РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000816710<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи" : матеріали конф., 19-20 листоп. 2019 р. / ред.: М. І. Бурда, І. А. Акуленко, В. Г. Бевз, О. І. Матяш, В. Г. Моторіна, М. В. Працьовитий, Л. А. Семеновська, Н. А. Тарасенкова, О. С. Чашечникова, С. П. Яланська, Є. П. Нелін, В. О. Швець, Т. М. Барболіна, Г. І. Білянін, В. О. Марченко, О. Ю. Москаленко, Ю. Д. Москаленко; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Полтава : Астрая, 2019. - 145 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ З Москаленко Ю. Д., Булава Л. М. Історичні етапи фізико-математичної освіти у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка З Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи 7 Акири Ион. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по .математике 9 Бевз В. Г. Мобільне освітнє середовище і навчання математики 11 Матяш О. І. Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики 13 Моторіна В. Г. Формування науково-дослідницької компетентності магістрів математики 15 Нелін Є. П., Долгова О. Є. Науково-методичні особливості оновлених підручників математики старшої профільної школи 17 Срмрнпягька Л. А. Пр.дагпрімна спадщина М Огтппрпадеккпрп в кпнтркгті ~ " - - - -- - - - - - j - JT -JT " " модепнізаиії освіти Укпаїни 19 it і Тарасенкова Н. А. Формування «Soft Skills» у навчанні математики: до постановки проблеми 22 Триус Ю. В. Актуальні проблеми, здобутки та перспективи навчання методів оптимізації та дослідження операцій у вищій школі 24 Швець В. О. До питання про формування поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу 26 СЕКЦІЯ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ НАВЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ І ОСОБИСТІСТЬ 28 СЕКЦІЯ 2, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЗДОБУТКИ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Босовський М. В., Коломієць О. М. Проблеми перехресного вступу до магістратури Гібалова Н. В. Математична підготовка майбутніх вчителів початкової школи Годованюк Т. Л., Мещеряков Р. О. Використання навчальних подкастів у методичній підготовці майбутніх учителів математики Кононоеич Т. О. Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань Лутфуллін М. В., Лутфуллін В. С. Внесок Д. Пойа в розвиток методики викладання математики Москаленко О. А. Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики Muyun Xiang, Shkolnyi Oleksandr Students’ motivation to study matrix theory during mastering a course of higher mathematics Працьовитий M. В., Требенко О. О., Школьнии О. В., Гончаренко Я. В. Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти СЕКЦІЯ3. ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НА В ЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ Ачкан В. В., Ілісеа А. С. Математичні конкурси та олімпіади як засоби розвитку творчої особистості учнів Білянін Г. І. Освітні проекти як техніка формування математичної компетентності в умовах НУШ Вінніченко О. О. Особливості формування добірок задач «живоїматематики» для учнів 5-6 класів Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров ’язберігаючого змістуХоврак С. М. Творчість учителя — це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів Черкаська JI. П., Матяш Л. О. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів СЕКЦІЯ 4. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦТНО-КОМУНТКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УМА ТЕМА ТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСОБИСТОСТІ. Барболіна Т. М. Використання комп ’ютерних тренажерів при вивченні теорії ігор Бобилсв Д. Є., Гудим Т. Ю. Розв 'язування задач оптимізації, орієнтованих на розвиток особистості, засобами хмарного середовища СоСаїс Васильєва К. С. Проектування електронного навчального курсу «Олімпіада з математики» Дмитрієнко О. О. Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики Дубовик В. В., Іщенко Г. В. Використання платформи bigbluebutton у навчанні лінійної алгебри студентів педагогічних університетів Коваленко О. В., Соломка С. О. Використання мобільних додатків у процесі підготовки сучасного вчителя математики Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основіюї школи Кравченко В. Г. Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу Крамаренко Т. Г. Компетентнісно-орієнтоване навчання математики з використанням оновленого навчального посібника «Інноваційні ІКТ навчання математики» Красницький М. П. Інтенсифікація формування обов’язкових результатів навчання з математики Криворучко 1.1., Ковтанюк М. С. Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів Кривцова О. П. Аспекти підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних наук Мамон О. В. Можливості сучасних мобільних додатків для навчання математики Махомета 1. М., Іягай І. М., Шумигай С. М. Використання інформаціино- комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Методи обчислень» Медведєва М. G., PvuHuubKuu С. Сі. Сінянал■слидіг Ідмшяі»ипдиїм «и ***•’ СЕКЦІЯ 5. ВИКОРИСТАННЯ НАВЧА. ОСОБИСТОСТІ З МАТЕМАТИКИ У ВИВЧЕННІ 85 Зайцева О. І. "Гра в коробці. Математика" я формування математичних компетентностей учн 87 Кузьменко Г. М. Дидактичні аспекти застосуванн у курсі електротехніки 89 Макаренко К. С., Макаренко В. /., Макар орієнтований підхід до реалізації міжпредмеї 92 і біофізики Овчаров С. М., Овчарова К. В. Міжпредметні зв’я 93 Піт ель I. М., Бондаренко Ю. О., Левіна I. В. Мі формування у здобувачів освіти природничо-наукоі 95 Саенко О. В. Екстремальні задачі оптики у підготовки учнів 97 Шило I. М., Хорольсъкий О. В. Формування мап учнів під час виконання лабораторних робіт з фіз 99 вимірювального комплексу УЧА СНИШ КОНФЕРЕНЦІЇ


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38746 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського