РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000827835<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Майборода О. В. 
Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів ринку плодоовочевої продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Майборода; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2019. - 20 c. - укp.

Увагу присвячено обґрунтуванню теоретичних, методичних і прикладних засад формування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів плодоовочевого ринку. Виконано ідентифікацію передумов формування маркетингової та логістичної діяльності підприємств-суб'єктів плодоовочевого ринку. Обґрунтовано методичний підхід щодо комплексного оцінювання результативності управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Досліджено особливості формування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Проаналізовано сучасний стан управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Визначено чинники впливу мікро- та макросередовища при формуванні системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Виконано моделювання стратегій управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Обгрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку. Висвітлено концептуальні засади побудови та функціонування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю аграрних підприємств на ринку плодоовочевої продукції, які передбачають поєднання досліджень маркетингового середовища, інструментарію маркетингу, декомпозиції логістичних процесів на стадіях заготівлі, зберігання, транспортування, товарної доробки та переробки, оптової та роздрібної торгівлі з інтеграцією в маркетинговий менеджмент підприємства контролінгових процедур та відповідної функціональної системи стратегічного, тактичного та оперативного управління та контролю. Розроблено й апробовано методичний підхід щодо комплексного оцінювання результативності управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб'єктах плодоовочевого ринку, який дозволяє керуватися не тільки оцінками економічних результатів виробничо-комерційної діяльності, а й співвідносити їх з визначенням рівня організації маркетингу та логістики на основі поєднання розрахунково-аналітичних методів з методами експертного оцінювання в контексті пошуку шляхів раціоналізації управління маркетингово-логістичною діяльністю. Ідентифіковано передумови розвитку маркетингової та логістичної діяльності підприємств-суб'єктів плодоовочевого ринку шляхом систематизації об'єктивних і суб'єктивних причин поглиблення інтеграції маркетингових і логістичних інструментів в менеджмент підприємства з урахуванням характеристик продукції, кон'юнктурних особливостей цільового ринку її збуту, а також ознак виробничого та комерційного потенціалу підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.153-211.1 + У9(4УКР-4ПОЛ)325.153-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443774 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського