РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812417<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Білоусова Н. А. 
Підготовка фахівців з оцінки медичних технологій: досвід зарубіжних країн / Н. А. Білоусова, О. В. Гетало, О. С. Яковлева // Фармацевт. журн. - 2022. - 77, № 1. - С. 63-73. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Згідно з основними цінностями міжнародних організацій оцінки медичних технологій щодо розвитку наукового потенціалу та підготовки фахівців цієї галузі, в умовах впровадження оцінки медичних технологій в Україні науковий інтерес становить професійна підготовка користувачів та розробників оцінки медичних технологій. У зв'язку з цим актуалізується необхідність вивчення зарубіжного досвіду і найкращих практик щодо використання різних навчальних програм, запровадження форм, методів і технологій. Особливу увагу авторка приділяє питанню підготовки цих фахівців у системі післядипломної освіти. Мета роботи - аналіз використання сучасних форм, методів і технологій у професійній освіті і навчанні фахівців з оцінки медичних технологій. Матеріалами та методами дослідження були стратегічні програми розвитку ЄС і України, нормативно-правові документи, які регламентують впровадження оцінки медичних технологій, законодавчі акти з розвитку освіти в Україні, публікації в наукометричних базах даних Scopus, Web of Science та ін. Використано методи дослідження: системний пошук інформації з використанням пошукових систем, баз даних і вебсайтів за ключовими словами, контент-аналіз документів, ситуаційний і порівняльний аналіз, узагальнення, прогнозування. За результатами аналізу наукових праць, вивчення міжнародного досвіду виявлено, що в зарубіжних країнах для підготовки фахівців з оцінки медичних технологій використовують всі види освіти: формальну, неформальну, інформальну. З'ясовано, що найпоширенішими формами одержання зазначеної спеціальності в системі формальної освіти є бакалавріат, магістратура, підготовка докторів філософії. Водночас, у країнах із середнім рівнем доходів для підготовки таких фахівців здебільшого використовують різноманітні за тривалістю програми в системі неформальної освіти - курси, тренінги, семінари, стажування, учнівство, менторство і т. ін. Після завершення навчання обов'язковою є сертифікація. На основі зарубіжного досвіду, аналізу наукової літератури доведено доцільність створення і запровадження різноманітних програм (довго- і короткострокових, з відривом від виробництва і без відриву, дистанційних, заочних, денних тощо) підготовки фахівців з оцінки медичних технологій в системі неформальної освіти зі сертифікацією в кваліфікаційних центрах по завершенню навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського