РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000829389<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пилипей Л. П. 
Підготовка кіберспортсмена : підручник / Л. П. Пилипей, Ю. О. Остапенко; Сумський державний університет. - Суми : Мрія, 2023. - 179 c. - Бібліогр.: с. 174-179 - укp.

підручнику обгрунтовано необхідність психофізичної підготовки кіберспортсменів. Подано характеристики показників важливих психофізіологічних якостей студентів. Рекомендовано моделі фізичних вправ для оптимізації психофізичного стану.Обґрунтування необхідності психофізичної підготовки для успішності кібердіяльності 27 1.1 Особливості діяльності кіберспортсмена як фахівця інформаційно-логічної групи спеціальностей 27 1.2 Характеристика показників фізичного розвитку кіберспортсменів, фізичної підготовленості, координаційних здібностей - передумова розроблення програми КПФП студентів ЗВО як інформаційно- логічної групи спеціальностей 34 1.3 Характеристика показників рівня розвитку професійно важливих психофізіологічних якостей студентів 43 1.4 Кореляційний і регресійний аналіз факторів впливу на розвиток професійно важливих якостей інформаційно-логічної групи спеціальностей 46 Основи проектування програм кіберприкладної фізичної підготовки кіберспортсменів закладів вищої освіти 59 Обгрунтування управління системою кіберприкладної фізичної підготовки 67 3.1 Управління кіберприкладною фізичною підготовкою кіберспортсменів закладів вищої освіти 67 3.2 Моделювання кіберприкладної фізичної підготовки кіберспортсменів закладів вищої освіти 77 Програмування за системою кіберприкладної фізичної підготовки 89 4.1 Програмування кіберприкладної фізичної підготовки кіберспортсменів 89 Програма кіберприкладної фізичної підготовки 97 Моделі засобів і рухових режимів для розвитку фізичних якостей кіберспортсмена 105 Комплекси КПФП 115 Опис техніки виконання вправ із штангою 145 Організація та проведення самостійних занять 149 Список літератури 174 Кіберспорт (електронний спорт) - це індивідуальний або командний вид спорту з регламентованими правилами, що базується на взаємодії спортсмена з повністю або частково штучним середовищем (відеокомп’ютерною грою, чи мобільною грою, віртуальною та/або доповненою реальністю тощо) і його елементами через використання інноваційних та/або цифрових технологій і технічних засобів, у якому досягнення, майстерність та підготовленість спортсменів виявляють та уніфіковано порівнюють способом проведення навчально-тренувального процесу й змагань із різних дисциплін. Кіберспорт є порівняно новим явищем. Проте саме поняття з’явилося ще в 1997 році в Далласі (США) в результаті створення CPL (The Cyberathlete Professional League) - професійної ліги з кіберспорту. Вона організовувала перші турніри з Quake - комп’ютерної гри в жанрі «шутер» від першої особи. Уже пізніше з’явилися такі сьогодні всім відомі ігри, як «Counter-Strike», «Warcraft 3», «StarCraft 2», «Dota 2», «League of Legends» та ін. Завдяки їх популярності почали проводити більш масштабні чемпіонати по всьому світу. Кіберспортсмени можуть брати участь у змаганнях як онлайн, так і офлайн. Онлайн-турніри зручні, тому що геймер бере участь у грі, не виходячи з дому. Проте жодний онлайн-турнір не зрівняється з офлайновим за викидом адреналіну й атмосферою, на майданчику спортивних баталій, під час офлайн- боїв. Офлайн або, LAN-турніри (від Local Area Network, тобто локальна мережа), проводять на базі спеціальних комп’ютерних клубів, що дає можливість забезпечити однакові умови для всіх учасників. Крім того, це гарна можливість поспілкуватися з колегами та знайти однодумців. Змагання з кіберспорту, зокрема міжнародні, проводять в усьому світі. Найзначущіші з них організовують в спеціальних місцях, у яких публіка спостерігає за гравцями, які сидять за комп’ютерами, а хід змагань можна відстежувати на великому екрані, на який транслюють ігровий процес. Менш масштабні змагання відбуваються в комп’ютерних клубах. Крім того, змагання можуть проводити через мережу «Інтернет». Гра через мережу «Інтернет» має низку недоліків. У різних гравців можуть бути неоднакові затримки передавання інформації через глобальну мережу внаслідок її неоднорідності. Під час гри через мережу «Інтернет» складно виявити шахрайство гравців. Водночас упродовж гри через локальну мережу всі гравці присутні в одному приміщенні під наглядом організаторів змагання, тому шахраювати майже неможливо. Локальна мережа зводить нанівець і проблему затримок, оскільки має достатню й однакову для всіх пропускну спроможність. Загалом гра через LAN створює специфічну атмосферу змагання, що не може бути досягнутою за допомогою мережі «Інтернет». Правила спортивних змагань із кіберспорту (далі — Правила) визначають основні засади їх організації та проведення. Вони розроблені з урахуванням Правил і технічних регламентів Міжнародної федерації кіберспорту (International Esportts Federation). Вимоги цих Правил стосуються всіх дисциплін, із яких проводять змагання з кіберспорту та не поширюються на організацію й проведення міжнародних змагань із кіберспорту на території України, організатором яких є Міжнародна федерація кіберспорту. Окремі міжнародні змагання, організовані ГО «ВО «Українська Федерація Є-Спорту України» (далі - Федерація), можуть бути проведені без погодження з Міжнародною федерацією кіберспорту та врегульовані цими Правилами й положеннями про відповідні змагання, а також Технічними регламентами, розробленими Федерацією та погодженими Міністерством молоді та спорту України. Змагання з кіберспорту проводять згідно з положенням про проведення відповідного змагання (далі - Положення), що визначає його умови, затверджується організатором і не може суперечити Правилам. Зареєстровані для участі в змаганнях особи повинні додержуватися цих Правил як обов'язкових для виконання кожним із учасників змагань. Право ухвалення рішень у ситуаціях, не передбачених цими Правилами, та тлумачення цих Правил належить винятково постійному керівному колегіальному органу Федерації. Змагання з кіберспорту проводять для: 1) розвитку й популяризації кіберспорту в Україні; 2) відбору кращих спортсменів і команд із кіберспорту; 3) відбору кандидатів для формування збірних команд України; 4) удосконалення методів та практики суддівства змагань із кіберспорту; 5) обміну досвідом, знаннями й інформацією. Здійснення антидопінгового контролю в спорті визначено вимогами Закону України «Про ангидопінговий контроль у спорті» та Міжнародної конвенції про боротьбу з допінгом у спорті. СПОРТИВНІ ДИСЦИПЛІНИ У кіберспорті змагаються з дисциплін, що мають таку класифікацію: 1) стратегія в реальному часі; 2) бойова арена; 3) технічний симулятор; 4) спортивний симулятор; 5) змагальні головоломки; 6) файтинг; 7) тактико-стратегічний симулятор. Конкретні ігрові дисципліни, з яких проводять змагання, наведені у відповідних Положеннях про змагання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515 с51 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869040 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського