РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000836430<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shytikova Ye. 
Technology of organizing inclusive education in modelship sports in institutions of out-of-school education = Технологія організації інклюзивного навчання у судномодельному спорті в закладах позашкільної освіти / Ye. Shytikova, I. Kohut, V. Marynych // Slobozhanskyi Herald of Science and Sport. - 2022. - 26, № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 113 назв. - англ.

Організація якісної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у спортивно-технічних видах спорту вимагає пошуку та впровадження нових форм, методів, засобів тощо, що в комплексі скланадає технологію інклюзивного навчання. Для реалізації інклюзивного навчання у спортивно-технічних видах спорту, в тому числі судномодельному, необхідно враховувати сильні та слабкі сторони, а також можливості та загрози, що можуть виникати. Важлива роль у процесі реалізації технології інклюзивного навчання належить організаційним і методичним аспектам, які відіграють важливу роль у формуванні освітнього середовища та надають можливість адаптувати навчально-тренувальний процес до потреб і можливостей кожного вихованця. Мета роботи - обгрунтування технології організації інклюзивного навчання у судномодельному спорті задля створення умов для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, документальних матеріалів і матеріалів мережі Інтернет; анкетування, експертне опитування методистів і керівників відділів спортивно-технічного профілю закладів позашкільної освіти, тренерів/керівників гуртків судномоделювання у кількості 30 респондентів; методи математичної статистики. На основі узагальнення результатів анкетування та експертного опитування розроблено технологію інклюзивного навчання у судномодельному спорті, яка включає умови, методи, форми та засоби, що доречно використовувати під час роботи в групах з дітьми з особливими освітніми потребами. Визначено мету та завдання, що спрямовані на розвиток та соціалізацію дітей, а також фактори успішності та проблеми, що вливають на результативність інклюзивного навчання. Розроблену технологію інклюзивного навчання покладено в основу навчальної програми з судномодельного спорту для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Зроблено висновки, що розроблена технологія організації інклюзивного навчання у судномодельному спорті спрямована на створення умов для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами за рахунок виявлення оптимальних умов, форм, методів і засобів, а також з урахуванням проблем і факторів успішності. Вона стала підгрунтям для розробки навчальної програми з позашкільної освіти науково-технічного напряму для навчання дітей з ООП, яка своєю чергою спрямована на формування трьох компетентностей: пізнавальної, проєктно-технологічної та соціально-психологічної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.256.152.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського