Polishchuk I. Tools for marketing management of the innovation and investment activity = Інструменти маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю / I. Polishchuk, Yu. Dovhan, O. Hromova, L. Dovhan, I. Hnydiuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 2. - С. 228-237. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.Досліджено необхідність застосування інструментів маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю підприємств (УІІАП) і визначено його напрями. Зазначено, що сучасні конкурентні виклики спонукають підприємства до посилення інноваційно-інвестиційної активності, яку розглядають уже не як одну з можливих поставлених цілей, а як критичної та життєво важливої для існування підприємства умови. Узагальнено теоретичні положення та понятійно-категоріальний апарат дослідження інструментів маркетингового УІІАП. Визначено, що під УІІАП розуміють процеси спрямування та регулювання відносин щодо створення та реалізації інновацій і пов'язаних із ними інвестицій, які вкладаються в об'єкти підприємницької та інших видів діяльності з метою одержання прибутку або досягнення іншого ефекту. Обгрунтовано необхідність переорієнтації традиційного УІІА як управління побудоване на засади маркетингу та всебічне застосування його інструментів. Запропоновано здійснити поділ інструментів маркетингового УІІА на 2 групи: інструменти маркетингового забезпечення управління та інструменти, які використовуються при його реалізації. До маркетингових інструментів забезпечення УІІАП віднесено маркетингові дослідження та маркетингову інформаційну систему, до маркетингових інструментів реалізації управління - маркетингові товарну, цінову, розподільчу та комунікаційну політики підприємства. Методом "функції бажаності" визначено можливі рівні застосування та вплив інструментів маркетингового управління на інноваційно-інвестиційну активністю підприємства. Обгрунтовано, що пріоритетами в УІІАП мають стати інтерпретація запитів споживачів, прямий і зворотний зв'язок інновацій і пов'язаних із ними інвестицій із можливостями, потребами та цінностями споживачів, розвиток попиту, дифузія інновацій і довгострокова орієнтація, що забезпечуються за допомогою застосування відповідних інструментів маркетингового управління. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|