Дайновський Ю. А. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський; Центральна спілка споживчих товариств України, Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Вид-во ЛТЕУ, 2022. - 283 c. - Бібліогр.: с. 279-282 - укp.У посібнику вміщено навчальний матеріал для вивчення дисципліни у формі опорного конспекту лекцій і тестів для перевірки засвоєння матеріалу до кожної з тем курсу. Наведено прийоми маркетингової товарної політики, комплекс навчальних завдань і питань для обговорення, які можуть бути використані як під час проведення семінарських занять, так і у процесі формування індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів. Матеріал курсу охоплює питання сутності і завдань товарної політики підприємства, класифікації товарів і послуг, ціни, якості, конкурентоспроможності, упакування товарів, ідентифікування продукції, формування попиту на товарному ринку і вибору цільового ринку, організації управління продуктом, життєвого циклу товару, розроблення нових продуктів. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА864026 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|