Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Волков О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Волков О.В. 
Електромеханічні процеси та регулювання асинхронних електроприводів з інверторними перетворювачами частоти: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / О.В. Волков ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню і розрахунку електромеханічних процесів асинхронних частотно-регульованих (ч-р) електроприводів і керуванню цими електроприводами. Наведено якісний та кількісний аналіз електромеханічних процесів у стаціонарних пускових і робочих режимах асинхронного двигуна під час живлення від різних типів інверторних перетворювачів частоти (ПЧ) з урахуванням несинусоїдальності форми їх вихідних напруг (струмів) та насичення головного магнітного ланцюга двигуна. Розроблені способи керування і структури регулювання асинхронних електроприводів з інверторними ПЧ, що не потребують датчиків усередині і на валу двигуна та забезпечують ефективні режими функціонування, а також нормовані електромеханічні процеси привода.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01

Рубрики:

      
2.

Волков О.А. 
Зобов'язання відшкодування шкоди, завданої в стані крайньої необхідності за цивільним законодавством України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.А. Волков ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання визначення зобов'язань відшкодування шкоди, завданої у стані крайньої необхідності за цивільним законодавством України. Обгрунтовано визначення поняття та розроблено типологію даного типу зобов'язань, проаналізовано їх співвідношення з деліктними зобов'язаннями. Охарактеризовано суб'єктний склад зобов'язань відшкодування шкоди, завданої у стані крайньої необхідності, розкрито особливості розподілу прав та обов'язків між їх учасниками. Значну увагу приділено розгляду питань визначення поняття крайньої необхідності та його розмежування з суміжними категоріями цивільного права. Проаналізовано категорійно-понятійний апарат дослідження й обгрунтовано правомірність вживання запропонованої правознавчої термінології. Наведено пропозиції щодо заміни звороту "крайня необхідність" на вираз "гостра потреба", який більш точно відображає сутність досліджуваного правового феномену та відповідає українській літературній традиції. Розроблено рекомендації щодо удосконалення норм чинного цивільного законодавства, зокрема, запропоновано нову редакцію ст. 1 171 ЦК України "Відшкодування шкоди, завданої у стані крайньої необхідності (гострої потреби)".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)213.11 +
Шифр НБУВ: РА362693

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Волков О.О. 
Оптимізація стратегій інтенсивної терапії хворих на сепсис на основі клініко-статистичної моделі PIRO: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.30 / О.О. Волков ; Дніпропетр. держ. мед. акад. — Д., 2007. — 20 с. — укp.

Встановлено, що використання нових діагностичних маркерів сепсису в поєднанні з класичними критеріями SIRS дозволяє високоспецифічно проводити його діагностику. Створено варіант клініко-статистичної моделі PIRO, показано її евристичні, прогностичні та експертні можливості. Виявлено, що застосування запропонованої клініко-статистичної моделі PIRO дозволяє на ранніх етапах септичного процесу достовірно визначити кінець хвороби на базі основних параметрів, які впливають на тяжкість перебігу захворювання та його наслідки. Встановлено, що у хворих, які перенесли септичний епізод, присутня персистувальна органна дисфункція, посилюється тяжкість преморбідного стану, знижується якість життя. Обгрунтовано необхідність подальшого амбулаторного нагляду за даною категорією хворих для профілактики виникнення, запобігання прогресуванню та лікування персистувальної органної дисфункції - недостатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.85-5 +
Шифр НБУВ: РА348625

Рубрики:

      
4.

Волков О.Г. 
Прагматика політичного тексту: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.Г. Волков ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми прагматики мови на рівні соціальної філософії. Виділено такі прояви політичного тексту, як інститутивний та акафістичний, що надає можливість детального аналізу дослідження структури комунікативного впливу. Показано своєрідність залежності зміни комунікативного значення від чинника: є індивид одержувачем чи відправником повідомлення. Виявлено вплив на продуктивність дескрипції виділення об'єкта в фокусуванні та фокалізації, його визначення в номінації, приписування йому властивостей, своєрідності авторизації в прозиціональному акті. Визначено залежність результативності з'ясування реальності в політичному тексті від семантики: теоретико-модальна призводить до виникнення заідеологізованої свідомості; теоретико-істинна дозволяє об'єктивно виявити своєрідність реальності; теоретико-ігрова припускає зміну трактувань залежно від правил соціальної гри; інтенціональну обумовлено пануванням суб'єктивних інтересів; ситуаційна залежить від змін соціальної ситуації. Розкрито обумовленість впливу тексту від своєрідності ілокутивних характеристик та їх здійснення в перлокутивному ефекті, а також обумовленість перлокутивного ефекту його положенням у структурі політичного гіпертексту, вплив якого є наслідком того, що вердикативні, комісивні, ексерситивні, експозитивні та бехавітивні тексти взаємодоповнюють один одного, утворюють цілісність. Визначено своєрідність комунікативного акту від якісних особливостей модусу соціальної свідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + Ф082 +
Шифр НБУВ: РА321720

Рубрики:

      
5.

Волков О. О. 
Підвищення експлуатаційної стійкості деталей та інструменту методом термофрикційного зміцнення / О. О. Волков. — Б.м., 2020 — укp.

Метою дисертаційного дослідження є підвищення експлуатаційної стійкості деталей машин та інструменту із сталей шляхом розробки та використання технологічного комплексу термофрикційного зміцнення (ТФЗ) з можливістю одночасного формування необхідної якості поверхні, та визначення природи і закономірностей процесу зміцнення. В роботі виконана науково обґрунтована розробка технологічного комплексу оброблення сталей різних марок з використанням методу термофрикційного зміцнення, що дозволило забезпечити суттєве підвищення їх поверхневої твердості та зносостійкості в 2–3 рази. Наукова новизна отриманих результатів полягає в узагальненні та розвитку теорій зміцнення матеріалів з урахуванням та можливістю керування тепловими та деформаційними явищами при структуроутворенні матеріалів в момент ТФЗ, що дозволяє вирішити актуальну проблему поверхневого зміцнення конструкційних та інструментальних сталей. Розроблено технологію зміцнення поверхні, а також комплексну технологію одночасного зміцнення та шліфування поверхні.^UThe purpose of the dissertation research is to increase the operational stability of machine parts and tools made of steel by developing and using the technological complex of thermofriction hardening (TFH) with the possibility of simultaneously forming the necessary surface quality, and determining the nature and laws of the hardening process. In the dissertation, the scientifically substantiated development of the technological complex for steel processing of different grades using the method of thermofriction hardening was performed, which made it possible to significantly increase their surface hardness and wear resistance by 2–3 times. The scientific novelty of the obtained results consists in the generalization and development of the theories of hardening and structure formation of materials, as well as the management by thermal phenomena and deformation, which allow to solve the actual problem of surface hardening of structural and tool steels. Experimental studies were carried out on the basis of a detailed study of the influence on the final characteristics of steels of external and internal factors during their complex processing. In order to ensure effective hardening, TFH regimes were optimized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Волков О. Є. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ДИНАМІЧНИМИ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ У МАСШТАБІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ / О. Є. Волков. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі запропоновано інформаційну технологію управління динамічними конфліктними ситуаціями повітряних кораблів, яка заснована на мережецентричних, інваріантних і адаптивних технологіях та теоріях. Основним призначенням є якісне розв'язання і запобігання можливих конфліктних ситуацій повітряних кораблів. Система в автоматичному режимі визначає місце розташування повітряних кораблів, отримує дані про їх курс, висоту і швидкість, оцінює ймовірність перетину траєкторій руху і, в разі загрози можливого зіткнення, оперативно видає коригувальні сигнали для параметрів руху повітряних кораблів. Оцінка ймовірностей, робота коригувальних алгоритмів та визначення літака рух якого необхідно корегувати може відбуватися на борту повітряного корабля. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-технічну задачу підвищення безпеки польотів в авіації шляхом забезпечення гарантованого рівня безпеки під час попередження зіткнень повітряних кораблів на базі розробки нової технології розв'язання динамічних конфліктних ситуацій повітряних кораблів у масштабі реального часу.^UThe thesis proposes an information technology for real-time control of aircraft dynamic conflict situations, which is based on network-centric, invariant and adaptive technologies and theories. The main application is a high-quality solution and prevention of possible conflict situations of aircraft. The system automatically determines the location of aircraft, receives data on their course, altitude and speed, estimates the probability of crossing flight paths and, in the case of a possible collision, promptly issues corrective signals for the flight parameters of aircraft. Evaluation of probabilities, the execution of corrective algorithms and determination of the aircraft, the movement of which needs to be corrected, can be done onboard the aircraft.In the dissertation work, an important scientific and technical problem of improving flight safety in aviation was solved by ensuring a guaranteed level of safety during the prevention of aircraft collisions based on the development of new technology for solving dynamic aircraft conflict situations in real-time.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Цимбал М. М. 
Розробка методу рейсового планування оптимального завантаження контейнеровозу / М. М. Цимбал. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційному дослідженні наведено аналітичні вирази, що характеризують формалізацію обмежень згідно морського стану судна, які формалізують відповідності вимог відносно посадки, остійності та загальної поздовжньої міцності судна. Отримано аналітичні вирази оцінки максимальної величини горизонтальної сили інерції, що діє на вантаж під час хитавиці судна. Досліджено вплив осьового моменту інерції судна щодо поздовжньої осі на величину сил інерції хитавиці. Запропоновано спосіб формування задачі оптимізації завантаження контейнеровозу, в якості критерію оптимальності вибрано кількість прийнятого баласту.Розглянуто питання урахування доступності партій контейнерів, які вивантажуються, під час формування укрупненого тензору завантаження судна. Отримано умови доступності партій, які вивантажуються, і запропоновані процедури реалізації цих умов.Запропоновано метод формування теоретичного тензору завантаження судна і його перетворення в реальний тензор. Розроблено необхідні процедури, що визначають порядок розміщення контейнерів в беях і ярусах приміщень.Представлено результати імітаційного моделювання завантаження судна «Скай Джемені», яке виконує рейс із заходом в п'ять портів і перевозить чотири партії вантажу. Для кожного із чотирьох завантажень судна показано розташування контейнерів по вантажним приміщенням і визначені параметри посадки, остійності і загальної подовжньої міцності.Запропоновано процедуру відображення плану розташування контейнерів у вантажних приміщеннях судна з допомогою імітаційної програми, причому крім відображення контейнерів вибраного бею також виводиться інформація про їх порядкові номери.Ключові слова: морехідна безпека суден, завантаження контейнеровозів, сили інерції хитавиці судна, імітаційне моделювання завантаження судна.^UAnalytical expressions, which characterize the formalization of limitations in obedience to the vessel's marine state, which formalize the accordance to requirements on landing, stability, and general longitudinal durability of the vessel, are resulted in the research assignment. The maximum values of suitable vessel's marine state static are acquired.Analytical expressions of the horizontal inertial force maximum value estimation, which influence the cargo while tossing, are gained. An axial moment influence of the vessel's inertia to a longitudinal axis on values of inertial tossing forces is explored. The dependency of inertial tossing forces from the vessel's inertial axial moment and the resulted computer procedure of the inertial forces' determination is obtained.The method of the forming an optimized container carrier loading task is offered. The amount of the accepted ballast was chosen as the quality optimum criteria. Nautical safety limitations and influencing inertial tossing forces are formalized.Resulted raising task of the development of the optimum container carrier loading method is provided in a general. The basic stages of scientific research are formulated.The question of unloading container party's availability accountant, while forming the loading of the vessel with larger combined units to tensor, is considered. The terms of unloading container party's availability are acquired. Procedures of the above-mentioned terms realization are offered.The method of the vessel's loading forming and its transformation from the theoretical to real tensor is offered. Necessary procedures which determine the order of the containers' placing on bays and tiers are evolved.The imitation design results of the m/v «Sky Gemini» loading which executes a voyage with an entrance to five ports of call and transports four parties of loading are represented. For each four loadings the location of containers is shown on by the loading compartment and certain parameters of landing, stability, and general longitudinal durability.Procedure of containers location plan reflection via the loading compartments of the ship with the help of the imitation program is offered. Thus, except from the chosen containers' reflection on the bay, the information about their sequence numbers also is shown.Keywords: nautical safety of ships, loading of the container carrier, force of vessel's tossing inertia, imitation design of loading.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського