РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000822743<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко І. В. 
Обґрунтування науково-практичних підходів до управління системою маркетингу взаємовідносин суб'єктів фармацевтичної діяльності : автореф. дис. ... канд. фармацевт. наук : 15.00.01 / І. В. Ткаченко; Національний фармацевтичний університет. - Харків, 2019. - 24 c. - укp.

Обґрунтовано систему MB у фармації, розроблено модель складових MB суб'єктів фармацевтичної діяльності, визначено їх основні завдання, що сприяє комплексному застосуванню цієї маркетингової концепції у фармацевтичній галузі. Уперше з метою формування нематеріального активу, як чинника додаткової складової конкурентоспроможності, побудовано концептуальну модель МДМ взаємовідносин ФП із ключовими партнерами з використанням соціально-ринкового підходу й урахуванням багаторівневої структури чинників впливу на взаємовідносини учасників мережі. Уперше розроблено науково-практичні підходи до комплексної оцінки лояльності клієнтів АЗ на основі концепції Servqual. Розроблено методику й алгоритм оцінки ЯО й ЛК АЗ та шкалу для інтерпретації ЯО. Запропоновано науково-практичні підходи до оцінки ЛК АЗ за компонентами лояльності. Розроблено методику й алгоритм оцінки ЛК до АЗ за компонентами лояльності. Доведено можливість і доцільність використання сукупності методів оцінки ЛК, які дозволяють отримати зіставні результати і визначити її діапазон. Побудовано поліноміальну регресійну модель другого порядку для прогнозувань інтегрального показника servqual-розриву ЯО в АЗ з високим ступенем апроксимації, що дозволяє підвищити обґрунтованість прийняття управлінських рішень і ефективність роботи АЗ. Запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності упровадження маркетингових розробок із визначення ЯО, формування й оцінки лояльності відвідувачів АЗ. Доведено наявність соціально-економічного ефекту в АЗ при упровадженні запропонованих маркетингових розробок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + Р281 к + У9(4УКР)421.525.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442964 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського