РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000826258<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Chernov S. K. 
Using the behavior antagonism and the bimatrix game theory in the IT project management = Використання поведінкового антагонізму та біматричної теорії ігр в управлінні ІТ-проектами / S. K. Chernov, Lb. S. Chernova, Ld. S. Chernova, N. E. Kunanets, S. D. Titov, E. I. Trushliakov // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 2. - С. 152-165. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Запропоновано методику аналізу пропозицій членів команди з метою уникнення конфліктних ситуацій на етапі формування команди. Об'єкт дослідження - методику аналізу пропозицій учасників команди при вирішенні завдань проекту. Мета роботи - проаналізувати розроблену методику аналізу пропозицій учасників команди щодо уникненню або вирішенню конфліктних ситуацій на етапі спрацьовування команди. Розроблений метод базується на теорії матричних ігор. Конфлікти між окремими членами команди в основному виникають на етапі формування команди. Для керівника проекту важливо вчасно виявити конфліктну ситуацію і знайти з неї вихід, щоб задовольнити обох членів команди і без шкоди для командної роботи в цілому. Команда, створена для реалізації IT-проекту, часто стикається з ситуацією, коли двоє її учасників мають різне бачення підходів до створення кінцевого продукту. При цьому кожен з них має великий досвід розробки подібних програмних продуктів або сервісів різними командами. Для ефективного вирішення зазначеної ситуації ми пропонуємо використовувати підходи, характерні для біматричних ігор, коли кожен із цих учасників команди розглядається як гравець. При цьому враховується той факт, що в основі біматричної теорії ігор лежить конфлікт двох гравців, інтереси яких протилежні - антагоністична гра з нульовою сумою якраз і є основою розробленого підходу. Запропонована методика аналізу пропозицій учасників команди сприяє уникненню або вирішенню конфліктних ситуацій на етапі їх більш тісної взаємодії. Для ефективного вирішення зазначеної ситуації ми пропонуємо використовувати підходи, характерні для біматричних ігор, коли кожен із цих учасників команди розглядається як гравець. При цьому враховується той факт, що в основі біматричної теорії ігор лежить конфлікт двох гравців, інтереси яких протилежні - антагоністична гра з нульовою сумою є саме таким елементом, який і є основою розробленого підходу. Висновки: наведений розрахунок модельного прикладу показує, що використання запропонованого методу дозволяє керівнику проекту надавати обгрунтовану перевагу іншому члену команди, оскільки очікуваний середній виграш цього гравця є більшим, ніж першого гравця. У цьому випадку менеджер має можливість моделювати ситуації для гравців (для команди) і оперативно реагувати на ймовірні відхилення стратегій їх поведінки від оптимальних, налагоджувати здорові стосунки між членами команди і вибирати найкращі пропозиції щодо вирішення завдань проекту.



Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського