Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (210)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=ГОРБОНОС$<.>+<.>A=ФЕДІР$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Федірко Н.В. 
Державне регулювання доходів населення в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.В. Федірко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні аспекти формування та регулювання доходів населення. Розглянуто шляхи забезпечення ефективної реалізації державної політики доходів, а також оцінено можливу динаміку показників соціальної сфери на базі розробленої моделі. Висвітлено наукові підходи до необхідності та напрямки державного регулювання доходів населення. Визначено суть і класифікацію доходів населення в аспекті розширеної їх концепції. Вивчено сучасний механізм державного регулювання доходів населення, ідентифіковано інструменти його реалізації та на підставі узагальнення світового досвіду виділено ефективні форми й особливі критерії їх використання. Здійснено комплексну оцінку практики та соціально-економічних наслідків державного регулювання доходів населення України та виділено основні етапи становлення його механізму за умов ринкових перетворень. На підставі аналізу процесів формування, розподілу, перерозподілу та використання доходів населення в Україні визначено впливові макроекономічні фактори й обгрунтовано тенденції зміни основних соціальних пропорцій. Надано характеристику впливу економічної політики держави та політики доходів на диференціацію населення за рівнем доходів і ступінь майнового розшарування українського суспільства. Визначено базові проблеми подолання бідності та становлення середнього класу. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення механізму державного регулювання первинних доходів населення та підвищення ефективності системи соціального захисту в Україні. Розроблено багатофакторну прогнозну модель, на базі якої здійснено прогнозні розрахунки показників зайнятості, первинних і вторинних доходів, податків і споживання на довгострокову перспективу, а також оцінено соціально-економічні наслідки від зниження рівня податкового навантаження та тінізації господарської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-942-21,01 +
Шифр НБУВ: РА345467

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Федірко В. О. 
Діагностика та хірургічне лікування нейроваскулярно-компресійних синдромів черепних нервів: автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.05 / В. О. Федірко ; Ін-т нейрохірургії ім. А.П.Ромоданова АМН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Висвітлено питання діагностики та хірургічного лікування нейроваскулярно-компресійних синдромів черепних нервів (НКС ЧН), таких як невралгія трійчастого й язикоглоткового нервів, гемілицевий спазм, синдром Меньєра, пароксизмальна артеріальна гіпертензія, які характеризуються вираженим больовим синдромом або порушенням функції відповідних ЧН за гіперактивним типом, призводять до страждання хворих, професійної та функціональної дезадаптації, з тривалою персистенцією та рецидивуванням, і не мають загально визнаного підходу в лікуванні. На підставі обстеження та лікування 430-ти пацієнтів встановлено необхідність одночасної наявності як мінімум двох факторів для розвитку НКС ЧН. Такими є: судинна компресія корінця ЧН, яка спричиняє локальну ішемію та каскад післяішемічних перетворень, зміни в імунній системі організму депресивного характеру й аутонейросенсибілізацію. Обгрунтовано, розроблено та впроваджено в практику методи лікування НСК ЧН, які базуються на медикаментозній етіотропній терапії та, за її неефективності, хірургічному лікуванні - операції мікросудинної декомпресії відповідного ЧН з застосуванням нових методів і способів, з урахуванням як виявлених особливостей анатомії задньої черепної ямки, так і мікроанатомії взаєморозташування структур мосто-мозочкового кута. Зазначено, що використання сучасних методів діагностики, в тому числі інтраопераційного електронейромоніторингу, встановлення патогенетичних механізмів розвитку НКС, застосування розробленої тактики та методів лікування дозволили підвищити його ефективність до 96,9 % в ранньому післяопераційному періоді і до 89,2 % - у віддаленому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р625.810.62-4 + Р636.580.62
Шифр НБУВ: РА375809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Федірко П.А. 
Клініко-епідеміологічне дослідження професійних хвороб органа зору у постраждалих в результаті аварії на ЧАЕС (закономірності розвитку, ризики, прогноз): Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.02.01 ; 14.01.18 / П.А. Федірко ; Ін-т медицини праці АМН України. — К., 2002. — 34 с.: рис. — укp.

Обстежено 14 731 радіаційно опромінених осіб. Використано когортний метод і метод "випадок - контроль". Виявлено, що у когорті ліквідаторів захворюваність і поширеність очних хвороб вірогідно перевищує контрольні рівні. Доведено, що радіаційний вплив у даному діапазоні доз викликає появу радіаційних катаракт і ретинопатій та, водночас, спричиняє вірогідне дозозалежне збільшення поширеності та передчасний розвиток інволюційної катаракти, макулодистрофії, ангіопатії та ангіосклерозу сітківки. Вперше описано клінічну картину двох форм ретинопатії, що спостерігались у радіаційно опромінених внаслідок катастрофи на ЧАЕС ("синдром каштана" та"синдром дифракційної гратки"). На підставі тривалого спостереження та статистичного аналізу встановлено, що тендітні порушення прозорості кришталика, клінічно не схожі на ленсопатії, у дітей та підлітків - мешканців радіаційно забруднених територій, є наслідком тривалої дії малих доз іонізуючого опромінення. З'ясовано, що зовнішнє опромінення всього тіла у дозах понад 0,2 Гр викликає порушення функції сітківки та зорового нерва навіть за відсутності клінічних проявів офтальмопатології. Виявлено ефект дозозалежного зниження акомодаційної здатності ока у радіаційно опромінених. Одержано нові дані щодо впливу іонізуючого випромінювання на судини ока, простежено формування їх функціональних та органічних змін залежно від величини дози іонізуючої радіації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.426.7 + Р361.6 +
Шифр НБУВ: РА322512

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
4.

Федірко Н.В. 
Механізми підтримання кальцієвого гомеостазу в ацинарних клітинах підщелепної слинної залози: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.13 / Н.В. Федірко ; НАН України. Ін-т фізіології ім. О.О.Богомольця. — К., 2006. — 45 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*734.211 +
Шифр НБУВ: РА343393

Рубрики:

      
5.

Федірко О.А. 
Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг національної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / О.А. Федірко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні аспекти розвитку інноваційної діяльності у контексті забезпечення конкурентних переваг національних економік. Розглянуто теоретичні засади інноваційного процесу та з'ясовано роль національних інноваційних систем у забезпеченні високої конкурентоспроможності державної економіки. Визначено сутність, детермінанти та показники інноваційної спроможності різних країн. Досліджено механізм формування конкурентних переваг високорозвинених країн на основі інноваційної моделі економічного розвитку. Здійснено комплексне дослідження фінансово-кредитних, організаційних та інституційних механізмів регулювання інноваційного процесу. Наведено оцінку рівня інноваційної спроможності вітчизняної економіки, розглянуто основні проблеми та диспропорції національної інноваційної системи. Розроблено рекомендації щодо удосконалення вітчизняної інноваційної стратегії та механізму державного впливу на підвищення інноваційної спроможності економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 + У9(4УКР)0-55 +
Шифр НБУВ: РА337703

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Горбонос О.В. 
Українська літературна казка 10 - 30-их років ХІХ ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.В. Горбонос ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше жанр української літературної віршованої казки 1910 - 1930-х рр. проаналізовано як системне та цілісне художнє явище. Визначено особливості жанрової моделі (матриці) літературної казки, яка сформувалась на базі народної. Доведено, що неповторність образного світу літературної казки виникає як результат жанрового синтезу народноказкової поетики й індивідуально-творчих художніх сегментів в архітектоніці уже літературного жанру. Запропоновано класифікаційні підходи до аналізу всіх різновидів літературної казки, яка є динамічним художнім явищем. Проаналізовано літературні віршовані казки П. Білецького-Носенка та О. Бодянського на всіх рівнях, зокрема, досліджено історію їх виникнення, розкрито особливості змісту та структури. Показано неповторність створення авторського світогляду літературних віршованих казок даних авторів у контексті провідних тенденцій розвитку вітчизняного літературного процесу досліджуваного періоду. Простежено вплив творчості І. Котляревського на генезу літературних віршованих казок П. Білецького-Носенка, виділено їх основні тематично-проблемні групи, розкрито своєрідність образної структури. Вперше текстуальний аналіз літературних казок П. Білецького-Носенка проведено у порівнянні з народною казкою. Обгрунтовано значення літературних віршованих казок О. Бодянського у становленні даного жанру в українській літературі, проаналізовано особливості спільної дії у казкових текстах авторських і художніх елементів і народноказкової сютжетності. Казки О. Бодянського досліджено через аналогії з претекстами народних казок і Біблії. Розглянуто всі форми інтертекстуальних зв'язків у жанровій матриці творів О. Бодянського. Виникнення та розвиток літературних віршованих казок П. Білецького-Носенка й О. Бодянського визначено не як автономне явище, а як типологічні тенденції розвитку досліджуваного жанру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)51-334 +
Шифр НБУВ: РА360313

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Федірко В. В. 
Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / В. В. Федірко ; "Українська академія банківської справи Національного банку України", державний вищий навчальний заклад. — Суми, 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА369513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Федірко М.М. 
Фінансова стійкість лізингових компаній: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / М.М. Федірко ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2003. — 20 с. — укp.

Здійснено дослідження теоретичних засад економічного змісту та суті лізингу, його функцій в економіці, умов і чинників формування фінансової стійкості лізинових компаній. Розкрито суть та доведено необхідність підвищення їх фінансової стійкості. Досліджено її вплив на розвиток та стабільність ринку фінансових послуг в Україні. Запропоновано інструментарій для оцінювання та методичні підходи до забезпечення фінансової стійкості лізингових компаній. Розроблено стратегію цього забезпечення, яка базується на співвідношенні між прибутком і ліквідністю, побудовано економіко-математичну модель оптимізації такого співвідношення. Запропоновано методику керування фінансовою стійкістю лізингових компаній, що має практичне спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-562.31 + У9(4УКР)290-93 +
Шифр НБУВ: РА325662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Федірець О. В. 
Формування енергетичного менеджменту машинно-тракторного парку сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. В. Федірець ; Полтав. держ. аграр. акад. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи енергетичного менеджменту (ЕМ) машиновикористання, стан, тенденції та ефективність енерговитрат з використанням машинно-тракторного парку (МТП). Розкрито зміст енергозберігальної політики сільськогосподарського підприємства (СГП), сутність ЕМ МТП. Розроблено теоретичні підходи до формування стратегії ЕМ МТП СГП. Визначено тенденції енергоспоживання з використанням МТП СГП, теоретичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності СГП за енергетичним критерієм. Обгрунтовано теоретичні засади проведення енергетичного аудиту МТП СГП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-571.182.2 + У9(4УКР)321-554.081-212.1
Шифр НБУВ: РА381915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бражанюк А. О. 
Формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки / А. О. Бражанюк. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовано проблему формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів; розкрито теоретичні засади означеної проблеми, описано сутність та структуру професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів; обґрунтовано й експериментально перевірено модель та організаційно-педагогічні умови її формування у процесі фахової підготовки; розроблено та апробовано навально-методичний супровід означеного процесу.На основі аналізу наукових джерел встановлено, що формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки є цілеспрямованим впливом на особистість майбутнього фахівця з метою формування ціннісних орієнтацій, професійної мотивації, професійних знань, фахових умінь та навичок, професійно значущих якостей, комунікативних здібностей, здатності до рефлексії та саморозвитку з метою забезпечення ефективної терапевтичної діяльності. У результаті міждисциплінарного дослідження проблеми професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів з позиції культурологічного, аксіологічного, компетентнісного, особистісного, діяльнісного, системного методологічних підходів, розкрито базові поняття та встановлено, що феномен «професійна культура фізичного терапевта та ерготерапевта» є складовою категорійного поля понять: «культура» – «культура особистості» – «культура діяльності» – «професійна культура».У процесі дефінітивного аналізу обґрунтовано авторське тлумачення поняття «професійна культура фізичних терапевтів та ерготерапевтів», яке розглядається як інтегрована характеристика фахівця, що синтезує ціннісні орієнтації, професійну мотивацію, систему фахових компетентностей, професійно значущі якості, які забезпечують високий рівень здійснення професійної діяльності на засадах рефлексії та саморозвитку.Розкрито структуру професійної культури фізичних терапевтів та ерготерапевтів яка представлена через сукупність взаємопов'язаних компонентів: ціннісно-мотиваційного, когнітивно-діяльнісного, особистісно-комунікативного, аналітико-рефлексивного.Для встановлення рівня сформованості професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки до кожного компонента визначено критерії: система ціннісних орієнтацій, професійна мотивація, професійні знання, фахові уміння та навички, професійно значущі якості, комунікативні здібності, здатність до рефлексії та саморозвитку, здатність до оцінювання терапевтичної діяльності та відповідні їм показники.Визначено рівні сформованості професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки (адаптивний, репродуктивний, продуктивний, інтегративний). Встановлено, що перехід від попереднього до наступного рівня сформованості професійної культури фізичного терапевта та ерготерапевта зумовлений кількісними та якісними змінами в змісті компонентів досліджуваного явища. За результатами констатувального дослідження встановлено недостатній рівень сформованості професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів в умовах традиційної системи фахової підготовки у закладі вищої освіти, що й зумовило потребу в розробленні та експериментальній перевірці моделі, організаційно-педагогічних умов формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки.Обґрунтовано експериментальну модель формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів у процесі фахової підготовки, яка містить чотири взаємопов'язані блоки: цільовий, методологічний, змістово-технологічний, результативний. Цільовий блок включає мету, завдання формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів. Методологічний блок містить методологічні підходи (аксіологічний, культурологічний, системний, компетентнісний, особистісний, акмеологічний) та принципи формування професійної культури (науковості, системності, неперервності, мобільності, диверсифікації; спрямування освітнього процесу на терапевтично-відновлювальну діяльність; здійснення професійної діяльності на рефлексивній основі). Змістово-технологічний блок моделі виступає базовим і включає зміст, форми, методи, організаційно-педагогічні умови формування професійної культури майбутніх фахівців та етапи реалізації цього процесу: ознайомлювально-стимулюючий, навчально-продуктивний, узагальнюючо-корекційний етап. Результативний блок відображає сформованість кожного структурного компонента професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів, критерії та рівні.^UThe dissertation proves the problem of formation of professional competences of future physical therapists and occupational therapists; the theoretical bases of the specified problem are revealed, the essence and structure of professional culture of future physical and occupational therapists are described;the model and organizational and pedagogical conditions of its formation in the course of professional preparation are substantiated and experimentally tested; developed and trained the methodical support of this process.Based on the analysis of scientific sources, it is established that the formation of professional culture of future physical therapists and occupational therapists in the process of professional training is a purposeful influence on the future specialist in order to form values, professional motivation, professional knowledge, professional skills, professionally significant qualities,skills and abilities to reflection and self-development in order to ensure effective therapeutic activities.As a result of interdisciplinary research for the problem of professional culture of future physical therapists and occupational therapists from the point of cultural, axiological, competence, personal, pragmatic, system and methodological approaches, basic concepts are revealed and it is stated that the phenomenon of “professional culture of physical therapist and occupational therapist”is a part of the categorical field of such concepts as“culture”–“culture of personality”–“culture of activity”–“professional culture”.In the process of definitive analysis, the author's interpretation of the concept of “professional culture of physical therapists and occupational therapists” is proved, which is considered as an integrated characteristic of a specialist reflection and self-development.The structure of professional culture of physical therapists and occupational therapists is shown, which is presented through a set of interconnected components as value-motivational, cognitive-activity, personal-communicative, analytical-reflexive.To establish the level in formation of professional culture of future physical therapists and occupational therapists in the process of professional training for each component criteria are defined (system of value orientations, professional motivation, professional knowledge, professional skills, professionally significant qualities, communication skills, ability to reflect and self-reflection to evaluate therapeutic activity and corresponding indicators.The levels of formationin professional culture of future physical therapists and occupational therapists in the process of professional training (adaptive, reproductive, productive, integrative) are determined. It is established that the transition from the previous to the next level of the professional culture of a physical therapist and occupational therapist formation is due to quantitative and qualitative changes in the content of the studied phenomenoncomponents.According to the results of the ascertaining research, the insufficient level in formation of professional culture of future physical therapists and occupational therapists in the traditional system of professional training in higher education was identified, which led to the need to develop and experimentally test the model and organizational and pedagogical conditions for professional culture of future physical therapists and occupational therapistsinthe professional trainingprocess.The experimental modelfor formation of professional culture of future physical and occupational therapists in the process of professional training is investigated, which contains four interconnected blocks i.e. target, methodological, content and technological, effective. The target block includes the purpose, formation tasks for professional culture of future physical therapists and occupational therapists. The methodological block contains methodological approaches (axiological, cultural, systemic, competence, personal, acmeological) and principles of the professional culture formation (scientific, systematic, continuity, mobility, diversification; direction of educational process on therapeutic and restorative activity; professional activity implementation on the basis of reflexes). The content and technological block of the model is basic and includescontent, forms, methods, organizational and pedagogical conditions for formation of professional culture of future specialists and stages of this processrealization i.e. introductory-stimulating, educational-productive, generalizing-corrective stage. The effective block reflects the formation of each structural component of the professional culture of future physical therapists and occupational therapists, criteria and levels.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Дідух В. В. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. / В. В. Дідух. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації дослідженопроблему формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства; проаналізованотеоретичні положенняозначеної проблеми у педагогічній теорії та освітній практиці; розкритосутність та структуру готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства; визначено критерії, показники та рівні її сформованості; теоретично обґрунтовано та перевірено модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства;апробованорозроблене навчально-методичне забезпечення в контексті досліджуваної проблеми у процесі професійної підготовки здобувачів освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта».Розкрито структуру готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства через комплекс взаємопов'язаних компонентів (ціннісно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-творчий, рефлексивно-коригувальний), до яких визначено критерії та показники. Визначено рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства: низький (інтуїтивний), середній (репродуктивний), достатній (продуктивний), високий (творчий). З'ясовано, що перехід із одного на інший рівень готовності супроводжується кількісними та якісними змінами, що знаходять своє вираження у змісті компонентів досліджуваної проблеми.На основі констатувального дослідження встановлено недостатній рівень готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства в умовах діючої системи підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти, що зумовило потребу в розробці та експериментальній перевірці моделі формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.Розроблено та обґрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства, яку представлено трьома блоками: методологічним, технологічним та результативним.^UThe dissertation investigates the problem of forming the readiness of future primary school teachers to interact with the participants of the educational process on the basis of partnership pedagogy; the theoretical issues of the specified problem in pedagogical theory and educational practice are analyzed; the essence and structure of the future elementary school teachers' readiness to interact with participants of the educational process on the basis of partnership pedagogy are carried out; criteria, indicators and levels of its formation are determined; theoretically proved and tested the experimental model of forming the future primary school teachers' readiness to interact with participants in the educational process on the basis of partnership pedagogy; the developed educational and methodical support in the context of the researched problem within the professional training of education applicants on a specialty 013 "Primary education" is approved.The readinessstructure of future primary school teachers to interact with participants of the educational process on the basis of pedagogical partnerships through a set of interrelated components (value-motivational, cognitive-active, personal-creative, reflexive-corrective) was presented, to determine certain categories and indicators.The levels of future primary school teachers' readiness to interact with the participants of the educational process on the basis of pedagogical partnerships are determined i.e. low (intuitive), medium (reproductive), sufficient (productive) and high (creative). It was found that the transition from one readiness level to another supports the quantitative and changing ones, which find their vision in the content of the researched problem components.Based on the statement, the lack of readiness of future primary school teachers to interact with participants in the educational process was identified on the basis of pedagogical partnerships in the current system of training future teachers in higher education, which led to the need to develop and improve an experimental model of readiness for primary school teachers with participants of the educational process on the pedagogical partnerships.An experimental model of readiness formation for future primary school teachers to interact with participants of the educational process on the basis of partnership pedagogy is developed and substantiated, which is represented by three blocks as theoretical-methodological, content-procedural and diagnostic-effective.Theoretical and methodological block includes the purpose, scientific approaches (personal activity, competence, axiological, systemic, synergetic), principles (democracy, voluntariness, equality, respect for the individual in compliance with the outlined norms (rules, requirements, responsibilities), each parties values, which provides for active cooperation in the implementation of common educational tasks under the responsibility of everyone for the obtained results)), components (value-motivational, cognitive-activity, personal-creative, reflexive-corrective) readiness formation for future primary school teachers to interact with participants of the educational process based on the partnership pedagogy. The content and procedural block includes content, forms, methods, pedagogical conditions and stages (information-motivational, operational-activity, individual-creative, reflexive-diagnostic) of readiness formation for future primary school teachers to interact with participants of educational process on the basis of partnership pedagogy.The pedagogical conditions of effective readiness formation of future primary school teachers to interact with participants of educational process on the basis of partnership pedagogy are investigated, which include the creation of favorable educational environment for formation of motives and orientation on partnership interaction in future pedagogical activity; the optimization of the content of educational programs, forms and methods of the educational process aimed at forming the readiness components to organize interaction on the basis of partnership pedagogy; the involvement of students in the implementation of partnerships in the educational environment of the school in the process of various types of practical training; the use of personality-oriented technologies aimed at mastering the forms and methods of organizing partnerships; the organization in the process of professional training of cooperation in the "teacher-student" system as a model for partnership interaction of participants in the educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського