Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (61)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Васильєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Васильєва Л.В. 
Анатомія камер і кровоносного русла серця в нормі та з відкритим передсердно-шлуночковим каналом у дітей: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.01 / Л.В. Васильєва ; Крим. держ. мед. ун-т ім. С.І.Георгієвського. — Сімферополь, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості будови серцевих камер, магістральних судин основи серця у нормі та з відкритим передсердно-шлуночковим каналом у дітей на етапах постанатального онтогенезу з урахуванням анатомії вінцевих артерій і венозного русла органа. Описано особливості вікових пертворень геометрії порожнин передсердь і шлуночків, порушення взаємовідносин між камерами з затримкою росту анатомічних структур. Виявлено характер змін трабекулярного відділу шлуночків. Проведено анатомо-ехокардіографічне зіставлення для ідентифікації анатомічних структур на сканограмах серця дітей. Визначено форми кровопостачання серця в нормі та з пороком, типи розгалуження вінцевих артерій, особливості зон дренування серцевих вен з характером зміни вінцевого синуса. Одержано нові відомості про будову стінок серцевих камер з урахуванням їх кровопостачання у разі поєднання відкритого передсердно-шлуночкового каналу з пороками конотрункусу (атрезією та стенозом устя легенового стовбура, загальним артеріальним стовбуром, транспозицією магістральних судин, відходженням аорти та легеневого стовбура від правого шлуночка).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731.90
Шифр НБУВ: РА313635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Васильєва Л. В. 
Підвищення ефективності обробки на середніх токарних верстатах за рахунок оптимізації конструктивних параметрів різців і режимів різання: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.03.01 / Л. В. Васильєва ; Севастопол. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2010. — 20 с. — укp.

Виконано вибір представницького сімейства критеріїв оптимальності різального інструменту та технологічної системи в цілому. Запропоновано методику проведення експертної оцінки критеріїв оптимальності. Розглянуто найбільш важливі показники надійності різців, моделі яких є вихідними для багатокритеріальної оптимізації. Здійснено багатокритеріальну оптимізацію одночасно параметрів інструменту та режимів різання. Запропоновано методику вибору типу конструкції різців на середніх токарних верстатах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К632-1
Шифр НБУВ: РА375509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Васильєва Л.Л. 
Рок-музика як фактор розвитку культури другої половини ХХ століття: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Л.Л. Васильєва ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Визначено місце рок-музики як автономної жанрової сфери масової культури та її роль як одного з чинників розвитку культури другої половини XX ст. Запропоновано розширену, багатоаспектну класифікацію масової музики з урахуванням категорій сприйняття, функціонування, побутування та тематики, жанру, формоутворення, засобів музичної виразності. Узагальнено типологію семантики вербальних текстів західного та східного (російського, українського) hard-and-heavy. Систематизовано типи побудови вербальних текстів hard-and-heavy та їх образної семантики (героїв та персонажів). Виявлено закономірності світового поширення "важкої" музики. Визначено особливості засобів музичної виразності hard-and-heavy в галузі ладофункціональної, гармонічної та фактурної організації, мелодики, ритму, метру, темпу, засобів звуковидобування, тембру, динаміки гучності, звукорежисури, форми, музичної драматургії (на рівні окремих композицій та альбомів). Доведено сформованість та усталеність "класичного" комплексу мовних засобів hard-and-heavy, що дозволяє використовувати його елементи в інших музичних жанрах. Визначено основні напрями еволюції hard-and-heavy у другій половині XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.543(0)6 +
Шифр НБУВ: РА328271

Географічні рубрики:

      
4.

Васильєва Л.А. 
Соціально-філософська концептуалізація реклами: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Л.А. Васильєва ; Харк. ун-т повітр. сил. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз загальних, фундаментальних характеристик реклами як феномена суспільної діяльності людей. Висвітлено проблеми, що стосуються логіко-лінгвістичного розгляду терміна та поняття "реклама", осмислення природи, суті та сенсу реклами як стійкої системи соціальної взаємодії людей. На підставі порівняльного аналізу праць провідних вітчизняних і зарубіжних філософів, соціологів і психологів виокремлено та проаналізовано особливості сучасної реклами (соціальні, інформаційні, прагматичні) та її вплив (позитивного та негативного характеру) на супільство та свідомість людини. Здійснено концептуально-аналітичне дослідження реклами та запропоновано її визначення як багатовимірного соціального явища. Розкрито структурні складові реклами, її функціональну заданість в організації й упорядкуванні соціальних зв'язків, уточнено зміст понять "рекламна творчість", "рекламна комунікація", "рекламний продукт" та їх значення в осмисленні феномену реклами в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + Ю6*671.1*46 +
Шифр НБУВ: РА337948

Рубрики:

      
5.

Васильєва Л. О. 
Підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції раціональним формуванням вантажних відправлень / Л. О. Васильєва. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції шляхом розробки методів, які враховують технічні та технологічні особливості формування вантажних відправлень даної продукції.Проведено аналіз сучасного стану ефективності функціонування мікрологістичної системи відвантаження готової продукції металургійного підприємства, визначені мета і завдання дослідження. В ході аналізу встановлено, що перевезення вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції потребують удосконалення транспортних технологій на етапі формування вантажних відправлень. Формалізовано МЛС ВГП в ланці логістичного ланцюга "прокатне виробництво - магістральний транспорт" металургійного підприємства. Отримана цільова функція, яка дозволяє поєднати локальні оптимізаційні методи та сформувати методологію, що забезпечить підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції. Визначені основні параметри системи МЛС ВГП. Удосконалено методи організації та планування роботи транспортно-складської системи промислового підприємства. Підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції досягнуто за критерієм мінімізації загальних логістичних витрат. Результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи мікрологістичної системи відвантаження готової продукції металургійних підприємств за рахунок оптимізації формування вантажних відправлень^UThe dissertation is devoted to solving the scientific problem of improving the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products of a metallurgical enterprise, taking into account external and internal factors of influence.The analysis of the current state of the problem of efficiency of functioning of the micrologistic system of shipment of finished products of a metallurgical enterprise is carried out, the purpose and objectives of the study are determined. During the analysis, it was found that transportation of narrownomenclature largebatch steel products requires improvement of transport technologies at the stage of forming cargo shipments.In the general logistics chain, the operation of the micrologistic system of shipment of finished products (MLS SFP) of a metallurgical enterprise is identified and investigated. The MLS SFP is formalized in the link of the logistics chain "rolling production - main transport" of the metallurgical enterprise. The groups of factors affecting the functioning of this micrologistic system are identified: "production technology", "warehouse processing", "load requirements". An objective function is obtained that allows combining local optimization methods and forming a methodology that will increase the efficiency of the micrologistic system for shipping finished products. The main parameters of the MLS SFP system are determined: the utilization factor of the load capacity of vehicles, the number of shipments using multiturn means of securing cargo, the duration of shipment of products to vehicles from the warehouse.A method (based on the Pareto method) for storing finished products in zones A, B and C sequentially located from the cargo front has been developed. A method for optimal formation of car shipments has been developed, which reduces the required amount of rolling stock for transportation and total delivery costs.The methods of organizing and planning the operation of the transport and warehouse system of an industrial enterprise have been improved. A new method for determining the optimal amount of multiturn fastening methods in the organization of the delivery process of steel products has been developed, which is based on the logistics approach, methods of statistical analysis and simulation modeling according to the criterion of minimum logistics costs.The proposed procedure for determining the most effective management of the freight front of railway transport, which is based on the use of simulation modeling, reduces costs in the process of shipping rolled metal products to wagons.A method of simulation modeling of the loading process on road transport has been developed, which takes into account the stochastic nature of the weight of individual cargo spaces, and allows you to increase the efficiency of delivery by increasing the utilization factor of the load capacity of cars.The improving the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products was achieved by minimizing total logistics costs. The results of the research made it possible to increase the efficiency of the micrologistic system of shipment of finished products of metallurgical enterprises by optimizing the formation of cargo shipments.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського