Nazarova K. Tourism risk audit under the COVID-19 impact = Аудит туристичних ризиків в умовах COVID-19 / K. Nazarova, M. Nezhyva, O. Moyseyenko, V. Mysiuk, K. Levkov, A. Kucher // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 2. - С. 53-62. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.Мета роботи - дослідити основні змінювані тенденції розвитку туристичної галузі в Україні під впливом кризи, спричиненої COVID, визначити ризики, з якими зіштовхнувся туристичний бізнес під час кризи, та запропонувати основні вектори управління таким ризиком шляхом упровадження аудиторських процедур для мінімізації негативного впливу на туристичний бізнес та економіку країни в цілому. Досліджено основні тенденції та результати розвитку туристичної галузі в Україні під впливом кризи, спричиненої COVID. Проаналізовано ризики, з якими стикався туристичний бізнес під час кризи, та запропоновано основні вектори управління таким ризиком шляхом упровадження аудиторських процедур для мінімізації впливу на туристичний бізнес. Розвиток бізнес-стратегії туризму в умовах кризи вимагає збалансованої системи заходів, щоб подолати кризу та стати більш стійким за допомогою якісного аналізу KPI бізнесу та стабільного і постійного оновлення бізнес-цілей за допомогою управління ризиками аудиту. Запропоновано рекомендації щодо подолання кризового бізнес-ризику, запровадивши підхід до оцінки аудиторських ризиків як для внутрішнього українського туристичного бізнесу, так і для туристичного бізнесу загалом. Під час кризи компаніям варто переключитися на внутрішній туризм, оскільки іноземні відвідувачі переважно не подорожують через COVID-19; 2020 р. кількість в'їздів скоротиться на 44 % - до 7,5 млн, а кількість вихідних туристів - знизиться на 48 %, до 10 млн; у короткостроковій перспективі відновлення буде відбуватися за рахунок внутрішнього туризму; для прибуваючих туристів буде зафіксовано середньорічний темп росту на 16 % за прогнозований період, тоді як для туристів, які виїжджають, буде зафіксовано 19 % середньорічного темпу росту. Для виявлення та подолання бізнес-криз компанії повинні зосередитися на внутрішньому аудиті як інструменті мінімізації втрат бізнесу. Він має охопити питання виявлення таких ризиків, оцінювання їх з метою оцінки бізнес-результат в разі, якщо найближчим часом компанія зіштовхнеться з кризою, а також надати рекомендації та процедури, які мають бути зосереджені на мінімізації втрат туристичної галузі як життєво важливого сегмента економіки країни. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.30-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|