Кудін А. П. Технологія комп'ютерного тестування при змішаному навчанні в університеті / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, В. Я. Кархут // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Мета роботи - вирішення проблеми підвищення дискримінативності тестів із фізики шляхом уведення нових форм завдань у тесті та процедур проведення комп'ютерного тестування. Гіпотеза дослідження: підвищення ефективності контролю за самостійною роботою студентів при переході українських університетів на змішану форму навчання потребує вдосконалення методів і засобів комп'ютерного тестування. Розробка нових форм завдань у тестах проводилась на основі сучасної теорії дистракторів. Оцінка ефективності завдань нового змісту та форми проводилась в межах педагогічного експерименту протягом року системи в автоматичному режимі. Проналізовано результати оцінювання навчальних досягнень 91 студента спеціальності 122 "Інженерія програмного забезпечення". Проведено аналіз поширених в Україні платформ для організації комп'ютерного тестування (Google Форми, Quizlet, Proprofs, Kahoot!, ClassMarker, MyTestX, Test_2W, Testing, Plickers, Easy Test Maker і MOODLE). Констатовано, що оптимальним рішенням у разі змішаного навчання - є модуль для тестування у відкритій LMS MOODLE. Наведено приклади вирішення навчальних завдань при вивченні фізики (перевірка системи знань з фізики, формулювання законів, схеми протікання фізичного процесу, алгоритм розв'язку фізичних задач, доведення теорем) за допомогою нових форм тестів. Наведено психолого-педагогічне обгрунтування формулювання дистракторів і введення нових форм тестів. Показано доцільність використання при змішаній формі навчання в університеті двох видів організації комп'ютерного контролю, які мають відмінні процедури проведення: систематична оперативна офлайн-перевірка роботи студента над матеріалом, що виноситься для самостійної роботи, та епізодичний модульний онлайн-зріз знань. Використання розроблених технологій комп'ютерного тестування надають змогу значно покращити навчальні досягнення студентів із фізики при змішаному навчанні в університеті.
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|