РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000828010<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Майборода Т. М. 
Державне регулювання освіти в контексті розвитку національної економіки : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Т. М. Майборода; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава, 2019. - 21 c. - укp.

Мета - розвиток теоретичних засад і вдосконалення науково-методичних підходів до державного регулювання освіти в контексті розвитку національної економіки. Методи: аналіз, синтез, логічне узагальнення, індукція, дедукція, наукова абстракція та групування, логіко-історичний аналіз, порівняльний і статистичний аналіз, бінарне логіт-моделювання, дистрибутивно-лаговий аналіз, кореляційно-регресійний аналіз з фіксованими ефектами, метод головних компонент, параметричний метод стохастичного фронтірного аналізу та кластерний аналіз, метод гравітаційного моделювання тощо. Уперше: розроблено науково-методичні засади агрегованого оцінювання (на основі поєднання методу головних компонент та параметричного методу стохастичного фронтирного аналізу) впливу заходів держави щодо вдосконалення освітнього середовища на результативність реалізації стратегії сталого розвитку національної економіки з урахуванням її галузевої й технологічної специфіки; удосконалено:методичний інструментарій факторно-сегментного аналізу зв’язку між результативністю досягнення окремих цілей сталого розвитку та результативністю застосування окремих інструментів державного регулювання освіти; науково-методичні засади обґрунтування впливу державного регулювання освіти на структурні трансформації в національній економіці; методичний підхід до обґрунтування впливу державного регулювання освіти на розвиток соціально-трудових відносин у національній економіц. Набули подальшого розвитку: методичні засади оптимізації регіональної мережі закладів професійної (професійно-технічної) освіти; система принципів державного регулювання освіти шляхом доповнення її принципами розширеної партисипативності та інституційно-функціональної комплементарності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443836 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського