Миронова С. П. Методика проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності : навч. посіб. / С. П. Миронова, М. Г. Буйняк, О. В. Гаяш; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2022. - 171 c. - Бібліогр.: с. 129-133 - укp.У навчальному посібнику висвітлено зміст корекційно-роз- виткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, які мають труднощі в різних сферах діяльності; розкрито питання диференційованого підходу до методики проведення корекційно- розвиткових занять; описано організаційні, змістові та методичні аспекти ранньої корекційно-розвиткової допомоги.Сутність та зміст корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності 1.1. Визначення корекційно-розвиткової роботи, компоненти та принципи її реалізації 1.2. Сутність корекційно-розвиткового складника навчання при порушеннях інтелектуальної сфери 1.3. Включення спеціальних засобів корекції в освітній процес, виховання та режим дня Тема 2. Диференційований підхід до змісту й методики корекційно-розвиткової роботи при порушеннях пізнавальної діяльності 2.1. Характеристика об’єкту корекції при порушеннях пізнавальної діяльності 2.2. Прийоми корекції порушень розвитку у процесі навчання та проведення корекційно-розвиткових занять 2.3. Особливості корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями у 2.4. Урахування в корекційно-розвитковій роботі типу затримки психічного розвитку і навчальних труднощів 2.5. Специфіка корекційно-розвиткової роботи при складних порушеннях розвитку Тема 3. Рання корекційно-розвиткова допомога дітям з порушеннями пізнавальної діяльності 3.1. Значення раннього віку та корекційної допомоги для розвитку дитини з психофізичними порушеннями Особливості розвитку дитини з інтелектуальними . Проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з порушеннями пізнавальної діяльності 91 4.1. Організація корекційно-розвиткової роботи в різних типах закладів 93 4.1.1. Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів 93 4.1.2. Корекційно-розвиткова робота в закладах спеціальної освіти 97 4.1.3. Організація корекційно-розвиткових занять в закладах дошкільної та загальної середньої освіти 104 4.2. Зміст і методика корекційно-розвиткових занять 107 4.2.1. Види занять для дітей з ЗПР, ІП, складними порушеннями розвитку та їх характеристика 107 4.2.2. Порядок планування корекційно-розвиткових занять 115 4.2.3. Структура та методика проведення заняття 122 Особливості проведення корекційно- розвиткових занять під час дистанційного навчання Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА865530 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|