РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812481<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ключник С. В. 
Дослідження роботи вузла поверхового сполучення балок проїзної частини залізничного моста / С. В. Ключник // Наука та пpогpес тpансп. Вісн. Дніпp. нац. ун-ту залізн. тpансп. ім. акад. В. Лазаpяна. - 2021. - № 1. - С. 115-126. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Поверхове сполучення балок проїзної частини залізничних мостів найбільш просте за конструкцією, але внаслідок конструктивних недоліків виникаютьчисленні дефекти. Мета роботи - дослідження запропонованих раніше способів підсилення вузла спирання балок проїзної частини поверхового сполучення, а також дослідження роботи запропонованого автором підсилення. Проаналізовано стан металевих мостів, експлуатованихна залізниці. Виявлено, що вирішальним елементом для визначення вантажопідйомності всього моста є балки проїзної частини. Для досягнення поставленої мети за допомогою методу скінченних елементів проведено аналіз напруженого стану вузла спирання поздовжньої балки на поперечну без підсилення та з підсиленням. Виявлено раціональні параметри запропонованого вузла підсилення. Розрахунки проведено в програмному забезпеченні "Selena". Одержано і проаналізовано деформаційно-напружений стан вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування, підібрано раціональні параметри елементів підсилення вузла спирання балок поверхового сполучення та проаналізовано деформаційно-напружений стан нового вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування на основі типових прогонових споруд "Проєкт стальконструкції". Аналіз показує, що після пропонованого підсилення максимальні напруження в горизонтальних поличках поясних кутиків поздовжніх і поперечних балок, що руйнували конструкції, зменшились на 43 - 73 %. Проведено аналіз напружено-деформованого стану металевих балок проїзної частини поверхового розташування з урахуванням спільної роботи балок із несучими фермами, атакож досліджено напружено-деформований стан запропонованого підсилення вузла спирання металевих балок з виявленням раціональних параметрів. Зазначений спосіб ремонту з підсиленням рекомендовано як найбільш раціональний для моста через річку Інгулець на 109-мукм лінії Верхівцеве - Долинська (договір N 94/2011 - Цтех-177/2011-ЦЮ від 30.09.2011). За поданими результатами було оформлено патент на корисну модель N 109806 від 12.09.2016.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського