РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000828315<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Парзулова М. 
За манипулативното въздействие на рекламата върху общественото съзнание (на базата на материал от българските медии) / М. Парзулова // Проблеми слов'янознавства : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 70. - С. 146-155. - Бібліогр.: 152 назв. - ^aболг.

Обект на внимание на настоящата работа са рекламни текстове, ексцерпирани от различни български медии (периодичен печат, телевизия, радио, интернет). Целта е да се докаже, че с помощта на различни езикови средства рекламните съобщения освен че привличат вниманието на хората и ги информират, но и въздействат върху тях, като ги манипулират и ги превръщат в бъдещи купувачи на стоки, продукти и потребители на различни услуги. Изводите ни са свързани, от една страна, с важната роля на рекламата, която днес е станала маркетингов инструмент за въздействие, а от друга, с все по-голямото недоверие, с което се отнасят предимно младите хора към нея, доколкото рекламата в различна степен се асоциира с елементи на лъжа, с преувеличаване качествата на рекламирания продукт.



Шифр НБУВ: Ж62333 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського