РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000808067<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соловей О. С. 
Вдосконалення автоматизованих систем керування вантажними операціями з великоваговими негабаритними вантажами на морських суднах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / О. С. Соловей; Херсонський національний технічний університет. - Херсон, 2021. - 21 c. - укp.

Досліджено питання підвищення ефективності і безпеки вантажних операцій з великоваговими негабаритними вантажами (ВВНВ) на спеціалізованих морських суднах типу "Heavy Lift" шляхом вдосконалення автоматизованих систем керування. Виходячи з того, що автоматизація процесів керування судновими операціями з ВВНВ реалізується в рамках інтегрованої системи автоматизованого керування, були побудовані математичні моделі в системі судно-вантаж з урахуванням дисипації енергії при описі вільного руху об'єкта. Урахування принципу Геймгольца, принципу Гамільтона та умов Лагранжа - Ейлера дозволило визначити узагальнену модель як систему диференціальних рівнянь другого порядку. Урахування вимоги мінімізації ризику аварії при роботі з ВВНВ визначило використання траєкторій, які складаються з простих рухів. Показано, що для лінійного об'єкта при вирішенні задачі керування вибір закону регулювання однозначно визначається порядком диференціального рівняння математичної моделі. Декомпозиція системи судно-бортові крани-вантаж показала, що математична модель системи судно-вантаж може бути представлена у вигляді сукупності моделей динамічних ядер системи та керувань, що включають зв'язки між змінними стану ядер, та відповідних компонентів керування. Виходячи з порівняння динамічних властивостей судна і вантажу показана можливість підвищення ефективності і безпеки операцій з ВВНВ за рахунок використання інверсного алгоритму, при якому виконується динамічна стабілізація вантажу, а необхідні рухи в системі судно-вантаж, виконуються за рахунок еволюцій судна. Показано, шо побудова плану операцій з ВВНВ - це оптимізаційна процедура з критерієм мінімальності кренових моментів, а досягнення інваріантності в системі динамічної стабілізації вантажу при використанні інверсного алгоритму можливе при використанні прогнозу за каналами керування судном. Оцінено ефективність використання інверсного алгоритму за часом виконання вантажних операцій з ВВНВ на прикладі завантаження фракціонуючої колони на судно типу "Heavy Lift" ABB VANESSA.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.83

Шифр НБУВ: РА452153 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського