Бабкін В. В. Проєктні методи навчання як тренди фахової підготовки майбутніх фахівців ІТ / В. В. Бабкін, В. В. Прошкін // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Серед ефективних методів університетської підготовки майбутніх фахівців ІТ є проєктні методи, що інтерпретують реальні професійні ситуації, надають змогу шукати альтернативи, обирати найбільш доцільні варіанти рішень професійних проблем. Аналіз наукової літератури з метою встановлення стану розробленості досліджуваної проблеми, визначення категоріально-понятійного апарату дослідження; синтез, узагальнення, систематизація для обгрунтування можливостей використання проєктних методів навчання у процесі фахової підготовки студентів. Установлено, що проєктні методи навчання є трендами фахової підготовки майбутніх фахівців ІТ, зокрема, бакалаврів комп'ютерних наук. Наведено досвід реалізації проєктного навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка у форматі хакатону. При розробленні пристроїв інтернету речей використано майстер-класи для учасників, дистанційні курси, самостійне дослідження проблемних питань. Установлено, що проєктні методи навчання пов'язані з формами навчання (лекція, практичне, індивідуальне заняття, консультація, самостійна робота, науково-дослідна робота студентів, позааудиторні заходи, у тому числі організація роботи університетського студентського центру "Інфоаналітика"). Наведено перелік засобів як різноманітних матеріалів, за допомогою яких досягається мета дослідження. Окреслимо засоби - цифрові ресурси для реалізації проєктних методів навчання (за Н. Морзе). Виділено основні види проєктних методів навчання: залежно від виду діяльності, що домінує у проєкті (дослідницькі, креативні, імітаційні, інформаційні, практико зорієнтовані), за предметними напрямами (монопроєкти, міжпредметні проєкти), за кількістю учасників (індивідуальні, групові), за терміном виконання (короткотермінові, довготермінові). Наведено перспективи подальших наукових пошуків - упровадження розроблених роєктних методів навчання в практику університетської освіти.
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|