Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (73)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=АМЕЛІНА$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Амеліна О.В. 
Облік та контроль операцій з векселями в системі управління фінансовими ресурсами комерційних банків: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / О.В. Амеліна ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методологічні аспекти вдосконалення бухгалтерського обліку контролю операцій банків з векселями відповідно до вимог реформування бухгалтерського обліку. Висвітлено місце та роль вексельних операцій у системі управління фінансовими ресурсами комерційних банків. Удосконалено класифікацію векселів відповідно до інформаційних потреб оцінки, обліку та контролю. Визначено критерії та напрями моделювання обліку, аналізу та контролю вексельних операцій за умов застосування електронної системи обробки економічної інформації. Удосконалено методику амортизації дисконту (стосовно премій) за вексельними операціями. Обгрунтовано порядок визначення справедливої вартості векселів. Розроблено комплексну методику внутрішнього контролю таких операцій за умов автоматизації контрольних процедур. Запропоновано методику попереднього оцінювання платоспроможності зобов'язаних за векселем осіб та визначення ризикованості вексельних операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)226.223 + У052.9(4УКР)226.223-218 +
Шифр НБУВ: РА358200

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Амеліна Т.М. 
Оптимізація лікування хворих на ішемічну хворобу серця в поєднанні з супутнім хронічним обструктивним захворюванням легень I - II стадії: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.02 / Т.М. Амеліна ; Івано-Франків. нац. мед. ун-т. — Івано-Франківськ, 2009. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему покращання результатів лікування хворих на ішемічну хворобу серця з супутнім обструктивним захворюванням легень, за даними обстежень 113-ти таких хворих, за цього контрольну групу становили 20 практично здорових осіб. Вивчено вплив карведилолу на процеси вільнорадикального окиснення білків, ліпідів, стан захисних протирадикальних систем, протеїназо-інгібіторні механізми й ендотеліальну дисфункцію. Досліджено механізми прогресування поєднаної патології. Обгрунтовано доцільність призначення карведилолу на підставі вивчення антиоксидантних зрушень, протеолітичної активності, функції ендотелію. Результати дослідження впроваджено в навчальний процес і практичну медицину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11-5 + Р412.3-5 +
Шифр НБУВ: РА363853

Рубрики:

      
3.

Амеліна Н.В. 
Профілактика карієсу зубів і гінгівіту у дітей з порушеннями гепатобіліарної системи: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.22 / Н.В. Амеліна ; Держ. установа "Ін-т стоматології АМН України". — О., 2008. — 19 с. — укp.

В експерименті на тваринах показано, що у випадку ураження печінки туберкулотатиками на тлі карієсогенної дієти застосування лецитин- і кальцєвмісних препаратів дозволяє запобігти розвитку карієсу та запалення у тканинах пародонту, нормалізувати порушені процеси білкового та мінерального обміну та нормалізувати біохімічні параметри сироватки крові, ротової рідини, тканин пародонту та стегнової кістки. У клініці дитячої стоматології застосування у разі порушення гепатобіліарної системи комплексної терапії, що передбачає застосування препаратів есенціале форте Н, кальцинови, намациту та глибокого фторування за Кнаппвостом, дозволило за дворічний період спостережень у дітей віком 6 - 7 років знизити приріст карієсу зубів у 2,34 раза, інтенсивність запалення за індексом РМА % в 2,9 раза, а у дітей віком 11 - 12 років - відповідно у 7,8 раза (редукція 78,7 %) і у 6,9 раза, нормалізувати у ротовій рідині активність еластази, каталази, вміст МДА, кальцію, фосфатів, системи перекисне окиснення ліпідів - антиоксидантний захист, нормалізувати та стабілізувати функціональні реакції в організмі та у ротовій порожнині, які зумовлюють стоматологічний статус.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.210.40-5 + Р733.661.220.111-5 +
Шифр НБУВ: РА360529

Рубрики:

      
4.

Амеліна 
Скло- та склокристалічні матеріали електротехнічного призначення на основі системи Li2O-P2O5: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.11 / Олександра Андріївна Амеліна ; Державний вищий навчальний заклад "Український держ. хіміко-технологічний ун-т". — Д., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л434.6
Шифр НБУВ: РА364854

Рубрики:

      
5.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Амеліна Н.О. 
Управління проектами реформування виробничо-господарської діяльності підприємств будіндустрії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Н.О. Амеліна ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Розроблено принципи проектів реструктуризації підприємств великопанельного домобудування, що належать до складу об'єднань (холдингів) або діють самостійно. Визначено організаційно-економічні та технологічні фактори, які сприяють ефективній діяльності підприємства. Запропоновано структуру служби маркетингу, а також методику досліджень ринку, адаптовану до специфіки галузі. На підставі розробленої економіко-математичної моделі виробничо-господарської діяльності підприємства та досліджень ринку розроблено методику формування оптимальної виробничої програми для забезпечення стійкої рентабельності роботи підприємства. Наведено рекомендації щодо використання звільнених після реконструкції виробничих площ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)311
Шифр НБУВ: РА318815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Березова Л. С. 
Професійна підготовка перекладачів у закладах вищої освіти Франції / Л. С. Березова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено системне вивчення та узагальнення прогресивних ідей професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти Франції (спеціалізація підготовки перекладачів за галузями; обов'язкова закордонна практика, застосування традиційних і новітніх інформаційних технологій, надання студентам можливості самостійно визначати обсяг навчального навантаження та послідовність вивчення тих чи інших дисциплін). Обґрунтовано доцільність використання досвіду позитивного досвіду підготовки перекладачів у вищих освітніх закладах Франції у системі вищої освіти України (спрямування підготовки перекладачів на формування системи компетентностей перекладача, визначеною Європейською рамковою програмою; широке використання інтерактивних технологій у вивченні іноземних мов; збільшення тривалості виробничих перекладацьких практик; запровадження закордонних практик; уведення до структури навчальних планів спеціалізації перекладачів (усний чи письмовий переклад, послідовний чи синхронний переклад, переклад за відповідними галузями: економіка, медицина, політика, художня література); організація курсів спеціалізованого письмового перекладу з отриманням відповідного документа; пропозиція різнорівневих робочих програм з дисциплін фахового навчання майбутніхперекладачів – базовий, середній та просунутий рівень; надання студентам права обирати форму навчання не за семестрами, а за дисциплінами, які вони вивчають).^UThe dissertation is focused on the issues of professional training of translators in the higher education system of France. Systematic research and generalization of progressive ideas of professional training of translators in institutions of higher education in France (specialization of translators` training in the fields in which they will work; compulsory annual practical training in the country of the first foreign language and half-year practical training in the country of the second foreign language; introduction of traditional and the latest information technologies on activebasis; providing students with the opportunity to determine learning load and the sequence of studying of certain disciplines within the minimum and maximum credits established by the institution of higher education) are made. The main approaches to their professional training at the present stage are defined: communicative, interpretive, the approach based on the concept of «content theory». The European integration trends in the professional training of translators in higher education institutions in France are found out: strategic coordination of translation personnel for the European market, orientation of translators` curricula in accordance with the European framework program for translators «EMT competence framework», unification of requirements for professional knowledge of native and foreign languages and recommendations for improving and intensifying of specific communicative skills. The directions of further scientific research are outlined: peculiarities of organization of practices and internships of future translators, differentiation of programs of their training, searching of motivation means for school graduatesto choose a profession of a translator and enrol in relevant specialities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Дзюба Г. І. 
Професійна підготовка фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах Німеччини / Г. І. Дзюба. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню питань професійної підготовки фахівців економічного профілю у Німеччині. Визначено особливості структури, змісту, форм, методів професійної підготовки фахівців економічного профілю у закладах вищої освіти Німеччини (диференціація змісту і тривалості бакалаврських програм, ступінь бакалавра і магістра як головна й додаткова кваліфікація, дуальне навчання, білінгвальні магістерські програми). Уточнено структуру й зміст бакалаврських і магістерських програм економічногоспрямування у державних і приватних закладах вищої освіти Федеративної Республіки Німеччина (інтернаціоналізація фахових дисциплін, широкий спектр вибіркових дисциплін і модулів, запровадження «практичного семестру»). Конкретизовано критерії вступу до закладів вищої освіти Німеччини для майбутніх фахівців економічного профілю (Numerus clausus, список очікування). Обґрунтовано доцільність використання досвіду закладів вищої освіти Німеччини різних типів у процесі професійної підготовки фахівців економічногопрофілю в Україні (наближення змісту навчання до потреб як виробничого, так і невиробничого сектора економіки; встановлення вимоги до викладачів фахових дисциплін щодо наявності стажу роботи за спеціальністю; визначення обов'язкової кількості фахових дисциплін, які студенти повинні вивчати іноземними мовами; запровадження бакалаврського проєкту як обов'язкової складового складника плану підготовки фахівців економічного профілю).^UThe thesis is devoted to the study of professional training of economic specialists in Germany. The features of structure, content, forms, methods of professional training of economic specialists in German higher education institutions (differentiation of content and duration of Bachelor programmes, Bachelor and Master Degrees as main and secondary, dual training, bilingual Master programmes) are defined. The structureand content of Bachelor's and Master's degree programmes in economics at public and private higher education institutions in the Federal Republic of Germany was clarified (internationalisation of professional disciplines, wide range of elective disciplines and modules, introduction of "practical semester"). The criteria for admission to German higher education institutions for future economic specialists (Numerus clausus, waitinglist) are concretized. The expediency of using the experience of German higher educational institutions of various types in the process of vocational training of economic specialists in Ukraine are defined (approximation of training content to the needs of both industrial and nonindustrial sector of the economy, setting the requirement for teachers of special courses of work experience in the specialty, the definition of a mandatory number of professional courses that students should study in foreign languages; the implementation of a bachelor's project as a compulsory component of the study plan for economists). Such aspects as differentiation of bachelor and master training programmes forfuture economists, modification of the content of their training, internationalisation of the professional training of economists, development of practical training programmes require further study.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Амеліна О. С. 
Здобичництво українського козацтва XVI–XVIII ст.: виникнення, зміст, трансформація / О. С. Амеліна. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота є самостійним дослідженням, у якому поданий авторський погляд на роль та місце козацького здобичництва в діяльності українського козацтва XVІ–XVIІІ ст., здійснено комплексне дослідження проблематики козацького здобичництва. У роботі: проаналізовано стан наукової розробки теми та виокремити мало досліджені й дискусійні питання; особлива увага звернена на вплив Великого Степового Кордону України на формування козацького здобичництва; визначена роль прикордонної адміністрації у формуванні здобичництва; проаналізовано ставлення влади Речі Посполитої до здобичницького промислу козаків; охарактеризовано економічні аспекти здобичництва; досліджено обґрунтування змісту козацького здобичництва та його зміни; визначені етапи трансформації козацького здобичництва; продемонстровані моделі здобичництва в середовищі запорозьких та реєстрових козаків; проаналізовані відображення здобичництва українського козацтва в міжнародних угодах; визначені особливості географії козацького здобичництва; з'ясована структура козацької здобичі; розкриті правові аспекти здобичництва в межах запорозького козацтва. У роботі вперше введено до наукового обігу документальні джерела з архівосховищ України, Польщі, Росії, перекладені автором дисертації франкомовні джерела, зокрема фрагменти з роботи Шарля де Пейссонеля «Історичні та географічні спостереження за варварами, які мешкають на берегах Дунаю та Чорного моря» та новини з періодичного видання «Amsterdam» 1708–1709 рр.^UThe dissertation is an independent study, which presents the author's view on the role and place of Cossack prey in the activities of the Ukrainian Cossacks of the XVI-XVIII centuries, a comprehensive study of the problems of Cossack prey. In this work: the state of scientific development of the topic is analyzed and the little-researched and debatable issues are singled out; special attention is paid to the influence of the Great Steppe Frontier of Ukraine on the formation of Cossack prey; the role of the border administration in the formation of prey is determined; the attitude of the Polish-Lithuanian Commonwealth authorities to the prey fishing of the Cossacks was analyzed; the economic aspects of extraction are characterized; the substantiation of the content of the Cossack prey and its change is investigated; identified stages of transformation of Cossack prey; models of prey among the Zaporozhian and registered Cossacks are demonstrated; the reflections of the prey of the Ukrainian Cossacks in international agreements are analyzed; identified features of the geography of Cossack mining; the structure of Cossack prey is clarified; revealed the legal aspects of mining within the Zaporozhian Cossacks. For the first time, documentary sources from the archives of Ukraine, Poland and Russia were translated into scientific circulation periodical «Amsterdam» 1708-1709.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Манелюк А. В. 
Професійна підготовка бакалаврів з комп'ютерних наук в університетах Великої Британії / А. В. Манелюк. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації проаналізовано нормативні засади підготовки бакалаврів з комп'ютерних наук у системі освіти Великої Британії на тлі її реформування в контексті Болонського процесу; висвітлено особливості ступеневої підготовки фахівців з комп'ютерних наук у британських закладах вищої освіти. Розкрито підходи до професійної підготовки фахівців з комп'ютерних наук у системі вищої освіти Великої Британії; подано огляд структури й змісту навчальних планів підготовки бакалаврів з комп'ютерних наук у шести британських університетах, форм і методів їхнього навчання, вимог до інформаційної компетентності випускників шкіл, які бажають здобути ступінь бакалавра з комп'ютерних наук. Здійснено порівняльний аналіз змісту професійної підготовки бакалаврів з комп'ютерних наук у Великій Британії й Україні, зіставлення методики навчання бакалаврів з комп'ютерних наук у британській та вітчизняній системах освіти; розроблено навчально-методичні рекомендації щодо використання вітчизняними закладами вищої освіти позитивного досвіду підготовки майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук у Великої Британії.^UThe dissertation analyzes the normative principles of training bachelors in computer science in the British education system against the background of its reform in the context of the Bologna process, it highlights the features of advanced training of computer science specialists in British higher education institutions. The approaches to professional training of computer science specialists in the system of higher education in Great Britain are covered, the structure and content of curricula for bachelors in computer science in six British universities are presented as well as forms and methods of their education and the requirements for information competence of school graduates who wish to obtain a bachelor's degree in computer science. A comparative analysis of the content of professional training of bachelors in computer science in the UK and Ukraine has been performed, a comparison of methods of teaching bachelors in computer science in the British and domestic education system has been produced.The analysis showed a high level of autonomy of British educational institutions in terms of shaping the content of bachelor's degree in computer science. As there are no uniform state standards for the training of these specialists, higher education institutions determine the list of disciplines to study in the proposed educational programs independently. In so doing they take into account regional needs and wishes of potential employers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Рудницька Н. А. 
Професійна підготовка інженерів аграрного профілю в системі вищої освіти Франції / Н. А. Рудницька. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню питань професійної підготовки інженерів аграрного профілю в системі вищої освіти Франції. Розкрито особливості структури, змісту, форм, методів навчання у процесі їхньої професійної підготовки у французьких вищих інженерних школах, до яких належать модульна система організації навчання з інтегративним модульним контролем комісією; міждисциплінарна структуризація змісту навчання; професіоналізація навчання на основі принципів педагогічної інноваційності,поєднання під час навчання досвіду академічного викладацького складу і фахівців-професіоналів та тісного співробітництва інженерних шкіл з професійними колами; орієнтація інженерів аграрного профілю на виконання ними насамперед управлінської функції; реалізація наскрізного трирічного інженерного проєкту, який виконується майбутнім інженером аграрного профілю на виробництві. Представлено структурно-функціональну схему професійної підготовки інженерів аграрного профілю в університетах і вищих інженерних школах Франції, що унаочнює освітній процес і відображає зміст підготовки цих фахівців протягом трьох років навчання. Схарактеризованоосновні історичні етапи розвитку вищої аграрно-інженерної освіти Франції. Проаналізовано структуру і зміст навчальних програм підготовки інженерів аграрного профілю у Франції й Україні. Обґрунтовано доцільність використання досвіду французьких вищих інженерних шкіл у процесі професійної підготовки інженерів аграрного профілю в Україні (розширення можливостей неформальноїосвіти з подальшою сертифікацією набутих фахівцем компетентностей, запровадження внутрішньої і зовнішньої мобільності студентів шляхом стажування як обов'язкового складника навчального плану, гнучкість програмних компонентів, виконання наскрізного інженерного проєкту).^UThe thesis deals with the study of issues of professional training of agricultural engineers in the system of higher education in France. The features of the structure, content, forms, methods of training in the process of professional training of these specialists in French higher engineering schools are determined: a modular system of training with an integrative modular control by the commission; interdisciplinarystructuring of learning content; the professionalization of training based on the principles of pedagogical innovation, the combination of academic experience and professional specialists and close cooperation of engineering schools with professional circles during their studies; orientation of agrarian engineers to fulfill, first of all, their management function; implementation of a three-year engineering project that is being carried out by the future engineer of an agricultural profile in production. A structuralfunctional scheme of professional training of agricultural engineers in universities and higher engineering schools in France is presented, which reflects the content of the training of these specialists during three years of study. The main historical stages of development of higher agricultural and engineering education in France arecharacterized. The structure and content of training programs for the training of agricultural engineers in France and Ukraine are analyzed. The expediency of using the experience of French higher engineering schools in the process of professional training of agricultural engineers in Ukraine (empowerment of non-formal education with subsequent certification of competencies acquired by a specialist, the introduction of internal and external mobility of students through training as a mandatory component of the curriculum, flexibility of components, the implementation of end-toend engineering project).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Мирошніченко В. О. 
Формування мотивації студентів до фізичного виховання у освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти / В. О. Мирошніченко. — Б.м., 2022 — укp.

На основі аналізу розробленості досліджуваної проблеми у працях з педагогіки й психології визначено основні напрями формування мотивації студентів до фізичного виховання: просвітницька діяльність щодо здорового способу життя, демонстрація привабливості фізичної активності, гармонізація фізично-оздоровчої діяльності із особистими цілями майбутніх фахівців, пропозиція дифереційованих завдань у межах навчальної програми, цілеспрямована підтримка активної фізкультурної діяльності студентів, формування позитивного ставлення до занять фізичними вправами, розширення сфери фізкультурної діяльності студентів за рахунок активного залучення до занять в спортивних секціях, прищеплення інтересу до занять спортом, стимулювання до участі у змаганнях з улюблених видів спорту, пробудження у студентів потреби до самостійних занять фізичною культурою і спортом. Уточнено ключове поняття дослідження «мотивація студентів до фізичного виховання», під яким розуміється цілеспрямована діяльність щодо впливу на мотиваційну сферу студентів у ціннісному, потребнісному й цільовому аспектах з метою стимулювання їх до занять фізичним вихованням і спортом. З'ясувано сутність і структуру мотивації студентів до фізичного виховання. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості мотивації студентів до фізичного виховання. Вперше визначено, обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприятимуть формуванню мотивації студентів до фізичного виховання в освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти. Розроблено структурнологічну схему процесу формування мотивації студентів до фізичного виховання в освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти, яка передбачає поетапність впливу на мотиваційну сферу майбутніх фахівців. Подальшого розвитку набули ідеї вдосконалення методики викладання фізичного виховання в аграрних закладах вищої освіти. Розроблено і впроваджено у процес фізичного виховання студентів аграрних закладів вищої освіти прикладний комплекс фізичних вправ,створений з урахуванням спеціальності майбутнього фахівця і пов'язаних з нею видами фізичної активності. Визначено відповідні педагогічні умови, при цьому здійснено врахування особистих потреб, інтересів, прагнень і досвіду майбутніх працівників аграрної галузі.^UIt is determined that since agricultural institutions of higher education train specialists in professions, the vast majority of which are classified as a type of interaction "man-nature" and "man-technology", the performance of professional duties by these specialists has its own specificity in terms of motor activity, type and intensity of physical overload, rehabilitation, etc. Based on the analysis of the development of the problem under study inpedagogy and psychology the main directions of students' motivation to physical education have been defined: awareness-raising activities on healthy lifestyle, demonstration of attractiveness of physical activity, harmonization of physical and health activity with personal goals of future specialists, offering differentiated tasks within the curriculum, purposeful support of students' active physical activity, formation of a positive attitude towards physical activity, expansion of the scope of students' physical activity through active involvement in sports clubs, inculcation of interest in sports activities, encouragement to participate in competitions in favourite sports, awakening the need for independent physical activity and sports in students. The key research concept "students' motivation for physical education" is clarified, which is understood as a purposeful activity to influence the motivational sphere of students in the value, needs and target aspects in order to stimulate their engagement in physical education and sport. The essence and structure of students' motivation for physical education was revealed. The criteria, indicators and levels of students' motivation for physical education are specified. For the first time pedagogical conditions that will promote the formation of students' motivation for physical education in the educational process of agricultural institutions of higher education have been identified. A flowchart of the process of students' motivation formation for physical education in the educational process of agrarian institutions of higher education, which provides a phased impact on the motivational sphere of prospective professionals has been developed. The ideas of improving the methods of teaching physical education in agrarian institutions of higher education have been further developed. Applied complex of physical exercises, created taking into account the specialty of the prospective specialist and related types of physical activity has beendeveloped and implemented in the process of physical education of students of agrarian institutions of higher education. In order to intensively influence the motivational sphere of the students, appropriate pedagogical conditions have been identified, and the personal needs, interests, aspirations and experiences of future employees of the agricultural sector have been taken into account.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Стукало О. А. 
Підготовка майбутніх ветеринарів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / О. А. Стукало. — Б.м., 2024 — укp.

Визначено основні аспекти підготовки майбутніх ветеринарів до професійного спілкування, які передбачають: вивчення української мови за професійним спрямуванням, вивчення однієї з іноземних мов, вивчення латинської мови. Констатовано, що підготовка майбутніх ветеринарів до професійного спілкування розглядається зарубіжними науковцями практично на одномурівні важливості із фаховими дисциплінами. Особлива увага приділяєся ефективному міжособистісному спілкуванню та управлінню конфліктами. Визначено педагогічні умови, які сприятимуть формуванню готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: забезпечення позитивної мотивації майбутніх ветеринарів до професійного спілкування; різноаспектна мовна підготовка майбутніх ветеринарів у освітньому процесі; використання комплексу традиційних та інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх ветеринарів до професійного спілкування. Розроблено структурно-функціональну модель процесу формування готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування. До критеріїв сформованості готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування віднесено: мотиваційний, когнітивний, оперативний. На основі ступеня прояву низки показників визначених критеріїв виокремлено рівні сформованості досліджуваного феномену: високий, середній і низький. Розглянуто можливість використання у процесі формування готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування інтерактивних технологій навчання. Констатовано, що інтерактивні технології навчання – це навчання студентів таким чином, щоб вони брали активну участь у цьому процесі. Представлено деякі із можливих видів занять, базованих на використанні інтерактивних технологій. Експериментальна перевірка результативності визначених і теоретично обґрунтованих педагогічних умов формування готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування у освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти підтвердила їх ефективність. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані для формування готовності майбутніх ветеринарів до професійного спілкування у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку таких фахівців, а також у системі підвищення кваліфікації викладачів цих закладів.^UThe main aspects of training prospective veterinarians for professional communication are identified, which include: studying the Ukrainian language for professional purposes, studying one of the foreign languages, learning Latin. It is stated that the training of prospective veterinarians for professional communication is considered by foreign scientists to be almost at the same level of importance as professional courses. Particular attention is paid to effective interpersonal communication and conflict management. The following pedagogical conditions have been identified that will contribute to the formation of prospective veterinarians' readiness for professional communication in the process of studying humanities: ensuring positive motivation of prospective veterinarians for professional communication; multidimensional language training of prospective veterinarians in the educational process; use of a set of traditional and interactive technologies in the process of training prospective veterinarians for professional communication. A structural and functional model of the process of forming the readiness of prospective veterinarians for professional communication has been developed. The criteria, indicators and levels of formation of prospective veterinarians' readiness for professional communication are specified. The criteria for the formation of prospective veterinarians' readiness for professional communicationinclude: motivational, cognitive, and operational. Based on the degree of manifestation of a number of indicators of the defined criteria, the levels of formation of the studied phenomenon are distinguished: high, medium and low. The possibility of using interactive learning technologies in the process of forming the readiness of prospective veterinarians for professional communication is considered. It is stated that interactive learning technologies are teaching students in such a way that they are actively involved in this process. Some of the possible types of classes based on the use of interactive technologies are presented. The experimental verification of the effectiveness of the identified and theoretically grounded pedagogical conditions for the formation of prospectiveveterinarians' readiness for professional communication in the educational process of agricultural higher education institutions confirmed their effectiveness. The results of the thesis research can be used to form the readiness of prospective veterinarians for professional communication in higher education institutions that train such specialists, as well as in the system of advanced trainingof teachers of these institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського