РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000824316<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Миронова С. П. 
Методика проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності : навч. посіб. / С. П. Миронова, М. Г. Буйняк, О. В. Гаяш; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2022. - 171 c. - Бібліогр.: с. 129-133 - укp.

У навчальному посібнику висвітлено зміст корекційно-роз- виткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, які мають труднощі в різних сферах діяльності; розкрито питання диференційованого підходу до методики проведення корекційно- розвиткових занять; описано організаційні, змістові та методичні аспекти ранньої корекційно-розвиткової допомоги.Сутність та зміст корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності 1.1. Визначення корекційно-розвиткової роботи, компоненти та принципи її реалізації 1.2. Сутність корекційно-розвиткового складника навчання при порушеннях інтелектуальної сфери 1.3. Включення спеціальних засобів корекції в освітній процес, виховання та режим дня Тема 2. Диференційований підхід до змісту й методики корекційно-розвиткової роботи при порушеннях пізнавальної діяльності 2.1. Характеристика об’єкту корекції при порушеннях пізнавальної діяльності 2.2. Прийоми корекції порушень розвитку у процесі навчання та проведення корекційно-розвиткових занять 2.3. Особливості корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями у 2.4. Урахування в корекційно-розвитковій роботі типу затримки психічного розвитку і навчальних труднощів 2.5. Специфіка корекційно-розвиткової роботи при складних порушеннях розвитку Тема 3. Рання корекційно-розвиткова допомога дітям з порушеннями пізнавальної діяльності 3.1. Значення раннього віку та корекційної допомоги для розвитку дитини з психофізичними порушеннями Особливості розвитку дитини з інтелектуальними . Проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності 91 4.1. Організація корекційно-розвиткової роботи в різних типах закладів 93 4.1.1. Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів 93 4.1.2. Корекційно-розвиткова робота в закладах спеціальної освіти 97 4.1.3. Організація корекційно-розвиткових занять в закладах дошкільної та загальної середньої освіти 104 4.2. Зміст і методика корекційно-розвиткових занять 107 4.2.1. Види занять для дітей з ЗПР, ІП, складними порушеннями розвитку та їх характеристика 107 4.2.2. Порядок планування корекційно-розвиткових занять 115 4.2.3. Структура та методика проведення заняття 122 Особливості проведення корекційно- розвиткових занять під час дистанційного навчання


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865530 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського