Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=АНУФРІЄВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ануфрієв М.Ю. 
Моделювання стратегічного потенціалу асоційованої системи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Ю. Ануфрієв ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто актуальну задачу дослідження стратегічного потенціалу асоційованої системи методами економіко-математичного моделювання. На підставі системного аналізу процесів та закономірностей виникнення та розвитку асоціацій суб'єктів регіонального рівня, зокрема торгово-промислових палат України, розроблено концепцію розвитку асоційованої системи як життєздатної та визначено провідну роль стратегічного потенціалу в загальній стратегії розвитку асоціацій. Розроблено комплекс моделей дослідження стратегічного потенціалу асоційованої системи та комплекс імітаційних моделей дії механізмів управління стратегічним потенціалом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611
Шифр НБУВ: РА318478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ануфрієва О. В. 
Психологічні особливості впливу засобів масової інформації на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Ануфрієва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми впливу ЗМІ на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто теоретичні засади дослідження впливу ЗМІ на структурні елементи ціннісних орієнтацій студентів. Проаналізовано види медіавпливу та його психологічні та лінгвістичні засоби. Висвітлено вікові особливості студентів та особливості їх ціннісних орієнтацій як об'єкта медіавпливу. Досліджено технології та засоби впливу на кожний елемент структури ціннісних орієнтацій студентів. Зроблено психосемантичний аналіз текстів мас-медійної продукції та висвітлено мовні засоби виразності ціннісних категорій продукції мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського