Бондаренко Н. О. Педагогічні умови науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної педагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Бондаренко; Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2014. - 19 c. - укp.Досліджено проблеми визначення педагогічних умов науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної педагогіки у процесі фахової підготовки. Проаналізовано теоретичні підходи до науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної педагогіки. Виокремлено специфіку та головні характеристики науково-дослідної роботи магістрів соціальної педагогіки в умовах навчання в магістратурі. Подано головні принципи організації науково-дослідної діяльності магістрів соціальної педагогіки. Визначено структурні компоненти науково-дослідницької підготовки магістрів соціальної педагогіки: мотиваційний, когнітивний, змістово-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов науково-дослідницької підготовки, що забезпечують формування науково-дослідницької компетентності магістрів соціальної педагогіки. Обгрунтовано критерії (мотиваційний, когнітивний, змістовно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний), що відповідають компонентам формування науково-дослідницької компетентності магістрів щодо здійснення науково-дослідної діяльності, яка оцінена за чотирма рівнями: номінальний, репродуктивний, конструктивний, творчий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.268 + Ч312 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА453395 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|