РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830833<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дутчак І. Г. 
Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи / І. Г. Дутчак // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2023. - № 1. - С. 47-56. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Стратегія розвитку освіти в сучасних умовах передбачає відхід від традиційної моделі, яка не відповідає вимогам часу. Тому актуальним є перехід до освіти на основі інтеграції, яка принципово змінює зміст і структуру сучасного наукового знання, веде до його узагальнення та універсалізації, оскільки саме інтегративні процеси здатні врахувати запити всіх навчальних дисциплін одночасно. Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи дає змогу створити предметно-розвивальне освітнє середовище для утвердження авторської позиції юного дослідника, де на кожному етапі дослідження необхідно давати учневі комплекс спеціальних дослідницьких знань, умінь і навичок, певну самостійність і свободу для активного пізнання світу, використання і перетворення свого суб'єктного досвіду, організації діалогу, пошуку відповідей на запитання. У результаті в дослідника формуються такі компоненти ключових компетентностей, які стосуються не тільки змісту освіти, а й передбачають розвиток певних навичок для життя і діяльності в соціальній сфері суспільства. Учні отримують можливість навчитися самостійно планувати і здійснювати навчальні дослідження, що допомагає юному досліднику заявити про себе. Однією з умов, що позитивно впливає на ефективність пошуково-дослідницької роботи, є інтеграція навчального, методичного і дослідницького компонентів роботи педагога. Інтегративний підхід до пошуково-дослідницької роботи відкриває шлях до тісної співпраці педагога-наставника та учня-дослідника. Педагог виявляє і реалізує потенційні можливості учнів, забезпечує комплексний підхід до розроблення навчальних проєктів, стимулює та підтримує пізнавальну мотивацію, творчі здібності, стійкий інтерес учнів до проведення пошуково-дослідницької роботи, знаходить і ставить перед учнями реальні дослідницькі завдання в зрозумілій для них формі, захоплює цікавою проблематикою, він має бути координатором, партнером і пропонувати свою допомогу учням-дослідникам, коли у них є така потреба. Усе це забезпечує створення педагогічних умов, які позитивно впливають на якість освітнього процесу.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського