РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фокша О. М. 
Педагогічні умови формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Фокша; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблему формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці. Спираючись на результати аналізу наукового фонду, схарактеризовано специфіку професійної діяльності вчителя гуманітарних спеціальностей і своєрідність його професійної підготовки у закладі вищої освіти. Уточнено зміст базових понять: компетентність, фасилітація, фасилітаційна взаємодія. Науково обґрунтовано зміст феномена "фасилітаційна компетентність майбутнього вчителя гуманітарних спеціальностей" як інтегративний, динамічний комплекс індивідуально-особистісних і професійно-діяльнісних характеристик педагога, що характеризується здатністю вибудовувати фасилітаційну взаємодію з усіма суб'єктами освітнього процесу з урахуванням розвивального потенціалу гуманітарних дисциплін. Визначено компоненти фасилітаційної компетентності (гносеологічний, праксеологічний, аксіологічний), критерії (проєктивний, інструментальний, світоглядний) із відповідними показниками, рівні сформованості фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей (функційно-варіативний, професійно-стереотипний, фахово-унормований). Науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці: систематизація знань майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей щодо специфіки фасилітаційної взаємодії; набуття майбутніми вчителями гуманітарних спеціальностей досвіду фасилітаційної взаємодії; актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до фасилітаційної взаємодії у професійній діяльності. Перевірено ефективність педагогічних умов і моделі (професійно-орієнтувальний, конструктивно-моделювальний та суб'єктно-збагачувальний етапи) формування фасилітаційної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у професійній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + С.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438284 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського