РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812473<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Burchenkov V. V. 
Improving the methodology of placing peripheral devices for monitoring the technical condition of rolling stock = Удосконалення методики розміщення периферiйних пристроїв контролю технiчного стану рухомого складу / V. V. Burchenkov // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2021. - № 1. - С. 25-36. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Передбачено на підставі дослідження роботи вузлів і деталей ходової частини рухомого складув перехідних режимах розвитку аварійних ситуацій оптимізувати послідовне розміщення периферійних безконтактних пристроїв технічного контролю локомотивів і вагонів на залізничних лініях. Дослідження перехідних дефектних процесів підвищення температури несправних буксових підшипників локомотивів і вагонів за умови технічного дистанційного діагностування дозволяє систематизувати теорію й апаратну побудову периферійних систем перевірки рухомого складу під час руху. Автоматичний контроль технічного стану рухомого складу під час руху - остання і в ряді випадків єдино можлива технологічна операція, що дозволяє виявити неприпустимі дефекти в рухомих одиницях і тим самим запобігти виникненню надзвичайних ситуацій на залізничному транспорті. На підставі дослідження запропоновано розв'язок задачі оптимізації розміщення периферійних засобів контролю рухомого складу під час його руху за критеріями лінійного й експоненціального характеру нагрівання дефектних букс колісних пар та інших вузлів ходової частини. Оцінено ризики зупинки поїздів на перегоні через помилкове віднесення букс, які нормально гріються, до класу перегрітих, а також наслідки віднесення перегрітих букс до класутих, які нормально гріються. Модель оптимізації розміщення периферійних пристроїв контролю разроблена на підставі ймовірнісних критеріїв для оцінки ступеня допустимих ризиків, який, як мінімум, не повинен бути перевищений під час переходу до контроля технічними засобами. Запропоновано функціональну схему тестового апаратурного діагностування з розв'язувальним пристроєм для колісних пар під ча визначення градацій цифрових показників дефектів. Цінність отриманих результатів полягає ввдосконаленні методики розміщення периферійних пристроїв технічного контролю й діагностики рухомого складупід час визначення відстані між постами контролю в попутному напрямку та організації режимів стеження для вагонів з дефектами, що розвиваються. Із технічної точки зору, зниження вірогідності помилок прямо пов'язане з безпекою руху та алгоритмами діагностування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського