Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000823533<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 c. - Бібліогр.: с. 630-631 - укp.Наведено перелік обов’язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань. Висвітлено особливості та перспективи розвитку маркетингу в туризмі. Проаналізовано маркетингове середовище суб’єктів туристичного ринку. Наведено маркетингові поняття туристичного ринку та його основні характеристики. Досліджено маркетингову продуктова політику туристичного підприємства та дестинації. Розкрито зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Розглянуто сутність та еволюцію концепції маркетингу. Репрезентовано комунікаційну політику туристичних підприємств і дестинацій. Досліджено організацію та контроль маркетингової діяльності в туризмі. Увагу приділено івент-маркетингу у туризмі. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА864915 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|