РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000816175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чаговець А. І. 
Гармонійне виховання дітей 4 - 6 років у культурно-освітньому просторі дошкільного навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / А. І. Чаговець; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2019. - 39 c. - укp.

Наукове дослідження присвячене теоретичним і практичним аспектам функціонування системи виховання дітей 4 - 6 років у культурно-освітньому просторі ДНЗ. Здійснено аналіз проблеми цілісного розвитку дитини дошкільного віку в контексті сучасних концепцій самоцінності дитинства. Обґрунтовано науково-методологічні підходи (антропологічний, аксіологічний, екопсихологічний, суб'єктно-середовищний, системно-синергетичний, інтегративно-діяльнісний) до гармонійного виховання дітей 4 - 6 років у культурно-освітньому просторі ДНЗ; на основі історико-педагогічного аналізу стану гармонійного виховання дітей дошкільного віку в історії філософсько-педагогічної думки визначено особливості виховання дітей на підставі інтеграції, в основу якої покладено принцип калокагатії. Розкрито понятійний апарат і провідні ідеї концепції гармонійного виховання дітей дошкільного віку в культурно-освітньому просторі ДНЗ. На основі визначених закономірностей та принципів до організації процесу виховання дітей дошкільного віку в культурно-освітньому просторі ДНЗ визначено сутність гармонійного виховання дітей 4 - 6 років; охарактеризовано культурно-освітній простір закладу дошкільної освіти. Визначено критерії, показники та рівні вихованості дітей 4 - 6 років; гармонійну вихованість дітей 4 - 6 років - як інтегровану властивість особистості, розвиток її фізичних якостей і сформованість знань і вмінь психофізіологічної, духовно-світоглядної, емоційно-ціннісної та діяльнісно-творчої домінант особистості, що забезпечують якісно новий рівень фізичного (ціннісно-тілесного) та духовного (морально-естетичного) розвитку дитини дошкільного віку. Зазначено педагогічні умови ефективного функціонування системи гармонійного виховання дітей 4 - 6 років у культурно-освітньому просторі ДНЗ та розкрито основні методи, форми та засоби. Обґрунтовано та спроєктовано теоретичну модель педагогічної системи, яка складається з блоків: цільового (загальна концепція і мета); теоретико-методологічного (наукові підходи, завдання і принципи); змістовно-технологічного (зміст, форми, методи, засоби та педагогічні умови) і критеріально-результативного (компоненти, критерії, показники та рівні цілісного розвитку гармонійної вихованості у взаємодії ціннісно-тілесного та морально-естетичного складників (високий, достатній, середній, низький). Експериментально перевірено ефективність педагогічної системи та розроблено методичне забезпечення цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441446 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського