РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000815115<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Байда С. П. 
Психологічні чинники формування позитивного іміджу молодого викладача вищого педагогічного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. П. Байда; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Державна прикордонна служба України. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз, синтез і узагальнення науково-психологічної літератури з проблеми дослідження. Виокремлено основні характеристики іміджу. Це, у першу чергу, уявлення, думка, сприйняття, оцінне судження, що виникає на основі образу, сформованого в свідомості інших людей. Імідж засновано на оціночних судженнях учасників процесу його формування. У його формуванні велика роль належить стереотипу, стандартному судженню. З плином часу імідж схильний до трансформаційних змін, завжди має емоційну забарвленість і маніпулятивну природу. Він може бути як позитивним, так і негативним. Встановлено, що основу формування іміджу молодого викладача складає мотивація, яка є “вектором” іміджевої діяльності. Зауважено, що наступним важелем формування педагогічного іміджу є естетичні й особистісні якості педагога. Вони становлять у професійній культурі моральне ядро, в якому присутні в єдності краса, добро, істина, що сприяють пошуку різних форм творчості, насиченості діяльності молодого викладача. Побудовано динамічну модель формування позитивного іміджу молодого викладача педагогічного закладу вищої освіти, виокремлено етапи його формування, виявлено критерії оцінки та показники ефективності цього процесу, а також розроблено й обґрунтовано програму імідж-практикуму, спрямовану на формування позитивного іміджу молодого викладача педагогічного закладу вищої освіти. Наголошено, що аналіз результатів формувального експерименту свідчить, що у ресурсному апараті особистості викладачів вищої школи після реалізації програми імідж-практикуму та самоосвітньої діяльності виявлено позитивні тенденції, які сприяють гармонізації особистості, розвитку її потреби в самопізнанні та самовдосконаленні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ч489.51.421 + Ю752

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441065 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського