Шуляр В. Валеологізація літературного заняття: методичні стратегії і тактики Нової української школи : [монографія] / В. Шуляр; Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Миколаїв : ОІППО, 2022. - 300 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 261-278, 293-298 - укp. - англ.Представлено практико-орієнтовану монографію, яка містить методичні стратегії і тактики валеологізації літературного заняття узгоджені як з імперативами Нової української школи, так і класичними напрацюваннями педагогів (В. Сухомлинський, Я. Чепіга). Запропоновано філософсько-освітні та психолого-педагогічні основи валеологізацп літературного заняття, особливості конструювання моделей занять із використанням технологій візуалізацїї, музикотерапії, педагогічної рефлексїї. Представлено авторські матеріали та узагальнений досвід учителів-словесників України із застосування засобів, прийомів, вправ валеологізації мовно-літературної освіти взагалі та літературних занять зокрема. Зазначено, що матеріали монографії увідповіднено як до традиційних змістових лінії літературної освіти, так і ідей Нової української школи, Державного стандарту загальної середньої освіти, низки модельних програм, схвалених Міністерством освіти і науки України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА861971 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|