Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (45)Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Корнєєв В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Корнєєв В.М. 
Експлікація прихованого впливу публіцистичного тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / В.М. Корнєєв ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Запропоновано дефініцію прихованого впливу, розроблено класифікацію його видів залежно від реалізації мети та засобу активізації уваги реципієнта. Проаналізовано прийоми продукування прихованого впливу на рівні структури, семантичних відношень та лексичного вираження денотатів. На підставі аналізу масиву сучасних публіцистичних текстів виявлено особливості адаптації прийомів впливу у тексті. Запропоновано три часткові методики виявлення впливогенних місць у тексті: "визначення інформаційного балансу тексту", "векторного аналізу тексту", "смислово-експресивного картування" та комплексну методику, що поєднує та структурує використання часткових. Розроблено алгоритми аналізу тексту, проведено експериментальну перевірку ефективності використання даних методик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.161 +
Шифр НБУВ: РА322137

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Корнєєв В.О. 
Мухи тефритоїдного комплексу (Diptera, Platystomatidae, Pyrgotidae, Tephritidae) Палеарктики (філогенія, систематика, трофічні зв'язки, поширення): Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.08 / В.О. Корнєєв ; НАН України. Ін-т зоології ім. І.І.Шмальгаузена. — К., 2004. — 44 с. — укp.

Ревізовано таксономічний склад палеарктичної фауни, яка нараховує 965 видів 151-го роду з родин Platystomatidae, Ctenostylidae, Pyrgotidae і Tephritidae. Описано 65 нових видів 13-ти раніше невідомих родів, синонімізовано 37 видових і 17 родових назв. На підставі детального вивчення морфологічних особливостей виявлено нові діагностичні ознаки та удосконалено класифікацію тефритоїдного комплексу родин з використанням філогенетичного аналізу. Обгрунтовано гіпотези про монофілію надродових угруповань у родинах Platystomatidae, Pyrgotidae і Tephritidae. Ctenostylidae знову включено до складу комплексу як окрему родину. Об'єднано Tachiniscidae і Tephritidae. Встановлено нові підродину Blepharoneurinae, триби Phascini, Epacrocerini, Noeetini і підтриби Hexachaetina, Notommatina, Paraterelliina, Nitrariomyiina, Acidoxanthina та Plioreoceptina. Проаналізовано географічне поширення надродових таксонів. Висвітлено їх господарське значення. Розроблено нові таблиці для визначення родів з Палеарктики. Укладено ревізовані каталоги палеарктичних Platystomatidae і Tephritidae, а також Ctenostylidae і Pyrgotidae світової фауни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.158.262 +
Шифр НБУВ: РА333944

Рубрики:

      
3.

Корнєєв В.В. 
Управління кредитними та інвестиційними потоками капіталу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.04.01 / В.В. Корнєєв ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2004. — 35 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади управління кредитними та інвестиційними потоками капіталу на фінансових ринках. Введено в науковий обіг категорію "фінансова логістика". Обгрунтовано необхідність виділення фінансової логістики в самостійний напрям наукових досліджень. Виявлено особливості руху фінансового капіталу; виділено фактори, що обумовлюють інституційні проблеми розвитку фінансових ринків різних країн. Показано домінуюче значення ринку цінних паперів і сек'юритизованих фінансових інструментів в управлінні потоками капіталу. Здійснено оцінку фінансово-економічної позиції України в системі кредитних та інвестиційних потоків капіталу, запропоновано шляхи вирішення боргових проблем та активізації інвестиційних угод на фінансових ринках. Визначено роль фінансових посередників як інститутів розвитку в управлінні потоками капіталу шляхом розширення ємності ринку фінансових послуг, обгрунтовано можливість легалізації прав власності у процесі користування послугами посередницьких структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-56 + У526.22 + У9(4УКР)0-56 + У9(4УКР)262.2 +
Шифр НБУВ: РА331880

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Глотов С. В. 
Жуки-стафілініди підродини Aleocharinae (Coleoptera, Staphylinidae) південного сходу України (фауна, морфологічні особливості, систематика) / С. В. Глотов. — Б.м., 2021 — укp.

Подано характеристику Aleocharinae сучасної фауни південного сходу України; в регіоні дослідження виявлено 157 видів, що належать до 40 родів та 13 триб. Вперше для фауни південного сходу України наводиться 148 видів з 40 родів, з них в Україні вперше зареєстровано 20 видів з 11 родів (Aleochara roubali, Atheta aquatica, A. aquatilis, A. ermischi, A. ravilla, A. macrocera, A. marcida, A. ganglbaueri, A. excisa, A. subtilis, Brundinia marina, Philhygra parca, P. volans, Alevonota rufotestacea, Gyrophaena pseudonana, Pella similis, Calodera cochlearis, Ocalea latipennis, Oxypoda longipes, O. nigricornis, O. vittata, O. vicina, Gnypeta brinki); ще 3 види вперше відзначено для України з інших регіонів. Наведено огляд підтриби Gyrophaenina фауни Україні, уточнено та суттєво доповнено видовий склад: виявлено 24 види з 4 родів (Agaricochara – 1 вид, Brachida – 1 вид, Encephalus – 1 вид, Gyrophaena – 21 вид), серед яких 7 видів вперше наведено для фауни України. Ревізія групи видів Gyrophaena fusicornis з та залучення матеріалу з інших районів Палеарктики дозволили описати раніше невідомий вид Gyrophaena plutenkoi Glotov, 2014 і встановити синонімію Brachida exigua (Heer, 1839) = Encephalus kraatzii Hochhuth, 1872, Gyrophaena triquetra Weise, 1877 = Gyrophaena sunanica Paśnik, 2000 = Gyrophaena flammula Pace, 2007.Складено визначник підродини Aleocharinae південного сходу України; ключі для визначення триб, підтриб, родів, підродів та видів доповнено з урахуванням отриманих відомостей про морфологію генітальних структур та узагальнення всіх літературні відомостей.^UThe subfamily Aleocharinae is represented in the fauna of the studied region by 157 of 40 genera belonging to 13 tribes. Of them, 148 species of 40 genera are recorded here for the first time, among them 20 species of 11 genera (Aleochara roubali, Atheta aquatica, A. aquatilis, A. ermischi, A. ravilla, A. macrocera, A. marcida, A. ganglbaueri, A. excisa, A. subtilis, Brundinia marina, Philhygra parca, P. volans, Alevonota rufotestacea, Gyrophaena pseudonana, Pella similis, Calodera cochlearis, Ocalea latipennis, Oxypoda longipes, O. nigricornis, O. vittata, O. vicina, Gnypeta brinki) are recorded for the fist time from Ukraine, additional 3 species were recorded for the first time from Ukraine by the author from other parts of the country. Distribution of the species among main natural and anthropogenic habitats and microhabitats in the South East of Ukraine, including most of protected areas (nature reserves, national parks, regional landscape parks, etc.) is analyzed.Comprehensive keys to species, genera and tribes of the Aleocharinae occurring in the South East of Ukraine are provided involving new data on morphology of some genital characters along with annotated list and compilation of all the published data.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Комащенко І. І. 
Комунікаційні моделі презентації інновацій в сучасному інформаційному просторі / І. І. Комащенко. — Б.м., 2023 — укp.

Інформаційний супровід суб’єктів інноваційної діяльності забезпечує синергію окремих комунікаційних середовищ – наукової комунікації, бізнес-комунікації та медіакомунікації – що представлені, відповідно, такими суб’єктами інноваційної діяльності, як науковці, бізнес-організації та медіа. Цей супровід забезпечує інформаційний обмін щодо реалій науки та інновацій, формування адекватного інформаційного образу інновацій, самопозиціювання науковця та його становлення як інноватора, досягнення комунікаційної мети кожного із суб’єктів інноваційної діяльності. У дисертаційній роботі вперше розроблено авторську комбіновану модель презентації інновацій та формули для визначення потенційної успішності використаних моделей презентації наукових результатів. У ході дослідження удосконалено методологію вивчення соціальнокомунікаційних особливостей висвітлення науково-інноваційної тематики в популярних українських суспільно-політичних онлайн-ресурсів (на прикладі ресурсів obozrevatel.com, segodnya.ua, tsn.ua, 24.tv, rbc.ua та dt.ua). На підґрунті досліджень Д. Нордфорса та Г. Г. Пітерса («журналістика інновацій»), а також Е. Роджерса (теорія дифузії інновацій) подальшого розвитку набуло вивчення тенденцій та соціальнокомунікаційних особливостей висвітлення науково-інноваційної тематики в сучасному інформаційному просторі.За результатами історіографічного та термінологічного аналізу ми систематизували тлумачення та уточнили в контексті соціальнокомунікаційного підходу ключові поняття, що становлять основу розуміння сутності інноваційної діяльності та її інформаційних процесів, зокрема: інновація, інноваційна діяльність, інформаційно-комунікаційний простір, суб’єкти інноваційної діяльності, інформаційна інфраструктура інноваційної діяльності.Результати термінологічного аналізу та включеного спостереження дали змогу виділили основні актуальні комунікаційні моделі презентації інновацій, зокрема: наукові публікації, патентування винаходів, залучення трансферу технологій, співпраця з технологічними парками, робота з бізнес-організаціями в сфері інноватики, публікації в загальнотематичних і науково-популярних медіа, а також в соціальних медіа, участь у заходах виставкової діяльності, пошук грантових програм, залучення рекламних та PR-технологій з позиціонування інноватора та наукових установ. Ці моделі склали основу авторської комбінованої моделі презентації інновацій. Результати контент-аналізу науково-інноваційної тематики популярних українських суспільно-політичних онлайн-ресурсів (obozrevatel.com, segodnya.ua, tsn.ua, 24.tv, rbc.ua та dt.ua) підтвердили гіпотезу дослідження щодо спорадичності її висвітлення. В середньому лише 1,1% матеріалів досліджуваних ресурсів присвячений науці та інноватиці, з яскравою тенденцією до популяризації космічних, машинобудівних та інформаційних технологій, здебільшого у жанрі інформаційного повідомлення. Завдяки контент-аналізу було встановлено, що на кожен із встановлених маркерів якості журналістського матеріалу науково-інноваційної тематики (а саме: інформація про автора розробки, згадка наукової установи, коментар інноватора, згадки бізнес-організацій, згадки заходів з популяризації науки та пояснення користі для соціуму) в середньому припадає менш ніж 20% від загальної кількості досліджених матеріалів. Інтерв’ю представників топ-менеджменту 14 провідних ЗВО України, а також опитування науковців щодо пріоритетних моделей презентації інновацій показали, що найбільш популярними моделями презентації наукових результатів є наукові публікації, участь у грантових програмах та виставках інновацій, та публікацій соціальних медіа, натомість співпраця з бізнес-організаціями та медіа є значно менш популярною.У дисертаційному дослідженні також подано авторську комбіновану модель презентації інновацій, сутність якої полягає у використанні якнайповнішого спектру актуальних комунікаційних моделей (описаних у першому та другому розділах) задля підвищення потенційної ефективності заходів із популяризації наукового результату та формування адекватного інформаційного образу інновації. Запропонована комбінована модель дає змогу оптимізувати презентацію наукових результатів для різних комунікаційних сегментів інноваційної діяльності, що підкреслює рівноцінний вплив усіх суб’єктів інноваційної діяльності на формування інформаційного образу інновації. Cформульовано критерії та формули визначення потенційної ефективності презентації інновацій, що дають змогу інноватору визначати, які зі складників комбінованої моделі є найбільш використовуваними та сприяють досягненню бажаного результату, а які потребують допрацювання. У дослідженні систематизовано основні ролі медіа у популяризації наукових результатів як ключових медіастратегій, подано результати аналізу презентаційної активності на прикладі науковців провідних ЗВО України, узагальнено основні етичні принципи та законодавче підґрунтя популяризації наукових результатів.^UInformation support of innovations ensures the synergy of specific communication segments such as scientific communication, business communication and media communication, which are thereby represented by scientists, business organizations and media. Innovations communication support provides information exchange on the realities of science and innovations, shaping an adequate information image of innovations, scientists self-positioning, and achieving specific communication goals during innovative activity. For the first time, the author developed the combined model of innovations presentation and formulas for the potential success definition of applied presentation models. Tendencies and social communication features of scientific and innovative topics in popular Ukrainian socio-political online resources (on the example of resources obozrevatel.com, segodnya.ua, tsn.ua, 24.tv, rbc.ua and dt.ua) have been improved and specified. Based on the research of D. Nordfors and H. H. Peters ("innovation journalism"), as well as E. Rogers (innovation diffusion theory), the scientific-theoretical and terminological basis of innovative activity in the context of innovation presentation was further developed.The results of historiographical and terminological analysis results indicated the key terms of innovative activity, its essence and information processes according to the socio-communicative approach (innovation, innovative activity, information and communication space, innovative activity actors, information infrastructure of innovative activity, etc.).Current innovation presentation models (such as scholar publications, patents, transfer technology system, technological parks membership, business organizations involvement, popular science and general topics media, social media activity, innovations exhibition participants, grant programs, advertising and PR technologies and innovator self-positioning) were identified with the terminological analysis combined with the included observation method and formed the basis of the author`s combined communication model of innovation presentation. The content analysis results confirmed the hypothesis of the study and revealed the sporadic coverage of scientific and innovation topics in Ukrainian socio-political online media. On average, only 1,1% of media materials are devoted to science and innovations with a strong tendency to popularize space, machine and information technologies, mostly by information message genre. The content analysis results indicate that for each of the established quality markers of journalistic material on scientific and innovative topics (namely: information about the innovator, mentions of the scientific institution, innovator comments, mentions of business organizations, mentions of science promoting measures and explaining of social significance) on average accounts for less than 20% of the total number of studied materials.Ukrainian universities' top management interviews (14), as well as surveys of scientists (75) on usable innovation presentation models, showed varying application degrees of current models in the Ukrainian scientific community. According to surveys, the most popular models to present scientific results are scholarly publications, participation in grant programs and innovation exhibitions, and social media publications. At the same time, cooperation with business organizations and media is much less popular.The study presents the author's combined model of innovation presentation, which essence is in using the fullest range of relevant communication models (described in the first and second parts) to increase the potential presentation effectiveness and to form an adequate information image of innovation. The combined model allows optimization of scientific results presentation for specific communication segments, which emphasizes the equal influence of all innovation activity actors on shaping the information image of innovation. The study formulates criteria and formulas of potential presentation effectiveness that allow innovators to determine the most-used components of the combined model and the ones that need refinement. It also systematized the main media roles in the promotion of the scientific results shaped in key media strategies, presented the analysis results of presentation activity on the example of Ukrainian leading universities scholars, and systematized the basic ethical principle and legal basis for popularising scientific results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Ганцяк М. О. 
Залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу України: автореферат дис. ... д.філософ : 072 / М. О. Ганцяк. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації поглиблені теоретико-методичні засади фінансових відносин на ринку державного боргу України та обґрунтовані пропозиції щодо розширення кредитного інструментарію фінансування дефіциту державного бюджету й управління державним боргом. Доведено, що притаманним проявом кредитних відносин за участі держави як позичальника ресурсів є виникнення державного боргу. Імпліцитно, поняття державний борг тісно пов’язане із поняттям державного кредиту, що визначає побудову ієрархії понять: диспропорції між дохідною та видатковою частинами – дефіцит державного бюджету – державний кредит – державний борг. Визначено та розкрито зміст ефектів державного боргу, зокрема, його вплив на: рівень цін; розподіл доходів; обсяг заощаджень та інвестицій; економічний розвиток в цілому. Особливості впливу державного боргу на фінансову систему розглянуті у ретроспективі. Їх аналіз дозволяє стверджувати, що негативні наслідки залежності від боргового фінансування мінімізуються зваженою стратегією і тактикою управління державним боргом. Залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу визначено як процес реалізації кредитних відносин між державою як позичальником (дебітором) та кредиторами на засадах поверненості, платності, строковості обігу позикового капіталу. Метою залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу є необхідність фінансування дефіциту державного бюджету із виконанням видаткової його частини. В частині управління державним боргом операції обслуговування та погашення державного боргу згідно кредитних угод попередніх періодів є підпорядкованими при виконанні видаткової частини бюджету і фінансування захищених статей бюджету.Досліджено структуру інструментів та сегментів ринку державних боргових цінних паперів та зовнішнього сегменту кредитного ринку. Класифікація ринку державних цінних паперів передбачає наявність таких ознак, як термін погашення, спосіб виплати доходу за інструментом, тип емітента, рівень реалізації, валюта номіналу, напрям використання залучених коштів від продажу. Обґрунтовано виокремлення відповідних сегментів, де обертаються боргові інструменти залучення ресурсів та розкрито. Доведено необхідність виокремлення функцій ринку державного боргу та доведено що такі функції слід розглядати на рівні основних (фінансування дефіциту державного бюджету; фінансування поточних касових розривів (дефіцит поточного бюджету); фінансування окремих цільових програм; фінансування сплати боргів за раніше випущеними цінними паперами; ціноутворення на ринку; механізм реалізації кредитних відносин) та опосередкованих (функція формування партнерських взаємовідносин між позичальником та кредитором; функція об’єднання капіталів; функція збільшення капіталу та виробництва; функція підтримки ліквідності ринку цінних паперів). В роботі надана характеристика суб’єктної структури сегментів ринку державного боргу. Структура суб’єктів (учасників) ринку державного боргу багато в чому визначається формою державного устрою, особливостями законодавства та організації фінансового ринку та ринку цінних паперів, проте в загальному запропоновано виокремлювати державу (позичальника) на ринку, інвесторів та кредиторів та надано характеристику кожної із груп суб’єктів. Обґрунтовується необхідність оцінки залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу з врахуванням особливостей макроекономічної кон’юнктури, що дозволяє оптимально вирівнювати перерозподіл фінансових ресурсів на ринку, особливо в умовах їх обмеженості. Оцінка державного боргу в контексті заданих параметрів, дозволила оцінити процес залучення на ринку державного боргу і виявити негативні явища, що його супроводжують, зокрема ефект інвестиційного витіснення у секторах ринку. Здійснено підрахунок коефіцієнта ефективності залучення фінансування на ринку державного боргу України, який для порівняльної оцінки обраховувався не лише для України, а й для Польщі, який ілюструє, що для умовно заданих макроекономічних умов залучення фінансування боргу є ефективним, адже показник є більшим 1. Для розрахунку коефіцієнта ефективності залучення фінансування на ринках державного боргу враховується позитивний та негативний вплив факторів та передбачає прямий та обернений зв’язок між відповідними змінними. В умовах поточної фінансової нестабільності важливо зберегти повне порозуміння з кредиторами та не втратити доступ до ринку позикового капіталу. Вибір напрямів вдосконалення процесу залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу України здійснено в розрізі напрямів прямого та опосередкованого впливу на цей ринок. Вибір напрямів вдосконалення процесу залучення фінансових ресурсів на ринку державного боргу здійснюється у площині вирішення та запобігання проблем, вирішення яких є пріоритетним завданням вдосконалення процесу залучення. Кожен із запропонованих напрямів сприяє вирішенню окремих проблем, що ідентифіковані в роботі.^UThe dissertation deepens the theoretical and methodological foundations of financial relations in the market of the public debt of Ukraine and substantiates proposals regarding the expansion of credit tools for financing the state budget deficit and public debt management. It has been proven that a characteristic manifestation of credit relations with the participation of the state as a borrower of resources is the emergence of state debt. Implicitly, the concept of public debt is closely related to the concept of public credit, which determines the construction of a hierarchy of concepts: disproportions between income and expenditure parts - public budget deficit - public credit - public debt. The content of the effects of the state debt is defined and revealed, in particular, its impact on: the price level; income distribution; amount of savings and investments; economic development in general. Peculiarities of the impact of public debt on the financial system are considered in retrospect. Their analysis allows us to state that the negative consequences of dependence on debt financing are minimized by a balanced strategy and tactics of public debt management. Attracting financial resources on the public debt market is defined as the process of implementing credit relations between the state as a borrower (debtor) and creditors on the basis of repayment, payment, and maturity of loan capital circulation. The purpose of attracting financial resources on the public debt market is the need to finance the deficit of the state budget with the fulfillment of its expenditure part. In terms of public debt management, servicing operations and repayment of public debt in accordance with credit agreements of previous periods are subordinated to the execution of the expenditure part of the budget and financing of protected budget items.The structure of instruments and segments of the government debt securities market and the external segment of the credit market were studied. The classification of the market of government securities assumes the presence of such characteristics as the maturity date, the method of payment of income under the instrument, the type of issuer, the level of realization, the currency of the denomination, the direction of use of the funds raised from the sale. The identification of the relevant segments where the debt instruments for attracting resources are circulated and disclosed is substantiated. The need to distinguish the functions of the state debt market has been proven and it has been proven that such functions should be considered at the main level (financing of the state budget deficit; financing of current cash gaps (current budget deficit); financing of certain targeted programs; financing of debt payments for previously issued securities; pricing on the market; the mechanism of implementation of credit relations) and mediated (the function of forming partnership relations between the borrower and the creditor; the function of combining capitals; the function of increasing capital and production; the function of maintaining the liquidity of the securities market). The paper describes the subject structure of the government debt market segments. The structure of subjects (participants) of the public debt market is largely determined by the form of government, the specifics of legislation and the organization of the financial market and the securities market, but in general it is proposed to distinguish the state (borrower) in the market, investors and creditors, and the characteristics of each of the groups of given subjects. The necessity of assessing the involvement of financial resources in the public debt market is substantiated, taking into account the peculiarities of the macroeconomic situation, which allows optimally equalizing the redistribution of financial resources in the market, especially in conditions of their limitations. The evaluation of the public debt in the context of the given parameters made it possible to evaluate the process of attracting public debt on the market and to identify the negative phenomena that accompany it, in particular the effect of investment displacement in market sectors. The calculation of the efficiency factor of attracting financing on the public debt market of Ukraine was carried out, which was calculated for comparative assessment not only for Ukraine, but also for Poland, which illustrates that for conditionally given macroeconomic conditions, attracting debt financing is effective, because the indicator is greater than 1. For the calculation the coefficient of the efficiency of attracting financing on the public debt markets takes into account the positive and negative influence of factors and assumes a direct and inverse relationship between the relevant variables.Each of the proposed directions contributes to the solution of individual problems identified in the work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського