РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830621<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кудін А. П. 
Технологія комп'ютерного тестування при змішаному навчанні в університеті / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, В. Я. Кархут // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - вирішення проблеми підвищення дискримінативності тестів із фізики шляхом уведення нових форм завдань у тесті та процедур проведення комп'ютерного тестування. Гіпотеза дослідження: підвищення ефективності контролю за самостійною роботою студентів при переході українських університетів на змішану форму навчання потребує вдосконалення методів і засобів комп'ютерного тестування. Розробка нових форм завдань у тестах проводилась на основі сучасної теорії дистракторів. Оцінка ефективності завдань нового змісту та форми проводилась в межах педагогічного експерименту протягом року системи в автоматичному режимі. Проналізовано результати оцінювання навчальних досягнень 91 студента спеціальності 122 "Інженерія програмного забезпечення". Проведено аналіз поширених в Україні платформ для організації комп'ютерного тестування (Google Форми, Quizlet, Proprofs, Kahoot!, ClassMarker, MyTestX, Test_2W, Testing, Plickers, Easy Test Maker і MOODLE). Констатовано, що оптимальним рішенням у разі змішаного навчання - є модуль для тестування у відкритій LMS MOODLE. Наведено приклади вирішення навчальних завдань при вивченні фізики (перевірка системи знань з фізики, формулювання законів, схеми протікання фізичного процесу, алгоритм розв'язку фізичних задач, доведення теорем) за допомогою нових форм тестів. Наведено психолого-педагогічне обгрунтування формулювання дистракторів і введення нових форм тестів. Показано доцільність використання при змішаній формі навчання в університеті двох видів організації комп'ютерного контролю, які мають відмінні процедури проведення: систематична оперативна офлайн-перевірка роботи студента над матеріалом, що виноситься для самостійної роботи, та епізодичний модульний онлайн-зріз знань. Використання розроблених технологій комп'ютерного тестування надають змогу значно покращити навчальні досягнення студентів із фізики при змішаному навчанні в університеті.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського