РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000823533<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 c. - Бібліогр.: с. 630-631 - укp.

Наведено перелік обов’язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань. Висвітлено особливості та перспективи розвитку маркетингу в туризмі. Проаналізовано маркетингове середовище суб’єктів туристичного ринку. Наведено маркетингові поняття туристичного ринку та його основні характеристики. Досліджено маркетингову продуктова політику туристичного підприємства та дестинації. Розкрито зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Розглянуто сутність та еволюцію концепції маркетингу. Репрезентовано комунікаційну політику туристичних підприємств і дестинацій. Досліджено організацію та контроль маркетингової діяльності в туризмі. Увагу приділено івент-маркетингу у туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА864915 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського