Vidian F. Cycle-Tempo simulation of ultra-micro gas turbine fueled by producer gas resulting from leaf waste gasification = Моделювання мікротурбіни, що працює на отриманому в результаті газифікації опалого листя генераторному газі, за допомогою Cycle-Tempo / F. Vidian, P. A. Peranginangin, M. Yulianto // J. of Mech. Eng. - 2021. - 24, № 3. - С. 14-20. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.Опале листя має великий потенціал для перетворення в енергію завдяки його великій доступності у світі, і в Індонезії у тому числі. Газифікація - це технологія для перетворення листя в генераторний газ. Цей газ можна застосовувати для різних цілей, зокрема як паливо для газових турбін, включаючи мікротурбіни, що є на цей час одними з найпопулярніших мікрогенераторів електроенергії. Щоб звести до мінімуму ризик невдачі під час проведення експериментів і пов'язані з ними витрати, використовується моделювання. Для моделювання роботи газової турбіни застосовується інструмент термодинамічного аналізу Cycle-Tempo. У даному дослідженні за допомогою Cycle-Tempo виконано нульмерне моделювання мікротурбіни, що використовує як паливо генераторний газ. У даному дослідженні здійснено моделювання газової мікротурбіни з меншою вихідною електричною потужністю, близько 1 кВт, і вивчення можливості використання генераторного газу, одержаного в результаті газифікації опалого листя, як палива для газової турбіни. Мета моделювання - визначити ступінь впливу співвідношення повітря - паливо на потужність компресора, турбіни, електрогенератора, термічний коефіцієнт корисної дії (ккд), температуру на вході в турбіну і на виході з неї. Моделювання проводилося за постійної витрати палива 0,005 кг/с, максимальної витрати повітря 0,02705 кг/с і співвідношення повітря - паливо в діапазоні від 1,55 до 5,41. Газифікацію листя було змодельовано раніше з використанням константи рівноваги для одержання складу генераторного газу. Як паливо використовувався генераторний газ, атомні частки якого становили близько 22,62 % CO; 18,98 % H2; 3,28 % CH4; 10,67 % CO2 і 44,4 % N2. Результати моделювання показали, що збільшення співвідношення повітря - паливо призводить до збільшення потужності турбіни з 1,23 до 1,94 кВт. Потужність електрогенератора, термічний ккд, температура на вході турбіни і на виході з неї знизилися, відповідно, з 0,89 до 0,77 кВт; з 3,17 до 2,76 %; з 782 до <$E379~symbol Р roman C> і з 705 до <$E304~symbol Р roman C>. Максимальні потужність електрогенератора і термічний ккд, відповідно, 0,89 кВт і 3,17 %, було одержано за співвідношення повітря - паливо 1,55. Потужність електрогенератора і термічний ккд склали 0,8 кВт і 2,88 %, відповідно, за співвідношення повітря - паливо 4,64 або за надлишку повітря 200 %. Результат моделювання аналогічний результату, одержаному в ході експерименту, описаному в літературі. Індекс рубрикатора НБУВ: Л53 + З35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16851 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|