушеного газу та стійкість параметрів під час процесу керування. Електропривод положення засувки, яке визначає площу перерізу дроселя, тобто режим дроселювання, побудовано на базі крокового двигуна. В результаті структурно-параметричного синтезу регуляторів установки реалізовано релейні регулятори процесів додаткового охолодження потоку та утримання фазової рівноваги шляхом регулювання рівня конденсату.^UThe thesis is dedicated to the solution of the scientific and practical issue of increasing the efficiency of the moisture separation process from compressed gas stream by reducing the time and fluctuations of transient processes under the conditions of transient disturbance parameters of the gas stream.The presence of delays in the reaction time of the object to the control effects of the regulator leads to the use of subordinate and adaptive control of the cooling and moisture separation processes that accompany the preparation of gas for treatment. A two-tier structure has been chosen to build the control system, which provides communication between the peripheral equipment and the workplace of the unit operator. On the basis of the developed models of gas treatment preparation processes, the identification of parameters of moisture separation experimental unit from the air flow has been carried out and the methods of synthesis of regulators of gas treatment preparation process have been worked out. The use of object modelling automation tools in MATLAB environment has made it possible to obtain a multipoint linearized object model. According to the control criterion, which is formulated as "maximization of dried gas consumption with minimal deviation from the dew point temperature", a twocircuit regulator of the moisture separation process is built. The inner circuit is created using an adaptive pressure regulator according to the tabular control method. The settings of the adaptive regulator are adjusted depending on changes in the parameters of the gas flow entering the throttling. The outer circuit is created by introducing extreme control by the step method, which maximizes the stream of dried gas and the stability of the parameters during the control process. The electric position of the latch, which determines the cross-sectional area of the throttle, i.e. the throttling mode, is built on the basis of a stepper motor. As a result of structural-parametric synthesis of unit regulators, relay regulators of processes of additional stream cooling and phase equilibrium maintenance by regulation of condensate level have been implemented.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Петрус В. В. 
Організація трансферу аналітичної методики на фармацевтичному підприємстві / В. В. Петрус. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці науково обґрунтованої концепції організації трансферу аналітичної методики кількісного визначення активного фармацевтичного інгредієнта в таблетках, покритих плівковою оболонкою, з лабораторії розробки до лабораторії контролю якості на фармацевтичному підприємстві України. Критичний аналіз встановив, що в рамках «класичного» підходу до валідації ціль демонстрації придатності не була досягнута. Підхід ДФУ послідовно реалізував цю ціль в рамках «класичного» підходу. Новий підхід «Life Cycle» відмовився від загально признаного на міжнародному рівні «класичного» підходу і запропонував суттєві системні покращення у порівнянні з «класичним» підходом до валідації, але в практичній реалізації «демонстрації придатності» не досяг цієї цілі.Тому для вирішення існуючих проблем та розробки науково-обґрунтованої концепції трансферу було запропоновано спиратися на базу «класичного» підходу до валідації, як міжнародно визнаного підходу, і об'єднувати досягнення підходу ДФУ і підходу «Life Cycle». Концепція трансферу була сформульована наступним чином: ціль трансферу – підтвердження в мінімальному експерименті того, що знання про амплітуду чинників варіювання, одержані в передаючій стороні (Sending Unit – SU) застосовані для приймаючої сторони (Receiving Unit – RU).^UThesis work is devoted to the development of scientifically based concept of transfer organization of analytical procedure for assay determination of active pharmaceutical ingredient in film-coated tablets from the development laboratory to the quality control laboratory at the pharmaceutical plant of Ukraine. A critical analysis found that the goal of demonstrating suitability was not achieved within the "classical" approach to validation. The SPU approach has consistently implemented this goal within the framework of the "classical" approach. The new Life Cycle approach abandoned the internationally recognized "classical" approach and offered significant systemic improvements over the "classical" approach to validation, but did not achieve this goal in the practical implementation of the "demonstration of suitability".To solve the existing problems and for development of science-based concept of transfer, it was proposed to rely on the basis of “classical” approach to validation, as an internationally recognized approach, and to combine the achievements of SPU approach and “Life Cycle” approach. Concept of transfer was formulated as follows. Purpose of transfer is to confirm in minimal experiment that knowledge of variation factors amplitude obtained in the Sending Unit (SU) is applied to the Receiving Unit (RU).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Дон Є. Ю. 
Удосконалення динамічних властивостей електропневматичного гальмового керування колісного транспортного засобу / Є. Ю. Дон. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена вдосконаленню принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичного гальмового привода (ЕПГП), вибору раціонального закону зміни тиску в осьовому електропневматичному апараті та раціональному перекриттю фаз наповнення/ витримки/ спорожнення в осьових модуляторах тиску які розташовано на різних мостах колісного транспортного засобу (КТЗ), покращенню експлуатаційних показників електропневматичної гальмової системи КТЗ, вибору алгоритму роботи ЕПГП з функцією анти блокувальної системи (АБС), розробці рекомендацій щодо реалізації принципу керування осьовими пропорційними модуляторами тиску електропневматичної гальмової системи. У роботі досліджено робочі процеси гальмування КТЗ з електропневматичним приводом гальм.^UThe dissertation is devoted to the improvement of the principle of controlling axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic brake drive (EPBD), the choice of rational law for pressure variation in axial electro-pneumatic apparatus, and the rational overlapping of filling / endurance / drainage phases in axial pressure modulators located on different axles of the vehicle (wheeled vehicle) improvement of performance of electro-pneumatic brake system of wheeled vehicle, the choice of EPBD operation algorithm with the function of the anti-block system (ABS), development of recommendations for the implementation of the principle of controlling the axial proportional pressure modulators of the electro-pneumatic braking system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Леоненко Є. В. 
Спектрально-люмінесцентні властивості гібридних мезоструктурних плівок SiO2 та TiO2, допованих родаміном 6Ж / Є. В. Леоненко. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі розвинуто наукові підходи щодо створення гібридних мезоструктурних золь-гель плівок, з високим, відносно розчинів, виходом флуоресценції димерів родаміну 6Ж. Встановлено вплив різних чинників на спектрально-люмінесцентні властивості кремнеземних та титаноксидних гібридних плівок, показано можливість їх застосування як компонентів інтегральної оптики (елементи оптичної пам'яті, планарні хвилеводи).^UIn the thesis developed scientific approaches to creating hybrid mesostructured sol-gel films with high, relative to the solutions, fluorescence yield dimers of rhodamine 6G. The influence of the different factors on the spectral-luminescent properties of the silica and titanium oxide hybrid sol-gel films is revealed, the possibility of their application as components of integral optics (elements of optical memory, planar waveguides) is shown.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Леоненко Є. В. 
Спектрально-люмінесцентні властивості гібридних мезоструктурних плівок SiO2 та TiO2, допованих родаміном 6Ж / Є. В. Леоненко. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі розвинуто наукові підходи щодо створення гібридних мезоструктурних золь-гель плівок, з високим, відносно розчинів, виходом флуоресценції димерів родаміну 6Ж. Встановлено вплив різних чинників на спектрально-люмінесцентні властивості кремнеземних та титаноксидних гібридних плівок, показано можливість їх застосування як компонентів інтегральної оптики (елементи оптичної пам'яті, планарні хвилеводи).^UIn the thesis developed scientific approaches to creating hybrid mesostructured sol-gel films with high, relative to the solutions, fluorescence yield dimers of rhodamine 6G. The influence of the different factors on the spectral-luminescent properties of the silica and titanium oxide hybrid sol-gel films is revealed, the possibility of their application as components of integral optics (elements of optical memory, planar waveguides) is shown.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Леонідов О. С. 
"Структура та функціонування конструкції accusativus cum infinitivo в середньоанглійській мові" / О. С. Леонідов. — Б.м., 2019 — укp.

У роботі висвітлено підходи до визначення статусу інфінітивних конструкцій у традиційній та генеративній граматиках, розкрито особливості конституентного аранжування accusativuscuminfinitivoз позиційпрограми мінімалізму, досліджено семантичнігрупистрижневих дієслів, які приєднували комплемент, виражений інфінітивною конструкцією, представлено основні тенденції розвитку accusativus cum infinitive в середньоанглійській мові. Встановлено, що інфінітив має подвійну дієслівно-іменникову природу, яка зумовлює його синтаксичну поліфункціональність. Унаслідок інтеграції до системи дієслівних форм інфінітив набув здатності до дієслівного керування, приєднання зовнішнього та внутрішнього аргументів і вираження категорій виду і стану.^UThe study claims that the infinitive has a dual verbal and nominal nature, which is manifested in its syntactic multifunctionality. Due to the integration of the infinitive into the verbal system, the infinitive has acquired the ability to govern and attach external and internal arguments and express the grammatical categories of aspect and voice. A sentence with an infinitive construction is a poly-predicativ eunit, and the infinitival clause itself is a secondary predication structure that adjoins the main part of the sentence based on the hypotaxis arrangement. The accusativus cum infinitivo construction is an objective-with-the-infinitive construction, which complements the meaning of the main verb.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Бевз О. В. 
Наукове обґрунтування атестації фармакопейних стандартних зразків з використанням термічних методів аналізу / О. В. Бевз. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена питанням синтезу матеріалу для атестації (МдА) домішок діючих речовин, а також застосуванню термогравіметрії (ТГА) та диференційної скануючої калориметрії (ДСК) для атестації фармакопейних стандартних зразків (ФСЗ) Державної Фармакопеї України (ДФУ). Оптимізовані методики синтезу, отримані з високим виходом і високою чистотою орнідазол-діол, орнідазол-епоксид і прегабаліну домішка D. Для їх характеризації використані ТГА та ДСК. Запропонований опис кінцевої частини дериватограми математичною моделлю і статистично обґрунтована процедура визначення часу закінчення висушування. Сформульовані метрологічні вимоги до результатів визначення летких домішок методом ТГА. Використовуваний прилад забезпечує виконання найбільш жорстких вимог до ФСЗ ДФУ. Метод ТГА застосований для оцінки однорідності МдА і для встановлення атестованого значення. Дібраний МдА для кваліфікації методу ТГА. Сформульовані метрологічні вимоги до результатів визначення чистоти методом ДСК. Дібраний МдА для кваліфікації методу ДСК. Для нього одночасно схарактеризовані чистота, температура плавлення й ентальпія плавлення. Метод ДСК використаний для атестації чотирьох ФСЗ ДФУ задля верифікації визначення температури плавлення з характеризацією ентальпії плавлення. Метод ТГА використаний для визначення чистоти МдА як альтернативний метод. Атестовано 14 ФСЗ ДФУ для кількісного визначення і ФСЗ ДФУ для кваліфікації методів ТГА і ДСК.^UThe thesis is devoted to the issues of synthesis of material for certification (CM) of impurities of active pharmaceutical ingredients and the use of thermogravimetric analysis (TGA) and differential scanning calorimetry (DSC) for certification of pharmacopoeial reference standards of the State Pharmacopoeia of Ukraine (SPhU RSs). Ornidazole-diol, ornidazole-epoxide, and pregabalin impurity D of high yield and purity were obtained following the optimisation of the procedures for their synthesis. The impurities were characterised by TGA and DSC. A mathematical model is proposed to describe the final part of the thermogram. A statistically sound procedure for determining the drying end time is substantiated. Metrological requirements for the results of the test for volatile impurities by TGA are formulated. The obtained results met the stringent requirements for the tasks of SPhU RSs certification. TGA was used for homogeneity evaluation and establishment of the certified value of CM. A CM for the qualification of the TGA method was selected. Metrological requirements for the results of the purity determination by DSC are advanced. A CM for the qualification of the DSC method was selected; its purity, melting temperature and enthalpy of melting were characterised simultaneously. The DSC method was used in the certification of 4 SPhU RS intended for the verification of the melting temperature determination with the characterisation of the enthalpy of melting. The TGA method was used to determine the CM purity as an alternative method. 14 SPhU RSs for assays and SPhU RSs intended for the qualification of TGA and DSC methods were certified


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Леоненко С. М. 
Показання та раціональна техніка виконання ендоскопічної папілосфінктеротомії у профілактиці рецидивного холедохолітіазу і рестенозів великого сосочка дванадцятипалої кишки: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / С. М. Леоненко ; Крим. держ. мед. ун-т ім. С.І.Георгієвського. — Сімф., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено способи визначення показань і лікування рецидивного холедохолітіазу. Визначено оптимальній вибір хірургічної тактики й адекватного оперативного втручання. Доведено, що застосування мініінвазивних технологій дозволяє усунути доброякісний рестеноз великого сосочка дванадцятипалої кишки у більшості хворих, а декомпресія біліарного тракту, як першого етапу підготовки хворих до радикальної операції у разі обтурації злоякісного походження, значно покращує результати хірургічного лікування та часто є остаточним втручанням. Випадків летальності не зафіксовано, знижено кількість післяопераційних ускладнень з 22 % до 5,9 %, скорочено тривалість перебування хворих у стаціонарі в 4,3 раза в порівнянні з групою хворих після відкритих операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.520.43 + Р457.465.2-59
Шифр НБУВ: РА372239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Леонт'єва Ю.Ю. 
Формування та реалізація стратегії розвитку регіональної туристичної дестинації: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Ю.Ю. Леонт'єва ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методичні основи формування стратегії розвитку (СР) регіональних туристичних дестинацій (РТД), зокрема: визначено сутність та особливості формування РТД, підходи до формування та особливості СР РТД, розроблено підхід до оцінки рівня розвитку основних категорій ресурсів (ОКР) РТД. Проведено оцінки ресурсного забезпечення СР та ОКР РТД України. Проаналізовано тенденції та передумови розвитку туризму на Харківщині, ОКР Харківської регіональної дестинації (ХРД). Розроблено механізм реалізації СР РТД України на основі обгрунтування вибору СР, визначення її організаційно-економічного забезпечення. Запропоновано заходи щодо реалізації СР ХРД з впровадженням комплексної цільової програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ХАР)684.413.58 + У9(4УКР-4ХАР)441.358
Шифр НБУВ: РА372574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Леонов В. В. 
Гідродинаміка гасителів енергії суднових систем гідроприводу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. В. Леонов ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше показано можливість використання в суднових системах гідроприводу гідродинамічних обтічників для вирішення проблеми відбору надлишкової енергії в потоці робочої рідини. Вперше експериментальним шляхом детально досліджено просторовий розподіл тиску поблизу поверхні дискового обтічника залежно від його геометричного розташування відносно стінок циліндричної робочої камери гідроприводу. Вперше експериментальним шляхом досліджено вплив стінок трубопроводу на характер течії рідини поблизу диска залежно від його кута оберту. Вперше одержано результати, що описують просторову гідродинамічну взаємодію потоку рідини, що обмежена стінками циліндричної камери з обтічником, виконаним у вигляді диска.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-047.7
Шифр НБУВ: РА376862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Леоненко О. С. 
Жанр фентезі в українській прозі кінця XX - початку XXI століття: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / О. С. Леоненко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено жанр фентезі в українській прозі кінця XX - початку XXI століття, висвітлено його характерні риси й особливості їх трансформації в сучасній літературі. Проаналізовано твори Г. Штоня та Г. Пагутяк, виявлено елементи міфологізму та філософічності як основних засад змісту в літературі фентезі. Приділено увагу феномену психологізму як засобу проникнення в духовний світ сучасної особистості. З'ясовано специфіку реалізації характеристик західноєвропейського фентезі в художній прозі сучасних українських письменників. Встановлено різновиди фентезі (містично-філософське, метафоричне, "героїчне" та готичне) на прикладі творчості Г. Штоня й Г. Пагутяк. Визначено як прийоми психологізації та міфологізації розширюють зображувальні можливості саме українського фентезі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-334
Шифр НБУВ: РА377099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Леонідова О.О. 
Адміністративна відповідальність за проступки в сфері телекомунікацій: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.О. Леонідова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито поняття адміністративно-правових відносин у сфері телекомунікацій, їх місце серед інших суспільних відносин (економічних, екологічних, цивільних), проаналізовано механізм адміністративно-правового регулювання відносин у даній сфері, розглянуто поняття та класифікацію адміністративно-правових засобів охорони відносин у сфері телекомунікацій. Значну увагу приділено розкриттю сутності та підстав адміністративної відповідальності за порушення у сфері телекомунікацій, наведено юридичну характеристику адміністративних правопорушень у даній сфері, висвітлено особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері телекомунікацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)126.9
Шифр НБУВ: РА371455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Леонов О.С. 
Узагальнені види збіжності у задачах теорії банахових просторів і теорії міри: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01-01-01 / О.С. Леонов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Одержано фільтрові аналоги теорем класичного аналізу, теорії міри та банахових просторів. Встановлено теореми щодо граничних точок і підпослідовності для фільтрів. Охарактеризовано фільтри, для яких виконується теорема Єгорова та фільтри ("лебегівські"), для яких виконується теорема про мажоровану збіжність. Доведено, що клас фільтрів F , для яких поточкова та слабка F -збіжності обмежених послідовностей в С ( К ) є еквівалентними, збігається з класом фільтрів, для яких виконується теорема про мажоровану збіжність на відрізку [0,1] з мірою Лебега. Показано, що ця властивість еквівалентна виконанню теореми Рейнвотера та строго слабша, ніж лебеговість фільтру. Охарактеризовано фільтри F , для яких послідовність членів F -збіжного ряду (а) F -збігається до 0, (б) має збіжну до 0 підпослідовність. Знайдено необхідні та достатні умови варіанту теореми Рімана у вигляді тотожності області граничних точок та області F -сум F -збіжного ряду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В162.101 + В162.71 +
Шифр НБУВ: РА366307

      
17.

Леонтьєв О.Ю. 
Диференційовані методи хірургічного лікування хребетно-спиномозкової травми тораколюмбального відділу: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.05 / О.Ю. Леонтьєв ; ДУ "Ін-т нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова АМН України" АМН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему диференційованого вибору методу хірургічного лікування травматичних ушкоджень грудного та поперекового відділів хребта. Наведено дані, одержані внаслідок проведених спостережень і лікування 121-го пацієнта з хребетно-спинномозковою травмою тораколюмбального відділу, серед них було 73 % чоловіків, середній вік хворих становив 33,9 рік. Проаналізовано дані клінічного перебігу захворювання і результатів застосування додаткових методів дослідження. У порівняльному аспекті проаналізовано хірургічні доступи (передньобоковий, боковий, задньобоковий, задній). Виділено основні чинники, які вливають на вибір доступу (вік, загальний стан пацієнта, рівень ушкодження, локалізація компресії, неврологічний статус, цілісність заднього кістково-зв'язкового комплексу). Наведено диференційовану схему вибору доступу. Вивчено, розроблено та вдосконалено методи декомпресії, реконструкції та стабілізації. Досліджено якість життя пацієнтів у післяопераційному періоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р638.75-59 +
Шифр НБУВ: РА364738

Рубрики:

      
18.

Леонов Я.В. 
Організаційно-економічний механізм інноваційного розвитку підприємств водопостачання: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Леонов ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію адаптації підприємств водопостачання до ринкових умов та розроблено науковий підхід до формування сучасного організаційно-економічного механізму їх інноваційного розвитку. На основі узагальнення існуючого вітчизняного та зарубіжного досвіду формування даного механізму, виявлення факторів впливу та проведення відповідних досліджень розроблено наукові підходи та практичні заходи з метою підвищення його ефективності за умов розвитку ринкового середовища. Розроблено програму проведення маркетингового дослідження на ринку питної води, що дозволяє визначити потреби та запити споживачів. Розроблено модель рівноваги ринку водопостачання з використанням балансового підходу, що дозволяє визначити можливі напрями регуляторної політики регіональних органів влади у процесі забезпечення ефективного водопостачання регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.352.22 +
Шифр НБУВ: РА359873

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Леонтьєва В.І. 
Облік і контроль витрат з ремонту основних засобів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / В.І. Леонтьєва ; Держ. акад. статистики, обліку та аудиту Держкомстату України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено економічну суть ремонту основних засобів та сучасний стан їх обліку та контролю. Наведено пропозиції та рекомендації щодо класифікації ремонту основних засобів, переліку груп засобів праці, які можуть підлягати ремонту. Обгрунтовано нові методологічні й організаційні підходи до обліку та контролю витрат з ремонту основних засобів, а також методики формування резервів на даний ремонт, оцінювання зміни економічної вигоди під впливом проведених ремонтних робіт. Запропоновано методики розрахунку амортизації поліпшень, реалізованих завдяки ремонту об'єктів операційної оренди. Наведено пропозиції щодо вдосконалення автоматизації обліку та контролю витрат з ремонту основних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-145.711.7 + У052.9(4УКР)20-145.711.7-218 +
Шифр НБУВ: РА360505

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Леонтьєва В.В. 
Математичне моделювання позитивних динамічних систем балансового типу: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.02 / В.В. Леонтьєва ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т" Мін-ва освіти і науки України. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено нові дискретну та неперервну математичні моделі позитивної динамічної системи балансового типу, які описують поведінку складної системи з обмеженнями, що забезпечують одержання невід'ємних розв'язків на нескінченному інтервалі часу. Для зазначених моделей знайдено нові умови, які забезпечують позитивність і асимптотичну стійкість динамічно досліджуваної системи. Виділено сукупність можливих керуючих впливів і зроблено аналіз їх впливів на вхідні та вихідні характеристики системи. Побудовано замкнуту дискретну та неперервну моделі, які дозволяють коригувати вхідні та вихідні параметри моделей, стабілізувати нестійкі системи та покращувати динамічні властивості позитивних систем. Для запропонованих моделей знайдено програмні керування, які виводять систему на бажану траєкторію руху. За умов неповної інформації про стан об'єкта оцінено стан шляху побудови спостерігача повного порядку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З813.11 +
Шифр НБУВ: РА358364

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського